Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Ako ne regulišu semafor na skretanju iz Trgovačke ka Ace Joksimovića i iz Kneza Višeslava ka Ratka Mitrovića 23 i 53 će zakucati u špicevima, zajedno sa 37, 50, 52.
Ovo skretanje iz Trgovačke ka Ace Joksimovića je postalo baš problematično i još kad dodamo vozače koji na kvarno koriste traku za pravo da bi skrenuli, u špicevima tek iz 3-4 ciklusa semafora uspe da se skrene.
 
Која ће испадати стално из тураже због ретардираних семафора на ББ и због које ће становници Скојевског ићи пешке узбрдо.
 
Kad već pomenu Banovo, sve nabrojane linije osim naravno 50 koja ne produžava ka gradu dodatno su usporene zbog mola. Znađ kako i bez semafora uspeju pešaci da zaustave po nekoliko buseva na samoj krivini jer im bilo teško da zviznu pasarelu. Neklada su tuda prolazili, pa ih nije hvatao semafor posle 130m. Zapravo sada se prevoz koči jednom između dva semafora na ludačkih 210m! Prvo preće 80m pa stoji i bez semafora, a onda još 130. Posale taman kad krene blokira ga onaj dugi kod Ade na sledećih 200m. Pritom nijednom degeneriku iz SJP nije palo na kraj pameti da izbaci makar Gospodarsku i Rusku ako ne može petlju Radnička zbog presedanja (iako je zapravo linije sa Obrenovačkog druma preskaču).

Da bude još gore rešenje novog dvosmernog vijadukta predviđa ne samo semafor koji će da drži i kad nema pešaka do mola, već će uvesti još jedan i u suprotnom smeru na još manjoj udaljenosti cca 70m. Uzeti motku pa najuriti iz zemlje. Persona non grata.

Kada gledaš Banovo iz satelita izgleda sasvim normalno, međutim kada bi napravio mapu zaustavljanja/prekida kretanja saobraćajnog toka izgledalo bi kao srednjovekovna mediteransaka varošica dimenzija kilometar sa kilometar, dakle ni za konje nego za magarce s džakovima uz stepenice. Linije 23 i 53 između Blagoja Parovića i Ade imaju 14 zaustavljanja ili 13 međurastojanja na 1800m što izađe prosečno 138m! I onda mi neko soli pamet kako neko ima gori prevoz zbog nekog tamo pogona Zemun koji nije zatvoren na vreme, a zabušanti razjureni. Magareća matrica je jadan mnogo veći problem koji ne može biti rešen preko noći.

To save govori u kom je obimu ignorisan metro zajedno s autoputevima. Ni zastoji ni poremećaji nisu generano neka neuobičajena stvar ili isključivo posledica stepena motorizacije, nego produkt višedecenijskog glupiranja sa urbanizmom. Izuzetno se dogodi kvar ili saobraćajna nezgoda ali to se retko dešava. Znači da je u pitanju niža, a ne viša sila jer je većina problema mogla biti izbegnuta pravovremenim delovanjem odgovornih lica.
 
 привремено се успоставља аутобуска линија 57Л (Баново брдо – Церак Виногради).
 У смеру ка терминусу „Церак Виногради“ ће саобраћати: терминус „Баново Брдо“ – Пожешка – Кнеза Вишеслава – Петра Мартиновића – Београдског батаљона – Благоје Паровића – Кнеза Вишеслава – Пилота Михајла Петровића – Церски венац – до терминуса Церак Виногради;
 У смеру ка терминусу „Баново Брдо“ ће саобраћати: Церак Виногради – Церски венац – Пилота Михајла Петровића – Кнеза Вишеслава – Благоја Паровића – Београдског батаљона – Пожешка – до терминуса Баново Брдо.

Deo koji je nedostajao.
Red vožnje linije 57L.
 
Meni nije jasno zasto barem 53 nije isla od Blagoja Parovica kroz Zarkovacku i Ratka Mitrovica i dalje redovnom trasom. Na tom potezu su za vreme reknstrukcije Pozeske isle 37 i 13a koja je bila cak zglobna autobuska linija.
 
Биће занимљиво како ће се аутобус провући кроз Београдског батаљона од Петра Мартиновића до Пожешке. Мораће да раде паук, саобраћајна полиција и БЕЛИ.
 
Oko 16:50 49 i 94 su išli preko Mostara iz nepoznatog razloga.
 
image24.jpg

Promena trase linije 602 od subote. Autobusi će ovako ići od tada pa nadalje jer Vinogradska gubi pristup kružnom toku. Interesantno je kako će na novoj raskrsnici gde 602 skreće biti semafor, te će to malo produžiti vremenski liniju.
 
860МВ од суботе мења трасу. Ићи ће новом саобраћајницом - Јурија Гагарина - Мост на Ади - Сајам - БАС.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
860МВ од суботе мења трасу. Ићи ће новом саобраћајницом - Јурија Гагарина - Мост на Ади - Сајам - БАС.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Znali se stajališta na koja će stajati?
 
Блок 61 - Гандијева - Омладинских Бригада - Блок 42 - Сајам

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 

Информација о промени траса линија јавног превоза бр. 702 и 703 у Батајници


Са завршетком радова на модернизацији и реконструкцији пруге Београд (центар)-Стара Пазова-Нови Сад, у оквиру чега је извршена изградња надвожњака изнад пруге у продужетку новоизграђене улице Нова 47 и укидање пружног прелаза са улицом Царице Јелене у насељу Батајница, од суботе 01.04.2022. године, мењају се трасе линија јавног превоза бр. 702 и 703 у складу са новом организацијом саобраћаја и то:
- Аутобуска линија бр. 702 (Батајница /Железничка станица/ - Бусије /црква/) ће саобраћати у оба смера из улице Шангајска преко новоизграђеног надвожњака у продужетку улице Нова 47 до улице Пуковника Миленка Павловића, улицама Пуковника Миленка Павловића, Царице Јелене, Матрозова до Железничке станице „Батајница“;
Аутобуска линија бр. 703 (Земун /Кеј ослобођења/ - Угриновци) смер ка Угриновцима:​
  • из улице Мајора Зорана Радосављевића улицама Стевана Дубајића, Краља Радослава, Војводе Николе Стањевића, Матрозова, БАТАЈНИЦА (ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА), Матрозова, Царице Јелене, Пуковника Миленка Павловића, Нова 47, Шангајска и даље према Угриновцима;​
смер ка Кеју ослобођења:​
  • Из улице Шангајска улицама Нова 47, Пуковника Миленка Павловића, Царице Јелене, Матрозова, БАТАЈНИЦА (ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА), Матрозова, Царице Јелене Мајора Зорана Радосављевића и даље према Кеју ослобођења.​
Новом организацијом линија ЈЛПП у насељу Земун поље и даље је омогућена веза становника насеља Угриновци и Бусије са центром Батајнице преко новоизграђеног надвожњака у продужетку улице Нова 47, а такође и са линијама БГ воза преко које саобраћају од железничке станице „Батајница“.​

vest-168-ECvVRMR4TkPkHtjEfK3sQmgEgzzfeWowVodcTcyT.jpg


 
860МВ од суботе мења трасу. Ићи ће новом саобраћајницом - Јурија Гагарина - Мост на Ади - Сајам - БАС.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Kao mene da su pitali za rutu i stajališta. Da li negde može da se vidi kompletno vreme polazaka iz oba smera?
 
860МВ од суботе мења трасу. Ићи ће новом саобраћајницом - Јурија Гагарина - Мост на Ади - Сајам - БАС.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
U tom slucaju, mogli bi da smanje malo interval na 860i, 35-37 minuta je mnogo. Linija jako korisna za radnike na aerodromu ( a to nije mali broj), a i rasterecuje 601, jer dosta brze stize u Surcin, takodje veliki broj ljudi silazi na stanicama koje su na auto putu.
Autobusi su u spicu puni vec kod "Sava centra".
 
Sve 300 linije poremećene... Red vožnje mislim da ne postoji, vozim se 305.koja je krenula u 06:58 do ovog momenta (08:05), stigli do Nine Kirsanove.

Screenshot_2023-04-04-08-01-45-656_com.busplus.jpg
 
Totalno ludilo u saobraćaju, krenuo u 6:43 i evo tek smo prošli stajalište Mirijevska, za sad se putuje 91 minut i probija se granica od 100 minuta do Ustaničke sto je dovoljno da se stigne do Republike Srpske, al do Ustaničke ipak ne
 

Prilozi

  • 75AEDBC1-0EC0-4055-B2BC-95CEE832B5E1.png
    75AEDBC1-0EC0-4055-B2BC-95CEE832B5E1.png
    340,3 KB · Pregleda: 128
Nista bolje ni iz pravca Mirijeva ka gradu.
Saobracaj vise stoji, nego sto se krece.
Stanice prepune, zapravo nista nova kada su ovakvi vremenski uslovi u pitanju.
Da je drugacije, pa da se iznenadi covek, ovako, " stanje redovno".
 
Данас је у јутарњим часовима требало 3 сата од Дражња/Живковца до Шумица веровали или не. 309 је био скраћен до Три тигања
 
Данас је у јутарњим часовима требало 3 сата од Дражња/Живковца до Шумица веровали или не. 309 је био скраћен до Три тигања
Vinca-Ustanicka okruglo 2 sata, tako da to čak i nije mnogo
 

Промењен режим рада јавног превоза путника због радова у Улици браће Јерковић


Током извођења радова на изградњи дистрибутивне топловодне мреже у Улици браће Јерковић доћи ће до промене у раду линија јавног превоза путника, саопштено је из Секретаријата за јавни превоз.

Радови се изводе на коловозу (десна саобраћајна трака) у Улици браће Јерковић, на делу од зоне пешачког прелаза, који се налази испред зоне раскрснице са Улицом кружни пут вождовачки, следећих 47,7 метара, гледано у смеру ка Аутокоманди. Радови ће се изводити од 19. априла, од 9 часова до 30. априла.

Током извођења радова доћи ће до потпуног затварања десне саобраћајне траке (саобраћајна трака за право) на овом делу, у смеру ка Аутокоманди, због чега ће доћи до промена у раду линије 18 јавног превоза путника:

– у смеру ка Земуну саобраћаће следећом трасом: Светозара Радојчића – Драгице Кончар – Заплањска – Дарвинова – Кумодрашка и даље редовном трасом;
– у смеру ка Медаковићу 3 – редовном трасом.

Привремено се успоставља аутобуско стајалиште „Браће Јерковић 1” (смер ка Кумодрашкој улици) у Дарвиновој улици, испред кућног броја 36.

Возила ће на измењеном делу трасе користити сва постојећа стајалишта.

 
Vrh