Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Koji pakao oko Pančevačkog mosta, Despota Stefana, Bogoslovija, totalni kolaps. Autobusa ni za lek..

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Zbog državnog praznika – Dan primirja u Prvom svetskom ratu, u sredu, 11.11.2020. godine, na svim linijama javnog gradskog i prigradskog prevoza putnika, biće primenjeni redovi vožnje za nedelju.

izvor: bgprevoz.rs
 
303, 354А, 354Б, 467 и 468 у прекиду због:
fa25a64b89b6baebb08cf10fe4f816bf.jpg
668bc09b4ec3e69c0bf80ca68007e24d.jpg
e00fb0d939d57d13245c3561808d42aa.jpg
7e5a53c36071f0cd0d7ea98343620102.jpg


Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
b44b16f617518fd76143c9fde4e3850d.jpg
 
Данас сам се возио линијом 703 од Земуна до Угриноваца, сачувај Боже и саклони, оно је хорор,овако изгледа путовање на релацији Угриновци-Земун, прво на изласку из Угриноваца наилази на трактор који не може да обиђе 5 минута, па када га коначно обиђе наилазимо на други трактор и опет мили 20 на сат док га не обиђе, идемо даље ка Батајници и спушта се рампа на пружном прелазу, стојимо и после извесног времена наилази теретни воз за који буквално једва примећујете да се креће, жао ми је што нисам снимио, али то је трајало док воз није прошао,
прелазимо пругу и онда скреће лево ка Железничкој станици, ту су начичкани неки аутобуси Лика бим и стаје на сред улице да прими путнике,

онда се враћа назад у неке споредне улице и тек после извесног времена излази на главну улицу Мајора Радосављевића, излазимо из Батајнице
и прелазимо отприлике трећину раздаљине између Батајнице и Саобраћајне школе, али ту су радови и аутобус скреће на обилазницу ка аутопуту, међутим на том месту не може да скрене лево ка Земуну већ иде десно у контра смеру
и враћа се скроз до Батајнице и ту прави полукруг и иде у смер ка Земуну, пролазимо место где се укључио у контрасмер ивећ после једва 200 метара поново се искључује са аутопута иде на Батајнички друм,

међутим после само неколико стотина метара аутобус поново скреће десно са Батајничког друма, то му је сада редовна траса, настављајући до неког магацина где скреће лево по некој пустари и излазимо на тржни центар Земун парк, после Метроа аутобус 703 по ко зна који пут опет скреће лево и иде на Батајнички друм, наставља даље ка Галеници од које се ствара чеп, гужва и колапс све до скретања за Пупинов мост и коначно стижемо до Саобраћајне школе после читавих сат времена и 3 минута (01:03:00), наравно не мора да помињем да је аутобус од Батајнице био пун до даске, луда кућа.
 
Dobrodošao u Sremsku periferiju, mnogima je to svakodnevnica. Kad smo već spomenuli tu liniju, treba reći da iako jeste loša situacija, ona je sada privremeno još i gora nego obično zbog više razloga.

Redom:
- Traktori jesu problem, ali ne znam kako će se to rešiti jer se ne planira širenjeg tog puta sa 1+1 na 2+2 uopšte, niti postoji potreba dugoročno. Najverovatnije će ostati tako kako je.

- Čekanje na rampi će se rešiti kada se napravi nadvožnjak uskoro. Grad nije ništa poduzeo povodom toga godinama, ali će zato brza pruga da spasi stvar.

- Okretnica kod ŽS Batajnica je relativno mala. Kada se napakuju i GSP i Lika i Lasta zna biti gusto, ali lokalci su se naviknuli, pa znaju kako da "ulove" bus. S obzirom da je ovde glavni čvor za BG Voz, Batajnicu, Pazove, Banovce, Busije i Ugrinovce, ovde će neminovno morati da se napravi neko bolje rešenje. Uz bolju organizacijom stajališta na tom platou može se dosta poboljšati situacija, čak i bez bilo kakvog proširivanja odnosno rušenja nečega pored.

- Problem sa lutanjem po Batajnici će biti u budućnosti još veći jer će nadvožnjak biti podalje od železničke stanice i neće postojati direktan pristup ka njoj sve dok tamo ne prođe n-ta faza Batajničkog bulevara, što ćemo čekati još dugo dugo. To znači da će uskoro 703 morati prvo da izbije na sam centar, pre nego što će moći da skrene ka železničkoj. To znači da će linija uskoro dobiti novu trasu. Međutim, kako će prva faza Batajničkog bulevara uskoro biti gotova, možda tu bude i prednosti.

- Postoji više varijanti kako se može organizovati nova trasa:
Varijanta 1:
Nadvožnjak - centar - direktno Batajničkim drumom ka Zemunu (gubi se izuzetno bitna veza sa železničkom stanicom i BG Vozom, ne dolazi u obzir)

Varijanta 2:
Nadvožnjak - centar - železnička - uličicama kroz Bataju dok se ne izbije na Batajnički drum i onda dalje kao do sada (ostaje veza sa ŽS kao i sada uz malo dužu i sporiju trasu)

Varijanta 3 (najbolja po meni):
Nadvožnjak - centar - železnička - uličicama do Batajničkog bulevara - Batajnički bulevar - Novi novosadski put - Zemun park - pa onda ili preko Novog Novosadskog puta do T6 ili na Batajnički drum, pa dalje kao i sada.
Ova poslednja varijanta nudi vezu i sa centrom Batajnice i sa ŽS, čime je pokrivena Batajnica, a onda nakon toga mnogo brže stiže do Zemun parka. Nakon Zemun parka može kao i sada preko Batajničkog druma, ali preko Novog novosadskog puta i T6 bi bilo još brže jer se izbegava gužva sa levim skretanjem kod Pupinovog mosta. Manje goriva, brže vreme vožnje, manje lutanja a ne gubi se nijedna veza. Sa ovom varijantom bi linija procvetala sa istim brojem vozila. Jedina mana je što će pokrivati manje stajališta u Batajnici i na Batajničkom drumu što se možda neće svideti lobiju Zemun parka, ali to se isto može rešiti.

- Ovaj obilazak na Batajničkom drumu zbog izgradnje bolnice je organizovan totalno nebulozno, ali je privremen, tako da nije ni bitno

- Gužve su dosta veće ovih godina od kako ne funkcioniše BG Voz u normalnom režimu. Dobar deo putnika će se vratiti na korišćenje BG Voza čim ponovo bude dostupan i pouzdan.
 
Можда је решење да кад се изгради Батајнички булевар 703 од Железничке станице Батајница иде директно ка њему, па на аутопут и да до Саобраћајне школе има само једно стајање код Земун парка, нека врста експрес линије, јер у било којој другој варијанти путовање траје предуго, јер већина путника не иде само до Земун, већ наставља даље ка другим деловима града што путовање већ претвара у двосатну агонију само у једном правцу, а треба се после и вратити назад истим путем.
 
To je upravo ova varijanta 3 u mom postu iznad. Slažem se da bi to bilo najbolje. Poenta ove linije je da dobaci ljude što pre do Zemuna, a ne da staje na svakom stajalištu po Batajničkom drumu i bespotrebno luta. Postoje druge linije za ta lokalna kretanja.
 
Malo modifikovan predlog.

Batajničkim bulevarom i Novim Novosadskim putem do Zemun parka, uz uspostavljanje jedne ili dve stanice u zoni Zemun polja, plus svraćanje do Zemun parka, pa kod lakat krivine desno, pa Ugrinovačkom. U smeru ka okretnici Filipa Višnjića i Cara Dušana, a u suprotnom smeru Dobrovoljačkom i Cara Dušana. Uz stajanja samo na raskrsnici Filipa Višnjića i Ugrinovačka, te Nade Dimić, Trg Branka Radičevića i RK Beograd / Zemun pošta. Naravno, moglo bi i jedno ili dva stajališta na novoj trasi linije kroz Zemun polje.
 
Za 703
Zs Batajnica-batajnicki bul.-novi novosadski-levo kod lakat krivine-banatska-backa
Linija da ima stanicu il dve kod Z.polja i kod tc Zemun park kao sto je napisao Solecar.

Ideja je brza veza sa glavnim presedackim mestima koja vode dublje ka gradu uz mogucnost da se sedne jer je prva stanica za neke linije .
83-ka centru
18-ka medaku
17-ka konjarniku/ustanickoj
85-b.brdo

Takodje bilo bi dobro da dok se sad radi da mozda razmisle o 709-zs batajnica/novi grad tako sto ce linija ici od okretnice u z.polju kroz franca krce do fed-ex/pumpe crnomarkovic-novim novosadskim batajnickim bulevarom do zs. Da se napravi put kako valja. Time bi batajnica dobila vezu i sa bezanijom , bez kosom i banjicom i preko 708 , 45 i 78.
 
Бајна слика и прилика урбанизма у булевару од Цветка до Устаничке. Колико имамо сад излупаних КАФова, једно 3-4?
 
I urbanizam i mozak koji je pokušao da grdosiju od automobila ugura u prostor namenjen za fiću.
 
Gledam ove slike ali ne mogu da provalim kako je došlo do kontakta, zbunjuje me slika gde se vidi da je na Cafu polomlje levi far koji sa strane ulice a ne desni koji je sa strane trotoara.
 
Rekao bih da je auto bio na šinama, i da ga je tramvaj potkačio, te da je odleteo na suprotnu stranu i onda je došlo do bočnog češanja.
 
Po ko zna koji put, pukla cev u blizini Kluza. Može se očekivati 6A.

izvor: gspbeograd.net
 
Потез 300 иде аутопутем и кроз ВМЛ у оба смера.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Судар шлепера и аута у Сурчину близу стајалишта Орешац, већа колона возила и аутобуса из смера града стоји.
 
21А је јуче ишао Великоморавском ка Славији због копања на кривини код Вера.
 
Hitni radovi na toplovodnoj mreži. I 20 je išla Velikomoravskom.
 
Управо сада је огроман застој и гужва на Славији, мислим да је судар у питању.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh