Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

A da nije svracao u Bolec tj Zaklopacu kako bi ti ljudi dosli kuci? Ako niste primetili i veolia, lasta itd su imali problema sa vozilima koja su dosta novija. Putari su lose reagovali,palo je dosta snega za kratko vreme , mada opet bolje su reagovali nego prethodnih godina. Ne pravdam ni jedne ni druge, narocito zato sto znam da je u gspu bilo iskljucivanja savrseno ispravnih vozila sa linija, ali pocinjete da preterujete sa kukanjem. Koliko se inace po suvom i lepom vremenu ceka 50? Isto to vazi i za 23 i mnoge druge linije, a vi ocekujete da po kijametu bude isto, plus sto je brdo ljudi zamenilo kola autobusom zbog snega...
 
Felix55":3hq27b4q je napisao(la):
I meni je ovo sve sumnjivije... U sredu ujutru vozač 23-ke u Kneza Miloša saopštava putnicima prepunog "japanca" (koji je potpuno normalno radio sve vreme) dok stoji na stanici da svi moraju napolje "jer je u kvaru", a zatim bez problema odvozi prazan autobus nekuda. Sutradan ujutro vozač privatne 37-ce na isti način kod Sajma izbacuje sve putnike iz prepunog autobusa, i odvozi ga praznog nekuda. Iako su glavne ulice uglavnom čiste, bez snega, od mnogih čujem da je gradski prevoz vidno neredovan, i da su čekanja na stanicama često jako dugačka...
Ako i postoji neki plan iza ovoga, meni je najlogičnije da su u pitanju oni koji priželjkuju smenu na kormilu Bg-a, pa im odgovara izazivanje što većeg nezadovoljstva kod građana načinom kako funkcioniše grad...

Da bi se oformila na kraju "dobra" statistika za otpravnike je važno da vozila budu u vremenu, pa vozači tako ubrzavaju svoje polaske izbaćujući putnike na pola linije. Takava politika je jednostavno rečeno bolesna, umesto da svrha gradskog prevoza bude prevoz putnika, svrha mu je ostvarivanje tačnih početnih polazaka! Prolazna vremena na usputnim stajalištima niko ne uzima u obzir, ali otvpravnik tako u svom raportu može da napiše da je danas 90% polazaka ostvarno sa tog terminusa po redu vožnje :violina:

Dovoljno je pogledati statistiku ostvarenih polazaka GSP-a, ono je stvarno smešno, videćete od 97%, što je čak nemoguće i u gradovima sa daleko boljom infrastrukturom i voznim parkom.

Slična logika je bila kada su devedesetih u jutarnjem programu izlazili sa informacijama koliko je vozila toga dana izašlo u saobraćaj. Brojka je ustvari bila broj izdatih naloga vozačima (što bi u normalnim uslovima i odgovaralo broju izašlih/ispravnih vozila) Međutim, mnogi vozači su svoje autobuse zaticali na klocnama i bez točkova, ali su oni svakako "bili" u saobraćaju po statistici!
 
bazinga":3stv9hp1 je napisao(la):
A da nije svracao u Bolec tj Zaklopacu kako bi ti ljudi dosli kuci? Ako niste primetili i veolia, lasta itd su imali problema sa vozilima koja su dosta novija. Putari su lose reagovali,palo je dosta snega za kratko vreme , mada opet bolje su reagovali nego prethodnih godina. Ne pravdam ni jedne ni druge, narocito zato sto znam da je u gspu bilo iskljucivanja savrseno ispravnih vozila sa linija, ali pocinjete da preterujete sa kukanjem. Koliko se inace po suvom i lepom vremenu ceka 50? Isto to vazi i za 23 i mnoge druge linije, a vi ocekujete da po kijametu bude isto, plus sto je brdo ljudi zamenilo kola autobusom zbog snega...
S obzirom da te linije pre nisu imale ovakve probleme i da su ulice potpuno ociscene, stvarno nije uredu s onim sto su uradili.. Da jedna linija, koja je duza od 20 km, bude produzena, odnosno svraca, u jos 2 naselja, stvarno nije uredu. Zamisli koja je to guzva, autobus pun, neki ljudi moraju da stoje skoro 1 sat u autobusu, a racunaj jos i stajanje na stanici.
Ne vidim razlog da preusmeravaju neke linije da idu u jos neka naselja, kada su putevi potpuno ocisceni, jedino ako Kosmaj, kao po obicaju, nema ispravne autobuse..
 
Somi303":1tzc1tzv je napisao(la):
Ја стварно не видим разлог да 303 касни по 20-30 минута. Нема ничег на путу а аутобуси касне као луди.. :roll:
Evo sta sam ja primetio u vezi toga.. u onaj ponedeljak posle prvog snega vracam se sa posla i dolazim na ustanicku oko 18:05. Po redu voznje 305 treba da bude u 18:10 medjutim dolazi u ustanicku u 18.15 mercedes connecto (inace najpouzdaniji bus ovih dana). Umesto da krene odmah, parkira se i ceka.. Sledeci polazak je trebao da bude u 18:23 (privatnik saga) - ne dolazi, connecto jos uvek ceka.. i najzad krece u 18:30 iako je sledeci polazak po redu voznje u 18:36 (gsp). - zakljucak: privatnik ne vozi za vreme otezanih uslova a gsp krece kad im padne na pamet.
U sredu krecem na posao i idem busom u 7:06 ujutru (gsp).. bus dolazi u 7:06 na okretnicu u bolecu i onda ceka.. do 7:12 kada krece, i naravno kasni debelo na ustanicku - zakljucak: gsp krece kad im padne na pamet a kao izgovor koriste otezane uslove na putu.
Sad jasnije?
 
Да, али немој погрешно да схватиш на линији 305 се то и не примећује за разлику од 303 где је следећи аутобус за 45 минута.
 
Danas (17h) , zatvorena gazela , smer ka Novom Beogradu. Razlog mi nije poznat. Mili je blokirala sve prilaze , što se odražava i na uključenje na mostarsku petlju i isključenje za Sajam i GŽŠ.
 
Zastoj zbog pada djevojcice pod tramvaj na svu srecu samo prelomi pad se desilo prilikom izlaska iz vozila subota oko 15h
dsc05077.jpg

dsc05080.jpg

dsc05081.jpg

dsc05082.jpg

Naravno gsovcima nije palo na pamet da sve tramvaje vrate 20 m unazad i da prodju kroz garazu
 
i to na istoj lokaciji. Samo ovde bi rekao da je žena pregažena. A kako kaže direktor u ovoj nesreći je putnica nastradala dokle je izlazila
 
Danas na liniji 48 auobusi GSP-a uopšte ne idu, rade samo privatnici i to jako usporeno jer se zbog gužvi duže zadržavaju na stanicama. Prosečno se čeka 30 do 45 minuta a u popodnevnom špicu ih uopšte nema. Posledica toga je i da je na Miljakovcu 2 i 3 koji nemaju drugi prevoz ka gradu vidno povećan broj auomobila u saobraćaju jer ljudi nemaju drugih alternativa, a i dosta je taksi vozila.
 
Od jutros (utorak, 25. decembar 2012. godine), zbog pucanja vodovodne cevi u Ulici Koste Nađa vozila sa autobuske linije 27, u oba smera saobraćaju delimično izmenjenom trasom, u ovom delu Mirijeva i to na sledeći način: Rableova, Matice Srpske, Samjuela Beketa, Koste Nađa i dalje svojim redovnim trasama.

Izvor: Studio B
 
lynx":33dda96r je napisao(la):
Čuo sam da je danas prepodne bio zastoj tramvaja na NBG i da su radnici GSP rekli ljudima koji su čekali na stanici da je jedan CAF izleteo iz šina na skretnici u okretnici Blok 45. Da li neko ima neku pouzdaniju informaciju o ovome?
 
Zbog nestanka primarnog napona, tramvajske linije 3, 7, 9, 12 i 13 ne saobraćaju Bulevarom Vojvode Mišića, Savskom, Železničkom stanicom i delom Nemanjine ulice.
Bez struje su i trolejbuske linije 40 i 41, zbog čega su u zastoju u ulici Kneza Miloša.
U GSP-u kažu da je još uvek neizvesno kada će navedene linije saobraćati redovnim režimom. Privremeno su uspostavljene autobuske linije 3 i 41.

izvor: www.studiob.rs
 
У близини Правног сударили се трамвај на линији 7 и аутомобил. Није КАФ у питању :laugh:
 
Taksista nije postovao prednost tramvaja kod skretanja ulevo iz Bulevara u Kumanovsju.
 
direktor":1kzfshpa je napisao(la):

Cuburac93":1kzfshpa je napisao(la):
ovaj ga je odvalio za medalju

Гага":1kzfshpa je napisao(la):
Баш га је добро и залепио :D . Није џаба реклама на трамвају "Лепи добро, лепи трајно" !

lento":1kzfshpa je napisao(la):
Ko ga je tukao po usima da skrece ispred tramvaja? Ja sam se vracao s posla neposredno posto se to desilo, tako da sam video upravo ovo sto je na slikama. Ono sto se bas ne vidi je da je u pitanju taksi.

Гага":1kzfshpa je napisao(la):
Још ако је дивљи таксиста или из унутрашњости који долазе да таксирају у Београду, још ми је драже. То што је тражио, то је и добио.

Firebird-011":1kzfshpa je napisao(la):
Баш у возача :shok: Да ли је било повређених? У најмању руку има да пукне машала капитал за крпљење, делови за "Ровер" су баш скупи. И види молим те где је нашао да ради полукружно :x

JohnnyLee":1kzfshpa je napisao(la):
ако, ко га шиша када не гледа

Cuburac93":1kzfshpa je napisao(la):
Svi znamo da tramvajđije i taksitse se u opste ne gotive. Uvek je bilo nesto između njih. Ali ovog je bolelo dupe da li ide tramvaj a tramvajđija uvek na takvim prelazima stisne zvono po dva puta.
 
Izgleda da je neki veći zastoj bio na liniji 50 , jer je oko 18h (21. I), kod okretnice Voždovac u roku od 5 - 10 min , prošlo 6 autobusa , u smeru ka Banovom brdu , a u 4 nije moglo da se uđe.
 
Juče (21. I 2012.) je došlo do zastoja u odvijanju tramvajskog saobraćaja u periodu 13:25-14:20 h na bulevaru kod stajališta "Mite Ružića" u smeru ka Vuku, zato sto putnik bez karte nije hteo da napusti vozilo i svađao se sa kontrolom, a kada se vozač okrenuo da vidi u čemu je stvar i da zatvori vrata od kabine, putnik bez karte mu je rekao "šta me gledaš" i naarnuo na vozača i polomio staklo od kabine koje je palo na vozaca i iseklo mu ruku. Ovo se desilo u TMK 282 na liniji 14. Kolona tramvaja se stvorila skroz do Ustaničke, a tu je bilo oko 15-18 tramvaja. Za to vreme su uvedena svega 3 autobusa na liniji 6A, a dok su oni došli i tramvaji krenuli.

izvor: www.gspbeograd.net
 
solecar":kvsxaagg je napisao(la):
Izgleda da je neki veći zastoj bio na liniji 50 , jer je oko 18h (21. I), kod okretnice Voždovac u roku od 5 - 10 min , prošlo 6 autobusa , u smeru ka Banovom brdu , a u 4 nije moglo da se uđe.



50 razloga zašto je 50-ica dobra linija GSP-a

Otkad sleti na aerodrom u Surčinu ili se dokotrlja drumom do štajge pa dok se vrati nazad u svoju Nemačku, Holandiju ili Burkinu Faso, svetski putnik namernik obiđe jedno 120 kafana i splavova, vidi Kalemegdan, skupštinu, Hram i taman kad priupita a šta se koj moj nalazi nizvodno Vračarskog platoa, ljubazni vodič mu odmahne rukom u fazonu „Tebra, dovoljno si video, aj sad mrš nazad tamo okle si dovukao dupe i 300 evra, pričaj kako su nam ukusni ćevapi i ribe predusretljive te da je gnusna laž da smo ksenofobi.“

I dok lakomi strejndžer, s mislima da Srbija i nije tako daleko od švedskog standarda kao što se priča, odlazi k domovini svojoj, brkati šofer nevoljno baca poluispušenu pljugu i nevoljno sa vrha Ustaničke zalaufava vozilo privatnog prevoznika na liniji 50 i sa 17 minuta odstupanja od reda vožnje kreće u bitku kroz industrijske zone, strmine, uspone, periferna naselja, svinje, ovce, koze i grafite „Rakovičani svih zemalja, ujedinite se“ i „Cigani, je*******aćemo vas komplet u picu i u bulju“ do konačne pobede na samom ulazu na Banovo brdo.“

Možda živiš na Novom Zelandu, u Subotici ili na Dedinju pa o antologijskoj liniji gradskog prevoza ne znaš ništa, ali ovo je svakako prilika da u narednih 50 tačaka iskusiš zašto je putovanje 50-icom najlepša i svakako najduža periferijska odiseja svih vremena.

pedesetica1.jpg


1. Da je loša ne bi se toliko ljudi vozilo u njoj.

2. Zato što ne može da joj se otkači trola.

3. Zato što je pitanje dana kada će uvesti puš pauzu na Trošarini.

4. Dok se voziš, saznaš sve masonske zavere protiv Beograda.

5. Zato što ona neće doći kada zapališ cigaretu na stanici.

6. Zato što je nikada nije zahvatila gužva na Gazeli ili na Brankovom.

7. Zato što se guraš i kada izlaziš.

8. Zato što umaraš samo jednu nogu, onu na kojoj stojiš.

9. Zato što u njoj ne možeš da sretneš Đilasa čak ni u predizbornoj kampanji.

10. Zato što možeš da saznaš sa kim se tajno viđaju gospođe od Kaluđerice do Sremčice.

11. Zato što možeš da saznaš kako je to biti u prevozu kada mu pukne guma.

12. Zato što ide brže od BG metroa.

13. Zato što si privilegovan u odnosu na ostale i znaš gde je naselje Stepa Stepanović.

14. Zato što možeš da saznaš više o Zvezdama Granda od Saleta Popovića, a da ni ne uključiš ”Pink”.

15. Zato što ne može da ispadne iz šina.

16. Zato što ne može da te odvede u Borču. Uglavnom.

17. Ne možeš pasti u zadnjem delu zglobnog autobusa ako se voziš 50-icom.

18. Zato što možeš da saznaš koji ručak je u trendu.

19. Imaš vremena da smisliš zašto kasniš kući.

20. Zato što kontrola nema mesta da uđe, a i neće.

21. Ako si vozač, shvatiš da ti i nije toliko loše u životu.

22. Zato što je to odlična priprema za ”Survivor”.

23. Zato što možeš da spremiš ceo ispit iz SPT-a dok dođeš do Trošarine.

24. Zato što možeš da odgledaš sva tri dela ”Kuma” dok dođeš do svoje stanice.

25. Zato što u njoj ne dele letke za ”Britaniku”. Još.

26. Možeš da se razboliš, pa da ne ideš u školu.

27. Veoma je dobra ukoliko si džeparoš.

28. Zato što ti šef neće zameriti kada zakasniš na posao.

29. Zato što baka koja te gura uvek može da propadne kroz rupu.

30. Zato što od malih Roma možeš da naučiš napamet pesme Ljube Aličića.

pedesetica2.jpg


31. Zato što možeš da ugovoriš tri dejta dok ne izađeš.

32. Zato što nema prodavaca čestitki iz organizacije ”Maštalište” ni kupona za pozorišta. Još uvek.

33. Zato što ne moraš da čekaš da izađeš da bi znao da li pada kiša.

34. Zato što su vozači 50-ice veoma obazrivi i paze da ne pregaze nijedan kamen.

35. Zato što možeš da dotakneš najbolje dupe u gradu, a da devojka nema pojma da si to ti uradio.

36. Uvek možeš da saznaš šta je bilo u epizodi omiljene turske serije koju si propustio.

37. Idealna je za dijete jer zaboraviš da si gladan dok dođeš kući.

38. Zato što možeš da se grudvaš sa ostalim putnicima ukoliko je napolju snežno.

39. Zato što joj ne rade kočnice, pa imaš utisak da ne staje.

40. Zato što niko ne sumnja da ti smrdiš na alkohol.

41. Nikada ti ne ode prazna 50-ica pred nosem.

42. Zato što ide na pola sata, pa je se uželiš.

43. Zato što ne možeš da se validiraš, pa i da si toliko lud da hoćeš.

44. Ako ti je hladno, ona uvek može da se zapali.

45. Zato što vožnjom u ovom autobusu dobijaš besplatnu simulaciju zemljotresa.

46. Sve mitske stvari koje niko nije video su lepe.

47. Zato što nikada nije imala sudar sa trolejbusom.

48. Zato što nema potrebe da se držiš za šipku, samo se nasloniš na nekoga. A i nema čitavih šipki.

49. Zato što ne može biti gore.

50. Zato što ima čak 50 razloga zašto je dobra.

Uživao u blagodetima gradskog prevoza čitalac Filip Ugrenović.

http://www.tarzanija.com/50-razloga-zas ... ija-gsp-a/
 
Petak, 15. III 2013. godine.

5:55 - 6:50 zastoj u odvijanju saobraćaja na autobuskim linijama 56 i 59, u oba smera, kod isključenja sa Ibarske Magistrale (za liniju 56) i u Ulici XI Krajiške Divizije (za linije 56 i 59).

Takođe, rano jutros došlo je do zastoja u odvijanju saobraćaja na autobobuskoj liniji 102 zbog sudara u kome su učestvovali putnički automobil i kamion, a koji se dogodio na Zrenjaninskom putu. Od oko 6:52 saobraćaj na liniji 102 je normalizovan.



Izvor: Dispečerski centaragradsog saobraćajnog preduzeća "Beograd"
 
Jutros je na Petlovom brdu u ulici Milorada Draškovića bilo nekoliko centimetara LEDA na kolovozu i ostalo je zaglavljeno odatle do okretnice negde između 20 i 30 autobusa. Čistač nije uspeo da prođe tuda jer se nekoliko autobusa preprečilo a do tog mesta je bilo sve očišćeno. Jedini vozač koji se izvukao iz toga je vozio najveći krš od autobusa (zglobni 56, star jedno 20 godina najmanje) a gospoda koja su vozila autobuse sa sistemima protiv proklizavanja su uredno parkirali vozila u stranu i ugasili ih. Inače ulica ima blag nagib. Kako li je bilo na trasi linije 42 koja je jedno 5x strmija, mogu da zamislim....
 
Evo čim padne sneg , stane i saobraćaj.

Danas (utorak, 26. mart 2013. godine), oko 14:00 (pre 14:00), zbog kvara A-67 na tramvajskom koloseku u Bulevaru Oslobođenja, u smeru ka Trgu Slavija, došlo je do zastoja u odvijanju tramvaskog saobraćaja na linijama: 9, 10 i 14 (viđena kolona od oko 10 tramvaja).

Nije bilo 605 danas u 2 navrata po 60 minuta... FAP zglobni je imao peh ulje mu iscurelo iz srednjeg točka...

izvor: http://www.gspbeograd.rs
 
Vrh