Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Kod Hajata je doslo do cukanja tramvaji ka gradu ne idu ceka se uvidjaj policije...inace haos je na stanici kod hajata kao i ka Brankovom i Starom Savskom mostu...
ac1aba5c8b6aa2cf5715c11c6bd1730f.jpg
eef6f10a3ae205ce84516b6fd863ef9a.jpg


Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока
 
Kamo sreće da je samo kod Hajata. Kod Pravnog isto stala neka Katica nasred šina i ne može da se pomeri. Stvorila se kolona tramvaja sve do Studentskog doma kod Vuka.

I onda se posle čude što ne volem te tramvaje...
 
To je problem s infrastrukturom, a ne tramvajem.
 
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... aja-godine


Bez tramvaja 12 i 13 do kraja godine

Zbog radova na rekonstrukciji prestoničkih ulica izmenjene mnogobrojne linije javnog prevoza. Drugačija ruta za šinska vozila 5, 6, 7, 14, trolejbus 22 i autobuse 55, 58, 88, 512

bg-bez-tramvaji_620x0.jpg



RUŠENjE tramvajskog mosta preko Topčiderke, radovi na šinama u Ustaničkoj i Lole Ribara u Železniku, prouzrokovaće mnogobrojne izmene linija javnog prevoza.

Radovi na izmeštanju Topčiderke trajaće do 21. decembra, pa se ukidaju tramvajske linije 12 i 13. Umesto linije 12, uvodi se linija 12 L, koja će saobraćati od Omladinskog stadiona do Bloka 45. Uspostavlja se i autobuska linija 12 A, koja će ići od Glavne železničke stanice do Banovog brda, preko petlje Hipodrom.

U zoni raskrsnice Bulevara kralja Aleksandra i Ustaničke ulice, radiće se na tramvajskim šinama tokom vikenda. Tako će u subotu i nedelju tramvaji sa linija 5, 6, 7 i 14 saobraćati do stare okretnice u Bulevaru kralja Aleksandra.

Autobusi sa linije 20 saobraćaće izmenjenom trasom: Mite Ružića - Bulevar kralja Aleksandra - Gospodara Vučića - Vojislava Ilića - Mis Irbijeva - Dr Velizara Kosanovića - Pljevaljska - Mirka Sandića - Ustanička - Vojislava Ilića i dalje redovnom trasom.

Autobusi sa linije 309 voziće trasom: terminus Zvezdara - Vjekoslava Kovača - Deskaševa - Bulevar kralja Aleksandra, u smeru ka Kaluđerici - Gospodara Vučića - Vojislava Ilića - Ustanička - Bulevar kralja Aleksandra i dalje redovnom trasom.

Ipak, najviše problema da stignu do svojih domova već sada imaju žitelji Železnika, jer ekipe BVK izvode radove u ulicama Vodovodskoj i Lole Ribara. Izmenjene su linije 55, 58, 88 i 512, pa svako ko ne poznaje dobro Železnik lako može da se izgubi.

Vozila sa linije 55 saobraćaju ulicama: Savska magistrala - Bore Stankovića - Lole Ribara - Svete Milutinovića i dalje redovnom trasom. Autobusi sa linije 58 idu Radničkom, Savskom magistralom, Bore Stankovića, Lole Ribara, Radnih akcija, Avalskom. Vozila sa linije 88 voze Požeškom, Trgovačkom, Ibarskom magistralom, Avalskom, pa Darinke Radović i dalje redovnom trasom. Autobusi na liniji 512 voze Požeškom, Trgovačkom, Ibarskom magistralom, Avalskom, Radnih akcija i dalje redovnom trasom.


UKIDA SE 22 ZA VIKEND

ZA vikend će biti ukinuta i trolejbuska linija 22 koja vozi od Studentskog trga do Kruševačke, zbog radova na zameni transformatora u Ulici gospodara Vučića. Ipak, linija 21 biće pojačana
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556864#p556864:1g4ns3a8 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Avg 03, 2018 6:42 pm[/url]":1g4ns3a8]Kod Pravnog isto stala Katica nasred šina i ne može da se pomeri
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556897#p556897:1g4ns3a8 je napisao(la):
ACA » Pet Avg 03, 2018 9:00 pm[/url]":1g4ns3a8]To je problem s infrastrukturom, a ne tramvajem.

tenor.gif

ezgif-5-1a3d5b11d0.gif
 
Ti tramvaji u nekom drugom gradu perfektno obavljaju svoj posao.

Uvrede iznosi na svoj račun.
 
Obavljali bi i ovdje perfektno svoj posao da se odrzavaju kao u berlinu
Inace stala na sred sina valjda na sred raskrsnice
 
Da li zna neko zašto linija 42 već nekoliko dana saobraća ulicom Paje Adamova? Nigde nisam uspeo da nađem info.
 
Da li zna neko šta se danas dešavalo sa linijama za NBG na Zelenoim vencu? Mislim na najniže stajalište , tamo gde staju 67 , 71 , 72 , 75. Oko 17:30 sam čekao desetak minuta , nijedno vozilo se nije pojavilo , da bih onda otišao na stanicu u Brankovoj i sa 65 otišao na NBG.
 
28 , 40 i 41 ne saobraćaju. Na uglu Takovske i Svetogorske je pukla mreža , dok je bandera pala na put na nadvožnjaku iznad autoputa , i tu je takođe pokidana mreža.
 
Danas se opet neki talenat istripovao da je jaci od tramvaja, pre pola sata na Bulevaru odvalio ga tramvaj na skretanju ispod Liona. Ogromna guzva, al sreca ubacili su autobuse i to je proslo cetri busa kao linija 6 u roku od nekoliko minuta.


 
Večeras stižem na stajalište #285 Medaković II (u smeru ka Šumicama) i propuštam privatni Liaz na liniji 50 u nadi da će mi ubrzo naići 29. Međutim trolejbus g.b 2050 naišao je tek u 20:16 a kada je zatvorio vrata i krenuo nastao je mrak. Stajao je dva minuta sa zatvorenim vratima, posle ih otvorio pa zatvorio i krenuo. Stajalište je pre nailaska vozila bilo puno ljudi što je rezultiralo abnormalno velikom stepenu popunjenosti solo vozila već na trećem stajalištu od terminusa i to van vršnog časa.

Osim drugih vidno nervoznih putnika i sam sam bio besan kao ris zbog toga što sam propustio polazak linije 70 od RK "Ikea" u 19:51. Nisam smeo da rizikujem istu priču sa linijom 17 koja saobraća izuzetno retko posle 20:00h čak i radnim danom (isključe se po 3 Solarisa oko 20:00 da bi onda za 15min do Šumica došao već pun IK218N) pa sam iz tog razloga sačekao sledeći polazak u 20:13 koji je do stajališta #3489 Vladimira Tomanovića (u smeru ka Novom Beogradu) stigao na vreme u 20:34.

I dok iz gore navedenog primera linija 70 redovno saobraća van špica u vršnom periodu putuje oko 10 minuta duže u centralnom delu zbog 4 čepa (izlaz "Autokomanda 1" (ispred stajališta #432 "Franše D'Eperea"), MAS "Autokomanda", izlaz "Autokomanda 2" i izlaz "Ljubićka" i pored toga što je deonica Centar "Sava" - Toplice Milana (Medaković 2 u Stevana Prvovenčanog tj. na Autoputu u smeru ka Nišu a paralelno sa gore pomenutim stajalištem u Vladimira Tomanovića) praktično sama po sebi ekspres.

Autobusi su solo 12m pa ne pomažu u rasterećenju linija 17 i 18 do Autokomande. Zapravo popunjenost nije ništa manja u odnosu na zglobna vozila sa dve dotične linije. Osim toga Low Entry konstrukcija nekih vozila na liniji nisu prikladna za eksploataciju shodno zatečenom stanju na liniji u vršnom času te je umesto vozila tipa IK112LE pametnije koristiti vozilo tipa IK112M iz istog pogona "Kosmaj", a LE prebaciti na manje opterećene linije.

Ceo ovaj potez u smeru ka Nišu saobraćajno je vrlo je nespretno rešen. Neke primedbe su:

1. Izlaz "Autokomnda 1" nalazi se ispred stajališta #432 "Franše D'Eperea" pa dolazi do konflikta/ukrštanja tokova osim za liniju 18 koja taj izlaz koristi na svojoj redovnoj trasi, drugim rečima sva vozila koja koriste pomenuti izlaz presecaju put svim autobusima JLPP koji ne saobraćaju na liniji 18, odnosno produžavaju dalje)

2. Međumesno Autobusko Stajalište "Autokomanda" nalazi se između izlaza 1 i izlaza 2 tako da prigradski i međugradski autobusi SP "Lasta" i ostalih prevoznika presecaju put autobusima JLPP sa linija 17, 46, 55 i 70. Stajalište je kratko usled nedostatka prostora između dva pomenuta izlaza pa neki autobusi ni ne ulaze na stajalište već koriste desnu kolovoznu traku ometajući tok linijama 17, 46 i 55 na pristupu izlazu 2 na rampu ujedno blokirajući i autobuse sa linije 70.

3. Kada se autobusi sa linija 17, 46 i 55 uključe preko izlaza 2 na rampu petlje "Autokomanda" usled zastoja nastalog na mostovskoj konstrukciji pelje mnogi nestrpljivi vozači privatnih i službenih vozila pokušavaju da ih obilaze uključenjem iz leve trake tako da s obzirom na to da autobusi marke Solaris imaju drugo osovinsko rastojanje L=7m kako ne bi kačili ivičnjak moraju zauzeti obe trake na rampi nestrpljivi vozači ostaju "zarobljeni" u levoj traci neko vreme dok se gore pomenuto vozilo ne pomeri pri čemu stvaraju zastoj svim vozilima koja žele da produže, uključijuči i vozila sa linije 70.

4. Izlaz "Ljubićka" ima jednu traku koju blokira semafor koji drži saobraćaj u Husovoj ulici.

Kada autobus sa linije 70 prođe sve ovo može normalno da se kreće s tim što kasni.

Potrebne su dve "stop and go" spore trake ali nema mesta. I da se uradi mostovska konstrukcija opet bi petlja smetala. Jedino plitki tunel da se izgradi od stajališta #435 "Deligradska" ali to ko zna koliko bi koštalo. O haosu tokom gradnje i da ne govorim. Sve u svemu crno nam se piše.

Ovaj današnji slučaj sa linijom 29 jeste poremećaj u svakom slučaju jer važeći red vožnje od 01.09.2018 izgleda ovako:

SAT RADNI DAN
20 00 06 11 17 23 28 35 43 51 59

Podebljani polasci su propušteni. Rekao bih da je ovo zabrinjavajuće jer to nije prvi put onda kada nema ni zastoja nit kučeta nit mačeta. Jednostavno opravdanja nema. U suprotnom smeru saobraćali su normalno. Ne verujem da je bilo sudara na okretnici Medaković 3.
 
Zaboravih ovo da dodam a nemoguće je izmeniti post posle nekog vremena.

Pre prelaska semafora kod pumpe (ispred, ne iza stajališta) nisam video da je bilo koji trolejbus u smeru ka gradu propao, međutim kada sam došao na stajalište i pored toga što je prošao 50 (u koji bi ušao da sam potrčao) na stajalištu je već bilo mnogo ljudi koji očigledno nisu čekali 20 (posle kad je došao 29 bukvalno se celo stajalište ispraznilo). Moguće da je propušten i polazak u 19:54.

Da 30 ide bolje stanovnici Medakovića 2 ne bi toliko koristili 29, a posebno ukoliko bi postojao 29E Medaković 3 - Dorćol /SRC M.G.M/ kao rasterećenje 29 i 31, te donekle zamena za 30. Ukoliko bi takva linija sa zglobnim vozilima postojala, a da je pritom pravi ekspres linija 30 bi mogla biti minibus.
 
Da li zna neko iz kog razloga 34 i dalje saobraća Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića , umesto da svraća do Prokopa preko ulice Dragana Mancea , iako je sve prohodno i linije 36 i 38A normalno saobraćaju svojim trasama?
 
"UŽAS! VOZAČ JE BIO BEZ SVESTI, A KRV SVUDA" Autobus udario u banderu na Slaviji, vozač IZLETEO kroz šoferšajbnu

nWmk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTTJVN01EQV8vOWRjOTg3Nzc4YWQzZjdiOGUyODI5NjMyOWUxYjFiOTIuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB


Saobraćajna nezgoda dogodila se rano jutros na kružnom toku Slavija, kada se autobus privatnog auto-prevoznika sa linije 47 zabio u banderu. Prema prvim informacijama povređen je vozač (60), koji je prevezen u Urgentni centar na reanimaciju i trenutno se nalazi u životnoj opasnosti.

- Vozač se trenutno nalazi na intenzivnoj nezi i njegovo stanje je izuzetno loše, životno je ugrožen - rekli su iz Urgentnog centra za "Blic".

Prema nezvaničnim informacijama reč je o autobusu noćnog prevoza, a nezgoda se dogodila u ranim jutarnjim časovima. Srećom, niko od putnika nije povređen, dok lokva krvi na licu mesta svedoči o povredama koje je zadobio vozač.

3IGk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWmpRN01EQV8vYzdiM2VhMzdhZjMwMjM5ZTI0MTA1NGNiNjk5ZjNjM2QuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB


- Naš vozač A.Č. (1958) je upravljao vozilom. Vozilo je novo, pre mesec dana registrovano, tehnički ispravno. Vozač je zaposlen duže vreme, nikada nismo imali problema sa njim, to je zaista jedan divan i pošten covek. I mi smo šokirani ovim sto se dogodilo, to je linija 47 noćnog prevoza. Čekamo detalje istrage - kaže Drago Tošić, ispred Konzorcijuma privatnih prevoznika.

Kako nezvanično saznajemo, vozač je izleteo kroz šoferšajbnu, koja je potpuno uništena.

HLzk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTWpjN01EQV8vYTE0MWY5ZmNmYTUyNDVlMGQ1NGQzY2M0NjFmMDI1NjQuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB


Kako za "Blic" kaže jedan od očevidaca ovog nemilog događaja, oko 6.30 "nešto je puklo".

- Bio sam sa druge strane kružnog toka, i nakon praska, video sam da je vozač izleteo kroz prednje vetrobransko staklo. U pomoć su mu prvi pritekli vozači trola, koji su se zatekli ovde. Bilo je užasno, čovek je bio bez svesti i sa velikim povredama. Bilo je svuda krvi... Pretpostavljam da je izgubio kontrolu i da je birao da udari u banderu umesto da ubije nekog - priča jedan od očevidaca, dodajući da je hitna pomoć stigla ubrzo na lice mesta, kao i to da su reanimaciju započeli već na pločniku.
- Do nezgode je došlo jutros u 06.26 sati, nakon čega je vozač autobusa - muškarac s povredom glave i otvorenim prelomom desne potkolenice, u svesnom stanju, prevezen u Urgentni centar na renimaciju - rečeno je Tanjugu u Hitnoj pomoći.

B2Ik9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWlRJN01EQV8vZTFkNWM4ODNkNTA3YTdkMWVkZDM5MmIwZmJlZmI0NmEuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB


Međutim, prilikom sudara došlo je do oštećenja jedne od bandera na kružnom toku i naneta je velika materijalna šteta, zbog čega će tramvajski i trolejbuski saobraćaj danas biti ukinut. Umesto toga, sugrađanima će na raspolaganju biti autobusi koji će nositi oznake tramvaja i trola.

Tramvaji na linijama 2L i 3 preusmereni su na Resavsku ulicu, dok su linije 9, 10 i 14 podeljene na dva dela, a umesto trolejbusa, u saobraćaj se ubacuju autobusi.

LDSk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWWpBN01EQV8vZGJkMjhjOWI4M2RlODk0OGNmMDFkMzcyY2M2OTRiOTIuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB


Ekipe parking servisa imaju poteškoće da pomere autobus, pošto je vozilo "nasađeno" na banderu.

Oštećenje kontaktne mreže je veliko, pa se, prema prvim procenama, normalizacija saobraćaja očekuje oko podneva.

https://www.blic.rs/vesti/hronika/uzas- ... ac/x2w3qdg
 
Ne znam šta reći na ovo obmotavanje oko bandere, jutros beše mokar i klizav kolovoz zbog noćašnje kiše.

Najverovatnije se radi o neprilagođenoj brzini uslovima na kolovozu.
 
Samo da se vozac oporavi, sve ostalo se da popraviti.
Malo me zbunjuje sto se kaze da je udes bio u 6:30, i da je autobus iz nocnog prevoza, zar se nocni prevoz ne zavrsava oko 4?
 
Možda nastavio da radi u dnevnom saobraćaju.
Puno oprečnih podataka, da mu je pozlilo, da nije, da ima 55-60-65 godina ili da je penzioner itd.
Vozač je povrećen nadam se da nije ozbiljnije i da že se brzo oporaviti.
 
Dobio sam info da je vozač preminuo (nije 100% proverena) i da je navodno uzrok nesreće navodno vozilo dobilo turažu (opet novije vozilo ???). Treće od ovog prevoznika koji dobija turažu.

Vozilo ima kamere (valjda rade), može se proveriti preko tahografa brzina kretanja, ubrzanje i koliko je trajalo. A sigurno da u motornom računaru ima više podataka.
 
Vrh