To su bili sjajni i izdržljivi autobusi koji su redovno gazili višemilionske kilometraže. Inao ih je svaki veći prevoznik od Vardara pa do Triglava, sa manjim izuzecima gde su dominirali tamovi pa ni eventualni zadesni kvarovi nisu bili problem gde god da bi se zatekli.
Ali, u ovom veku, već su uveliko zaostajali, jer je u njima bila tehnologija sedamdesetih i ranih osamdesetih.
Ne poredim i ne kažem da su berkofi bolji. Nisu uporedivi jer ne pripadaju istom vremenu i istoj klasi. Ali, u nekoliko firmi berkofi su zamenili sanose, dubrave i mercedese, pa su poređenja neminovna.
Na početku, nekim vozačima naviklim na poprilično trome prethodnike, novajlije su bile veliki izazov pa se samo tokom prve godine dogodila serija udesa. Stotinjak ks više, disk kočnice, retarder, precizniji i brži menjač, davali su ljudima preveliki osećaj moći i sigurnosti, pa se svako preterivanje neslavno završavalo.
Sada mi se čini da temsa ima šanse da bude taj univerzalni svestrani autobus koji bi kod većine prevoznika mogao da zameni berkofe koji polako zalaze u godine.
Kod onih koji se snabdevaju polovnim vozila, trenutno je masovni izbor mb turizmo i setra 4.
Isto tako, posle masovne nabavke dekera pre nekoliko godina sada vlada moda troosovinskih modela od 13,5 i 15m.