Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Кад већ причамо о ограничењу брзине и "толеранцијама" пошто је некима мало и 130 на сат:

http://www.automagazin.rs/vesti/193...a-autoputevima-od-100-kmh-kocnica-za-napredak

Holandija uvodi ograničenje maksimalne brzine na autoputevima od 100 km/h - Kočnica za napredak


Objavljeno: 18.11.2019.


2012. godine u Holandiji je povećana dozvoljena maksimalna brzina na autoputevima sa 120 na 130 km/h. Prema svemu sudeći, ovo pravilo je "izdržalo" osam godina...

Holandska vlada planira ograničenje maksimalne dozvoljene brzine na autoputevima na 100 km/h. O tome je informisao predsednik Vlade Holandije, Mark Rutte, čija je konzervativna Narodna stranka za slobodu i demokratiju u holandskoj javnosti poznata kao "vroom vroom" partija, zbog podrške vozačima motorizovanih prevoznih sredstava.

Prema pisanju holandskih medija, novo pravilo stupiće na snagu 2020. godine. Neki izvori tvrde, da će limit od 130 km/h ostati legalan u noćnim satima, a novi limit od 100 km/h vozači će morati da poštuju u vremenskom periodu od 6 do 19 sati. Ovim kokarkom, Holandija će postati zemlja sa najsporijim autoputevima u Evropi. Od evropskih zemalja, najbliži je Kipar, gde važi ograničenje brzine od 110 km/h. Iako su mnogi bili protiv ove odluke, stručnjaci ističu da je ovo veoma važno sa stanovišta ekologije, jer je Holandija zelena zemlja.

Ova mera je usledila nakon odluke Vrhovnog suda Holandije iz maja ove godine, kojom je odlučeno da vladina pravila o davanju dozvola za projekte koji emituju azot-oksid krše zakone Evropske unije u oblasti zaštite životne sredine. Odluka Vrhovnog suda dovela je do zamrzavanja dozvola za mnoge građevinske projekte u zemlji.

Automagazin.rs
 
Ovo nema veze sa tolerancijom na malo prekoračenje brzine, koja će u Holandiji, i ako smanje maks. brzinu iz ekoloških razloga, i dalje postojati. Čak je to tamo i regulisano propisima...

Dakle, ovo je sasvim druga tema.
 
Последица Зоранијаде, тј, давања високих државних функција људима који имају квалитете за управљање магацином приручних средстава у продавници чарапа:

16.10.2019.
Укупно 56 камера на 14 портала у оба смера снимаће возила и мерити просечну брзину на деоницама дугим од шест до 32 километара.

19.11.2019.

Kamere postavljene na portalima duž auto-puta Beograd–Niš, njih 56, kao i one koje će biti postavljene na drugim putevima u Srbiji neće meriti brzinu.

Нема толеранције на мала прекорачења, нема додатног мерења брзине на краћим деоницама, јер би се казна писала сваком другом учеснику у саобраћају...

Дакле, моћи ће и даље оно што су говорили да неће моћи: јурцаш, па свратиш на пумпу и испеглаш ствар између наплатних рампи.

Незнање и неупотреба разума, тј. резоновање министарке Зораннах, експерта Дамира Окановића, професора Крста Липовца, у конкретном случају коштало нас је новца потребног за набавку и монтажу 56 камера. А вероватно и понеког живота, тешких телесних повреда и велике материјалне штете.

Дробњак светао изузетак.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681701#p681701:1lhlqzlk je napisao(la):
Пантограф » 20 Нов 2019, 11:18[/url]":1lhlqzlk]

Нема толеранције на мала прекорачења, нема додатног мерења брзине на краћим деоницама, јер би се казна писала сваком другом учеснику у саобраћају...

Слажем се, али мислим да би њих баш брига било да у тих "сваком другом учеснику у саобраћају" није маса разних функционера, директора и осталих привилегованих који би понајпре "пострадали".
 
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1621054

Više saobraćajki na srpskim putevima, broj poginulih veći za 15,2%

Ukupan broj saobraćajnih nezgoda u trećem kvartalu ove godine veći je za 2,3 odsto u odnosu na isti period 2018. godine, objavio je Republički zavod za statistiku.

Broj povređenih u periodu jul-septembar veći je za 2,5 procenata u odnosu na isti period prošle godine, kao i broj poginulih lica, koji je veći za 15,2 odsto. Sa druge strane, pad broja saobraćajnih nezgoda sa povređenim licima beleži se u naseljenim mestima i iznosi 0,6 procenata.

Kada je reč o drumskim motornim i priključnim vozilima koja su prvi put registrovana tokom trećeg kvartala ove godine, navode statističari, može se uočiti porast njihovog broja, osim za mopede.

Najbrojnije marke proizvođača motornih vozila koja su po prvi put registrovana su Volkswagen, Opel, Fiat, Peugeot i Renault.

Na osnovu rezultata, kažu u RZS, moguće je zaključiti da su najzastupljenija teretna vozila od 1.500 do 4.999 kilograma nosivosti, kao i da najveći broj ovih vozila koristi dizel kao pogonsko gorivo.

Kod putničkih automobila novijeg datuma, procentualno posmatrano, kad je reč o pogonskom gorivu, najzastupljeniji je benzin, a na drumovima dominiraju vozila veličine motora do 2.000 kubika.
 
Pogledajte obavezno.
:oops:
https://twitter.com/i/status/1206467465884160000

Ako nešto mrzim to su blinkeri i policija kod SIV-a na svakom ćošku u vreme prolaska bitnih.
!!!Ovo je komentar protiv takvog ponašanja, a ne protiv ove vlasti. I vozač onog bahatog "žutog" ministra je zgazio devojku što je krenula prvi dan na posao.
 
@vucko je već spomenuo da su mu se razne budale nakačile na tvit u kome je snimao vozača koji je 10-ak minuta stajao u zaustavnoj traci na auto-putu čekajući nekoga (kasnije se ispostavilo i koga i po čijem naređenju), ali zaista je potrebno pročitati komentare da bi se shvatilo bolje ko sve učestvuje u saobraćaju u Srbiji

https://twitter.com/ZIU_nine/status/1208281446823141376

Nisu u pitanju samo botovi koji su se verovatno nakačili zbog 28-ice, pola ljudi je tu za dijagnozu.

Mislim da sam čak video i komentar "pa budalo, zar ne vidiš da stoji u zaustavnoj" kao da ta traka služi da stane ko god hoće?! Doduše, verujem da dobar deo vozača i misli da može da stane u zaustavnoj da bi telefonirao ili sačekao nekoga. To je jedna od stvari koja me najviše nervira na našim auto-putevima, a to se ne viđa kada se izađe van zemlje (bio - video, tj, nisam video u toj meri kao kod nas)

Evo, baš juče vidim vozača koji staje u desnoj traci (nije čak ni zaustavna) na uzbrdici pred Kaluđericu da bi žena izašla i preskočila ogradu jer su kuće tu blizu. Verujem da ima ljudi koji tu svako jutro čekaju da ih neko poveze.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689618#p689618:3gefttsb je napisao(la):
Pendolino » Pon Dec 16, 2019 9:52 pm[/url]":3gefttsb]Pogledajte obavezno.
:oops:
https://twitter.com/i/status/1206467465884160000

Ako nešto mrzim to su blinkeri i policija kod SIV-a na svakom ćošku u vreme prolaska bitnih.
!!!Ovo je komentar protiv takvog ponašanja, a ne protiv ove vlasti. I vozač onog bahatog "žutog" ministra je zgazio devojku što je krenula prvi dan na posao.

Ovo je debilizam, što je najgore stradeće neko nevin a moron prolazi sa lakšim povredama. I nastavlja život bez problema.
Šta je sa slučajem Babić ili ko god da je vozio ?
 
https://www.blic.rs/vesti/beograd/opasn ... eo/94dvyc4

Komentari su zaista odličan presek našeg društva. Lik na snimku naglo skrene iz leve u desnu traku tako da lik u desnoj mora da koči, a u komentaru

druze,da si iole korektan vozac,ti bi pustio tog jer je dao migavac.

Da li smo svesni gde je nama (nekima) vozačka kultura i koliko smo mi daleko od normalnosti
 
ili svest u glavi što razmišlja da ako je dao migavac može da radi šta mu padne na pamet a ostali moraju da ga ispoštuju.
 
Koliko je ovo mozak da ovde završi sa autom. Kako li uspe tu da dođe ?

 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kaNb9pB1iKw[/youtube]

Apropo guzvi u gradu
 
Malo o jednoj mogućoj budućnosti. U svetu postoji niz pokušaja da se ulice oduzete od pešaka i date automobilima vrate u neko normalnije stanje, čime bi i grad postao daleko humanije mesto za život. Nisu u pitanju samo čiste pešačke zone, već i tendencija da se tamo gde automobilski saobraćaj i dalje mora da postoji poveća udeo širine ulice namenjen zelenilu i trotoarima, a smanji onaj namenjen automobilima. Naravno, sa obaveznom stazom za bicikle i "mala personalna električna vozila". Evo predloga kako bi ta nova, tipična gradska ulica u budućnosti mogla da izgleda.

Nešto slično bi trebalo razmotriti kod nas, naravno kad se steknu elementarni uslovi da saobraćaj uopšte funkcioniše na normalan način. Dakle, posle gradnje novog mosta, metroa, obilaznica i nekoliko neophodnih automobilskih tunela, a zatim i većeg broja podzemnih i nadzemnih garaža da se automobili više ne moraju parkirati po ulicama i bez veze zauzimati toliku dragocenu površinu, čak i onda kad se ne koriste. U tom slučaju bi, sem na magistralama, 1+1 automobilska traka i 1+1 biciklistička i trotinetska trebala da bude dovoljna. A ostali deo širine ulice bi bio slobodan.

Jedan jednostavan metod da se to postigne je zabraniti podizanje ijednog novog kvadrata u bilo kom bloku ili grupi blokova ako u njemu ne postoji zakonom propisani broj parking mesta. Pa izvolte, na slobodnom placu prvo napravite nadzemnu ili podzemnu garažu umesto tržnog centra ili profitabilne zgrade, ako grad želi da unovči, a investitor da zaradi na SLEDEĆIM placevima u tom bloku. Tako bi se najzad zauzdala pohlepa za što bržim unovčavanjem prostora bez gradnje infrastukture. A onda bi i naše ulice mogle da izgledaju ovako:

Linear park street 1.jpg

Linear park street 2.jpg

Linear park street 3.jpg

Linear park street 4.jpg

Linear park street 5.jpg

Linear park street 6.jpg

Linear park street 7.jpg
 
Ulice su nam prekrivene kamerama - treba javno pokazivati sve nezgode, naročito ove sa motorima, da shvate motoristi kakve im sve opasnosti prete.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=U80NyA_nOzI[/youtube]


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=viilFat6rME[/youtube]
 
Budąla koja leti malom ulicom udara ženu koja vodi dete preko ulice van pešačkog (pored nepropisno parkiranog kombija koji joj umanje vidljivost) a da pri tom nije pogledala levo i desno???

Ko je ovde luđi???
 
A vidi ovih bisera. I svake zime tako bar 50 puta. Kao da nemaju gram mozga. Kao da se to nikad ranije nije desilo.
Dzabe je pricati na tv i upozoravati, dzabe je prikazivati sta se desava kad droga i alkohol uzmu svoje. Zbog ovakvih likova sam napustio trucking i Ameriku.

https://youtu.be/L3_b7hLy5Zk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715248#p715248:a4na83ub je napisao(la):
Roy » 08 Мар 2020 10:00 am[/url]":a4na83ub]A vidi ovih bisera. I svake zime tako bar 50 puta. Kao da nemaju gram mozga. Kao da se to nikad ranije nije desilo.
Dzabe je pricati na tv i upozoravati, dzabe je prikazivati sta se desava kad droga i alkohol uzmu svoje. Zbog ovakvih likova sam napustio trucking i Ameriku.

https://youtu.be/L3_b7hLy5Zk
Па нема видеа, уклоњен је :(

нема видеа.JPG
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=716242#p716242:3pm9fm2e je napisao(la):
Гага » Uto Mar 10, 2020 9:55 pm[/url]":3pm9fm2e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715248#p715248:3pm9fm2e je napisao(la):
Roy » 08 Мар 2020 10:00 am[/url]":3pm9fm2e]A vidi ovih bisera. I svake zime tako bar 50 puta. Kao da nemaju gram mozga. Kao da se to nikad ranije nije desilo.
Dzabe je pricati na tv i upozoravati, dzabe je prikazivati sta se desava kad droga i alkohol uzmu svoje. Zbog ovakvih likova sam napustio trucking i Ameriku.

https://youtu.be/L3_b7hLy5Zk
Па нема видеа, уклоњен је :(
Neka zenska iz kola snima lancani sudar 140 kamiona u Drzavi Wyoming. Led, mecava, a oni voze punom brzinom i lupaju se jedan u drugi. 15-ak mrtvih i tri puta toliko ranjenih


file.php
 
Neka zenska iz kola snima lancani sudar 140 kamiona u Drzavi Wyoming. Led, mecava, a oni voze punom brzinom i lupaju se jedan u drugi. 15-ak mrtvih i tri puta toliko ranjenih
 
Vrh