Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Cigare su jedan od ozbiljnijih problema u toku vožnje, podjednako opasan kao i telefon.
 
Слажем се да су спори возачи изузетно иритантни, али да спадају у групу највећих ризика, мислим да је то претерано. Опасно је када се иза ових "спораћа" нађе нека бу**** која по сваку цену оће да обиђе овог спорог, али ту је више проблем у тој бу**** него спораћу.
Иначе јако је мало спорих возача, или по мом схватању оних који возе 20 или више спорије од ограничења без икаквог разлога, и то су у питању обавезно или старије особе или тотални почетници, возила на обуци и слично. Чешће виђамо спору вожњу од возача који нису спори по стилу вожње већ у датом тренутку или причају на мобилини, једу нешто па не могу да се снађу, виђао сам их и да се љубе док возе, а скоро видех једну у напуцаном џипу како се шминка и вози 20. Овде не говоримо о спорим возачима већ је реч о бахатим возачима, које по правилу заболе она ствар за остале учеснике у саобраћају. Ови свакако представљају ризик и треба их дебело кажњавати, али се степен ризика ипак не може поредити са алкохолисаним возачима, екстремно брзом вожњом, ризичним претицањем или пребацивањем у другу траку, проласку кроз црвено и слично.
Што се тиче споре вожње, осим ових старих и почетника, имам разумевања и када неко тражи паркинг месно па наравно мора да успору, али и тим ситуацијам треба и они да имају разумевања и да када виде да су створили колони иза себе да се на кратко помере у страну и пропусте возила.
 
Cigare, bez obzira što ih ja mrzim više nego išta, biću realan, su naravno stvar koja utiče na vožnju.

Dule,
Mnogo je bitno da umeš da se prilagodiš saobraćaju. Nije sporno da ti druge pretičeš, ali tako da ih ne ometaš, a ne da se što ti kažeš, ubacuješ jednom po jednom i ugrozavaš druge. Ako svi voze 70 u koloni, ima razlog što je tako. Ali ako jedan vozi ,,po ograničenju" , odnosno ,,imam pravo da vozim svoju vožnju, j.be mi se", a svi ostali iza njega ne mogu da ga obiđu, jer je guzva u traci za suprotan smer, taj vozač ugrožava saobraćaj. Ja ne pamtim kada sam došao u situaciju da mi na auto putu neko blica da se sklonim, nego pratim saobraćaj i kad primetim nekog bržeg, sklanjam mu se, neka ide.

paradox polje,
Nije sporno to da neko trazi mesto, nego ovo što sam naveo. A naveo si i ti neke primere. Imam toleranciju prema vozilima auto škola, svi smo mi nekad počeli u takvim vozilima.


Ja nisam za nasilničku vožnju, ali nisam ni za kilabersku.
 
Imaš ljudi koji namerno provociraju, prate u ogledala i kad kreneš da pretičeš oni ubrzavaju.
Imaš i ove sporaće koji brzo ulete i onda se vucaraju i vucaraju......
Imaš i te sporaće za koje ne vidim svrhu automobili, brže se stiže prevozom.
 
Ево сад прочитах на Б92 (https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2018&mm=12&nav_id=1486450) да је вожња "на бранику" по изстраживањима у Великој Британији на њиховим путевима један од најчећих узрока удеса, чак један од осам. Верујем, с обзиром на стил вожње на нашим путевима да је код нас чак и чешће него један од осам. Нисам чуо да је некад неко код нас кажњен због овакве вожње, а и закон је ту мало лабав, треба држати безбедно одстојање што значи слободно тумачење. Правило две секунде је само препорука а не обавеза.
Реално тешко је ово законски и регулисати. Не знам како је на западу, али чуо сам за случајеве да су на основу снимка неки возачи кажњавани јер нису држали "безбедно" одстојање, а да при том није дошло до удеса.
 
Italijani su isti ko mi. Nedavno bio prijatelj u Milanu - dakle na severu Italije, koji važi za normalniji deo zemlje. Kaže voze ko ludaci. Trubnjava, uletanje, guranje, čukanje... Jedina je razlika što oni više vole da se svađaju a manje da se biju. Nasilni su na rečima, ali ređe su fizički nasilni. Ali sve u svemu, slična priča kao kod nas.

A što se tiče lepljenja za branik ili ''tailgatinga''... Imam drugog prijatelja koji vozi starudiju i obožava to da radi. Naravno i meni to ide na živce, ne samo zbog bezbednosti nego zato što me nervira da kad stojimo u koloni da mi u facu zrače zadnja svetla nekog CR-Va ili Rovera jer je ovaj stao na 20 cm od njih. Više puta sam pokušavao da ga odviknem od toga pošto sam svojevremeno pisao rad baš na temu tog fenomena i koliko sudara godišnje tako nastane. Elem, kad god pokušam da mu objasnim da to ne radi, on krene da mi priča kako mu je to navika, kako voli tako, kako time ''požuruje'' onog ispred i kako (pazte ovo) u slučaju sudara, njega će šteta koštati manje jer vozi krš a onog ispred će, najverovatnije, koštati više. o.O A zaboravlja da ovde zakon ne funkcioniše tako, pogotovu kod čukanja otpozadi.

Ali ne vredi, zato što čovek doživljava svoj auto kao arenu u koju ide da se istrese i pokaže muškost. I sve ih je više takvih. Isto kao i u Italiji. To je ta lošija strana mentaliteta nas ''mediteranskih'' naroda, ta prgavština, emotivnost i osionost koji se ispoljavaju na najgori i najdestruktivniji mogući način.
 
Manja šteta ako je manje rastojanje u slučaju sudara. :D
 
KIfiaXN.png
 
Čudna američka ekonomija. Prof. Vujanić kaže da život muškog deteta u americi vredi 110000 US dok žensko 70 000 ???????

https://youtu.be/r89yiTicWcs?t=2230

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=r89yiTicWcs[/youtube]
 
Morao do centra na kratko i evo već se vraćam. Fontana - Knez -Fontana busom do mosta i od mosta - 40 minuta.
Bus piči žutom trakom, a automobili stoje. Automobili u kolapsu u centru.
Da sam krenuo kolima, potrošio bih bar litar benzina, platio parking u garaži i zadržao se bar sat duže.
Još sam i sedeo u busu u oba smera.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Tako je to kad "gospoda" hoće kolima u (tržni) centar, da ih svi vidU... :mrgreen:
 
Kod TC Ušće je haos. A i ne znaju ljudi za drugi ulaz u garažu, a ni štek mesta (neobeležena, ali ne smetaju)

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Ono kod TC Ušće je horor, a ne haos...

Ne kontam kako ih ne mrzi da idu tamo kolima, iako dobro znaju za tamošnju ludnicu...
 
Sa "štek" neobeleženih mesta bih isterivao grtalicom, koliko god bila OK.

TapaT
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CqQ6pveiIPo[/youtube]
 
Danas je kod Kruševca poginuo muškarac, njegova žena i nerođena, indukovano porođena beba su kritično. Vinovnik je vozač autobusa lokalnog prevoznika. Autobus, koga bi u svojoj kolekciji poželeli mnogi muzeji, je proklizao. Ovaj oldtajmer verovatno nema sisteme protiv proklizavanja, ili su isti neispravni što je i realno obzirom na starost vozila. Vozač busa ima 37 godina, što bi značilo da je verovatno iskusniji od onog iz Nišekspresa. Osim ako nije prekvalifikant.

Put izgleda da je bio očišćen od snega. Vozači autobusa su postali najrizičnija kategorija, i to može da bude u vezi sa načinom finansiranja autobuskih preduzeća gde se očigledno štedi na svemu, kvalitetan kadar odlazi, vozni park se ne obnavlja, održavanje je upitno.
 
Zna se kako treba da se vozi u zimskim uslovima.

Ako nešto nije kako treba, onda brzina kretanja mora biti na minimumu.
 
pa da, ali prevoznici uvek pozuruju vozace da obidju krug sto brze, jer im guraju sve gusci red voznje po vozacu, jer je manjak autobusa i vozaca pa ove koji su ostali siluju
 
Zašto se na putevima u Srbiji stavljaju ležeći policajci, kada ima dovoljno udarnih rupa koje više nego dovoljno usporavaju saobraćaj, plus razbiju trap, iskrive felnu i oštete gumu ponekad?

Ne kažem da putevi moraju da budu kao staklo, ali neka budu okrpljene veće rupe, to valjda može. Koliko dobija para na mesečnom nivou od vozača, toliko može da uradi.
 
Да, вожња Батајничким друмом може да се пребаци у категорију слалом.
 
Vrh