[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=590068#p590068:8127zre0 je napisao(la):
paradox polje » 21 Дец 2018 11:42 am[/url]":8127zre0]Кад већ поменусте кршине из увоза, то је посебна прича. Подржавам што су построжени технички прегледи, али ово мора да иде и на уштрб увозника а не само корисника аутомобила, или у преводу Држава мора да уведе у ред увоз.
Тренутно је тотални јавашлук. Људи када купују полован ауто из увоза, улико не познају увозника, једино што знају је да ауто није прешао онолико колико пише на км сату. Промена ове вредности, прво на горе да би царина била мања а затим на доле да би цена била већа је криминал, који се може и мора зауставити, а Држава то толерише у потпуности. При свим овим трансакцијама оштећена је Држава због умањене царине, а о будућем кориснику да не причамо. Осим тога често се дешава да је у питању ауто са маскираним дефектима, а чим се прода свака одговорност увозника се губу и ако је он свесно обмануо купца. Честа је појава да после неког времена корисници примете да недостаје по неки ваздушни јастук, што ће рећи да је возило доживело већи удес, а знам да случајеве да су људи приметили да је ауто преживао пожар или поплаву и ко зна какве све кварове.
Колико знам (а можда сам дезинформисан) понекад није могуће вештачити праву километражу али се увек може утврдити да ли је нешто "рађено" са км сатом. Једноставно забранити увоз свих аутомобила којима је нешто чепркано на км сату би пуно помогло. Такође евидентирати са којом је километражом возило увезено (царињено) као и стање самог возила (да ли је исправно, хаварисано...) и омогућити купцима увид у ове податке би онемогућило ове наше лопове у њиховим махинацијама након увоза.
Да ли је реано да возило увезено из Немачке кошта мање у Србије него слично возило у Немачкој. Ако нисмо у стању да купимо половно возило у добром стању због превисоке цене, барем омогућити купцима да знају шта су купили, а не да то сазнају тек након годину дана када спадну маске.