Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

U pravu je Laki. Neće 1000. Mora da se seče celo zadnje krilo, pa da se vari novo, gituje, farba, nova desna stop lampa, čep rezervoara, da se sredi branik, ako može, koliko vidim nije slomljen,..I naravno ,,zlatne,, ruke majstora, sto je najveća stavka.

Čisto sumnjam da će neki da se drnda da ovo pegla, pa da gituje. Lakše mu je da seče. 400e je šteta. Mada koliko vidim, auto je u voznom stanju, ali lepo izgleda i ne verujem da je vlasnik u fazonu - teram dok ide. Mnogi ovo ne bi ni dirali, kojima auto sluzi kao upotrebna stvar...Moze da ide, da se sipa gorivo i da se otvore vrata - ostalo je nevazno.
 
Retard, sreće njegova što nije bilo povređenih pa je izbegao krivičnu prijavu.
Ova popravka će biti daleko jeftinija , ima po otpadima da se nađe cela polustranica.
 
Ах да, заборвих да напишем да му је и задњи трап-десна страна, што ми кажемо, мало у ефеу, десни точак мало стоји укосо, што се на сликама баш и не види. Код браника су на десној страни отишле жабице, пластични завртњеви, .., добро то није скупо, али кад се скупи на гомилу, и буде.

Задње крило нема шта да се сече, вари, гитује, то све иде, што каже Хер Жика, из једног дела, а код Корсе је то чини ми се као на слици што сам означио. Ако негде на отпаду и нађе цео тај део и зависно у каквом је стању са унутрашње стране, можда (али тешко) прође и мало јефтиније. Па за само сечење и скидање те целе полустранице има на отпаду да му узму 50 до 100 еврића.

Мало су оштећена и врата, тако да се и она морају радити, без обзира што је мала површина.

Кад се све скупи и подвуче црта, верујте ми биће изнад 1.000 еврића.

Али суштина свега је и да се надамо, да је овај човек научио лекцију из безбедности у саобраћају, и то на мало тежи начин.

 
Za dva dana čak 7.820 vozača kažnjeno je na osnovu merenja srednje brzine između dve naplatne rampe na deonici puta od Šida do Šimanovaca jer su išli brže od 140 km/h, saznaje Blic.

To su rezultati najnovijeg načina kažnjavanja vozača na autoputu i to samo za 9. i 10. septembar, odnosno za prvi vikend od kako je saobraćajna policija počela da primenjuje ovu meru.

Kažnjavanje na osnovu merenja srednje brzine sprovodi se već mesec i po dana ali u MUP-u do sada zvanično nisu izneli nijedan podatak u vezi sa brojem sankcionisanih vozača.

Kako Blic piše, policija je na osnovu srednje brzine vozila sankcionuisala vozila samo na deonici Šid-Šimanovci i to za prekoračenje veće od 140 km/h iako je ograničenje na autoputu 120 km/h.

Izvor lista navodi da su tog vikenda zabeležena i tri slučaja vožnje srednjom brzinom od 240 km/h.

Za deonicu Šid-Šimanovci, MUP traži podatke od Puteva Srbije o srednjoj brzini, o mestu gde je vozilo ušlo, serijskom broju kartice ili TAG uređaja, o datumu i vremenu ulaska i izlaska, slike sa naplatne rampe i registarsku oznaku vozila.

Te podatke traže periodično – na svakih deset dana a kazne vozačima se šalju na kućnu adresu.

http://rs.n1info.com/a335765/Vesti/Vest ... rzine.html

Da li postoji zakonski osnov da se neki prekršioci kažnjavaju, a neki ne (povodom dela o tome da se kažnjavaju samo oni koji voze preko 140km/h)?
 
Ne.
Postoji ograničenje i sve preko je prekoračenje.
Rangirano do 10, do 20 od 21 do 50 , od 51 do 70 i preko 70 km/h u naseljenom mestu, van naseljenog mesta do 20, od 21 do 40, od 41 do 60 , od 61 do 80 i preko 80 km/h van naseljenog mesta. Kazne rastu ako je izazvana neposredna opasnost ili izazvana saob. nezgoda-nesreća. I ima još par kategorija vezano za zone usporenog saobraćaja, autobuse , traktore , turistički voz itd.
 
Da li neko od vas koji češće putujete zna...Da li se još nedge u Evropi meri srednja brzina?
 
Znači ipak smo po tome jedini u Evropi?
 
Гага":10v1d23n je napisao(la):
Ах да, заборвих да напишем да му је и задњи трап-десна страна, што ми кажемо, мало у ефеу, десни точак мало стоји укосо, што се на сликама баш и не види. Код браника су на десној страни отишле жабице, пластични завртњеви, .., добро то није скупо, али кад се скупи на гомилу, и буде.

Задње крило нема шта да се сече, вари, гитује, то све иде, што каже Хер Жика, из једног дела, а код Корсе је то чини ми се као на слици што сам означио. Ако негде на отпаду и нађе цео тај део и зависно у каквом је стању са унутрашње стране, можда (али тешко) прође и мало јефтиније. Па за само сечење и скидање те целе полустранице има на отпаду да му узму 50 до 100 еврића.

Мало су оштећена и врата, тако да се и она морају радити, без обзира што је мала површина.

Кад се све скупи и подвуче црта, верујте ми биће изнад 1.000 еврића.

Али суштина свега је и да се надамо, да је овај човек научио лекцију из безбедности у саобраћају, и то на мало тежи начин.

Gago, ja mu to uradim sa drugarom za 400€ - kljuc u ruke i udaram se nogama u dupe ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Evo nešto što će napokon promeniti svest vozača

Влада Србије усвојила је на данашњој седници Предлог закона о изменама и допунама Закона о безбедности саобраћаја на путевима.

Иако је начињен значајан помак у погледу повећања нивоа безбедности саобраћаја, ризик страдања у саобраћајним несрећама у Србији је вишеструко већи у односу на државе са развијеним и стабилним нивоом безбедности саобраћаја, саопштила је владина Канцеларија за сарадњу са медијима.

Изменама постојећег Закона омогућено је успостављање постојанијег и делотворнијег система безбедности саобраћаја на путевима, као и већа заштита рањивих категорија учесника у саобраћају.

Изменама Закона омогућена је и изградња и промена свести, ставова, знања и вештина свих учесника у саобраћају путем адекватног образовања, васпитања и информисања.

A u međuvremenu, ispred Doma omladine u jutarnjem špicu, farbaju zebru



https://twitter.com/Draganmarkovic/stat ... 6407481344
 
Ako je nesto u Srbiji kontradiktorno lošem zivotnom standardu, onda je to broj automobila.
 
I to kad malo bolje pogledaš su uglavnom krntije. U BG je đene-đene ali u manjim mestima je previše trule gvožđurije koja jedva nekako kotrlja. Tehnički pregledi formalnost, mnogi su nebezbedni, pa skoro svakog dana i ovde vidim vozila sa neispravnim svetlima.

Već sam pričao da je ključ u promeni fiskalnog pristupa. Kod nas su preniski porezi i dažbine na posedovanje vozila (registracija, osiguranje) a porezi na upotrebu (zahvati na pogonska goriva) su preveliki. To treba promeniti, tako da registracija koja je sad umesto 25 000 bude 45 000, a da sa druge strane gorivo bude 30-40 rsd jeftinije nego sad. To bi nateralo mnoge da prodaju ili odjave i bace svoje kante(ne u potok naravno). I podstaklo bi inicijative kao car sharing ili car pooling. Da ne pričam o rasterećenijim parkinzima i ekološkom efektu jer bi posedovanje prljavih krntija nadalje bilo neisplativo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487639#p487639:3la62ow8 je napisao(la):
Blade » Sub Okt 28, 2017 1:31 pm[/url]":3la62ow8]Ako je nesto u Srbiji kontradiktorno lošem zivotnom standardu, onda je to broj automobila.
Nazalost, to nije tacno. Mi i dalje u proseku imamo znacajno manje automobila po coveku od proseka. Sa opadanjem cena automobila i usluga to se menja, da ne kazem, sa rastom zivotnog standarda :laugh: . Ta cinjenica maskira potencijalni saobracajni kolaps kome hrli grad sa ovako losom infrastrukturom, organizacijom i javnim prevozom(citaj metroom). UMP i ostalo je minimum minimuma, ne "automobilizacija grada" kao sto neki ovde vole da napisu. Ali dzaba nam sve bez metroa. Da narod ima para da vozi koliko zeli, brze bi bilo ici na posao pesice.
 
Ti se, ako si vozač i voziš aktivno, okreni oko sebe kada se nađeš u saobraćajnoj guzvi...pogledaj par automobila okolo...Uglavnom po jedan u kolima. Traženje parking mesta je radnja za koju treba sve više i više vremena. Skoro sam imao situaciju da je gužva na ,,Gazeli,, i Autokomandi u 8 uveče. Skoro kao u špicu. To, nisam verovao da ću da doživim. I ne voze se toliko loši automobili kao što kazeš, nemoj da preteruješ. Niko nema para, svi kukaju, a svi se voze.
 
Svaki dan je kolaps. Gde god da krenem u koje god doba dana gradom se ne moze proci, u autobuse se ne moze uci. Grad se raspao, metro kasni 15 godina. Bice samo gore.
 
Daleko od toga da podržavam kolaps, ali moram da kažem (po stoti put) da naše gužve, čak i sada kada su najveće zbog predizbornih radova, nisu ništa prema gužvama u gradovima sa sličnim veličinama u Evropi.

Idite na Google Maps između 16h i 18h, pa aktivirajte opciju TRAFFIC i "obiđite" veće gradove, pa ćete videti koliko se sve crveni i na obilaznicama (a svi imaju obilaznicu), a i u centru grada.

Naravno, oni imaju metro, pa bar gradskim prevozom možete brzo stići kući.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487639#p487639:3kwyje1v je napisao(la):
Blade » 28.Oct.2017/1:31 pm[/url]":3kwyje1v]Ako je nesto u Srbiji kontradiktorno lošem zivotnom standardu, onda je to broj automobila.
A zato u Indiji, Bangladesu i drugim "bogatim" zamljama imaju toliko automobila..

Realna situacija je da nam je javni gradski prevoz nepouzdano smece, medjugradski prevoz je neudoban i skup, bici staze po gradu su blagi uzas ako ih ima. Zato kod nas svi imaju kola.

Pre neki dan mi je trebalo 1.5h da dodjem od Vukovog spomenika do Tosinog bunara prepunim busom, a kolima jedva vise od 35min.
- BG Voz je jedina svetla tacka u GSP Beograda ali i on je poceo da kasni od kako su mu produzili liniju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487805#p487805:glcsgkaa je napisao(la):
bl3y4 » 13 minutes ago[/url]":glcsgkaa]

Pre neki dan mi je trebalo 1.5h da dodjem od Vukovog spomenika do Tosinog bunara prepunim busom, a kolima jedva vise od 35min.

E pa to je razlog. Sat vremena manje u prijatnijoj atmosferi i dobiješ sat vremena više za porodicu (tj, kladionicu).

Neće metro mnogo smanjti gužve u prevozu, ali tada ćemo barem imati izbor.
 
Ja se samo plasim na sta ce liciti saobracaj nakon prebacivanja BASa na Novi Beograd. Trebali su lepo sa naprave negde blizu autokomande stanicu za ove sto dolaze sa juga, ionako svi autobusi dolaze tamo, plus dosta fakulteta i institucija je ionako u tom delu grada, a ovu lokaciju na nbg za sever.

Послато са SM-N920I уз помоћ Тапатока
 
Pa mnogi gradovi imaju više od jedne glavne autobuske stanice.

Prokop ima toliko mogučnosti "samo" treba da se poveže bolje sa centrom.
 
Meni nisu jasni ljudi koji idu desnom trakom pre nekog uključenja.

Nedostatak opšte vozačke kulture.

Nije zabranjeno voziti desnom trakom, ali dozvoli ljudima da se bezbedno uključe, naročito ako nije autoput gde postoji traka za ubrzavanje/uključivanje.

ps: Beokom mi je odgovorio da su prosledili pitanje JKP Javno osvetljenje. Inače, na sajtu Javnog osvetljenja postoji forma za prijavljivanje problema, pa navalite.
 
Meni nisu jasni ljudi koji idu levom trakom i voze 30 na sat. To mi je jos gore nego da sto idu desnom trakom pre nekog ukljucenja.
 
Ti su najopasniji jer ćeš krenuti da ih obilaziš sa desne strane i onda će neko da im blica pa će panično da skrenu desno bez provere.
 
Vrh