Šta je novo?

Zaštita prava potrošača

Piše u uslovima putovanja do kada koliko novca može da povrati.

Mislim da ako Država ne izda saopštenje da nije bezbedno putovati u Egipat, nema pravo da otkaže na konto nebezbednosti.

Realno ako gledamo, više je ljudi poginulo od terorizma ovih meseci u evropskim gradovima, nego u Egiptu (bar nisam video u vestima da se nešto desilo u Egiptu)
 
Nikada mi nije bilo jasno zašto turističke agencije prilikom prodaje avio aranžmana ne prikazuju aerodromsku taksu kao deo osnovne cene ponude, već je izdvoje kao doplatak. Aerodromska taksa je neizbežan trošak i kao takvog ga treba uključiti u cenu usluge. Razumem da je to ponekad varijabla, ako recmo u februaru uplatite za juli, ali u last-minute ponudama gde se putovanje ostvaruje 10ak dana nakon promene ponude promene su skoro nemoguće, čak ni sada kada divljaju cene nafte.

Takođe, agencije rade prikrivanje troškova na još dva mesta: navođenjem cena u stranoj valuti po netačnom kursu kao i uvođenjem "dinarskog dela"

Aranžman koji košta 300 evra npr kad se sve ovo sabere košta ukupno blizu 400 evra.
 
Zato sto su prevaranti. Navedu aerodromske takse da kostaju 200 evra ne yq takse (koje sluze da te avio kompanija osisa za sve zivo sto moze da smisli i ubaci u tu taksu).

Za NG sam hteo da odem negde i svuda su aranzmani bili bez aerodromskih taksi, pozvao sam dva agencije i kao takse tipa 3 puta vise nego sto kostaju (postoji na netu info za svaki aerodrom koliko kostaju takse) i jos te prave budalom.

Dinarski deo mi je tek glupost, skoro da nema agencije koja nema to za letovanje, a kurs od 127 dinara je posebna prica...


Mislim da sam samo jednom uzeo agenciju za putovanje na more, sve ostalo sam radim. Tek mi je suludo kupovati avio
kartr preko agencije kada 101% je karta uvek jeftinija preko neta da se uzme da l direktno kod avio prevoznika ili kroz razne sajtove za pretragu.
 
Preko neta je transparentnije u svojoj režiji, al to ako ideš svojim kolima, vozom, redovnom bus linijom.

Ali problem su avioni jer je i dalje većina letnjih destinacija dostupna samo čarterima, koje zakupljuju agencije. Možeš da kupiš kartu za čarter i bez aranžmana, ali to je opet saradnja sa agencijskim krimi uslovima i bolesno skupe cene karata.
 
Zasto im je dozvoljeno da isticu uopste cijenu aranzmana u eurima a ne u dinarima a taj izmisljeni kurs je pogotovo posebna prica ...
 
http://rs.n1info.com/Biznis/a663518/Beo ... ineta.html

Koga mrzi da čita - veš mašina podešena na 60 stepeni pere na 35 stepeni. Merio čovek senzorom, bilo mu sumnjivo što vrata na dodir nisu bila vruća.

Lokalni zastupnik ga otkačio, serviseri takođe. Kažu da mašina radi i da pere, a čovek tvrdi da ne radi po deklaraciji.

Dejan je veš-mašinu marke LG kupio u ”Tehnomaniji“ u februaru 2020. godine, da bi nedugo zatim, kako kaže, primetio da ”radne temperature ne odgovaraju deklaraciji proizvoda”. To je, prema njegovim rečima, naročito bilo izraženo na programu ”Koton plus”, gde po deklaraciji pranje treba da bude obavljeno na 60 stepeni Celzijusa.

”Ubrzo nakon što sam kupio mašinu primetio sam da praktično ne postoji razlika u temperaturi pranja između programa koji veš peru na 40 i na 60 stepeni. To sam ustanovio običnim pipanjem stakla na vratima mašine, što svakako ne može biti pouzdano. Zato sam uzeo čitač temperature ili thermocouple reader Omega HH21A Microprocessor Thermometer Type J-K-T i postavio u bubanj žicu termopara tip T, da bih proverio temperaturu pranja na programima koje sam najčešće koristio”, objašnjava nam Dejan.
 
Reklamirao sam frižider, reklamacija prihvaćena, a rok za njeno rešavanje istekao.
Koja su konkretno moja prava sad? Uređaj je kod mene, nije u servisu, ali je sa funkcionalnim nedostatkom koji se inače veoma lako otklanja.
 
Koliko je prošlo od kupovine frižidera...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798705#p798705:322ng2zd je napisao(la):
direktor » 01 Dec 2020 10:51 pm[/url]":322ng2zd]Koliko je prošlo od kupovine frižidera...
Ne znam tačno. Čim sam ga dobio primetio sam nedostatak al to je bilo tek kad sam potpisao i dostavljači otišli.
Posle toga sam čekao odgovor za koji je rok 8 dana da se izjasne.
Dan pre sam ih podsetio, i ljubazno obavestio da ću ako ne odgovore nadalje sa njima komunicirati samo preko advokata i pravosudnih organa.
Odgovorili su i prihvatili reklamaciju u poslednjem trenutku.
Pre desetak dana sam zvao neko udruženje, po podacima koje sam dao ispada da je rok rešavanja bio juče.
 
Samo nikako servisi i da gubiš vreme. Traži ili nov uređaj ili pare nazad.
 
Kakvi crni servisi Žiko? Sve što treba da urade je da mi dostave dve police koje sam ubacim u frižider bez uticaja na garanciju. Naravno, sa servisom vodim komunikaciju jer oni upravljaju logistikom delova. Ali nikakvo majstorisanje nije potrebno.
A pare nazad isto nije opcija urađena po volji potrošača.
Vrate ti pare, al uzmu uređaj pa opet kupuj i čekaj isporuku dve nedelje a hranu kupuj na malo i odmah je nemaš. Ne postoji ni loss of use klauzula...to je tek gubitak vremena.
 
Mreža A1 mi je pre dva meseca skinula 18.000 (slovima osamnaest hiljada dinara) na ime data roming saobraćaja u Hrvatskoj. Prethodno sam na vreme isključio data saobraćaj al dok sam vozio on se navodno sam aktivirao i sesija je trajala minut i 10 sekundi uz navodni transfer 20 MB podataka.
Tokom tog vremena i sporne sesije, poruke i notifikacije koje koriste data saobraćaj mi nisu ni stizale već su mi stigle tek kasnije kad sam se svesno konektovao na drugu mrežu u BiH. Odmah sam pisao prigovor koji je rutinski odbijen. Sad je predmet pred RATEL-om a operater ne daje detalje i preti isključemjem saonraćaja čime bi bili u prekršaju jer sam nesporni deo duga izmirio na vreme. A već su prekršili rokove za odgovor.
Inače saznao sam za još ČETIRI ovakva slučaja - isto A1. Isto samoaktiviran roming u A1 Hrvatska i iznosi od 12-18 hiljada.
Molim ako još neko ima ocakvo iskustvo da mi se javi jer u saradnju sa Udruženjem Efektiva radimo na identifikovanju ciljene aktivnosti prevare i pokušaja iznude kojim se navedeni operater bavi.
 
Meni se slično desilo u MTS-u pre par godina, bukvalno mi se slučajno aktiviralo, ništa nisam ni koristio, slična je i cifra bila, neki minimalan protok, bukvalno sistem povuče šta mu treba. Tada je praksa bila da opraštaju kad se desi prvi put uz dopis, pa sam ok prošao.

Ženi se prošle godine desilo drugo preko A1. Navodno je kliknula nešto na nekom sajtu sa igricama (u životu je to ne zanima), na svakih par dana joj je stizala SMS poruka i to u spam folder, pa ih nije ni videla. Svaka ta poruka je skidala lupam 300 dindži, pa je na kraju njen račun bio tipa 5000 dinara. Svakako decidno nije prihvatila ništa, a pogotovo ne nešto što po difoltu ti plaćaš na svakih par dana i to traje tako dok se ti ne odjaviš. Posle izguglao, jasna prevarna radnja od strane nekog servisa sa kojim A1 iz nekog razloga i dalje ima ugovor! Jedini način da izbegneš tako nešto je da isključiš bukvalno svako plaćanje preko sms, uključujući parking ili humanitarne akcije. Pisali smo dopis koji su odbacili, u fazonu, ne možemo ništa, čak mi je u baš dobar drugar inženjer tamo i kaže da ne mogu ništa, pa eto da ih napi*im malo i ovako javno, veoma zasluženo! Nije problem ni da neko klikne slučajno na nešto (a u ovom slučaju 99% nije), nije to ni neka cifra, nimo hteli da se natežemo, problem je što je prevara očigledna i što im neko na poziciji u A1 očigledno to dozvoljava godinama!
 
Da, sad sam se setio, NTH media, to je to. Dakle oni imaju ugovor sa operaterima. Vrlo, vrlo jasna prevara, ali niko neće da se cima zbog 30 eur uvećanog računa i tako to prolazi. Nema sumnje da je neko vrlo svesno dozvolio to!

 
Pored prepaid tarifa, ne vidim smisao za postpaid tarife osim ako kupuješ telefon na rate.
 
Ja sam se vratio na pre paid na oba telefona 🙂

Ok je ako na vreme kupiš net dodatke jer ume da skida podatke i brzo slisti kredit, ako si zaboravio da aktiviraš neku net opciju...

Sad za online uplatu od 1000rsd dobiješ 24 GB neta na sedam dana kao poklon i posle tih sedam dana aktiviraš šta ti treba... Recimo mesec dana 24GB za 1024rsd... Tako da mi u Novom Sadu wifi i ne treba u stanu... Koristim mobilni net... Nekada aktiviram i neke povoljnije dodatke kad neću da trošim puno...

Ostatak kredita mi služi za gsp vožnju. Sve pozive na viber radim...
 
Ja imam a1 900 dinara 10gb, sasvim dovolno :) plus 10gb za neke aplikacije
 
Na mesec dana to? Nije loše...

U mts je 1024rsd 24 GB na mesec dana + 7 dana besplatno pre toga, al to je akcija sada.. ne znam koliko će to trajati
 
Pustite net svuda ima wifi, koliko minuta dobiješ van mreže? Ja za 1000din na postpaidu imam sve neograničeno, 100 mtel minuta i 7gb neta (+plus oni paketi viber, instagram...)
 
Ne sećam se kad sam nekoga poslednji put zvao na telefon a da to nije bio viber 😳

I to radim na pola minuta, nemam uopšte običaj da tako komuniciram sa bilo kim... Ja sve volim pisano ili audio poruke da snimam i šaljem 🙂

Meni treba samo net i malo još kredita sa strane za gsp karte
 
Ja kad vidim da me neko zove na viber odmah odbijem poziv jbg. Razlika izmedju korišćenja telefona i u poslovne svrhe i za zaje*******anciju.
 
Ja kad vidim da me neko zove na viber odmah odbijem poziv jbg. Razlika izmedju korišćenja telefona i u poslovne svrhe i za zaje*******anciju.

Marikse ti radiš kao moj ćale. Na starinski način. On je i prečesto na telefonu. Ostalo mu iz 90tih. Mislim da je vreme toga prošlo.

Sa onom klinkicom što mi je bila iznajmljivala stan smo samo aplikativno komunicirali... 😄 reeeetko kad da me je nazvala, a ja nju nikad 😁

Telefoniranje je meni danas bespotrebna radnja.
 
Vrh