Šta je novo?

Yu Kapital - Shopping City - Izgleda da je po

Igore, to zemljište je kupio Verano prošle godine. Pokušaj da kontaktiraš Verano, možda mogu oni da daju neku konkretnu informaciju... ;)
 
Kontaktirani su svi mada mi se cini da iz Verana tek nemaju pojma o cemu se radi jel koliko je meni jasno za to zemljiste je zaduzen Yu kapiral sem ako ovi samostalno nesto nisu radili. Videcemo jos sta se desava u narednim danima
 
Igore mogu li oni potvrditi da je to njihovo zemljište? Po njihovom renderu ispada da je njihovo zemljište a oni kao pojma nemaju. Ogradjeni plac nije baš mali da bi se mogao "zavući" tek tako kraj njihovog.
 
ma kazem vam da mi loklani stanovnici tamo kazu da se gradi Tempo. Danas sam bio u tom kraju i opet su mi rekli da je u pitanju Tempo, ali niko nije smeo ruku u vatru da stavi za tacnost te info.

Otpad nije sigurno, ogroman se prostor rasciscava, bar duplo veci od onog sa mape sa prve strane. Ima dosta mehanizacije, radi se prilicno brzo.
 
ma bez brige , onako videcemo kroz par dana sta ce se desiti :cool:
 
Igore, izvini "napadoh" te pitanjem kao da ti gradiš.
 
Nema frke naravno.

I ja bih voleo da znam odgovor na ovo i na mnoga druga pitanja ali ponekad mora da se saceka jel nasa znatizelja se vrlo cesto ne poklapa sa interesima investitora i mnogim drugim faktorima.
 
Ma kakav Yu kapital, ja bih rekao da su u jendeku. Cak i zvanicno preko web site-a traze strateskog partnera. Sumnjam i za Tempo, Misko nije bas u punoj snazi, Verano se ziv zgrcio da zavrsi onaj objekat uz autoput...svi u buli, Cudo da Imperijal gradnja onakio fino napreduje sa blokom 11 stambeni deo, mada pricaju da su kupci neki bajni politicari i ljudi iz bivseg rezima. Hotel u bloku 11 stand-by, Wiener zavrsio svoju zgradui i ne moze da izda slobodan prostor, ostatak poslovnog dela stand-by.
Poslovni prostor A klase na NBG se nudi na 10E/kvm, to nikad nije bilo.
 
Današnje slike:

28082010004.jpg


28082010005y.jpg


28082010006x.jpg
 
yu kapital nema veze sa ovim 100%. znam iz prve ruke. oni su u ozbiljnim finansijskim problemima. pola ljudi ihje napustilo u poslednjih pola godine.
ovo verovatno Mrkonja opet otvara neko gradiliste za Dnevnik u 19:30
 
Ovo sa Shoping mall-ovima mi je i ok, mi iz "juznih" krajeva grada smo kukali non-stop kako nemamo niti jedan hiper market, a eto sada cemo imati i ceo Shoping City.

Ali ovo cudo sto ide skroz do Zeleznika ( i novog puta Cuk. padina - Sremcica ), mi se uopste ne dopada...
 
Ja mislim da ce to biti tempo, jos prosle godine su najavljivali da ce poceti gradnju tempa na Cukarici, na dve moguce lokacije gde imaju parcele - na Vidikovcu pored Ibarske ili na Cukarickoj padini, mislim da je pala odluka na ovu lokaciju
 
Ne znam zašto se na ovom forumu stalno ironiše (mada nekad kao sa simpatijama) Mrkonjić. Pa on i donekle Dačić su jedini ljudu iz ekipe s.m. koji nešto vrede. Taj čovek je pun energije, enuzijazma, vidi se da voli posao koji radi. Pravi je građevinar, stalno na terenu, raduje se svakom novom kilometru puta. Koridor X napreduje, možda sporo ali ipak napreduje. Nije trebao da dozvoli, po meni besmislene investicije, autoput za Bar. To će samo usporiti dovršetak koridora X koji je neprikosnoven. S druge strane forumaši obožavaju Đilasa. Ne znam, možda je Đile odličan, videćemo kada završi mandat. Ne pokazuje entuzijazam ni blizu kao Mrka, na gradilištu je uvek u odelu sa kravatom. Naravno, to ne mora da znači ništa, mislim da je glavna Điletova dužnost da u Beograd dovodi što više stranih investicija.
 
I meni mirise na "Tempo". Pominjali su pre par godina da planiraju gradnju u tim krajevima. "Tempo" nije velika investicija za Miska (ne kao "Delta planet" ili Blok 20, o kojima danas moze samo da sanja), a donosi kintu. To ljudima treba, mesto gde je hrana "jeftina", a kad odes po hranu, dok dodjes do kase, skontas da ti treba i pakovanje salveta, a i novi upaljac za rostilj, markeri za CD-ove, osvezivac za kupatilo, ukrasne svece i jos gomila gluposti koje multiplikuju iznos na tvom racunu, tj. u Miskovom dzepu.

@dedinje

Sto se tice ministra Mrkonjica, kod njega se svodi sve na to na cemu insistirate - imidz. Istina je, neposredan je, lafcina s Krsta, sto bi se reklo, sa svima na ti, hvali radnike i gradjevince, postuje druge ministre i funkcionere koji su visi u hijerarhiji, ali (ovde sledi jedno vrlo znacajno ALI) on je za pocetak patoloski lazov. Mozda zvuci pregrubo, ali izvinite ja ne znam zaista kako drugacije da opisem coveka koji tako besramno obecava kule i gradove i daje rokove koje je nemoguce ispuniti. Znam da se i drugi funkcioneri ne drze svojih reci, ali drug Mrka je neprikosnoveni sampion u toj kategoriji. To je za pocetak sasvim dovoljno da ga diskvalifikuje kao odgovornog funkcionera, ali kada zagrebete jos nize, stvari su jos crnje. Pricajuci sa nekim ljudima koji su se bavili niskogradnjom, cuo sam jako lose stvari o Mrki i Ministarstvu za infrastrukturu uopste.
 
Pa ne postoji političar koji ispunjava 100% svojha obećanja. To je valjda opšte poznato u celom svetu. Kada Mrka kaže napravićemo ove godine 100 km. puta, ja znam napraviće 50 km. I pomislim - nije loše novih 50 km. Setim se onih crnih godina kad se gradilo 0 km. godišnje.
 
stvar je u tome sto ne napravi ni 50km. pravi je patoloski lazov. hrvati prave 50-100km autoputa punog profila godisnje i to kraz kamenjar i gudure po dalmaciji,a nasi lopovi i lazovi nisu u stanju da naprave ni kroz vojvodinu. jedina gora zemlja od ove je BiH. to je tek zemlja za izbegavanje
 
pa vidimo kako je krenulo sa radovima na deonici autoputa do Bara - bageri malo zaorali njive i to je to. Mrka je, kao sto su vec neki rekli, patoloski lazov koji je spreman da uradi i kaze sve samo da bi ostao na drzavnoj sisi a tipichni je covek koga je u struci pregazilo vreme i koji bi sada trebao da bude jedino shef sale u nekoj kafani na Ibarskoj. Dotichni ministar gradjevinsku industriju ne tretira kao resurs ovogo drustva nego kao resurs za svoj reizbor u neku fotelju

Mrkonjic je lik koji je direktno (ne i jedini dodushe) odgovoran za sunovrat nashe gradjevinske industrije jer je dirigovao rekonstrukciju zemlje u periodu Jun 1999 - Septembar 2000te, nakon cega je veliki broj gradjevinskih preduzeca otislo u stecaj zbog neplacenih potrazivanja od drzave. Isto to se radi i sada - po nekim informacijama koje ja imam, radnici koji rekonstruishu bulevaru nisu dobili platu od kraja maja. U ovom trenutku u Srbiji, ako se nesto radi po obecanoj dinamici, onda se radi 99% o projektima koji su finansirani stranim kreditima (koje ne znam ko ce da vraca, kada nemamo privredu i izvoz osim malina) i o projektima koje rade stranci (most preko ade - austrijanci i postrojenje za preradu vode-slovenci). ne zaboravimo i Alpinu i most kod Beske

Da li hocete da kazete da nemamo domace strucnjake koji mogu da naprave jedan most i "fabriku" vode? toliko o ministru Mrkonjicu
 
dedinje":34cig36z je napisao(la):
Ne znam zašto se na ovom forumu stalno ironiše (mada nekad kao sa simpatijama) Mrkonjić. Pa on i donekle Dačić su jedini ljudu iz ekipe s.m. koji nešto vrede. Taj čovek je pun energije, enuzijazma, vidi se da voli posao koji radi. Pravi je građevinar, stalno na terenu, raduje se svakom novom kilometru puta. Koridor X napreduje, možda sporo ali ipak napreduje. Nije trebao da dozvoli, po meni besmislene investicije, autoput za Bar. To će samo usporiti dovršetak koridora X koji je neprikosnoven. S druge strane forumaši obožavaju Đilasa. Ne znam, možda je Đile odličan, videćemo kada završi mandat. Ne pokazuje entuzijazam ni blizu kao Mrka, na gradilištu je uvek u odelu sa kravatom. Naravno, to ne mora da znači ništa, mislim da je glavna Điletova dužnost da u Beograd dovodi što više stranih investicija.
Pre svega da kažem da sam apolitičan. Razlika izmedju Mrke i Djilasa je ogromna. Pre svega mislim na činjenice. U Beograd sadašnja Vlada nije uložila ništa , na obilaznici stoje radovi dve godine, o Prokopu ne vredi ni pričati, a rekonstrukcija auto-puta kroz BG se radi tako što je dobijen kredit pre nego što je ova Vlada došla na vlast. Nakon toga štapa nudi nam se šargarepa u vidu Kineskog mosta.
Što se tiče koridora 10 radi se NS-SU, a trenutne radove oko Dimitrovgrada i završene pola deonice kod Preševa ne vredi ni komentarisati. Sa druge strane imamo Djilasa gde opet činjenice govore da se odredjeni projekti ipak rade. Znam ja da svi političari mnogo više obećavaju nego što rade, ali Mrka je preterao i u obećanjima a vala i govoreći neistine.
 
Nacuo sam da je poceo da se gradi Metro, ne znam koliko je istinito i jeli planirano i ranije.
Djilas-a i Mrkonjica ne treba mnogo komentarisati, deo su ekipe koja Srbiju lagano sahranjuje od '90 tih. Bilo je nekih prica i da je Djilas deo ekipe koja je upletena oko Belvilla sto i nije toliko nemoguce, zbog neprodaje Belville ne izdaju se gradjevisnke dozvole od pocetka 2009, u Energoprojektu se zale da nikako ne mogu da dobiju gradjevinsku dozvolu za blok 24 na Bezaijskioj kosi iako su odavno spremni za pocetak radova.
 
Stoji sve sto si to rekao,jedino nije u pitanju blok 24 jer je on kod Arene.Mozda si mislio na blok 34?
 
To nije blok 24 u smislu nbg-a jer su blokovi 22 23 i 24 pored arene koja je blok 25.Moguce je da je to neka greska?Ako ne verujes pogledaj Google earth
 
Energoprojekt ga tako deklarise i prodaje kao blok 23 na Bezanijskoj kosi, imaju projektno resenje za blok 24 i idejno za blok 22 svi na BK.
Ja sam to tako prihvatio i preneo, mislim da je besmisleno dalje diskutovati jer si u pravu oko NBG blokova.
 
Izvinjavam se,nisam znao da postoje i blokovi na bezanijskoj kosi.Eto i ja tupadzija naucih nesto(ovo kazem iskreno bez sarkazma).

Javna tajna je da nijedan veliki investitor ne dobija dozvolu osim ove gluposti na prostoru kasarne na Vozdovcu a to je opet drzava
 
Vrh