Šta je novo?

Yu Kapital - Shopping City - Izgleda da je po

mradulovic":3ui9rvf5 je napisao(la):
pa vidimo kako je krenulo sa radovima na deonici autoputa do Bara - bageri malo zaorali njive i to je to. Mrka je, kao sto su vec neki rekli, patoloski lazov koji je spreman da uradi i kaze sve samo da bi ostao na drzavnoj sisi a tipichni je covek koga je u struci pregazilo vreme i koji bi sada trebao da bude jedino shef sale u nekoj kafani na Ibarskoj. Dotichni ministar gradjevinsku industriju ne tretira kao resurs ovogo drustva nego kao resurs za svoj reizbor u neku fotelju

Mrkonjic je lik koji je direktno (ne i jedini dodushe) odgovoran za sunovrat nashe gradjevinske industrije jer je dirigovao rekonstrukciju zemlje u periodu Jun 1999 - Septembar 2000te, nakon cega je veliki broj gradjevinskih preduzeca otislo u stecaj zbog neplacenih potrazivanja od drzave. Isto to se radi i sada - po nekim informacijama koje ja imam, radnici koji rekonstruishu bulevaru nisu dobili platu od kraja maja. U ovom trenutku u Srbiji, ako se nesto radi po obecanoj dinamici, onda se radi 99% o projektima koji su finansirani stranim kreditima (koje ne znam ko ce da vraca, kada nemamo privredu i izvoz osim malina) i o projektima koje rade stranci (most preko ade - austrijanci i postrojenje za preradu vode-slovenci). ne zaboravimo i Alpinu i most kod Beske

Da li hocete da kazete da nemamo domace strucnjake koji mogu da naprave jedan most i "fabriku" vode? toliko o ministru Mrkonjicu
hvala na svemu napisanom gore. mene je mrzelo da toliko pisem:) slazem sa svakim slovom.
 
vucko":1417dlny je napisao(la):
Izvinjavam se,nisam znao da postoje i blokovi na bezanijskoj kosi.Eto i ja tupadzija naucih nesto(ovo kazem iskreno bez sarkazma).

Javna tajna je da nijedan veliki investitor ne dobija dozvolu osim ove gluposti na prostoru kasarne na Vozdovcu a to je opet drzava
aha, imamo slucaj "Belvil i gradjevinske dozvole" version 2.0, 130bit (Jer toliko imamo zgrada tamo po ministru Dulicu :) :D )
 
danas sam pricao sa jednim covekom koji zna ljude sa autootpada u neposrednoj blizini gde se rasciscava teren i sad kazu da je Metro u pitanju, a ne Tempo...

ko ce ga znati vise... ali izgleda da ce biti Metro ili Tempo, to je skoro izvesno.
 
Još Rodić da ubacimo u igru pa da počnemo da se kladimo. :)
 
Nemaju blokovi samo na Novom Beogradu i Bezaniji, stankom kada gradi u filmskom gradu, isto delove naziva kao blokove, tako da i na Cukarici postoje isti blokovi kao i na NBG i BK :D
 
Zna li neko vise info oko Savske terase, Ibarska -do Vodovodske ulice, kakav je status zemljiista, sta je planirano u Urbanistickom planu Beograda, ko su postojeci vlasnici parcela?
Hvala unapred!
 
Има блокова и на улазу у Земун. У питању је, међутим, новобеоградска нумерација блокова.
 
Pa na tom zemljistu Niki je u najvecem delu vodoizvoriste i Vojno Tehnicki Institut Zarkovo. Ispod VTI-a je naselje Rupcine. Mislim da samo u delu oko kruznog puta i oko Ibarske ce biti neke gradnje, ostalo ne verujem.
 
Pojasni mi molim te to vodoizvoriste, postoje bunari iz kojih se snadbeva gradski vodovod ili sta?
Hvala.
http://www.nekretnine-srbija.info/p...icu-stambeni-kompleksi-sa-20.000-stanova.html
6. jul 2008 - Kvadrati će u narednih pet do 10 godina biti građeni u Krnjači, Altini, na Višnjičkom polju i Savskoj terasi (između Belih voda i Železnika)...

Mozda se Savska terasa razlikuje po definiciji od moje. Ovi planovi koji je trebalo da budu usvojeni ocigledno su odlozeni do daljnjeg.
Imamo i Visnjicko polje, na kraju ispade Stepa Stepanovic kao predizborna farsa...
 
Nemam pojma nisam nikada tamo zalazio, ali imas tacno preko puta skretanja za Vidikovac i Rakovicu sa desne strane zemljani put, na kome je rampa na kojoj pise * Zabranjen pristup, Beogradski vodovod, Zona vodoizvorista itd.
 
Juče sam prošao tuda i nije bilo radova, ili su završili zemljane radove ili ???
 
Mislim da su to bili samo pripremni radovi, jer jos nemaju dozvolu za gradnju, a po zakonu o planiranju i izgradnji mozes da ocistis i izravnjas parcelu i bez ikakvih dozvola. Sigurno sada cekaju dozvolu sto moze biti par meseci...
 
Da, Metro je. Ovih dana agenti metroa idu po firmama na Ibarskoj i nude kartice. Najavljuju otvaranje Metroa 28.12.2010.??? Da, pitao sam da nije 2011, on kaze, ne ne, 2010. OMG.
 
Михаило":1h0xuixp je napisao(la):
Laki ili teški? :p
He, pa pazi i ovo ima itekako smisla, jer je Metro nedavno u Šapcu otvorio objekat "Metro po meri" od 1,500 kvm. Možda se i ovde rači o "lakom Metrou ;)
 
Izgleda da Misko posustaje, po nekim informacijama Maxi na Vidikovcu spada u tri najprometnija Maxia u Beogradu a sad u komšiluk dolazi Metro.
Za Miska biće to teški metro. ;)
 
Sta je tu OMG metalnu konzervu je lako montirati, Metro je po principu montazni objekat tako da je totalno moguce otvaranje 28.12.2010.
 
niki":l6e9sims je napisao(la):
Nacuo sam da je poceo da se gradi Metro, ne znam koliko je istinito i jeli planirano i ranije.
Djilas-a i Mrkonjica ne treba mnogo komentarisati, deo su ekipe koja Srbiju lagano sahranjuje od '90 tih. Bilo je nekih prica i da je Djilas deo ekipe koja je upletena oko Belvilla sto i nije toliko nemoguce, zbog neprodaje Belville ne izdaju se gradjevisnke dozvole od pocetka 2009, u Energoprojektu se zale da nikako ne mogu da dobiju gradjevinsku dozvolu za blok 24 na Bezaijskioj kosi iako su odavno spremni za pocetak radova.
Rekoh ja da je Metro jos davno...
 
GOJE":3on6er4g je napisao(la):
Михаило":3on6er4g je napisao(la):
Laki ili teški? :p
He, pa pazi i ovo ima itekako smisla, jer je Metro nedavno u Šapcu otvorio objekat "Metro po meri" od 1,500 kvm. Možda se i ovde rači o "lakom Metrou ;)
Eto,bar dobijamo metro kao sto nam obecase,nema veze kolko je tezak,metrou se u kilazu ne gleda :)
 
U toku je izrada glavnog projekta konstrukcije za objekat "Metro Cash & Carry" u Beogradu na Ibarskoj magistrali. Konstrukcija je montaŞna a/b osnovnog rastera 21.0x14.0m. Gabarit objekta je 135.60x94.0m sa povr�inom u osnovi od 13.500 m2.


Ovo su velicine ne znam koliki su ostalih 5 metroa svakako najbitnije da nesto sagarade na ovoj strani pa bilo to malo ili veliko tesko ili lako svejedno.
 
Zar neće prvo proširivati Ibarsku magistralu na tom kraju?
 
da, biće dosta problema ako oko tog budućeg Metro-a ne reše pitanje Ibarske. Na tom potezu je ionako stalno gužva, vrlo se teško uključiti kad se skreće levo... mogu da zamislim šta će biti ako Ibarska tu ostane 1+1 po završetku izgradnje Metro-a.
 
Kad bi svi čekali grad da završi svoj posao pre nego što krenu u izgradnju, usrećili bi se..

Naravno, ne očekujem da Metro pravi dodatne trake, ali očekujem da im neće dozvoliti da prave nešto na budućoj trasi magistrale..
 
Vrh