Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Ove Miloševe fotografije su odavno zastale.
U međuvremenu je postavljena i izbetonirana biciklistička staza.
Stubovi bi bili tik uz stazu (ako su ovo stvarno postolja, onda će i da budu, ne bi me čudilo).

Slikano pre par sati

IMAG0069_zps955a6002.jpg


iskreno, upravo zato što se nalaze maltene na stazi, nisam obraćao pažnu na ove "elemente".
 
Један предлог.Свуда уз куће где је бехатон постављен не посипати песак већ тих неколико центиметра налити бетоном,и то не само уз куће него би ја свуда ставио,свуда где су ивичњаци и бехатон исто бетон јер штити од поткопавања и изласка траве као на раскрсници са душана вукасовића.и наравно све већа и већа пракса гажења острва..код цркве посебно,затим у правцу нове зграде у војвођанској,наранџаста...само стубићи...и једно питање како ће бити регулусано уливање 3 траке у две,смер ка тошином бунару,и обрнут смер али некако лакше изводљиво две у 3...видећемо...поззз
 
Отворио сам нову тему "Проширење улица Љубинке Бобић и Гандијеве" и пребацио одређен број порука (постова) из ове теме, у којима је било речи о проширењу ових двеју улица. Сама идеја о овоме је јако интересантна па ко шта има да каже и изнесе идеје, изволите на viewtopic.php?f=16&t=3182&p=276473#p276473 , како би ову тему "Војвођанска-Тошин бунар" што мање оптерећивали.
 
Danas sam malo bolje pogledao ovaj početak Gandijeve. Stvarno - nigde nema postolja za bandere...
 
EDB prevezuje struju za stare kuće, većina starih stubova je povađena i natovarena za odošenje.

Istovremeno, radnici popločavaju sa behatonom prilaze kapijama starih kuća.

Na raskrsnici sa Nehruovom se montiraju semaforske kutije, a ne radi ni semafor na raskrsnici sa Gandijevom.

U Gandijevoj je postavljen znak za novu autobusku stanicu, a stajalište je popločano.
I na ovoj raskrsnici opet moraju da podižu nivo šahtova nakon popločavanja trotoara.
 
Гага":2hjfe38t je napisao(la):
Званично отварање целе улице се предвиђа између 21-24. априла, а од уторка-15. априла ће у саобраћај бити пуштене по две траке у сваком правцу Војвођанске улице.

Има ли нових информација, када ће бити пуштен саобраћај који је био планиран за 15.04?!
 
Jutros sam prolazio u toku su radovi na postavljanju signalizacije ugao Gandijeve i Vojvodjanske,uradjeno je autobusko stajalište 82 u Gandijevoj ka blokovima,pratimo radove trebalo bi da otvore po 2 trake uskoro.
 
Kute":2uhc310a je napisao(la):
Гага":2uhc310a je napisao(la):
Званично отварање целе улице се предвиђа између 21-24. априла, а од уторка-15. априла ће у саобраћај бити пуштене по две траке у сваком правцу Војвођанске улице.

Има ли нових информација, када ће бити пуштен саобраћај који је био планиран за 15.04?!


Pa, ne znam koliko baš bio "planiran" za taj dan, mislim da je to pre bila neka optimistička najava.
Ne treba da izgubimo iz vida da se radovi privode kraju i da će biti završni ohoho pre roka.
Dan-dva za otvaranje ne znači ništa ali dosta može da se završi za to vreme.
Koliko sam video, i dalje nisu popločani trotoari ispred škola "Milan Rakić" i "JS Popović".

Novi semafori na raskrsnicama sa Gandijevom i Nehruovom su uključeni.
 
Пуштен саобраћај, по две траке у оба смера!!
fotografija0251.jpg

fotografija0252.jpg
 
Sve pohvale na azurnosti,prosao sam oko 15:45h još nisu bili otvorili za saobracaj :gobb:
 
Kute":2zo7q00y je napisao(la):
Пуштен саобраћај, по две траке у оба смера!!
+ :)
Neka je sa srećom.

Da zapišemo istorijski datum: 16. april.



Godina je 2014 :bash:
 
Које ли ће године пробити преосталих стотињак метара код Тошиног Бунара?
 
lepo izgleda. Kad bi još vlasnici kuća imali para da srede barem one čeone fasade stvarno bi izgledalo onako holandski.
 
Fasade kuća koje se nalaze u već proširenom delu izgledaju koliko toliko pristojno, a razvila se i trgovina (farbara, gvožđara, bakalnica, stara pekara, ima i prodavnica pirotehničkih sredstava :) , zatim perionica, postoji i mašinska radionica...).

O vovm delu od Gandijeve do Nehruove ima par zanimljivih kuća, pa i dvorišnih kapija. Mene ovaj potez podseća na ulaz u Novi Sad, i to izgleda sasvim simpatično.

Kada bi se Vinogradska proširila i spojila sa putem za aerodrom Nikola Tesla, gosti Beograda koji idu u ovaj deo Novog Beograda bi stekli sasvim drugačiji utisak.
 
Maločas objaviše na tv-u da će svi radovi biti gotovi do kraja maja
 
Да неко стварно,од владајућих структура ово што прочита овде узме у разматрање па ми би били ...ево и једне моје,по мени феноменалне идеје,да се линија трамваја пусти у ивана рибара,затим виноградарска и даље један крак ка сурчину а један ка аеродрому,и нека локална новобеоградска линија,као што двојка иде у круг...једина шанса за виноградарску,и нека аутомобили иду преко шина..шта има везе.јесте да би се асфалт ту брзо покварио..али урадити бетон..плоче огромне..као у бечу и готово
..надам се да није сулуда идеја.п.с.кренуло је јурцање ка кружном току из правца гандијеве...равницаааа
 
Delija":2wsvrdhj je napisao(la):
Које ли ће године пробити преосталих стотињак метара код Тошиног Бунара?

Iduće godine
 
Значи по овоме испада да ће оних 300 метара Тошиног бунара тек 2016. године бити изграђено тј проширено !!! На крају снимак се то лео каже.
 
Гага":6y33gepc je napisao(la):
Значи по овоме испада да ће оних 300 метара Тошиног бунара тек 2016. године бити изграђено тј проширено !!! На крају снимак се то лео каже.

Pošto se radovi u Vojvodjanskoj približavaju kraju,mogli bi uskoro da pokrenemo i pitanje proširenja Tošinog bunara
 
Tek juce sam nasao ovu diskusiju trazeci informacije o otvaranju Vojvodjanske pa da se malo ukljucim. Lepo je sto su pustili ove dve trake da se konacno smanji guzva koja je ujutro postala nesnosna. Medjutim imam par primedbi na izvedene radove tj pre na projekat. Verovatno kasno ali ajde da napisem:
- Prvo sto mi se ne svidja je nacin resavanja autobuskih stajalista. Naime stavljanje betonske podloge je ok ali samo kao podloge preko koje ce ici asfalt. Ovako kako je uradjeno je jako lose sto se vidi na autobuskim stajalistima od Gandijeve prema Tosinom bunaru. Na svakom je beton vrlo brzo ispucao i sada su tu takve rupe da je to strasno. Da bar to neko odrzava pa ajde ali ovako je jako lose resenje.
- Na celoj duzini od Nehruove do Gandijeve nisu nigde napravili pesacki prelaz a ni na ostrvcu po sredini nisu napravili deo za prelazak. To neminovno znaci da ce da se gazi travnjak koji je napravljen jer ne ocekuju valjda da neko iz solitera npr. da ide do nekog od semafora da bi otisao do bloka 63.
- Autobuska stanica u Gandijevoj je mogla da bude uvucena prema cevapdzinici kako ne bi autobus blokirao saobracaj dok je u stanici. Kada su krenuli sa kopanjem delovalo mi je da ce tako da bude. Mesta ima sasvim dovoljno za ovo te mi nije jasno zasto nije uradjeno.
- Stare kuce na delu od Nehruove do Gandijeve su ostale bez parkinga ispred kuce. Ovo mi bas nije najjasnije jer na ranije sredjenom delu od Dusana Vukasovica do Ivana Ribara su ostavili sasvim dovoljno mesta da imaju parking pre ulaza u dvoriste. Skroz mi je to cudno jer mi deluje i da su kuce na oba dela ulice u ravni a i ulica deluje isto tako. Ovde je problem i parking kod crkve koji ne postoji uopste.
 
Sinoć sam se provozao Vojvođanskom i s obzirom da je bila kiša i da nisam mogao detaljnije da pogledam kako je urađeno čini mi se da je sve OK u svakom slučaju kud i kamo bolje nego što je bilo. Semafori nisu sinhronizovani, iz pravca Zemunske me je uhvatio svaki, ali svaki semafor, što će verovatno da srede ipak je prvi dan kako je otvoreno i jedan Fiat Stilo zamalo me je udario jer je išao u kontra smeru kad sam se vraćao, nije skapirao da je ulica otvorena, mada deluje konfuzno jer je i dalje primetno da ima radova a i one plastične barijere i stubići su po ulici. Dobro sam prošao a on je bio ljut što svi idemo njegovom trakom...:)
 
zoranius":1otcbzeu je napisao(la):
Tek juce sam nasao ovu diskusiju trazeci informacije o otvaranju Vojvodjanske pa da se malo ukljucim. Lepo je sto su pustili ove dve trake da se konacno smanji guzva koja je ujutro postala nesnosna. Medjutim imam par primedbi na izvedene radove tj pre na projekat. Verovatno kasno ali ajde da napisem:
- Prvo sto mi se ne svidja je nacin resavanja autobuskih stajalista. Naime stavljanje betonske podloge je ok ali samo kao podloge preko koje ce ici asfalt. Ovako kako je uradjeno je jako lose sto se vidi na autobuskim stajalistima od Gandijeve prema Tosinom bunaru. Na svakom je beton vrlo brzo ispucao i sada su tu takve rupe da je to strasno. Da bar to neko odrzava pa ajde ali ovako je jako lose resenje.
- Na celoj duzini od Nehruove do Gandijeve nisu nigde napravili pesacki prelaz a ni na ostrvcu po sredini nisu napravili deo za prelazak. To neminovno znaci da ce da se gazi travnjak koji je napravljen jer ne ocekuju valjda da neko iz solitera npr. da ide do nekog od semafora da bi otisao do bloka 63.
- Autobuska stanica u Gandijevoj je mogla da bude uvucena prema cevapdzinici kako ne bi autobus blokirao saobracaj dok je u stanici. Kada su krenuli sa kopanjem delovalo mi je da ce tako da bude. Mesta ima sasvim dovoljno za ovo te mi nije jasno zasto nije uradjeno.
- Stare kuce na delu od Nehruove do Gandijeve su ostale bez parkinga ispred kuce. Ovo mi bas nije najjasnije jer na ranije sredjenom delu od Dusana Vukasovica do Ivana Ribara su ostavili sasvim dovoljno mesta da imaju parking pre ulaza u dvoriste. Skroz mi je to cudno jer mi deluje i da su kuce na oba dela ulice u ravni a i ulica deluje isto tako. Ovde je problem i parking kod crkve koji ne postoji uopste.


Dobro došao na forum.
Sva ta pitanja su ovde odavno analizirana i prodiskutovana, više puta.

što se tiče betonskih ploča na stajalištima, evo posta našeg Pigleta koji to najbolje objašnjava:
viewtopic.php?p=274371#p274371


Što se tiče pešačkog kod bivše pumpe: ulica sada ima po tri trake u oba smera. Bezbednost nalaže semafor, semafor smanjuje protočnost. Ulica i jeste predviđena za brži saobraćaj i povezivanje sa Obilaznicom (jednog lepog dana...)
Sa druge strane, trotoari su sada mnogo prohodniji za pešake koji brže nego ranije mogu da stignu do pešačkih sa semaforima.
U krajnjoj liniji, prostor između bloka 63 i Vojvođanske je neuređen, trenutno ni ne postoje staze, i pešaci bi i ovako koristili trotoare u Gandijevoj i Nehruovoj.
I ranije smo pričali o tome kako je potez duž bloka 63 (rastojanje između pešačkih) duži od bloka 61 i bloka 62. Šta da se radi...
Ja sam pre za drugu krajnost - ograda kao u Jurija Gagarina.


Za autobusku stanicu u gandijevoj prema groblju smo pričali od prvog dana. To što su uradili je neopevana glupost.
Gaga je na kraju otvorio i posebnu temu o mogućem proširenju celog tog poteza.


Parkinzi ispred starih kuća: zaista nije bilo mesta. Ovo nije do projektanta ovog proširenja, već do nove stambene zgrade koja je izgrađena na suprotnoj strani, kao i zgrade na uglu sa Nehruovom (preko puta rakića)
Za razliku od sličnih novih zgrada u bloku 61, ova zgrada u bloku 63 se nalazi mnogo bliže ulici i zbog nje nije bilo mesta da se napravi širi trotoar ispred kuća.
A to je zbog toga što su stepenaste zgrade u 63. bloku izgrađene mnogo bliže Vojvođanskoj. Pošto je novi parking za novu stambenu (a i za stepenaste) bio neophodan, nova zgrada je morala biti izgrađena bliže ulici, pa je "stara" strana izvisila za širi trotoar. U bloku 61 je raspored stepenastih zgrada u odnosu na "staru" stranu ulice ostavio mesta za širi trotoar, pa i za parkiranje.

Ništa ne može da bude idealno, samo može da bude manje ili više optimalno.
Stanari iz starih kuća makar imaju mogućnost da svojim dvorištima priđu i sa "zadnje" strane.
Da se ne lažemo, te kuće i ovako već okružene novijim stambenim zgradama i nekako je prirodno da se na njihovom mestu podignu takođe moderne stambene zgrade.
 
Provozao sam se u oba smera, puštene su po dve trake.
Semafore treba uskladiti.
Ali, sada je potpuno druga priča: na raskrsnicma se ne stoji više u kolonama, dve trake su za pravo, postoje posebne za skretanje u bočne ulice (nema više zastoja kod Nehruove).

Nedostaju: ograda na razdelnom ostrvu i kamere za prekoračenje brzine.
Nekim ljudima jednostavo ne ide u glavu da je opasno i za njih i za druge ako pretčavaju ovako širku ulicu van pešačkog, a pogotovo po kiši i klizavom kolovozu.
naravno, jedan mamlaz u BMW-u je prosto morao da nas sve zaobiđe pod punim gasom - jer širina ulice to sada dozvoljava.
 
Vrh