zoranius":1otcbzeu je napisao(la):
Tek juce sam nasao ovu diskusiju trazeci informacije o otvaranju Vojvodjanske pa da se malo ukljucim. Lepo je sto su pustili ove dve trake da se konacno smanji guzva koja je ujutro postala nesnosna. Medjutim imam par primedbi na izvedene radove tj pre na projekat. Verovatno kasno ali ajde da napisem:
- Prvo sto mi se ne svidja je nacin resavanja autobuskih stajalista. Naime stavljanje betonske podloge je ok ali samo kao podloge preko koje ce ici asfalt. Ovako kako je uradjeno je jako lose sto se vidi na autobuskim stajalistima od Gandijeve prema Tosinom bunaru. Na svakom je beton vrlo brzo ispucao i sada su tu takve rupe da je to strasno. Da bar to neko odrzava pa ajde ali ovako je jako lose resenje.
- Na celoj duzini od Nehruove do Gandijeve nisu nigde napravili pesacki prelaz a ni na ostrvcu po sredini nisu napravili deo za prelazak. To neminovno znaci da ce da se gazi travnjak koji je napravljen jer ne ocekuju valjda da neko iz solitera npr. da ide do nekog od semafora da bi otisao do bloka 63.
- Autobuska stanica u Gandijevoj je mogla da bude uvucena prema cevapdzinici kako ne bi autobus blokirao saobracaj dok je u stanici. Kada su krenuli sa kopanjem delovalo mi je da ce tako da bude. Mesta ima sasvim dovoljno za ovo te mi nije jasno zasto nije uradjeno.
- Stare kuce na delu od Nehruove do Gandijeve su ostale bez parkinga ispred kuce. Ovo mi bas nije najjasnije jer na ranije sredjenom delu od Dusana Vukasovica do Ivana Ribara su ostavili sasvim dovoljno mesta da imaju parking pre ulaza u dvoriste. Skroz mi je to cudno jer mi deluje i da su kuce na oba dela ulice u ravni a i ulica deluje isto tako. Ovde je problem i parking kod crkve koji ne postoji uopste.
Dobro došao na forum.
Sva ta pitanja su ovde odavno analizirana i prodiskutovana, više puta.
što se tiče betonskih ploča na stajalištima, evo posta našeg Pigleta koji to najbolje objašnjava:
viewtopic.php?p=274371#p274371
Što se tiče pešačkog kod bivše pumpe: ulica sada ima po tri trake u oba smera. Bezbednost nalaže semafor, semafor smanjuje protočnost. Ulica i jeste predviđena za brži saobraćaj i povezivanje sa Obilaznicom (jednog lepog dana...)
Sa druge strane, trotoari su sada mnogo prohodniji za pešake koji brže nego ranije mogu da stignu do pešačkih sa semaforima.
U krajnjoj liniji, prostor između bloka 63 i Vojvođanske je neuređen, trenutno ni ne postoje staze, i pešaci bi i ovako koristili trotoare u Gandijevoj i Nehruovoj.
I ranije smo pričali o tome kako je potez duž bloka 63 (rastojanje između pešačkih) duži od bloka 61 i bloka 62. Šta da se radi...
Ja sam pre za drugu krajnost - ograda kao u Jurija Gagarina.
Za autobusku stanicu u gandijevoj prema groblju smo pričali od prvog dana. To što su uradili je neopevana glupost.
Gaga je na kraju otvorio i posebnu temu o mogućem proširenju celog tog poteza.
Parkinzi ispred starih kuća: zaista nije bilo mesta. Ovo nije do projektanta ovog proširenja, već do nove stambene zgrade koja je izgrađena na suprotnoj strani, kao i zgrade na uglu sa Nehruovom (preko puta rakića)
Za razliku od sličnih novih zgrada u bloku 61, ova zgrada u bloku 63 se nalazi mnogo bliže ulici i zbog nje nije bilo mesta da se napravi širi trotoar ispred kuća.
A to je zbog toga što su stepenaste zgrade u 63. bloku izgrađene mnogo bliže Vojvođanskoj. Pošto je novi parking za novu stambenu (a i za stepenaste) bio neophodan, nova zgrada je morala biti izgrađena bliže ulici, pa je "stara" strana izvisila za širi trotoar. U bloku 61 je raspored stepenastih zgrada u odnosu na "staru" stranu ulice ostavio mesta za širi trotoar, pa i za parkiranje.
Ništa ne može da bude idealno, samo može da bude manje ili više optimalno.
Stanari iz starih kuća makar imaju mogućnost da svojim dvorištima priđu i sa "zadnje" strane.
Da se ne lažemo, te kuće i ovako već okružene novijim stambenim zgradama i nekako je prirodno da se na njihovom mestu podignu takođe moderne stambene zgrade.