Четвртак, 26. децембар 2013.
Нова коловозна трака у Војвођанској улици
Саобраћај у Војвођанској улици преусмерен је у нову коловозну траку, будући да је асфалтирано свих 900 метара новоизграђене деонице. Сада могу да почну и радови на уклањању постојећих трака и ослобађању свих инфраструктурних водова на бежанијској страни улице, што представља тежи део посла у оквиру реконструкције. Наставак радова ће бити прилагођен потребама становника Војвођанске улице и изводиће се фазно, како би се у највећој мери омогућио несметан прилаз кућама, саопштено је из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.
Од почетка октобра рашчишћен је део за нову коловозну траку, од Гандијеве до дела испред Улице Душана Вукасовића, а затим су положене канализационе и водоводне цеви, изнад којих је урађен труп саобраћајнице. Пре самог асфалтирања завршена је уградња сливника и ивичњака. Уз завршену коловозну траку наставиће се изградња пешачко-бициклистичких стаза, постављање јавног осветљења и уређење зелених површина.
Профил улице састоји се од раздвојених коловоза са по три саобраћајне траке, разделног појаса, обостраних бициклистичких стаза и тротоара, као и обостраног ивичног зеленила. Укупна ширина саобраћајнице на овом делу биће 36 метара, изградиће се две нове семафорисане раскрснице и биће обезбеђени уливи у постојеће блоковске саобраћајнице.
Изградњу финансира Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда са 311 милиона динара. Радови ће трајати до лета, а возила ће моћи да користе Војвођанску улицу све време, уз повремене измене у режиму саобраћаја. Ова улица се наставља на раније изграђен саобраћајни правац од Тошиног бунара и Земунске улице, а укупна дужина нове Војвођанске улице је километар и по.
У првој фази извођења, 2008. године, дирекција је финансирала радове на делу од Улице др Ивана Рибара до Улице Душана Вукасовића. Изграђена је нова саобраћајница ширине 39 метара, са по три саобраћајне траке у оба смера, разделним острвом од четири метра у оквиру којег се налази јавна расвета, двоструки заштитни зелени појас и обострани тротоари од по три метра. У склопу саобраћјнице изграђене су аутобуске нише, а испод саобраћајнице изведена је и потребна инфраструктура.
Читав простор Новог Београда испресецан је саобраћајницама у дужини од 160 километара. Војвођанска улица представља главну саобраћајницу која пролази кроз насеље Бежанија. У градском саобраћају ова улица представља једну од главних веза запосленима, ученицима и студентима из новобеоградских блокова и приградских насеља са централним деловима Београда.
Војвођанском улицом одвија се значајан путнички и теретни саобраћај и њом пролази више линија градског саобраћаја, као и линије приградског саобраћаја за Јаково, Добановце и друга насеља овог дела Срема. Улица ће се користити и за међуградски саобраћај, будући да ће саобраћајницом Т-6 бити директно повезана са обилазницом око Београда, која повезује ауто-пут Београд–Загреб, Кружни пут и ауто-пут Београд–Ниш.
MilisaV":38ssqizu je napisao(la):jeste imao je dok mu nisu digli u vazduh. mašina je bila odlična za obnovu puteva jer kako ide istovremeno skida i vraća asfalt.
sećam se jedne ulice što su obnavljali asfalt sa njom bukvalno za veče se presvuče asfalt.