Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Belka razumemo se potpuno nego cisto reda radi ;)

Inace slazem se cist bezobrazluk ali to je vec za temu o gradskim planovima
 
Siniša":6hneqptp je napisao(la):
Izvinjavam se sto skrecem s teme, kakvo je ovo jezerce na bilbordu? Ili je nesto drugo u pitanju.
ziwok5.jpg


Ma to je teniski teren.
Pored Sterije već postoje teniski tereni na šljaci, a klub zimi podiže balon.
Ovaj teren je em prikazan plavom bojom, em je orijentisan je za 90 stepeni u odnosu na postojeće.
Verovatno umetnička sloboda autora rendera.
 
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=95739

Vesti :: Beograd
Deo Nehruove ulice zatvoren za saobraćaj od 10. do 27. decembra »
10. Decembar. 2013 | 09:12, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Deo Nehruove ulice u zoni raskrsnice sa Vojvođanskom biće zatvoren za saobraćaj od 10. do 27. decembra zbog izgradnje kanalizacione mreže i trotoara.

U ovom periodu doći će i do određenih izmena u režimu rada vozila javnog gradskog prevoza. Tako će autobusi sa linije 602 u smeru ka Surčinu, od raskrsnice Nehruove i Evropske ulice, saobraćati Evropskom, Gandijevom, Vojvođanskom i dalje redovnom trasom.

Vozila na ovoj liniji u smeru ka Bloku 44, od raskrsnice Vojvođanske i Nehruove, nastavljaće Vojvođanskom ulicom do Gandijeve, zatim će saobraćati Gandijevom i Japanskom do raskrsnice Japanske i Nehruove, a od Nehruove ulice će saobraćati redovnom trasom.

Vozila sa linije 602 će na izmenjenom delu trase koristiti postojeća stajališta JGP-a. Tokom izvođenja radova ne menja se režim rada linija javnog prevoza u Vojvođanskoj.

Radove izvodi JP „Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda".
 
Na deonici Gandijeva-Nehruova danas su iscrtali same kolovozne trake;
raskrsnica Nehruova je konacno zatvorena, polvina trake raskopana;
deonica Nehruova-D.Vukasovica sprema se za tucanik i onda prvi sloj asfalta.
Jedino se ceka trotoar.
 
Prošao danas,i golim okom se ne vide promene u odnosu na ovo što je Markos napisao pre tri dana.
Ima radnika, radi se, pre svega na raskrsnici sa Nehruovom.
Doduše, ipak je hladno, a možda ima i neki drugi razlog za ovaj, naoko, zastoj...
 
Izveštaj od danas: Uklapanje instalacija u Nehruovoj, iscrtavanje traka na ranije asfaltiranoj deonici, priprema one deonice između Ivana Ribara i Nehruove-prskanje emulzijom pred asfaltiranje. Razvlaćenje kablova za telekomunikacije i rasvetu.

Imam utisak da se forsiraju radovi po nepovoljnim vremenskim uslovima-što ima za posledicu izvaljivanje ivičnjaka u slično....
 
Na prethodnoj slici se primecuje da je napravljeno samo jedno autobusko stajaliste na novoj deonici, i to tacno na polovini razdaljine izmedju postojeca dva - kod crkve i kod pijace.
Ocigledno, planira se gasenje jednog od dva postojeca stajalista po zavrsetku radova.
 
Bezaninac":ccvp7n1g je napisao(la):
Na prethodnoj slici se primecuje da je napravljeno samo jedno autobusko stajaliste na novoj deonici, i to tacno na polovini razdaljine izmedju postojeca dva - kod crkve i kod pijace.
Ocigledno, planira se gasenje jednog od dva postojeca stajalista po zavrsetku radova.

Izgleda da su se tu malo zeznuli, jer blok 63, tj rastojanje od Nehruove do Gandijeve, je prilično širi od blokova 61 i 62, a ima i stambene zgrade sa suprotne strane Vojvođanske ulice.

Da li ova Kute-ova fotografija malo zavarava ili šta, ali čini mi se da je ovo stajalište ispred škole previše blizu raskrsnice sa Nehrouvom, ne zbog saobraćaja u Vojvođanskoj, već zbog vozila koja skreću iz Nehruove...
 
па ваљда је нехруова 2+2? у том случају имају две траке да скрену а трећа је за стајалиште...слична је ситуација нпр из старине новака у цвијићеву (ка луци)...знам јер сам ту полагао вожњу :)
 
U ovoj fazi je teško odrediti, ali su dobrano "zasekli" taj ugao (skretanje iz Nehuove desno u Vojvođansku), deluje da je stanica baš na mestu gde se desna traka uliva u Vojvođansku. Videćemo.

Inače, na delu od crkve do Nehruove se vide postolja za stubove i creva za kablove ulčne rasvete.
 
Ja ne mogu da verujem da se ukida stajalište kod solitera. To znači da od proširenja Vojvođanske stanovnici ulice Pere Segedinca imaju više štete nego koristi - ukinuto nam je uključenje ka gradu, sada i stajalište. Proteklih par dana u soliteru je potpisivana peticija protiv ukidanja/pomeranja našeg stajališta. Zna li neko koliko je potpisa sakupljeno? Stvarno se moramo izboriti protiv ove sumanute ideje.
 
Valjda računaju na to da sada postoje široki trotoari pa će pešaci brže i lakše nego do sada da stignu do stanice.
Mislim da su se prešli.
Em je blok 63 najduži od svih blokova, em ima više zgrada, em i sa druge strane postoji stambeni blok sa 20-tak manjih stambenih zgrada i jednim soliterom. Kao da su samo prepisali rešenje za stanice u blokovima 61 i 62.
Problem je u tome što će stanica pre ili kasnije morati da se napravi, ali nisu predvideli "niše" i što nema betonske podloge kao kod Sterije.
 
Pa kad sve naopako urade ,umjesto da su predhodno izvrsili anketiranje gradjana a i gradjani su krivi jer nisu isli na javni uvid i zalili se na rijesenje ,zato ce se ovakve situacije ponavljati
 
И данас ми је од стране заменика шефа градилишта потврђено да се ова страна Војвођанске улице пушта у саобраћај у уторак, 24. децембра у преподневним часовима. Тада ће се и раскрсница са Нехроувом улицом отворити за саобраћај, са ново изграђеним делом Војвођанске.

Убрзано, чак шта више ударнички, се ради на раскрсници Војвођанска-Нехруова, поставља се завршни слој асфалта, ради се и на тротоарима, биће готово и аутобуско стајалиште код школе, усправна и водоравна сигнализација ће исто бити завршена и постављена и све мора бити обележено до тада.

Затварање садашње траке Војвођанске која се сад користи, ће бити одмах након отварања ново изграђене траке. До Нове Године се планира да се скине целокупан асфалт са старе траке, значи целом дужином од 900 метара. Због предстојећих празника, неће се радити од 31. децембра до 08. Јануара 2014. године. После тога се наставља даље, а на неки начин наставак радова и даљи рад ће зависити од времена. Ако буду неки велики минуси (-10 до -20 степени) неће се радити, а до -10 степени, шта се буде могло радити од радова. Иначе радови на изградњи нове леве траке ће почети од Гандијеве улице према Цркви.

Званично термин окончања свих радова у Војвођанској улици је 28. мај 2014. године. До продужетка радова једино може да дође због временских услова, односно као што сам рекао, великих минуса кад стварно не би могло да се ради.

Што се тротоара за пешаке тиче они ће целом дужином и са једне и друге стране улице, бити изграђени од бехатон плоча, а наравно биће ту и бициклистичке стазе, са обе стране.

За аутобуска стајалиша у посебном посту, након овог поста.

Данашње слике и краћа објашњења:

Од Црвке до пред раскрсницу са Нехруовом су исцртане траке





Поглед према кружном току


На раскрсници са Нехруовом се ради ударнички









Несавесни возаче током ноћи на жалост уклањају постављене препреке-упозорења у Нехруовој улици, да могу да прођу кроз раскрсницу са Војвођанском, па онда морају радници да их поново пастављају


Радови у Нехруовој сликано из другог правца







Правац према Гандијевој и Земунској улици. На овом делу се раде припреме за изградњу тротоара. Овај део улице се улепшава тј. пере се улица шмрком





Овај део улице се улепшава тј. пере се улица шмрком



На самој раскрсници са Гандијевом и Земунском улицом треба да се ураде још део тротоара, постави део ивичњака, поставе семафори тамо где треба и то би било то.







Правац према Нехруовој



 
Kisa":1sd983vy je napisao(la):
Ja ne mogu da verujem da se ukida stajalište kod solitera. To znači da od proširenja Vojvođanske stanovnici ulice Pere Segedinca imaju više štete nego koristi - ukinuto nam je uključenje ka gradu, sada i stajalište. Proteklih par dana u soliteru je potpisivana peticija protiv ukidanja/pomeranja našeg stajališta. Zna li neko koliko je potpisa sakupljeno? Stvarno se moramo izboriti protiv ove sumanute ideje.

relja":1sd983vy je napisao(la):
Valjda računaju na to da sada postoje široki trotoari pa će pešaci brže i lakše nego do sada da stignu do stanice.
Mislim da su se prešli.
Em je blok 63 najduži od svih blokova, em ima više zgrada, em i sa druge strane postoji stambeni blok sa 20-tak manjih stambenih zgrada i jednim soliterom. Kao da su samo prepisali rešenje za stanice u blokovima 61 i 62.
Problem je u tome što će stanica pre ili kasnije morati da se napravi, ali nisu predvideli "niše" i što nema betonske podloge kao kod Sterije.

direktor":1sd983vy je napisao(la):
Pa kad sve naopako urade ,umjesto da su predhodno izvrsili anketiranje gradjana a i gradjani su krivi jer nisu isli na javni uvid i zalili se na rijesenje ,zato ce se ovakve situacije ponavljati

За аутобуско стајалиште код блока 63 (преко пута Цркве) "нема шансе" да се уради, јер је инвеститор (Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда) тако планирала и пројектанти (Хидропројекат-Саобраћај д.о.о.) су тако урадили да буде само једно, на овом делу Војвођанске које се сад ради. На неки начин је и то „логично“ јер постоје у Војвођанској, од кружног тока на неких 50 метара, па до оног већ постојећег стајалишта у Земунској улици (одмах после раскрснице са Гандијевом), већ два стајалишта. Са овим једним код ОШ Јован Стерија Поповић ће бити три, а та сва три стајалишта су удаљена једна од другог неких 300 до 350 метара, што је и нека прописна раздаљина између стајалишта. Зато је и пројектовано само једно стајалиште у делу који се сад ради.

Проблем ће бити на другој траци Војвођанске од Гандијеве према Цркви, јер ће на том делу бити само два стајалишта. Код пијаце "Бежанија" не може да се изгради стајалиште јер неће бити места за њега.

За све петиције, како ми је на градилишту речено, најбоље да се упућују Дирекцији и на неки начин и ГСП-у. Моје мишљење да се пишу петиције Општини Нови Београд тј. Гангули нема смисла, то би било само губљење времена, јер он објективно не може ништа да учини ни уради.

Директор је у праву кад каже да су грађани не заинтересовани и не иду на јавне увиде датих решења. Да су грађани, односно само представници кућних савета ишли на неки од јавних увида и жалили се, сигурно би пројектанти „убацили" још по једно стајалиште са обе стране ове улице.

Иначе у улицама са 3+3 траке се не раде "нише" за градске аутобусе, јер објективно нема потребе.
 
Код раскрснице са Нехруовом улицом и онај део који иде право од Нехруове према улици Пере Сегединца ће се исто радити, а то је неких 50 метара. Тај део улице ће бити 2+2 до првог скретања десно, а пре улице Пере Сегединца. То је део где се види на слици онај окер камиончић, и иза њега је одмах то десно скретање, а пре зграде.
 
Гага":33q9kki9 je napisao(la):
За аутобуско стајалиште код блока 63 (преко пута Цркве) "нема шансе" да се уради, јер је инвеститор (Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда) тако планирала и пројектанти (Хидропројекат-Саобраћај д.о.о.) су тако урадили да буде само једно, на овом делу Војвођанске које се сад ради. На неки начин је и то „логично“ јер постоје у Војвођанској, од кружног тока на неких 50 метара, па до оног већ постојећег стајалишта у Земунској улици (одмах после раскрснице са Гандијевом), већ два стајалишта. Са овим једним код ОШ Јован Стерија Поповић ће бити три, а та сва три стајалишта су удаљена једна од другог неких 300 до 350 метара, што је и нека прописна раздаљина између стајалишта. Зато је и пројектовано само једно стајалиште у делу који се сад ради.

Проблем ће бити на другој траци Војвођанске од Гандијеве према Цркви, јер ће на том делу бити само два стајалишта. Код пијаце "Бежанија" не може да се изгради стајалиште јер неће бити места за њега.

За све петиције, како ми је на градилишту речено, најбоље да се упућују Дирекцији и на неки начин и ГСП-у. Моје мишљење да се пишу петиције Општини Нови Београд тј. Гангули нема смисла, то би било само губљење времена, јер он објективно не може ништа да учини ни уради.

Директор је у праву кад каже да су грађани не заинтересовани и не иду на јавне увиде датих решења. Да су грађани, односно само представници кућних савета ишли на неки од јавних увида и жалили се, сигурно би пројектанти „убацили" још по једно стајалиште са обе стране ове улице.

Иначе у улицама са 3+3 траке се не раде "нише" за градске аутобусе, јер објективно нема потребе.



Gago, pre sveg a+ i sve pohvale ovu, koliko vidimo - FINALNU reportažu za ovu fazu rekonstrukcije. :kk:


Mislim da se nismo razumeli oko ove stanice. Mi gunđamo zbog stanice kod solitera, na polovini bloka 63, ne kod crkve.
Kod crkve neće biti problem kada budu uređeni trotoari, prostup svakoj od stanica će biti neuporedivo lakši.

Možda nisam leopobjasnio potrebu za zadržavanjem stanice kod solitera (pumpe, pijace, kako god).
Blok 63 je duži od blokova 61, 62 i 64, što znači da je duže rastojanje između autobuskih stanica, ukoliko se one postave samo odmah posle raskrsnica. Osim što je to rastojanje ovde veće,to je i jedni deo trase koji sa obe strane ulice ima stambene zgrade (blok 63 sever i stambene zgrade i soliter u Pere Segedinca), što znači da veliki broj stanovnika/korisnika prevoza mora da 1 - pešači, 2 - koristi dve prilično udaljene stanice. Pa nije ta stanica tu bila postavljena bez veze...


I da, hvala za fotografije radova na trotoaru, iz kola se to ne vidi. I oni su važni isto koliko i ulica.
Šta se dešava sa uličnom rasvetom?
 
Pohvale Gagi na vrlo detaljnom pregledu.

Ja bih samo pomenuo da je u međuvremenu na istoj trasi (Tošin bunar) došlo do promene malo dalje na raskrnici sa Studentskom.

Naime iz pravca autoputa sada dve trake vode pravo ka Zemunu, dok postoji i treća za skretanje levo (ranije bilo 1-pravo, 1-levo) i ovo dosta pomaže u smanjenju svakodnevnih gužvi na raskrsnici. Ovo su postigli jednostavnim prefarbavanem postojećih traka čime su proširili smer ka Zemunu.
Sada jeste malo skučenije u pravcu ka autoputu, ali i dalje stoje dve trake, kojima se doduše mora dosta sporije proći zbog krivudanja oko nove trake iz pravca autoputa.

Nažalost nikakve slike, ne nosam aparat, a ne mogu da slikam dok vozim :)
 
relja":rc4cq50w je napisao(la):
Гага":rc4cq50w je napisao(la):
За аутобуско стајалиште код блока 63 (преко пута Цркве) "нема шансе" да се уради, јер је инвеститор (Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда) тако планирала и пројектанти (Хидропројекат-Саобраћај д.о.о.) су тако урадили да буде само једно, на овом делу Војвођанске које се сад ради. На неки начин је и то „логично“ јер постоје у Војвођанској, од кружног тока на неких 50 метара, па до оног већ постојећег стајалишта у Земунској улици (одмах после раскрснице са Гандијевом), већ два стајалишта. Са овим једним код ОШ Јован Стерија Поповић ће бити три, а та сва три стајалишта су удаљена једна од другог неких 300 до 350 метара, што је и нека прописна раздаљина између стајалишта. Зато је и пројектовано само једно стајалиште у делу који се сад ради.

Проблем ће бити на другој траци Војвођанске од Гандијеве према Цркви, јер ће на том делу бити само два стајалишта. Код пијаце "Бежанија" не може да се изгради стајалиште јер неће бити места за њега.

За све петиције, како ми је на градилишту речено, најбоље да се упућују Дирекцији и на неки начин и ГСП-у. Моје мишљење да се пишу петиције Општини Нови Београд тј. Гангули нема смисла, то би било само губљење времена, јер он објективно не може ништа да учини ни уради.

Директор је у праву кад каже да су грађани не заинтересовани и не иду на јавне увиде датих решења. Да су грађани, односно само представници кућних савета ишли на неки од јавних увида и жалили се, сигурно би пројектанти „убацили" још по једно стајалиште са обе стране ове улице.

Иначе у улицама са 3+3 траке се не раде "нише" за градске аутобусе, јер објективно нема потребе.



Gago, pre sveg a+ i sve pohvale ovu, koliko vidimo - FINALNU reportažu za ovu fazu rekonstrukcije. :kk:


Mislim da se nismo razumeli oko ove stanice. Mi gunđamo zbog stanice kod solitera, na polovini bloka 63, ne kod crkve.
Kod crkve neće biti problem kada budu uređeni trotoari, prostup svakoj od stanica će biti neuporedivo lakši.

Možda nisam leopobjasnio potrebu za zadržavanjem stanice kod solitera (pumpe, pijace, kako god).
Blok 63 je duži od blokova 61, 62 i 64, što znači da je duže rastojanje između autobuskih stanica, ukoliko se one postave samo odmah posle raskrsnica. Osim što je to rastojanje ovde veće,to je i jedni deo trase koji sa obe strane ulice ima stambene zgrade (blok 63 sever i stambene zgrade i soliter u Pere Segedinca), što znači da veliki broj stanovnika/korisnika prevoza mora da 1 - pešači, 2 - koristi dve prilično udaljene stanice. Pa nije ta stanica tu bila postavljena bez veze...


I da, hvala za fotografije radova na trotoaru, iz kola se to ne vidi. I oni su važni isto koliko i ulica.
Šta se dešava sa uličnom rasvetom?

Омашком сам написао блок 63 уместо блок 62 (код Цркве), мада све знам али ето деси се :( , ...извињавам се.
То стајалиште код школе Стерија је постављена ту јер је растојање између два већ постојећа и овог сад новог, између 300 и 350 метара, што је као што сам у претходном писању рекао, по неком пропису, или испуњавању норми. Наравно не браним никога, него само износим онако како ми је речено и оно што знам. Малопре сам мерио растојање између тог стајалишта и солитера и оно је око 220 метара, што је опет у неком задовољавајућем опсегу одласка од места становања до стајалишта.
И становницима оних солитера у блоку и 62 и 63 север, а ближе Јапанској улици, је растојање између зграда и тог новог стајалишта и већ постојећих стајалишта линија према граду 89 и 95, у Нехруовој улици, још дуже, тако да имају више да пешаче.
Видеће се како ће се у пракси показати, али за сад једино остаје да се пише петиција Дирекцији и ГСП-у, а може се пријавити и Студију Б да направе неку репортажу и да се проблем подигне на "виши" ниво.

Е сад, и да се рецимо увиди од стране Дирекције, ГСП-а, пројектаната,...да су грађани овог дела града у праву, да ли би се сад рушила бетонска подлога овог стјалишта код школе, да се онда закрпи, и да се прави ново, неких рецимо 100 метара даље, према Гандијевој улици ? ХМ !
 
ДушанеБГ, да на овој истој теми, а на под теми "Саобраћајна сигнализација", Боби07 је о томе, промене на раскрсници Тошин бунар-Студентска, односно побољшање протока саобраћаја, већ писао и обавестио. Наравно слике би лепо дошле, да се види нова ситуација.
 
Za naknadne radove na uređenju stanice: ne znam šta je gore, da li će samo jednoga dana da postave stub, nadsteršnicu i obeleže asfalt, ili da naknadno raskopavaju ulicu za izlivanje betona...

U krajnjoj liniji, videćemo kako će izgledati trotoari i pešački izlaz ka ulici, tj stanicama. Mislim da će biti malo zeznuto stanovnicima bloka 63s u onoj polovini koja je bliža Gandijevoj, oni su najviše koristili tu stanicu koja se ukida.

A kada smo kod bloka 63,još uvek mi nije jasno zašto linija 73 koja prolaze kroz Jurija Gagarina ne staje na postojećoj stanici u visini pijace, tj na sredini tog bloka (kod podzemnog prolaza)??? Položaj je jako sličan ovoj stanici u Vojvođanskoj koja se ukida.

I da, nadam se da ću za oko sat vremena moći da prođem tom novom trasom :)
 
Vrh