Siniša":6hneqptp je napisao(la):Izvinjavam se sto skrecem s teme, kakvo je ovo jezerce na bilbordu? Ili je nesto drugo u pitanju.
Vesti :: Beograd
Deo Nehruove ulice zatvoren za saobraćaj od 10. do 27. decembra »
10. Decembar. 2013 | 09:12, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari
Deo Nehruove ulice u zoni raskrsnice sa Vojvođanskom biće zatvoren za saobraćaj od 10. do 27. decembra zbog izgradnje kanalizacione mreže i trotoara.
U ovom periodu doći će i do određenih izmena u režimu rada vozila javnog gradskog prevoza. Tako će autobusi sa linije 602 u smeru ka Surčinu, od raskrsnice Nehruove i Evropske ulice, saobraćati Evropskom, Gandijevom, Vojvođanskom i dalje redovnom trasom.
Vozila na ovoj liniji u smeru ka Bloku 44, od raskrsnice Vojvođanske i Nehruove, nastavljaće Vojvođanskom ulicom do Gandijeve, zatim će saobraćati Gandijevom i Japanskom do raskrsnice Japanske i Nehruove, a od Nehruove ulice će saobraćati redovnom trasom.
Vozila sa linije 602 će na izmenjenom delu trase koristiti postojeća stajališta JGP-a. Tokom izvođenja radova ne menja se režim rada linija javnog prevoza u Vojvođanskoj.
Radove izvodi JP „Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda".
Bezaninac":ccvp7n1g je napisao(la):Na prethodnoj slici se primecuje da je napravljeno samo jedno autobusko stajaliste na novoj deonici, i to tacno na polovini razdaljine izmedju postojeca dva - kod crkve i kod pijace.
Ocigledno, planira se gasenje jednog od dva postojeca stajalista po zavrsetku radova.
Kisa":1sd983vy je napisao(la):Ja ne mogu da verujem da se ukida stajalište kod solitera. To znači da od proširenja Vojvođanske stanovnici ulice Pere Segedinca imaju više štete nego koristi - ukinuto nam je uključenje ka gradu, sada i stajalište. Proteklih par dana u soliteru je potpisivana peticija protiv ukidanja/pomeranja našeg stajališta. Zna li neko koliko je potpisa sakupljeno? Stvarno se moramo izboriti protiv ove sumanute ideje.
relja":1sd983vy je napisao(la):Valjda računaju na to da sada postoje široki trotoari pa će pešaci brže i lakše nego do sada da stignu do stanice.
Mislim da su se prešli.
Em je blok 63 najduži od svih blokova, em ima više zgrada, em i sa druge strane postoji stambeni blok sa 20-tak manjih stambenih zgrada i jednim soliterom. Kao da su samo prepisali rešenje za stanice u blokovima 61 i 62.
Problem je u tome što će stanica pre ili kasnije morati da se napravi, ali nisu predvideli "niše" i što nema betonske podloge kao kod Sterije.
direktor":1sd983vy je napisao(la):Pa kad sve naopako urade ,umjesto da su predhodno izvrsili anketiranje gradjana a i gradjani su krivi jer nisu isli na javni uvid i zalili se na rijesenje ,zato ce se ovakve situacije ponavljati
Гага":33q9kki9 je napisao(la):За аутобуско стајалиште код блока 63 (преко пута Цркве) "нема шансе" да се уради, јер је инвеститор (Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда) тако планирала и пројектанти (Хидропројекат-Саобраћај д.о.о.) су тако урадили да буде само једно, на овом делу Војвођанске које се сад ради. На неки начин је и то „логично“ јер постоје у Војвођанској, од кружног тока на неких 50 метара, па до оног већ постојећег стајалишта у Земунској улици (одмах после раскрснице са Гандијевом), већ два стајалишта. Са овим једним код ОШ Јован Стерија Поповић ће бити три, а та сва три стајалишта су удаљена једна од другог неких 300 до 350 метара, што је и нека прописна раздаљина између стајалишта. Зато је и пројектовано само једно стајалиште у делу који се сад ради.
Проблем ће бити на другој траци Војвођанске од Гандијеве према Цркви, јер ће на том делу бити само два стајалишта. Код пијаце "Бежанија" не може да се изгради стајалиште јер неће бити места за њега.
За све петиције, како ми је на градилишту речено, најбоље да се упућују Дирекцији и на неки начин и ГСП-у. Моје мишљење да се пишу петиције Општини Нови Београд тј. Гангули нема смисла, то би било само губљење времена, јер он објективно не може ништа да учини ни уради.
Директор је у праву кад каже да су грађани не заинтересовани и не иду на јавне увиде датих решења. Да су грађани, односно само представници кућних савета ишли на неки од јавних увида и жалили се, сигурно би пројектанти „убацили" још по једно стајалиште са обе стране ове улице.
Иначе у улицама са 3+3 траке се не раде "нише" за градске аутобусе, јер објективно нема потребе.
relja":rc4cq50w je napisao(la):Гага":rc4cq50w je napisao(la):За аутобуско стајалиште код блока 63 (преко пута Цркве) "нема шансе" да се уради, јер је инвеститор (Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда) тако планирала и пројектанти (Хидропројекат-Саобраћај д.о.о.) су тако урадили да буде само једно, на овом делу Војвођанске које се сад ради. На неки начин је и то „логично“ јер постоје у Војвођанској, од кружног тока на неких 50 метара, па до оног већ постојећег стајалишта у Земунској улици (одмах после раскрснице са Гандијевом), већ два стајалишта. Са овим једним код ОШ Јован Стерија Поповић ће бити три, а та сва три стајалишта су удаљена једна од другог неких 300 до 350 метара, што је и нека прописна раздаљина између стајалишта. Зато је и пројектовано само једно стајалиште у делу који се сад ради.
Проблем ће бити на другој траци Војвођанске од Гандијеве према Цркви, јер ће на том делу бити само два стајалишта. Код пијаце "Бежанија" не може да се изгради стајалиште јер неће бити места за њега.
За све петиције, како ми је на градилишту речено, најбоље да се упућују Дирекцији и на неки начин и ГСП-у. Моје мишљење да се пишу петиције Општини Нови Београд тј. Гангули нема смисла, то би било само губљење времена, јер он објективно не може ништа да учини ни уради.
Директор је у праву кад каже да су грађани не заинтересовани и не иду на јавне увиде датих решења. Да су грађани, односно само представници кућних савета ишли на неки од јавних увида и жалили се, сигурно би пројектанти „убацили" још по једно стајалиште са обе стране ове улице.
Иначе у улицама са 3+3 траке се не раде "нише" за градске аутобусе, јер објективно нема потребе.
Gago, pre sveg a+ i sve pohvale ovu, koliko vidimo - FINALNU reportažu za ovu fazu rekonstrukcije. :kk:
Mislim da se nismo razumeli oko ove stanice. Mi gunđamo zbog stanice kod solitera, na polovini bloka 63, ne kod crkve.
Kod crkve neće biti problem kada budu uređeni trotoari, prostup svakoj od stanica će biti neuporedivo lakši.
Možda nisam leopobjasnio potrebu za zadržavanjem stanice kod solitera (pumpe, pijace, kako god).
Blok 63 je duži od blokova 61, 62 i 64, što znači da je duže rastojanje između autobuskih stanica, ukoliko se one postave samo odmah posle raskrsnica. Osim što je to rastojanje ovde veće,to je i jedni deo trase koji sa obe strane ulice ima stambene zgrade (blok 63 sever i stambene zgrade i soliter u Pere Segedinca), što znači da veliki broj stanovnika/korisnika prevoza mora da 1 - pešači, 2 - koristi dve prilično udaljene stanice. Pa nije ta stanica tu bila postavljena bez veze...
I da, hvala za fotografije radova na trotoaru, iz kola se to ne vidi. I oni su važni isto koliko i ulica.
Šta se dešava sa uličnom rasvetom?