Нешто о самој раскрсници Тошин бунар-Николе Добровића (а и осталим на делу трасе УМП-а од Тошиног бунара до Јурија Гагарина).
LUCAS":3mh5tvim je napisao(la):
Гага":3mh5tvim je napisao(la):
Куће које спомињеш, за сад се неће рушити јер нема потребе, а ко зна и кад ће. Можда ако једног лепог дана овде направе лепу денивелисану раскрсницу !
Znam. Pratim. Ali po projektu je trebala da bude de-nivelisana raskrsnica sa N Dobrovica. Ali po svojoj prilici nece biti nista od toga. No k'o sto rekoh, trazio sam izmene i dopune ali (po njima) sve je po protokolu i kaaao bice. Samo ne znam kada. Bice jedno malo ruglo, ali tako je kako je, sta da radimo.
Гага":3mh5tvim je napisao(la):
А да ли можда имаше негде скицу или нешто слично како је требало да изгледа та денивелисана раскрсница (петља) ? Ја само имам ову скицу УМП-а од раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића до раскрпетље или ти будућег тунела. На тој скици се лепо види да је раскрсница у ниво(Ј)у са семафорима ! Кликни за увећање скице.
Има негде на теми УМП-а само скица раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића, али ко ће сада то да тражи
!
DejanZ":3mh5tvim je napisao(la):
Nece valjda izostati denivelisana raskrsnica Tosin bunar - Nikole Dobrovica?! Sve se nadam da nisam dobro shvatio zamisao.....
@ДејанЗ
Добро дошао на форум.
Денивелисане раскрснице неће бити, на велику жалост, и добро си схватио. Не знам по ком пројекту је ту била предвиђена петља, али понављам на жалост неће је бити, него ето обична семафорска раскрсница.
Знам само да се стварно размишљало о изградњи петље, али ето изгледа да је опет „победио“ семафорски лоби над практичнијем и разумнијем решењу. На овој раскрсници, а кад се спушта низ Николе Добровића, посебно у јутрањим часовима, колона возила буде чак и до основне школе, наравно не сваки дан, али опет је има. Само могу да замислим како ће бити кад проради овај део УМП-а !
Све се нешто надам (али изгледа узалуд) да ће док не крене градња УМП-а (по земљи) према Тошином бунару, променити пројекат и убацити петљу !!!
astrodule":3mh5tvim je napisao(la):
Je l' postoji neka slika kako bi izgledala ta denivelisana raskrsnica koja se neće praviti?
@Астродуле
И ја бих волео да видим барем скицу, ако не цртеж те петље, ако је у опште и има ![/quote]
Знам да сам негде имао и пронашао сам га након дужег времена, Службени лист града Београда број 30/2007, а који је објављен после седнице Скупштине града Београда која је одржана 10. септембра 2007. године и где је донешен план детаљне регулације УМП-а од саобраћајнице Т6 до Панчевца – деоница од Тошиног бунара до Аутокоманде. Доста је обиман и детаљан, има 68 страна и у ПДФ облику је. Има и све са трошковима за сваку деоницу, раскрсницу, петље, моста, раскрпетљу, тунелу,... Ето тунел би коштао 1.737.600.000,00 динара или ти 21.720.000,00 евра, по курсу од 80,00 динара за евро из јануара 2007. године.
Пошто не знам да поставим ПДФ документ на форуму, преносим само овај део око раскрснице Тошин бунар – Николе Добровића. Нека ми неко јави како се поставља, да га онда поставим да сви могу да читају, наравно ко има воље да прочита свих 68. страна :roll:
Цитирам:
"Етапa II-1 је деоница од Улице Тошин Бунар до Радничке улице (са чвором и са мостом преко Саве) укупне дужине 3858,81м.
Траса УМП-а на левој обали Саве остварује
површинске четворокраке раскрснице са пуним програмом веза са улицама Тошин бунар (јавна парцела С1), Омладинских бригада (јавна парцела С3) и Булевар уметности (јавна парцела С5) а са улицама Шпанских бораца (јавна парцела С8), Пролетерских солидарности (јавна парцела С10) и Јурија Гагарина (јавна парцела С11) остварује денивелисану везу преко пројектованих рампи. У складу са овим решењем у постојећи профил Улице Јурија Гагарина додате су уливно-изливне траке на овом потезу. У оквиру реализације површинске раскрснице са Бул. уметности планирано је пробијање насипа магистралне железничке пруге Загреб-Београд (јавне парцеле Жел1 и С6). Пробијање насипа планирати у складу са техничким нормативима за ову врсту објеката и ускладу са условима ЈП Железнице Србије бр. 94/05-651 од 26.08.2005.
Простор за трасу ЛРТ-а резервише се у оквиру трасе УМП-а након раскрснице са Улицом Шпанских бораца (јавна парцела бр. Жел2 ) и то у средини објекта УМП-а (јавна парцела С9), између два независна коловоза УМП-а. Овим резервисаним простором омогућава се да будућа ЛРТ траса иде даље ка планираном мосту преко Саве. Само решење трасе ЛРТ биће предмет посебног планског документа.
Планирани профил улице на деоници од Тошиног бунара до почетка конструкције садржи три траке по смеру ширине по 3.5м, разделно острво од 8м, обострано зеленило ширине 4м и обостране тротоаре ширине 3м.
Непосредно пре Улице Шпанских бораца почиње профил трасе на конструкцији који садржи три траке по смеру ширине по 3.5м, по две стазе за одржавање од по 1.77м за сваки смер, ивичне траке четири пута по 0.5м, у средини простор резервисан за конструкцију ЛРТ-а ширине 8.20м и размак између планиране конструкције ЛРТ-а и УМП-а два пута по 0.7м. Укупна ширина профила износи 39.68м.
На правцу улица Шпанских бораца и Булевара уметности Генералним пројектом ЛРТ-а планирана је техничка веза према депоу ЛРТ-а (постојећи трамвајски депо).
Приступи типа улив-излив са околних садржаја на УМП на овој деоници трасе су дозвољени уколико предметни комплекси не могу остварити приступ са неке друге саобраћајнице нижег реда. Приступи морају бити удаљени мин 50м од последње (ближе) ивице коловоза најближе раскрснице. Међусобна растојања планираних улива-излива морају бити:
мин 300м на деоници од Улице Тошин бунар до Омладинских бригада и деоници од Булевара уметности до Шпанских бораца,
мин 200м на деоници од Омладинских бригада до Булевара уметности на деоници од Булевара уметности до почетка конструкције УМП-а нису дозвољени уливи-изливи
Од стационаже км 5+737 почиње мостовска конструкција преко реке Саве и завршава се на стационажи км 6+664. Укупна дужина моста износи око 927 м а профил трасе на мосту садржи три траке по смеру ширине по 3.5м, по једну стазу за одржавање од по 1.77м за сваки смер и по једну од 3.52м за сваки смер, ивичне траке четири пута по 0.5м, у средини простор резервисан за конструкцију ЛРТ-а ширине 8.20м.
Кота доње ивице конструкције моста не сме бити на коти мањој од 83,80 мнм, односно 9,5 м изнад високог пловидбеног нивоа реке Саве који на овом потезу износи 74,30 мнм.
Решењем моста обезбеђено је неометано коришћење овог дела обале са аспекта одржавања обале, обављања континуинираног пешачког и бициклистичког саобраћаја."
Завршен цитат.
Ево и цртежа раскрснице Тошин бунар – Николе Добровића, а немам у већој резолуцији
: