Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

^to. Ovde se za posao koji moze da obavi jedna osoba, angazuje 10 ljudi da bi odabrani zaradili.
 
Prošao sam danas ovim delom Vojvođanske i pridružujem se osudama.

Jeste asfalt u delu od suženja do Nehruove bio pun rupa i u kolotrazima, a sada je ravan kao ogledalo, ali evo koliko je rađeno bez iole razmišljanja:
- autobuska stanica u smeru ka Zemunu ni sada nije asfaltirana, kao ni pristup za pešake. Za vreme i posle kiše (i snega, ali se nadam da će ipak završiti ulicu do tada) - stanica je uvek u blatu.
- kanal/jarak duž kolovoza, ostao iz vremena stare Bežanije, ni ovaj put nije zatpan.
Hajde što nije zatrpan, nego pešački prelaz ispred crkve, koji je sada ponovo uredno iscrtan na novom asfaltu, se kao i pre - ponovo završava u jarku preko kojeg pešaci moraju da preskaču.

Nesposobni, nekompetentni i korumpiani partijski kadrovi uništavaju ovaj grad i ovu zemlju.
 
Крај године је јако близу, хајде да сачекамо и то и да видимо да ли ће стварно почети са радовима !

Novi Beograd: Vojvođansku guše kola i smeće
R. K. - N. V. B. | 14. jul 2013. 22:45 | Komentara: 0
Važna novobeogradska saobraćajnica i dalje čeka kompletnu rekonstrukciju. Početak radova planiran za kraj ove godine
NASTAVAK širenja Vojvođanske ulice više puta je odlagan, a nadležni očekuju da će se putari na saobraćajnicu vratiti ove godine. U toku je postupak javne nabavke za izvođenje radova od Gandijeve ulice do Ulice Dušana Vukasovića. Dok se gradilište ne otvori i neimari ne pokrenu mašine, ovaj potes će i dalje biti neugledan i zapušten.


Цео чланак на: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... la-i-smece
 
Ipak produzen rok za podnisenje ponuda do 05.08. Sad cekamo da prodje 22.08 pa da vidimo koje pobedio na tenderu, ako se ne varam?
 
Ceka se zakljucivanje ugovora sa najboljim ponudjacem. Do 22.08 su morali da ga izaberu. Pratim ja promene na sajtu direkcije za gradj. zemljiste i izgradnju BGD-a pa cim se nesto objavi saznacemo. :)
 
Прошле недеље је Ђики са Гангулом, Јовчићком и Бијелићем, посетио градилиште вртића у блоку 61 у Војвођанској улици. Том приликом је Гангула изјавио, а везано за наставак радова на изградњи Војвођанске улице, следеће:

"Uskoro će biti potpisan i ugovor sa izvođačem radova u Vojvođanskoj ulici, pa očekujemo da do kraja iduće godine ovaj novi bulevar bude potpuno završen - istakao je Šapić."
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/400817 ... novi-vrtic

"Predsednik SO Novi Beograd Aleksandar Šapić očekuje da do kraja sledeće godine Vojvođanska ulica bude potpuno završena."
http://www.kurir-info.rs/gradi-se-vrtic ... nak-949781

На жалост, ништа се не спомиње за радове на проширењу оног задњег дела Тошиног бунара !
 
Do kraja iduće godine. Čoveče... Mada i to je nešto.

A što se tiče dela T. Bunara ka železničkoj stanici, nadam se da će to u sklopu UMP da srede.
 
@Markos cekamo vesti kao ozebao sunce. Nama je kuca u ovom nesredjenom delu i mnoge probleme ce nam to prosirivanje i sredjivanje srediti pa smo nestrpljivi da saznamo kad ce vise.

Hvala za info :)
 
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id= ... ja=Beograd

Vesti :: Beograd
Rekonstrukcija centralnog dela Vojvođanske ulice kreće u oktobru »
30. Avgust. 2013 | 15:52, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Rekonstrukcija centralnog dela Vojvođanske ulice na Novom Beogradu trebalo bi da počne tokom oktobra, kako bi do leta 2014. godine ta saobraćajnica poprimila konačan izgled, najavio je gradski menadžer Aleksandar Bijelić.

- Uspeli smo da rešimo problem u vezi eksproprijacije, završeni su projekti, dok je Direkcija za gradsko građevinsko zemljište raspisala javnu nabavku. Ponude su dostavljene početkom avgusta, stoga očekujemo da ćemo do sredine septembra izabrati izvođača koji će do početka oktobra obezbediti bankarske garancije, kao i druge garancije, kako bi radovi mogli da počnu - istakao je Bijelić za Beoinfo i podsetio da je grad imao velikih problema sa pojedinim stanarima oko Bežanijske crkve, koji su koristili sve oblike opstrukcije da se odloži rekonstruisanje tog neuređenog dela Vojvođanske ulice.

Gradski menadžer je naglasio da je rekonstrukcijom predviđeno da taj deo ima tri saobraćajne i dve trotoarske trake, koje će značajno rasteretiti saobraćaj od Bežanije ka novobeogradskim blokovima i obezbediti bolju komunikaciju ka Ledinama i Surčinu.

- To je ključni deo Vojvođanske ulice, kojeg preseca veći broj poprečnih ulica koje vode na Novi Beograd, a završetkom petlje kod Jurija Gagarina i svih petlji koje spajaju „Most na Adi", taj deo Beograda će kompletno biti rešen za dugi niz godina. Takođe, ovom rekonstrukcijom će stanovnici tog dela Vojvođanske ulice biti konačno priključeni na gradsku kanalizaciju - ukazao je Bijelić.
 
odsetio da je grad imao velikih problema sa pojedinim stanarima oko Bežanijske crkve, koji su koristili sve oblike opstrukcije da se odloži rekonstruisanje tog neuređenog dela Vojvođanske ulice.

ovo mi nije jasno ajde vise da to srede
 
Možda je mislio na poljoprivrednu apoteku, srušenu pre par godina....
 
relja":3i31w2fd je napisao(la):
Možda je mislio na poljoprivrednu apoteku, srušenu pre par godina....

Mozda. A mozda je jos neko na gubitku ako srede ulicu pa nema vise parkinga preko puta crkve...
 
Vojvođanskom ulicom u šest traka od leta sledeće godine
Autor: M. Pejić 06.09.2013. - 00:02 Komentara (0)
Uređenje centralnog dela Vojvođanske ulice dužine oko 900 metara počeće tokom narednog meseca, kako je najavio gradski menadžer Aleksandar Bjelić. Ova važna novobeogradska saobraćajnica će, prema prognozama, dobiti konačan izgled na leto 2014, što će umnogome olakšati saobraćaj u ovom delu grada.
944017-27.jpg

SAOBRAĆAJ - Skoro pet godina nakon što je počelo uređenje Vojvođanske ulice ukupne dužine oko 1,5 kilometara, konačno će i njen središnji deo biti pretvoren u fukcionalnu saobraćajnicu sa šest traka. Problem eksproprijacije koji se godinama postavljao kao prepreka radovima je rešen, a Direkcija za građevinsko zemljište raspisala je javnu nabavku.

- Ponude su dostavljene početkom avgusta, stoga očekujemo da ćemo do sredine septembra izabrati izvođača koji će do početka oktobra obezbediti garancije kako bi radovi mogli da počnu. Grad je konačno rešio problem sa pojedinim stanarima oko Bežanijske crkve, koji su koristili sve oblike opstrukcije da se odloži rekonstruisanje – istakao je Bijelić.

Rekonstrukcijom je predviđeno da i centralni deo dobije tri saobraćajne i dve trotoarske trake koje će značajno rasteretiti saobraćaj od Bežanije ka novobeogradskim blokovima, a radovi neće remetiti protok vozila.

- Prvo će se izgraditi trake na zemljanom delu, pa će se tu premestiti saobraćaj dok se budu radile postojeće trake. To je ključni deo Vojvođanske ulice, koji preseca veći broj poprečnih ulica koje vode na Novi Beograd, a ovom rekonstrukcijom će i stanovnici ulice konačno biti priključeni na gradsku kanalizaciju - dodao je Bjelić.

Vojvođanskom ulicom odvija se značajan putnički i teretni saobraćaj i njom prolazi šest linija gradskog saobraćaja, kao i linije prigradskog saobraćaja, a u sklopu saobraćajnice izgrađene su i autobuske niše.

- 1.491 metar je ukupna dužina ulice
- 39 metara širina
- po tri saobraćajne trake u oba smera
- 4 metra je razdelno ostrvo sa javnom rasvetom i dvostrukim zaštitnim zelenim pojasom
- po tri metra je širina trotoara sa obe strane

Počinje i rekonstrukcija Vojvode Stepe
ŠINE Uskoro će biti izabran i izvođač radova za rekonstrukciju Ulice vojvode Stepe, a do sada je tendersku dokumentaciju otkupilo 60 firmi, dok će ponuda biti otvorena do kraja meseca. Obnova će početi krajem godine, a planirano je da rekonstrukcija vredna više od 22 miliona evra traje do kraja 2014. Glavna promena koja će ovu ulicu pretvoriti u funkcionalan bulevar jeste izmeštanje šinskog sistema na sredinu kolovoza.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 4718.phtml
 
Još samo da srede ovaj smrad koji se širi oko crkve, tj. da izmeste "poljoprivredne proizvođače" tamo gde im je i mesto- na ravna sremska polja umesto da gaje stoku među blokovima!
 
Kute":2rjh9dxp je napisao(la):
Još samo da srede ovaj smrad koji se širi oko crkve, tj. da izmeste "poljoprivredne proizvođače" tamo gde im je i mesto- na ravna sremska polja umesto da gaje stoku među blokovima!

Jes vala, ono je strasno!
 
Не знам да ли је то спомињано на форуму, али мени се чини да би једна линија трамваја баш добро дошла као спој шездесетих блокова војвођанском преко тошиног до земуна. Уједно, она би била "фидер" за бг воз. Шта мислите о томе?
 
Спомињано је на форуму о трамвају у Војвођанској. Да се шине поставе у Милутина Миланковића, од хотела Хоидеј Ин до Тошиног бунара, ту да скрене лево и да иде све до садашњег кружног тока, скреће лево у Др. Ивана Рибара и "спаја" се са постојећим шинама у Јурија Гагарина.
 
Neka oni naprave normalne trake i raskrsnice, vidite koliki je problem i da se to izvede.
 
drum1":2qyurhqk je napisao(la):
Не знам да ли је то спомињано на форуму, али мени се чини да би једна линија трамваја баш добро дошла као спој шездесетих блокова војвођанском преко тошиног до земуна. Уједно, она би била "фидер" за бг воз. Шта мислите о томе?
Ту је сада мањи проблем Војвођанска, већи проблем је Тошин бунар од Париске комуне до Главне. :fijasko: Мислим да је за то прикладнији тролејбус јер:
1) Проблем Тошиног бунара
2) Токови путника, ту су распоређени на 3 јаке линије које иду у 3 различита правца, за Железничку, Зелењак и Земун. Заједно имају довољно велики ток за оправданост трамвајске пруге, али не појединачно.
3) Проблеми са планском документацијом. Ширење трамваја се супротставља ГУП-у, али и многим другим планским документима. Качење тролејбуских инсталација не задире у срж планске документације, већ представља тек мање измене исте. :dil:
4) Ширење трамвајске мреже, иако је значајно јефтиније од градње метро-а, треба да буде део неке шире стратегије.
5) Велико проширење трамвајске мреже, какво је предложено, захтева доста нових трамваја, као и нови депо, подстанице за снабдевање струјом (то би било потребно и за троле, али су у питању знатно мање инвестиције, и много је мањи локацијски проблем депо-а).
6) Са садашњим решењима раскрсница Савски трг и Славија били би у великом проблему ако би натрпали још трамваја. Централни део мреже није прилагођен за више трамвајских линија.
7) Већи захвати ширења трамвајске мреже треба да буду део озбиљније стратегије, која обухвата цео град, све подсистеме и све делове града. Чак и ако би било одлучено да се уведе трамвај у Војвођанској, он би сигурно имао други-трећи ред приоритета. Мислим да би у том случају приоритет имало укључивање централних делова НБГ и Земуна у трамвајску мрежу, и спајање Бановог брда, Миљаковца, Трошарине, Браће Јерковића, Смедеревског и Вишњичког пута озбиљном шинском линијом јавног превоза. За разлику од западног, у том делу града СМТ ће тек закрпити друмски саобраћај, тако да алтернативе друмском саобраћају имају далеко већу оправданост.

То опет не значи да у добром планирању не би једног дана ставили трамвај у Војвођанску, али добро планирање сагледава ширу слику. Иначе, нове трамвајске коридоре треба сагледавати бар 5 година унапред, а пожељно је и више. Добро планирање подразумева дугорочни процес и визију.
:gobb:
 
Vrh