Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

ranko999":t3ngynu9 je napisao(la):
Srusena jedna kuca kod raskrsnice Tosin Bunar - Nikole Dobrovica!
Jel to ona jedna zavučena koju smo već registrovali u Zemunskoj ulici ili neka nova? :)
 
Prošao danas, na trasi su tri kuće - najbiža Minel-u u kojoj niko ne živi, i dve koje su bliže raskrsnici sa Nikole Dobrovića.
 
PIGLET":aigi01qm je napisao(la):
ranko999":aigi01qm je napisao(la):
Srusena jedna kuca kod raskrsnice Tosin Bunar - Nikole Dobrovica!
Jel to ona jedna zavučena koju smo već registrovali u Zemunskoj ulici ili neka nova? :)
Ista ta koju smo registrovali ranije. Ima tri ukupno na trasi za rusenje i tri u Vojvodjanskoj. Sitno!!! :D
 
Kao što sam se nadao da će biti komplet urađena Vojvođanka-evo još jednog koraka ka tom cilju.

U službenom glasniku je objavljen javni poziv za tehničku kontrolu glavnog projekta Vojvođanske (deonica od Gandijeve do Dušana Vukasovića) rok za dostavu je 30 dana tj 23.12 nek im treba da još 15 dana da zaključe ugovor, nek revizija traje 30 dana , tako da do sredine februara 2011 će biti gotov i iskontrolisan glavni projekat spreman za izvođenje.

Tender za izvođača će (ili već jeste) objavljen u 2. fazi restriktivnog postupka tako da se on ne objavljuje u SLGL.

Sve kockice se slažu da se ova ulica kompletira u toku 2011. :kk:
 
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1428715

................
Говорећи о статусу Војвођанске улице, градоначелник је истакао да је преостало да се реши питање још једног објекта, након чега очекује да улице Војвођанска и Тошин бунар добију изглед правог булевара.

– Ако се прихвати пројекат аутопута кроз Србију, туда ће се наставити и једна спона која ће ићи на обилазницу, тако да ће та саобраћајна инфраструктура бити много боља него што је данас – рекао је Драган Ђилас.
...................
 
Odlicna vest, samo me zanima koji je to jos jedan objekat neresiv.

A sto se tice jos 414 stanova, pretpostavljam da ce da popune sve presotale livade sa zgradama duz Vojvodjanske u blokovima 61, 62 i narocito 63.
 
– Ако се прихвати пројекат аутопута кроз Србију, туда ће се наставити и једна спона која ће ићи на обилазницу, тако да ће та саобраћајна инфраструктура бити много боља него што је данас – рекао је Драган Ђилас.
pretpostavljam da je reč o autoputu "za Čačak" i da su blizu konačne odluke da se ide sremskom stranom sa mostom kod Obrenovca, gde se opet ulazi u povoljnu Kolubarsku dolinu sve do Lazaravca, pa bi tek posle Lazarevca krenulo u bregove. A most preko Save kod Obrenovca (ne ovaj poluizgradjen) bi bio na povoljnom mestu. A taj autoput bi se sastavio sa gradom baš u Vojvodjanskoj.
Čuo sam da je varijanta preko Umke loša zbog velikog klizišta, pa bi autoput tuda bio skup i večna popravka. Varijanta Orlovača koja bi pratila približno trasu sadašnje magistrale preko lipovičke šume je problematičan zbog prevelike izgradjenosti, sve u kućama i vikendicama. Čak i ako bi raselili šta smeta dobili bi "put kroz naselja" a ne "pistu auto puta"
A ako odmerimo minimalnu prvu fazu od Vojvodjanske do Lajkovca, nije nedostižno kao posao, barem kao sledeći posao nakon obilaznice. A već kad bi izašli do Lazarevca i račve za Valjevo, skoro da više od toga i nije nužno.

Možda je off i za drugu temu ali je pomenuta veza sa Vojvodjanskom, pa eto da pojasnim.
 
Можда ти је анализа добра, али не заборави велике трошкове око изградње моста преко Саве и угрожавање обрадиве земље и водоизворишта. Сем тога, постоји Савска магистрала до Барича, што значи да је коридор аутопута добрим делом пробијен, што смањује трошкове око експропријације. На крају, клизиште се (о томе је у више наврата говорено) може санирати. Сви прорачуни говоре да је са санирањем клизишта и даље јефтинија варијанта шумадијском страном. А ако већ хоће да граде још један мост преко Саве, онда нека то буде метро-мост.
 
Takodje,pored prvobitne izgradnje odrzavanje mosta kosta mnogo vise nego nekoliko km autoputa.Prednost da na nbg prodje autoput je i sto ce autobusi brze ici ka jugu Srbije.Mada realno jos nema potrebe za mostom.Bolje kao sto rece njile da zavrse obrenovacki most,urade desnom stranom i zabodu metro most gde treba.

Dok za recimo 10 godina kada bude bolja ekonomska situacija u zemlji i gotovi svi koridori i cuda moci da se napravi i taj autoput cime ce nbg dobiti jos jedan izlaz,za sada stvarno nije potrebno jer izgradnjom punog profila obilaznice je nekoliko minuta vise voznje ici desnom strane save nego levom.
 
Wile E. Coyote":ru6suaqk je napisao(la):
Сем тога, постоји Савска магистрала до Барича, што значи да је коридор аутопута добрим делом пробијен, што смањује трошкове око експропријације.
Аутопут не би могао да замени Савску магистралу, морао би да иде мање-више паралено са њом. То би значило доста рушења у Остружници, Умци и Баричу.
 
Ja nisam propagator "za Čačak, sutra kreću bageri..." već kao pristalica planiranja unapred, da bar postoji idejna trasa toga autoputa za Čačak, pa da se zida kad stigne na red. Recimo nadvožnak pruge pa je ostavljeno za duplu traku i to je čekalo 30 godina da doživi bulevar kako je predvidjeno, Nije loše planirati, projekti su jeftini a objekti skupi.

A u "sledećoj petoljetki" bi voleo da vidim kako postojeći polugotovi most kod Obrenovca biva dovršen i prespojeno oko Obrenovca kao obilaznica koja počinje kao put iz Beograda (ovaj postoječi 1+1) pa obilazno okolo Obrenovca na put za Valjevo preko Uba, pa na Šabački posavski drum, pa na most preko Save. A dalje nov put sremski koji se sastavlja sa Boljevcima i preko Jakova na Surčin. . čitava trasa koju sam predvideo 1+1 magistralne širine i podloge, sa proširenim raskrsnicama u nivou sa osvetlenjem. I naravno to izlazi u našu Vovodjansku koja bi bljesnula u novobeogradski bulevar. a sa druge stane bi se Surčinski put spojio sa "kvantašem" i Novosadskom pravcem. Donji Srem bi prestao da bude slepo crevo Beograda.
 
Arnorian":2okqreid je napisao(la):
Wile E. Coyote":2okqreid je napisao(la):
Сем тога, постоји Савска магистрала до Барича, што значи да је коридор аутопута добрим делом пробијен, што смањује трошкове око експропријације.
Аутопут не би могао да замени Савску магистралу, морао би да иде мање-више паралено са њом. То би значило доста рушења у Остружници, Умци и Баричу.
Ниси ме схватио. Ја управо говорим о Савској магистрали као почетку аутопута (уосталом, Савска магистрала и јесте предвиђена као почетак аутопута ка Црној Гори).
 
Ljudi, ovaj... oni se muče godinama da prošire ulicu na periferiji i da sruše 6-7 kuća, a vi već planirate auto-put u produžetku :p
 
Wile E. Coyote":hjmn9vlc je napisao(la):
Ниси ме схватио. Ја управо говорим о Савској магистрали као почетку аутопута (уосталом, Савска магистрала и јесте предвиђена као почетак аутопута ка Црној Гори).
У праву си, ти си мислио на унутаробилазнични део, ја на ванобилазнични.
 
relja":lb3s47tf je napisao(la):
Ljudi, ovaj... oni se muče godinama da prošire ulicu na periferiji i da sruše 6-7 kuća, a vi već planirate auto-put u produžetku :p
Ми не. :p
Arnorian":lb3s47tf je napisao(la):
У праву си, ти си мислио на унутаробилазнични део, ја на ванобилазнични.
Битно је да смо се на крају разумели. :cool: :kk: :vops:
 
Budzet za 2011 godinu evo i stavke o vojvodjanskoj(u dinarima)

1. Војвођанска улица (од Гандијеве ул. до краја насеља Др Ивана
Рибара), л=1900m

120.842.800
 
Има ли пара за оно парче које недостаје Тошином бунару?
 
1900 metara je deonica pa izmeri na google earthu,stvarno ne znam taj kraj.
 
1900 metara?

Nešto je u toj informaciji pogrešno prikazano.

Po Google Earth-u, od Gandijeve do srušene poljoprivredne apoteke ima oko 800 metara koje treba proširiti, tj, izgraditi potpuno novu ulicu i izgraditi odgovarajuću infrastukturu.

Potez od Gandijeve do "kraja naselja Dr. Ivana Ribara" je kraći od 1900m, za oko 200m. Na delu te površine, duž tih poslednjih 200m se trenutno grade ono novi neprofitni stanovi.
Okej, ali potez od oko 900m je već potpuno izgrađen, sve je zaršeno....Ne računaju li valjda sve nove parkinge kao 900m :) ?


edit, - parče kod Tošinog bunara je na skroz suprotnoj strani.

Ma, neko je sročio nemušto saopštenje, verovatno je i Tošin bunar u tom planu.
 
Hm,to je u ovom pdf fajlu koji je u okviru

ИЗМЕНЕ И ДОПУНЕ
ПРОГРАМА УРЕЂИВАЊА И ДАВАЊА У ЗАКУП
ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА ЗА 2010. ГОДИНУ

,kad ga skines uradi search u cirilicu,moguce je da nisu poterali jos neku infrastrukturu tipa toplovoda,vodovoda ili ko zna cega pa zato tu celu deonicu posmatraju.

http://www.sllistbeograd.rs/pdf/download/438/
 
Mislim da su ovo stari podaci, tj kad se radio prvi deo ulice.
Nesto se tu ne uklapa definitivno, a sa terena nema nista novo, preostale tri kuce cekaju iseljenje i rusenje. :gobb:
 
Pocelo rusenje prve kuce do nove zgrade! :kk: To je poslednja kuca u nizu od 3 kad se krene od Gandijeve prema osnovnoj skoli.
 
Malopre sam i ja prosao tuda, kuca je vec srusena do pola, a romi skupljaju sirovine, metal i zice u kombi, a cigle i drvo na traktor prikolicu. Svako ima interes. ;)

Za one koji ne prolazu ovuda cesto ili ne zive u blizini malo podsecanje:

Kuca na prvoj fotografiji je srusena pre tri meseca;
sada se rusi prva kuca sa desne strane na drugoj fotografiji, u nastavku ostaju jos dve;
i ostaje da se porusi kuca sa trece slike, cini mi se da ona nije resena jer je Djilas rekao da je ostao jos jedan objekat koji nije resen da bi se prosirila ulica, pa je verovatno to ona s obzirom da tu niko odavno ne zivi pa ne vidim razlog zasto nije ranije porusena, jedino ako nije problem vlasnistva kao nekada apoteka.

p.s Slike su vam PIGLET post #315, strana 13
 
Vrh