Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Nema bisera,....ma nema da nenema, sam' moze da nestane .

Odgovori:

A. Stanari koji nemaju dvoriste, a parkiraju na javnoj povrsini koja za to nije predvidjena - pauk. Resenje za njih je obliznji parking, setnja do kuce.

B. isto vazi i za kuce sa vise stanara.

C. Rodbina, kumovi itd jos veci razlog da potraze parking mesto u bocnim ulicama.

Svi gradjani koji tu stanuju imaju pravo da traze u lokalnoj opstini resenje ovog i ostalih problema. Dok pravda ne bude jednaka za sve( makar i na ovom nivou), uvek ce se tapkati u mestu i necemo se dovesti u red.
 
Biser od svih bisera je da nije uradjeno nijedno parking mesto :bash:
 
Parkinzi i treba da se grade u bocnim ulicama, nemaju sta da traze uz bulevar, pogotovo ovakav koji bi trebalo direktno da povezuje nekoliko naselja i pola blokova sa centrom NBG, UMPom i sta vec dalje smisle. Ovde smo vec imali komentare tipa ko da ide da parkira 100m dalje, kao da je parking bogom dano pravo. Pola ovih stanara ima sa druge strane parking u postojecim blokovima, ali im je previse daleko, a trotoar je tu jelte.
 
clandestino":2ryj8pfo je napisao(la):
Kazu da je od napisanog bisera veci samo dva puta napisani biser.

Da se vratimo na pocetak za one koji su propustili gradivo.

A. Nemaju svi stanari svoja dvorista, nekima su kapije preuske za ulazak automobila.
B. Neke kuce imaju po nekoliko stanara.
C. Vecina stanara ima kumove, rodbinu, prijatelje i svi (zamislite) vole da ponekad dodju kod njih.

Dakle, dezurni Cvorovici, gde ce taj plebs sada ostavljati kola?
Кландестино друже, а где сте молим те раније, пре изградње нове Војвођанске улице, паркирали аутомобиле ? Посебно где су паркирали кумови, родбина, пријатељи и остали који понекад дођу код њих (вас) ?
 
Sa street view-a
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg
 
Гага":1tu8n9g2 je napisao(la):
clandestino":1tu8n9g2 je napisao(la):
Kazu da je od napisanog bisera veci samo dva puta napisani biser.

Da se vratimo na pocetak za one koji su propustili gradivo.

A. Nemaju svi stanari svoja dvorista, nekima su kapije preuske za ulazak automobila.
B. Neke kuce imaju po nekoliko stanara.
C. Vecina stanara ima kumove, rodbinu, prijatelje i svi (zamislite) vole da ponekad dodju kod njih.

Dakle, dezurni Cvorovici, gde ce taj plebs sada ostavljati kola?
Кландестино друже, а где сте молим те раније, пре изградње нове Војвођанске улице, паркирали аутомобиле ? Посебно где су паркирали кумови, родбина, пријатељи и остали који понекад дођу код њих (вас) ?

Na cupriji ispred kuce poslednjih 30 godina. I kod komsija na cuprijama kada neko ima vise gostiju, lepo pitas komsiju, on dozvoli, posle on tebe pita i tako godinama.

Obe bici staze je trebalo da idu sa neparne strane vojvodjanske, gde su zgrade udaljene od puta i kojima je napravljen prilaz sa straznje strane.

Bilo kako bilo, ja se evo danas kladim da ce najdalje u naredne dve godine treca traka ka Surcinu biti isarana parking-placevima jer ce jednostavno svakodnevni zivot stanara ulice naterati Grad da ih poslusa i prepravlja tek napravljeno.
 
DusanBG":1fp74d43 je napisao(la):
Parkinzi i treba da se grade u bocnim ulicama, nemaju sta da traze uz bulevar, pogotovo ovakav koji bi trebalo direktno da povezuje nekoliko naselja i pola blokova sa centrom NBG, UMPom i sta vec dalje smisle. Ovde smo vec imali komentare tipa ko da ide da parkira 100m dalje, kao da je parking bogom dano pravo. Pola ovih stanara ima sa druge strane parking u postojecim blokovima, ali im je previse daleko, a trotoar je tu jelte.

Mislim da ti pricas o bulevarima tipa J. Gagarina gde su sve zgrade planski odaljene od glavne saobracajnice i napravljeni parkinzi u bocnim ulicama oko zgrada.

Ne znam da li si do sada prolazio vojvodjanskom, sa parne strane ti je na svakih 10 metara izlaz sa puta ka kapiji, znaci zaustavljanje i ulaz/izlaz su ionako neminovni i bice dokle god je kuca sa parne strane.
 
Činjenica je da je napravljen propust što nisu napravili parking na parnoj strani (što zbog crkve, što zbog starosedeoca).

Činjenica je da vi jeste starosedeoci, ali je takođe i činjenica da vas je grad "pojeo", tj da više tu ne mogu da važe pravila kao na selu gde se svako parkira ispred svoje kapije.

Meni lično nije problem da parkiram svoje vozilo do 2 minuta peške (200m) od mesta stanovanja, a ako se nastavi sa kažnjavanjem izgleda ni vama to više neće problem. U vašem slučaju to je preko puta.
 
istina je naravno negde između.
S jedne strane nisu ispoštovani starosedeoci, tu se slažemo.
Mogli su makar paralelni parking da naprave, ili nešto slično, makar po 1 mesto ispred kuće.

S druge strane, činjenica je da grad jeste opkolio Bežaniju i krcka je polako.

Mislim da se tu mogao naći kompromis.
Ali sada kad već nije, nije tragedija parkirati 200m dalje, tu se slažem
 
Ako dobro citam razmisljanja najaktivnijih clanova, tolerantni starosedelac koji ne moze da parkira u svom dvoristu trebalo bi da prodje svoju kucu do sledeceg semafora, skrene u blokove, nadje mesto na nekom javnom parkingu u visini svoje kuce, onda proseta do semafora jer ce ga ako gazi zelenilo na ostrvu ponovo slikati biciklisti i prijaviti inspekciji, na semaforu predje ulicu i onda ostaje jos samo da proseta do svoje kuce.

Hajde da budemo malo ozbiljni i da realno sagledamo problem. Naravno da smo i mi svesni zatecenog stanja i da ce tesko biti nekog novog rusenja i budzenja. Ali sigurno je da ima resenja i da treba razmotriti da u se u najsporijoj traci dozvoli parkiranje, odnosno na prilazu kapijama.

Kao sto sam vec rekao, nisu problem samo starosedeoci, jer ce svakog vikenda kao i do sada biti masovnog parkiranja svuda oko crkve i stadiona i to pauk nece moci da spreci, mislim da je to svima jasno.

I, da ne bude zabune, i sam sam veliki zaljubljenik u bicikl i juce mi je para shishtala iz ushiju kada sam morao da zaobidjem 10 taksi vozila na crvenoj bici stazi na uglu Gandijeve i Jurija Gagarina, koje ne moze da pomeri nikakva saobracajna ni komunalna policija, a meni hoce da zabrane da stanem ispred svoje kapije.
 
mislim da je realno da se u trećoj traci dozvoli parkiranje...


mislim da za tri trake sigurno nema potrebe za sada.


jednog dana AKO (ja lično ne verujem) se vojvođanska spoji sa autoputem za čačak trebalo bi ih naravno obrisati.


ali mnogo vode će proteći savom dok se to ne desi čak i da postoji politička i svaka druga volja.
 
U ranijim postovima sam govorio da bi bilo idealno da treća traka Vojvodjanske smer Gandijeva ka Nehruovoj bude za parkiranje, gotovo svakodnevno prolazim tamo, ništa se ne bi poremetio protok saobraćaja.Takodje bi mogao da se odradi i parking na lokaciji gde su bile gradjevinske mašine tokom radova:
fotografija1884.jpg
 
Za sličnu stvar sam kontaktirao sve moguće nadležne i svodi se na to da treba da se promeni detaljni urbanistički plan i da se ta parcela prenameni. Naravno, Direkcija to da uradi samoinicijativno neće, a ostale službe ne mogu to da urade dok se zemljište ne prenameni. Neka peticija sa dosta potpisa bi tu pomogla.
 
Sve vas razumem i Clandestino, obzirom da sam iz blokova znam i kakvo je stanje, ali pri iole vecen nivou saobracaja skracenje na dve trake uz parking u trecoj, u sadejstvu upravo sa tim izlazima iz dvorista bi prakticno skratilo saobracajnicu na nivo sadasnje Japanske i Evropske, a mozete videti kakva je tamo protocnost.

Ovde se ocekuje samo povecanje saboracaja na srednji rok i posle par godina biste svejedno ostali bez tih mesta. Ja bih pre predlozio prosirenje (ako je moguce) raspolozivog parkinga u Pere segidinca i sporedne ulice za sve na potezu do Nehruove, dok ostatak ulice ionako ima njive sa druge strane placa na kojima valjda mogu obezbediti parking (pa i ako ima vise porodica po dvoristu). Kako sto neko rece ovo sada vec jeste deo grada.

U svakom slucaju, sumnjam ja da ce se ista promeniti u odnosu na sadasnje stanje, ali dajem neke alternative koje su po meni bolje ako zelimo da ovo ostane bulevar. Ko se parkirao (kao ja) u delu ulice od gandijeve, koji ima 2 trake i parking pod 90% stepeni zna koliko je nezgodno i uparkirati se, a narocito isparkirati ukoliko je obim saobracaja veci (ako nisi bezobrazan). Ovim se prakticno kapacitet nije smanji sa 3 na 2 trake, vec sa 3 na 1-1.5 kako kad. ovde bi koso parkiranje bar malo pomoglo.

Ako je Crkvi i FK stalo do parkinga imaju preko puta parcelu pa neka je uzmu i obezbede parking.
 
Kao sto rekoh, Vojvodjanska ima prilaze kapijama na svakih 10 metara, uz sam put su Roma, crkva, obdaniste, stadion, str batos, Sunce, automehanicari, farbare, elektromaterijal... I neko hoce da kaze da je sve to trotoar i da tu nigde ne sme da se parkira.

Dakle, Vojvodjanska ne moze da bude bulevar sa tri trake i neometanim saobracajem kada narod non stop cirkulise ispred kuca i prodavnica. Ako ljudi u najsporijoj traci svakodnevno ostavljaju kola onda postoje samo dva resenja: pauk koji non stop odnosi vozila ili da se iscrtaju parkinzi i dozvoli zaustavljanje. Ja sam siguran da ce ovo drugo biti krajnja solucija, ali tek posle mnogo nerviranja, svadja i tuca sa radnicima parking servisa, koji moraju da rade svoj posao.

Tosin bunar je rekonstruisan neposredno pre Vojvodjanske, na potezu od Studenjaka pa do Vojvodjanske svuda su parkinzi i dve trake za vozila, sa prosirenjima za bus stanice, i ne vidim da ima ikakvog zastoja. To je trebalo preslikati i u Vojvodjanskoj. S tim sto se slazem da ne treba da bude pod 90 stepeni, vec blaze, mozda cak paralelno sa trotoarom, kao sto sada ljudi ostavljaju ispred crkve, obdanista i stadiona.
 
Trebalo je, ali je sada kasno.

Verovatno su stanari parne strane trebalo da odu u opštinu da predaju zahtev da se naprave parkinzi, ali sada može da se napravi samo neko polurešenje (da se desna traka pretvori u parking iscrtavanjem linija)
 
MilisaV":2zuahjcm je napisao(la):
A što niste podnosili prigovore kad je bio javni uvid?

Meni je promakao taj oglas, pretpostavljam da je objavljen u nekom Sluzbenom listu a ja nisam svakodnevno proveravao objave i pozive. A i seticemo se koliko je bilo praznih najava rekonstrukcije pre 2008, tako da nije cudo sto su stanovnici bili apaticni i nepoverljivi.

Postojanje ovog foruma kojeg pratim od prvog dana kada je Piglet postavio informaciju o prvim bagerima koji su se pojavili u februaru 2008 pomogao mi je da budem detaljno informisan o svemu sto se desava sa mojom ulicom i zato zahvaljujem svima koji su uzeli aktivno ucesce.

Nadam se da cemo isto tako ispratiti i onu drugu Vojvodjansku, spojenu sa surcinskim putem, za koju je javni uvid bio u martu (a sto sam takodje tek sada saznao).
 
astrodule":4w32neym je napisao(la):
Zato što su mislili da na trotoaru ispred svoje kuće mogu da rade šta hoće :(

Ako se oduzme ta nijansa sarkazma, mislim da bih mogao da se slozim sa tobom. Zaista smo mislili da nikada nece biti upitno da li smemo da ostavimo kola na kapiji ispred svoje kuce.
 
Malo sam sarkastičan (ništa lično).

Iskreno mislim da su vas dobro zeznuli što vam nisu obezbedili parking mesta (ne samo vama, nego celoj parnoj strani).

Opet se moramo složiti da trotoar nije za vozila i morali biste da sakupite potpise i poaljete Šapiću.
 
Гангула нема ништа са тим, то директно треба слати градском Секретаријату за саобраћај
 
Ne vredi njima, kontaktirao sam njih u vezi mnogih stvari i uvek su nezainteresovano odgovarali za vrlo konkretne predloge.

Pisalo je da je JKP Parking servis u saradnji sa Sekretarijatom za saboraćaj imao sastanak sa Šapićem i još nekim predsednicima opština da predlože lokacije gde postoji problem sa parkiranjem. http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/486156 ... u-Beogradu

Sad sam baš zvao servisni centar NBGD, ali ne rade vikendom 785 0 785, da im predložim par lokacija.

Nadam se da ovaj odeljak ima veze i sa mnom jer sam identičnu formulaciju izneo u pismima koje sam slao i Parking servisu i Direkciji
Svim sastancima prisustvuju i predstavnici Sekretarijata za saobraćaj koji na osnovu predloga predsednika opština sagledavaju mogućnosti izgradnje novih parking prostora i pretvaranja devastiranih zelenih površina, koje građani već koriste za parkiranje u urđeeni parking prostor, a za koje postoje brojne inicijative.
 
Jel jos neko ima iskustvo sa promenjenim semaforom na Tosinom bunaru, ispod zeleznickog nadvoznjaka, u smeru ka Ledinama i Kosi. Nakon zelenog svetla, odmah se pali zuto i crveno, zuto svetlo ne blinka?! Kome se obratiti za ovaj problem, koji doduse ranije nije postojao...
 
Vrh