Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Jel ima neko ideju kome bismo se mogli da obratimo, da se pokosi ova prašuma uz vojvodjansku, jer danas su opet bili iz zelenila i kosili su 63 blok, ali su opet obisli delove uz ulicu. To bas i nije mala povrsina a kvari izgled ulice.
 
Ja stvarno ne znam ko bi mogao da odradi košenje trave osim Zelenila. Šteta,velika šteta...da ne kažem kako bi dobro došao jedan parkić za decu.
 
To je idealna lokacja za park za decu, sve do plave zgrade, dok ne bude nazalost podignuta i nabijena u okolinu jos jedna zgrada osecam.
 
Obratite se opštini. TA parcela sigurno nije u nadležnosti zelenila pa je preskaču. Ali pod pritikom iz Opštine bi mogli da naprave neku akciju. Možete napomenuti i argumente ambrozija...itd.
 
Za sve koji nisu upoznati sa lokacijom evo par slika :)
imag1535.jpg

imag1533.jpg

imag1534.jpg
 
29.06.2014.

Мала репортажа након завршених свих радова у Војвођанској улици. Како је урађено и да ли су све завршне радови одрадили до краја, а након пуштања свих шест трака у саобраћај.
Изгледа стварно јако лепо и квалитетно урађено, а наравно могло је и нешто мало боље, али како је било, одлично је. И сама улица одаје утисак велике ширине, као неки Булевар, што у ствари и јесте на неки начин, а и тротоари са бициклистичким стазама и зеленим појасевима делују јако лепо и уредно. Сво зеленило које је посађено, се примило.

Све бахатон плоче на тротоарима су поставили где треба, нема више оног расутог песка и ситних каменчића по тротоару, сав песак је стављен између (на ивице) самих бехатон плоча. Све је очишћено.
На жалост једино на два места нису постављене бехатон плоче, односно није изнивелисано са бехатоном него са бетоном ! То је рађено накнадно, а зашто нису поставили бехатон, није ми јасно. Једно место је у Нехруовој улици код школе Стерија, а друго је у Гандијевој релативно одмах уз скретање у улицу Пере Сегединца доњи део и близу аутобуског стајалишта, али о томе касније.

Почетак Војвођанске, скоцкано све како треба једино ми није јасно зашто су из Београд пута исцртали део бицикла на полопцу шахта за телефонске каблове ! Па зар нису могли да исцртају бицикл после поклопца. Надам се да радници Телекома кад буду нешто радили, неће поклопац окренути наопачке, па ће да изгледа прилично накарадно.
Иначе бахато „паркирање“ се већ одомаћило на новом тротоару.


Код некадашњег улаза/излаза у Војвођанску, који је сад како сви знамо затворен, нисам приметио трагове преласка возила преко зелене површине. Вероватно посађено зеленило одрађује своје, а надам се да je и савест поједних возача сад на већем нивоу :D ).


Иначе „паркирање“ се већ одомаћило на новом тротоару, поготово код пијаце „Бежанија“ где је ауто перионица. На тротоару остављају опрана возила од муштерија. А и на другим местима се исто паркирају на тротоару и бициклистичкој стази без пардона.


И на раскрсници са Нехруовом је све у реду, одрађено како треба, можда једино онај шахт који је мало повишен на самом тротоару, на непарној страни Војвођанске код оне кафе-пицерије. О томе смо већ расправљали, али шта да се ради, остаде тако.





Још није постављена настрешница на аутобуском стајалишту код школе Милан Ракић. Срећим ту су висока дрвећа па људи могу да се склоне у хладовину.


У наставку код теретане и цркве, има земље по тротоару од воде која није отицала у сливник, а од великих киша које су биле пре неки дан. Куте је то лепо овековечио са своје терасе. :kk:
Предпостављам да је проблем или зачепљена цев или да је опет пукла. Наиме док су радили баш на овом месту, пукла је цев, па се сливала вода

image hosting site no sign up

Ево и слике од 19. јануара 2014. Кад су баш радили овај део и види се одакле је цурела вода


Поглед на Војвођанску, на обе траке, од раскрснице са улицом Душана Вукасовића. На разделном зеленом појасу, на делу пре цркве, гледано од ове улице (Д.В.), остала је она жута табла са подацима извођача радова и осталим подацима и цртежом улице.




Тротоар са непарне стране у правој линији.


Недостаје поклопац на шахту на троатоару. Мислим да га није ни било и пре почетка радова овог дела Војвођанске. Прегледаћу све слике које имам. Без обзира на то, требало је нови поклопац да се стави.


Овде ни није било поклопца за шахт, а овако је било и пре почетка радова. То је код Кутеове зграде.


На жалост има већ улегнућа бехатона на једном месту на тротоару и то баш испред Кутеове зграде. То је изгледа последица честог бахатог „паркирања“ испред његове зграде !




Тротоар код школе Јован Стерија Поповић је исто урађен добро, осим на једном месту.


Споменуо сам на почетку репортаже да је овде у Нехруовој изливен бетон на једном месту код школе, уместо да су поставили бахатон ! Ево то је овде, слику сам снимио 05. јуна о.г.


Још увек није постављено аутобуско стајалиште код школе Стерија. Кад ће, то ..............!


Тротоар је до Гандијеве исто урађен како треба


Оштећење бетонске ограде са лампом које је извођач радова оштетио, је поправљено, надам се да ће и обојити поправљени део.


А ево како је било


Раскрсница Земунска-Војвођанска–Гандијева, ширина моћног „булевара“ баш мами за стискање папучице гаса.


Како сам напоменуо на почетку репортаже, и у Гандијевој улици изливен је бетон на једном месту, уместо да су поставили бахатон, ево то је овде.
Такође сад нису урадили онај испуст за колица за бебе и инвалиде. Раније је тај испуст био и то баш у овом делу где је сад зелени појас. Ту је раније био тротоар. Требали су и ове беле ивичњаке да поставе до ове нише за контејнера, лепше би изгледало, а не овако да оставе.
 
:kk:, Gago sve pohvale na reportaži i analizi svega do sada "učinjenog :kk: i nečinjenog :notok: "
 
Bravo Gago za reportažu!

Činjenca je da smo dobili moderan Bulevar i da je stanje unapređeno u odnosu na zatečeno.
Takođe ostaje činjanica da se uz još malo truda moglo postići daleko više, no to postaje simptomatično za ovaj evolutivni trenitak društva i države.

Moje glavne zamerke su:

1. Niša za stajalište 82jke,
2. Biciklistička staza projektovana i izvedena od strane onih koji nikad na bicikl nisu seli niti su poštovali smernice za projektovanje bic staza (ako postoje uopšte).
3. Postojanje komercijalnih sadržaja a nepostojane parking mesta za službu istih uvek dovodi do problema bahatog parkiranja
4. Forsiranje behatona, za koga nemam lepe reči iz razloga što ga u Srbistanu niko ne pravi prema standardu (suštinski)i niko ne izvodi prema pravilima struke. Ostave neke majstorčiće da kleče i kuckaju po njima i tako ga zbijaju :roll: . Posledica -trajane jedne sezone.

No možda ni mi (kolektivno) kao građani nismo dovoljno dobri da bi sve bilo potaman.

Hvala Gradu na novoj ulici, što su smogli snage i novca da je dovedu do ovog stanja!!!
 
Malo više truda i malo novca je bilo potrebno da se otklone ovi nedostaci koje si nabrojao.
 
Ne bih da budem shvacen pogresno ali posto niko ne govori o kvalitetu ravnjanja asfalta ja cu samo reci da je pa bukvalno sramotno...posebno deo ka gandijevoj iz pravca skole u nehruovoj,koliko se samo neravnina,ne samo oseca vec i jasno vidi a kontra smer,skroz leva traka je prepuna sahti,prosto neshvatljivo da je moralo da u jednoj traci budu celom duzinom po dve sahte.znam da cu ipak biti shvacen pogresno ali verujte da mislim sve najbolje o ulici ali treba kazniti izvodjaca jer znam da ce posle nekog vremena na primer kod semafora biti kao zguzvan tepih...pozzz svima
 
Штрабаг је био извођач радова у Војвођанској, а што се тиче асфалтирања саме улице то је радио Београд пут. Он је био подизвођач.
Што се шахтова тиче, тако је било по пројекту, јер се наши пројектанти још држе онога да сви шахтови и сливници буду у/на самој улици. Сливнике и шахтове у парној страни Војвођанске су остали на траси, јер су ту већ биле цеви и инсталације, а што се тиче непарне стране, значи ту је рађена практично потпуно нова траса улице, ту је могло да се уради тако да и сливници и шахтови не буду у/на улици. За сливнике су могли да испројектују да буду као нише, а шахтови да буду на зеленој површини.
Ко је био пројектант погледај на табли, пошто оне још увек стоје у Војвођанској, а имаш и на сликама на теми са почетка изградње
 
Није поштено ни завршена а већ се раскопава! Надам се да су открили због чега је била поплава 25.06.2014.г. као и да ће иза себе оставити тротоар у стању у каквом су га и затекли!
fotografija0360.jpg

fotografija0359.jpg
 
Dobro da su uopšte krenuli sa radovima nakon 10-tak dana
 
Kute":1hdcgzib je napisao(la):
Није поштено ни завршена а већ се раскопава! Надам се да су открили због чега је била поплава 25.06.2014.г. као и да ће иза себе оставити тротоар у стању у каквом су га и затекли!
fotografija0360.jpg

fotografija0359.jpg


milos.tro":1hdcgzib je napisao(la):
Dobro da su uopšte krenuli sa radovima nakon 10-tak dana


Prošao sam oko 16 h, ovo je bila ekipa Elektrodistribucije Beograd, a ne građevinci (putari).
 
img20140731201435.jpg

Nisam mogao da odolim a da ne slika,raskrsnica vojvodjanske i nehruove,leva strana gledano iz pravca pere segedinca,kod nekadasnje biljne hrane..katastrofa samo cu to reci..dubina je oko pola metra,i moze ceo kvadrat ploca da propadne..pa majku mu,koliko je proslo os zavrsetka?sramota...znam da ce me neko optuzivati da samo napadam ali ovo je bruka...sta ce biti za god dana?dzabe smo krecili?auuu
 
To nije prvo mesto gde su behatonke utonule, ja sam pre primetio na par mesta da su utonule ali su posle nekog vremena majstori dosli i namestili ih ponovo. Samo se pitam kad "istekne garancija" na sta ce ulica da izgleda, jer su završni radovi blago rečeno očajno uradjeni. :bash:
 
Jednog prepodneva pre desetak dana pojavio se policajac u pratnji pauka i lupao na kapije svih u Vojvodjanskoj koji su ostavili kola ispred kuce. Tamo gde se niko nije odazvao pauk je krenuo da radi svoj posao ali su ga rasrdjeni stanari ubedili da to ne radi.

Policajac se znojio, izvinjavao, pokazivao sliku koju neki Cvorovic non-stop salje inspekciji, da je on nemocan itd. Razlog za uklanjanje vozila je zato sto se nalaze na bici stazi, pa cak i ako su na zamisljenoj bici stazi, jer ispred kapija ne postoji crvena traka.

Fotografije koje je pokazivao mnogo lice na remek dela dezurnih fotografa sa ovog foruma, pa bih zamolio sve gradjane-inspektore da pre nego sto sledeci put pritisnu dugme "send" dobro razmisle do kakvih posledica moze dovesti njihovo prijavljivanje.

Mi smo se ovde svi usaglasili da stanarima prvo treba ponuditi alternativu gde oni i njihovi gosti da parkiraju svoja kola, ako im vec ne dozvoljavate da to cine na prilazu svojoj kapiji, pa onda da dovodimo pauke, lisice i Marice.
 
svaka čast za dežurnog čvorovića.lično ču se pridružiti prijavama.
 
Stanari imaju svoja dvorišta i svako parkiranje preko trotoara i bici staze je vrhunska bahatost. I treba da se pišu prijave. Trotoar pripada svima ne samo stanarima. Njihovo je do regulacione linije.
 
Stanari imaju svoja dvorišta i svako parkiranje preko trotoara i bici staze je vrhunska bahatost. I treba da se pišu prijave. Trotoar pripada svima ne samo stanarima. Njihovo je do regulacione linije.
 
Kazu da je od napisanog bisera veci samo dva puta napisani biser.

Da se vratimo na pocetak za one koji su propustili gradivo.

A. Nemaju svi stanari svoja dvorista, nekima su kapije preuske za ulazak automobila.
B. Neke kuce imaju po nekoliko stanara.
C. Vecina stanara ima kumove, rodbinu, prijatelje i svi (zamislite) vole da ponekad dodju kod njih.

Dakle, dezurni Cvorovici, gde ce taj plebs sada ostavljati kola?
 
Vrh