Šta je novo?

Višnjička ulica

Асфалтирали су добар део десне стране Вишњичке, гледано из правца града
jhBZV7O.jpg

ou7GwUn.jpg
 
U prevodu, ovde sada dobijamo u toj zoni značajno proširenje trotoara, na uštrb kolovoza, koji se opet proširio na drugu stranu, na uštrb razdelnog ostrva.
 
I da ne zaboravimo da smo dobili ovog već dokumentovanog stožera budnosti i trezvenosti, ovu banderu-čuvaricu kružnog toka, čeku na čelične konje, i subverzivni ivičnjak-klopku, najsmart od svih smart ležećih policajaca, dekorativni element za razbijanje dosade kružnice.

Na slici ispod: Ravalpindi, Pakistan:
1692096432965.png
 
Čuo sam poodavno priče (nezvanične) da bi Slanački put trebalo da šire na 2+2 trake.....
Sad, da li se čeka da se to odradi u podfazi neke druge faze nekog drugog projekta!?
 
Živo me zanima jel su sredili ivičnjake na razdelnom ostrvu na raskrsnici gde se ulazi u garažu Biga. Ono je bilo jezivo, ivičnjak oštro postavljen i toliko isturen da nema šanse da se normalno uključiš u smer ka gradu.
 
Možda je namerno tako napravljeno radi bezbednosti, odnosno da se vozila ne bi zaletala.
 
Nema šanse da je ono namerno, pošto doslovno fali polukružni deo ivičnjaka na vrhu razdelnog ostrva.
 
Da vidimo da li će stvarno da bude žuta traka
 
Асфалтирали су добар део десне стране Вишњичке, гледано из правца града
E sad sve ovako treba i u drugom pravcu,plus što razdelno ostrvo nisu ni krenuli da rade. Dokle se stiglo sa kablovima zna li se? Vidim u Bulevaru despota Stefana opet prokopali ono što su kopali u aprilu.
Živo me zanima jel su sredili ivičnjake na razdelnom ostrvu na raskrsnici gde se ulazi u garažu Biga. Ono je bilo jezivo, ivičnjak oštro postavljen i toliko isturen da nema šanse da se normalno uključiš u smer ka gradu.
Nisu, juče sam tuda prošao. Nisu postavljeni oštro ivičnjavi, nego je skinut polukružni ivičnjak sa razdelog ostrva i ostavljeno tako, a razdelno ostrvo treba da se skrati još nekih pola metra - metar pa da se stavi polukružni ivičnjak. Ovako je predug pa ko hoće iz tržnog centra levo po sadašnjem mora preko ivičnjaka. Jezivo što je to ostavljeno tako mesecima po završetku radova na tom delu.
 
Ovo je proširenje sa 2 na 3 trake po smeru.
 
Да, али на овом делу су комплетно пресвукли асфалт у свим тракама иако је замењен пре само 4 године.
 
Не би ме изненадило да следеће године рецимо реше да уведу трамвај ипак, па да проширују острво - слично као што сад Таш добија већу дубину, а недавно је смањена дубина. Грађани су овде увек последња рупа за власт и нико не води рачуна о њиховом квалитету живота. Третирају нас као стоку, деценијама.. али најгоре од свега је што смо и ми више огуглали па се и не бунимо.
 
Па то ако се Весић врати на власт није немогуће. Управо на делу, ових година, имамо смену на кормилу града две струје унутар СНС-а: Весић, сав округласт и помало геј, "грађанке и грађани", лествица приоритета пешаци-бицикли-јавни превоз-аутомобил, па га онда смени Шапић, брадати грмаљ, сарадник му Ратко Дмитровић, сеци дрвореде-цепај нове траке.

Ко фракције у СК, или у ССРН. И тако, кад се коло среће окрене ка левом крилу напредњака, све је могуће, па и да никне трамвај из асфалта.
 
Po mom mišljenju, u ovom slučaju, bolje što nisu oslušnuli "želje građana" i krenuli u uvođenje tramvaja. Ovo mišljenje je iz ugla nekog ko svakodnevno koristi deonicu i primenjeno rešenje mi je korisnije nego da sam dobio tramvaj. Dakle, ne sagledavam prema potrebama ovog dela grada i okolnim naseljima, nego prema ličnim potrebama. Sad, koliko je nas kojima je ovo bolje, a koliko je onih koji su više bili za tramvaj, to nisam siguran.
Elem, kad se već privodi kraju ovo proširenje, trebalo bi jop nekoliko stvari odraditi, da bi cela ova rabota imala svrhu, tj. donela neke benefite osim onog "eto, vidite šta smo uradili za samo 6 meseci".
Prva stvar je da se, kao što su najavili, zaista odradi i deo Mije Kovačevića do kružnog na Bogosloviji, na 3 trake. Ovo pišem, jer sam skeptičan da će to odraditi sada, nego da će da se pokupe, pa će to kao kasnije i da če to tako ostati...
Druga stvar, mislim da je obavezno postavljanje ograde duž razdelnog ostrva jer nesavesni građani pretrčavaju na mnogim mestima van pešačkog prelaza, a sa ovim širinama kolovoza, to je jako opasno. Mogu se postsviti i oni "zeleni zidovi" od biljaka, radi vizuelnog poboljšanja, nešto kao na slici:
zeleni-zid-narodnog-fronta.jpg


Treća bitna stvar, jeste izmeštanje ili ukidanje stajališta autobusa 35 i 202 na Rospi ćupriji u smeru ka Lešću. Postojeće stajalište se nalazi na izlazu iz kružnog toka i svako zaustavljanje autobusa pravi zastoj i blokiranje čitavog kružnog toka. S obzirom da je stajalište na raskrsnici Višnjičke i Mirijevskog bulevara na samo 250 m, možda se može razmotriti ukidanje stajališta Rospi ćuprija. Eventualno, bolja opcija je i izmeštanje stajališta 50 m ka gradu, u Višnjičku kod skretanja za GSP garažu.
Screenshot_20230817_103145.jpg
 
Po meni, stajaliste na uglu Visnjicke i Mirijevskog bulevara treba da bude samo za linije 25P i 74. Jer je stajaliste u jedinoj traci za skretanje u Mirijevski bulevar, pa se stvara kolona. A stajaliste za Visnjicu, V. Banju, Lesce... treba da se stavi odmah posle rasrksnice, kod ulaza u garazu GSPa. Slican primer stajalista imamo na uglu Visnjicke i Vojvode Micka, gde je jedno stajaliste samo za skretanje u V. Micka, dok autobusi koji nastavljaju pravo staju na stajalistu posle raskrnice.
 
Vrh