Po mom mišljenju, u ovom slučaju, bolje što nisu oslušnuli "želje građana" i krenuli u uvođenje tramvaja. Ovo mišljenje je iz ugla nekog ko svakodnevno koristi deonicu i primenjeno rešenje mi je korisnije nego da sam dobio tramvaj. Dakle, ne sagledavam prema potrebama ovog dela grada i okolnim naseljima, nego prema ličnim potrebama. Sad, koliko je nas kojima je ovo bolje, a koliko je onih koji su više bili za tramvaj, to nisam siguran.
Elem, kad se već privodi kraju ovo proširenje, trebalo bi jop nekoliko stvari odraditi, da bi cela ova rabota imala svrhu, tj. donela neke benefite osim onog "eto, vidite šta smo uradili za samo 6 meseci".
Prva stvar je da se, kao što su najavili, zaista odradi i deo Mije Kovačevića do kružnog na Bogosloviji, na 3 trake. Ovo pišem, jer sam skeptičan da će to odraditi sada, nego da će da se pokupe, pa će to kao kasnije i da če to tako ostati...
Druga stvar, mislim da je obavezno postavljanje ograde duž razdelnog ostrva jer nesavesni građani pretrčavaju na mnogim mestima van pešačkog prelaza, a sa ovim širinama kolovoza, to je jako opasno. Mogu se postsviti i oni "zeleni zidovi" od biljaka, radi vizuelnog poboljšanja, nešto kao na slici:
Treća bitna stvar, jeste izmeštanje ili ukidanje stajališta autobusa 35 i 202 na Rospi ćupriji u smeru ka Lešću. Postojeće stajalište se nalazi na izlazu iz kružnog toka i svako zaustavljanje autobusa pravi zastoj i blokiranje čitavog kružnog toka. S obzirom da je stajalište na raskrsnici Višnjičke i Mirijevskog bulevara na samo 250 m, možda se može razmotriti ukidanje stajališta Rospi ćuprija. Eventualno, bolja opcija je i izmeštanje stajališta 50 m ka gradu, u Višnjičku kod skretanja za GSP garažu.