Šta je novo?

Višnjička ulica

Mislim da je to u rangu naučne fantastike, a i ne znam kuda bi se to provuklo. Posebno što su se ovi naši "dokazali" sa pasarelama.
Smisleno bi bilo kada bi se odradila neka veza-pasarela izeđu otvorenog i zatvorenog dela BIG-a, preko Diljske. Gotovo svi pešaci koji prelaze Diljsku na pešačkom, zapravo i idu iz jednog dela BIG-a u drugi, pa bi izgradnjom pasarele, ovaj pešački prelaz mogao da se ukine.
Naravno, semafor bi morao da ostane zbog vozila koji idu iz Diljske u Višnjičku i obrnuto ali bar bi bilo bezbednije, jer ne bi bilo pešaka i praktično bi sve vreme moglo da bude otvoreno zeleno iz Višnjičke u Diljsku.

Na prvim renderima otvorenog dela BIG-a, postojala je direktna pasarela iz zatvorenog u novi, slično mostu između Galerije i Kule Beograd.

2_1.jpg
Naravno od toga se odustalo.
 
Mislim da je to u rangu naučne fantastike, a i ne znam kuda bi se to provuklo. Posebno što su se ovi naši "dokazali" sa pasarelama.
Smisleno bi bilo kada bi se odradila neka veza-pasarela izeđu otvorenog i zatvorenog dela BIG-a, preko Diljske. Gotovo svi pešaci koji prelaze Diljsku na pešačkom, zapravo i idu iz jednog dela BIG-a u drugi, pa bi izgradnjom pasarele, ovaj pešački prelaz mogao da se ukine.
Pre bih rekao da je 90% kretanja na tom pesackom na relaciji stari Big-autobusko stajaliste, tako da pasarela nista ne bi resila u tom pogledu, niko ziv se ne bi cimao da pravi toliki krug i ide gore-dole.

Ako ukinu pesacki, opet ce se tu prelaziti, samo bez pesackog. Mislim pogledaj samo koliko ljudi prelazi Visnjicku ka stajalistu preko puta van prelaza preko ostrva jer je direktna linija, a tu ima jedno 10 metara do pesackog i posle 10 nazad do stajalista.
 
Bila je i pasarela kod Ade sa ulayom u Ada Mall pa je i to bataljeno.
 
Šta god da se razmatra, bilo da je pešački prelaz u pitanju (semaforizovan ili ne), semaforizovane raskrsnice ili ne, raskrsnica ili kružni tok, pasarela, podzemni prolaz, stepenice, staze po parkovima i sl., nekako uvek se desi da to ne prati potrebe onih koji to (treba da) koriste.​
 
Мој предлог пасарела је због конфигурације терена, Карабурма као насеље је на падини ка Дунаву, Вишњичка је ниже од насеља.
 
Sve to stoji, ali kada načičkaš zgrade po toj padini, nema se baš nešto mnogo prostora za manevrisanje, poput situacije sa Starim savskim mostom i BNV.
 
Isto takvo bilje je posađeno i u Cvijićevoj, blizu raskrsnice sa Despota Stefana.
 
Sviđa mi se kako se svaki pomen i razmatranje podzemnih prolaza saseca u korenu jer ''nisu humani zato što imaju stepenice'' ali zato raste priča i razmatranje pasareli. Iako i one, začudo, takođe imaju stepenice.
Većina pasarela u Beogradu je takođe nehumano, neki put čak i na granici zdravog razuma, kao ovo remek delo u Zvečkoj kod Obrenovca. Graditelji Ada Mol su imali sjajnu šansu da pasarelu integrišu sa obodom svog prvog sprata. iskoristi padinu da se postavi na biciklistički koridor Ada-Topčider preko Paštrovićeve, čime bi se vezao sa zonom sa verovatno najvećom koncetracijom biciklista u Beogradu (Ada), naravno sa padom ne većim od 6%, bez oštrih krivina na rampama i stepenica na biciklističkom pravcu. Stepenice tu mogu da budu prečice za pešake. Koliko je njima uopšte isplativo da njihov biznis bude otežano pristupačan za izletnike i rekreativce, najveći generator ljudi na tom mestu?

Slično i kod TC BIG na Višnjičkoj. Sam grad tu nosi deo krivice sa svojim planovima generalne regulacije, gde je mogao od Vojvode Micka Krstića do Mirijevskog bulevara da sva leva skretanje reguliše polukružnim sa trakom za isključivanje sa glavnog toka. U nekim slučajevima sa semaforizovanim pešačkim prelazom između dva polukružna sa puštanjem pešaka zajedno sa polukružnim.
 
Funkcionise za one koji idu pravo, sad sam prosao, nervoza na skretanju iz diljske i u nju na max
 
Pre neki dan je bilo nešto o tome na TV - u, i koliko sam uhvatio u prolazu, trebalo bi da se na istom mestu gde im je bila stara hala da se gradi nova, i to za desetak sportova.
 
Baš tako, nije mi jasna bilo kakva veza sa Višnjičkom.
 
U tom delu Višnjičke, ispred GSP-a, već duže vreme je raskopano. Na trakama koje ograđuju piše da je gasovod u pitanju. Ovaj deo sa SC Radnički je ili zakasnela prvoaprilska šala, ili aktuelna trinaestoaprilska glupost!

Inače, juče je def završen (asfaltiran) deo od Huje do Diljske, popodne su ga i oprali, te je ostalo samo da ga horizontalno signaliraju.. nadam se da će to da urade tokom praznika.

I za kraj, od danas je ukinuto autobusko stajalište preko puta BIG-a, verovatno dok ne završe taj deo od Diljske do Vojvode Micka.
 
Биће да су преписивачи вести лоше копирали део друге вести.
 
Vrh