Šta je novo?

Višnjička ulica

Danas
IMG_20230415_133224.jpg
IMG_20230415_133239.jpg
 
Koristiće je kada se bude uvela žuta traka, a nesumnjam da će tako zaista i da bude (mislim na uvođenje trake), jer to je nešto što čak ni za gradonačelnika nije komplikovano da uradi. E sad, koliko će ta žuta traka da pomogne, obzirom na TC BIG i poprečne ulice sa Karaburme, to je druga stvar. U smeru ka centru su veće šanse da nečemu i služi. Ovo se odnosi pre svega na protočnost gradskog prevoza.​
 
Baš sam se ovih dana pitao da li će ona 3 drveta, jedina na razdelnom ostrvu u celoj ulici preživeti (jbg, večiti optimista) i mislim da sam danas dobio odgovor.. probably not!

Screenshot_20230421_152007_Gallery.jpg
 
Jedina pozitivna stvar u svemu ovome je da izgleda nema mesta za bilborde više.
11495932.gif


Doduše, ovaj grad se toliko srozao i uništio da su mi bilbordi i reklame odavno postali trivijalni, da ne kažem neprimetni i nebitni. Jer da bi primetio reklame, čovek mora najpre da ima gde i kad da podigne glavu dok korača. :D A u Brlogradu kao pešak moraš neprestano da gledaš ispred i oko sebe, pošto ili hodaš po kolovozu, ili izbegavaš rupetine i ''bašte''.
 
Juče sam se dao u jednu avanturu koju neću skorije ponavljati, vozio sam bicikl trasom Maršala Tite - Višnjička - BDS.

Nisam ni siguran koliko je ovo on topic, ali d aje vezano za ovu ulicu i konkretno trenutne radove, itekako jeste. Ni boljeg pravca o pozicije (uz reku), ni manjeg nagiba (kod Despotovačke i Vuka Vrčevića najveći), ni šire ulice, a prostor namenjen pešacima/biciklistima probija 0 na skali od 1 do 10.

Od Višnjice pa do Rospi Ćuprije, TROTOAR je misaona imenica, kolovoz je praktično i trotoar i biciklističa i automobilske i automobilska traka, užas u svakom smislu reči, ni jedna jedina misao nije ikada utrošena na to kako će se u budućnosti ovaj krak i kraj razvijati.

Nakon RĆ i proširenja i đene-đene, mada i tu su trotoari isuviše uski i ispresecani kojekakvim ilegalno parkiranim vozilima i na kraju nažalost stanicama koje ni nemaju gde drugde da budu. Pri kraju poteza kod Tri Bika je urnebesno, oni suženje kod Bele kuće pa sve do posle Pančevca, kao da su dizajnirali najtvrdoglaviji američki urbanisti. Trotoar opet misaona imenica, ako hoćeš slučajno da pešačiš, kolovoz je tu.

Poenta, svega je na kraju što se ovde širi već dovoljno široka ulica bez prethodno ikakvog plana o širenju, a da se nije promislili ni sekund o tome kako ćeš da hodaš recimo i kuda i na sve to ono što najviše boli je ste što je potencijal ovog poteza uz Dunav ogroman a nekako smo dospeli u situaciju da se zadovoljavamo novim zrenjaninskim putem u gradu.
 
Suženje kod bele kuće izgleda kao neka neuspela eksproprijacija, tu je čak i zabranjeno za pešake znakom.....


Realno ulica prirodno može da ide skroz pravo što se vidi i na ovoj "devijaciji" Pogledajte prilog 159993
Neko je već rekao na ovoj temi, ali pola ti objekata zvrje prazni takodje.

Ono što sam propustio da kažem jeste, da uz vožnju punu prelaska sa kolovoza na trotoar, mimoilaženja sa pešacima, silaženja sa bajsa i hodanja, ja sam za 30 MINUTA prešao taj potez, nekome će biti malo nekome puno, ali morate se složiti da to uz adekvatnu, ma kakvu adekvatnu, MIMINALNU infrastrukturu, ovo vreme može da padne i na 20 min lagane vožnje do centra grada, gde onda može da se poveže sa nekim drugim rutama.

Generacijski zapostavljen deo, koji se nalazi u širem centru grada, prosto neverovatno, kada se uporedi sa delovima naselja na istim razdaljinama od gradskog jezgra.
 
Снимљено данас (недеља) око 16.45 h. Од Диљске до улаза у гаражу БИГ-а (до Кнез Петрола) су практично завршили, осим што нису асфалтирали крајњу леву траку у смеру према центру. „Начели“ су разделно острво од Војводе Мицка према Вишњици, и спремају се за радове одатле према улазу у гаражу БИГ-а. Семафор код Диљске још не ради :confused:


















 
Vrh