Ne znam zašto toliki hajp oko tramvaja. Ako linija nije nezavisna ako i tramvaji čekaju na semaforu, onda će samo smetati.
Tačno je da su tramvaj i trolejbus u Beogradu svačiji pastorak, ničije dete, vezano za institucije i donosioce odluka. Sekretarijat za saobraćaj, Zavod za urbanizam, Direkcija za javni prevoz, Drumski odsek Saobraćajnog fakulteta ga tretiraju kao autobus na šinama. Železničke inženjere ne obučavaju posebno za tramvaje, tako da je stručnost održavanje u potpunosti prepuštena GSP Beograd, bez institucije koja bi mogla uticati na bolje projektovanje, i to što ti kažeš "LRT-izacija" (LRT = Light Rapid Transit).
Ipak, sa svim za evropsku civilizaciju daleko ispod-prosečnim planiranjem, održavanjem i upravljanjem tramvajskim sistemom, tramvaj ipak igra vrlo važnu ulogu u zonama u kojima aktivno saobraća. Osim što sa prevozi sa približno dva puta manje izlazne energije nego vozila sa gumenim točkovima, osim što još oko 20-30% energije manje troši zbog potpunih prekida rada motora pri kretanju po inerciji, kočenju i stajanju, odnosno 60% manje emisije CO2 čak i da se 100% struje proizvodi iz fosilnih goriva, tramvaj ima veći kapacitet, i važan je deo urbanog identiteta. U zonama sa urbanim identitetom se posredno razvija biznis, usluge, trgovina, turizam, ugostiteljstvo, i postaju poželjnije za stanovanje. Ako živiš u tom kraju, samo ćeš profitirati čak iako sam kategorički ne želiš da koristiš to transportno sredstvo.
Vezano za širenje baš po Višnjičkom bulevaru, tu se nalazi jedina lokacija na kojoj postoji tramvajski depo po planskim dokumentima. Bez tog širenja nema širenja tramvajske mreže.