Мени сада није јасно како је овај пројекат ушао кроз мала врата, а да ништа нису писали ни ЦЛС ни НДМБГД, ни можда по неко од инжењера и планера са интегритетом.
За разлику од оне планерске слепоће типа Саве Машковића са регулацијом 22 метра, или на Петловом брду планирања петље преко шумског заштитне шуме која стабилизује клизиште, и рампи са узбрдне стране Ибарске, овде је сачуван један главни булеварски правац са регулацијом преко 30 метара за 2+2 друм, 1+1 површински јавни превоз, по 4 аутомобилске траке пред раскрсницом, довољно простора и за дрворед, и за паркинг, и за бициклистичку траку.
И то ширити напамет на 3+3 друм везан за систем улица мањег капацитета без перспективе ширења на бар исти тај 3+3 профил? И да ће због тога бити "пресрећни" купци тржних центара?
Овде су многи помињали трамвај, и то је смислено, у складу са континуитетом планова потврђених чак и од ове власти. Поготову што се деценијама планирао Депо Вишњица без кога нема никаквог другог ширења трамвајске мреже. Има ту неколико важних детаља, због којих врло опрезно треба ући и у ширење трамваја, и било које друге радове:
1) Чак и након ширења трамваја до Роспи Ћуприје, две трећине јавног саобраћаја ће бити на аутобусима. Зато је важно да трамвајска баштица у ствари буде централна жута трака, као у Војводе Степе.
2) Као и код Мостара, и око Панчевачког моста је занемарено добро преседачко чвориште јавног превоза. Главни друм од Вука ка Вишњици може да иде куда сада иде. За јавни превоз, посебно трамвај, важно је да се веже за Панчевачки мост, као и аутобуси са потеза 100. Конкретно, полукружна рампа из смера Крњаче ка Вишњици, а терминус потеза 100 између две полукружне рампе. На истом месту помоћни трамвајски терминус.
3) У оквиру плана предвидети коридорски БРТ (систем управљаног брзог аутобуса у жутим тракама или на издвојеној траси. Може бити дизел, електрични, или чак тролејбус). Линије 16 и 23 би у том случају имале заједничку трасу са трамвајем од Панчевачког моста до Војводе Мицка Крстића.
4) Како имамо важнс гранања јавног превоза, важно је да трака у правац за трамвај буде искључиво за јавни превоз у правац. На скретању у Војводе Мицка Крстића треба чак и трака за десно скретање само за јавни превоз, како би се несметано кретало у правац.
Ту има техничких детаља које сада не могу да скицирам.