Šta je novo?

Višnjička ulica

Kao neko ko redovno prolazi Visnjickom svakodnevno, meni je ovo dobra vest jer guzve zaista postaju nepodnosljive jos od Mirijevca.

Semafore su nedavno konacno podesili da se ne zaustavljas na svakom nego da u normalnim uslovima moze da te uhvati max 1 od Mirijevca do Vojvode Micka.

A zaista mi nije jasna ideja da se ukinu semafori kod Biga, gde ce onda prelaziti ulicu ljudi, da pretrcavaju? Mozete da hejtujete Big i njegove kupce koliko hocete ali on je definitivno doneo pozitivnom razvoju celog kraja i stvorio brdo poslova za ljude koji tu zive.
 
Evo i ja zivim na Karaburmi, cak sam kupac i u Bigu i mislim da ovo višemesečno maltretiranje nece ništa dobro doneti. @leobutters sjurićeš se kroz Višnjičkou, doći ceš do Bele kuce i šta dalje? Jedino rešenje je da se odradi paralelna ulica sa visnjickom i da se naprave nova uključenja na pancevac, za sve je već postoji projekat, sve ostalo je pranje para...
 
A sta je tacno problem kod Bele kuce? Nikad nisam osecao da tu predugo cekam na semaforu, ni kad idem ka Bogosloviji a jos manje ka Pancevcu.

Ako cemo iskreno, najveci problem kada idem ka gradu je suzenje u 29. posle Banije, ali to vec nece nikad prosiriti.
 
A zaista mi nije jasna ideja da se ukinu semafori kod Biga, gde ce onda prelaziti ulicu ljudi, da pretrcavaju?
Sporan je semafor koji je uveden naknadno na mestu gde se ulazi u garažu. Nije problem semafor na raskrsnici sa Diljskom koji pešaci i koriste jer je tu stanica.

Nažalost, ulaz u garažu je loše orijentisan i sad je kasno da se bilo šta menja, tako da neće ni moći da se ukine taj tu semafor.

Ako su već hteli nešto da postignu, pametnije je bilo da su uvukli stajališta za autobuse, više bi doprinelo protoku nego treća traka.
 
Pricas verovatno u smeru od grada ka Mirijevcu, ok tu me hvata crveno cesto ali svakako onda ide sve otvoreno barem do Mirijevca. Nikad u zivotu nisam stao i tu i na sledecem kod stanica.

Mislim sta znam, mislim da bi najbolje resenje za rasterecenje Visnjicke bilo da se pojaca gradski prevoz u Mirijevcu, i tu ne mislim na tramvaj ili metro za 10 ili 20 godina, vec sad odmah nesto da se uradi. Vrlo rado bih iz Mirijevca do Biga npr. dosao autobusom umesto autom ali sa trenutnim guzvama u 25p i 74 to je trenutno bas mucenje i ne pada mi na pamet. I verujem da tako razmislja svako ko ima auto, svi radije pale kola nego da cekaju prevoz po 20 min i onda se guzvaju.
 
A sta je tacno problem kod Bele kuce? Nikad nisam osecao da tu predugo cekam na semaforu, ni kad idem ka Bogosloviji a jos manje ka Pancevcu.

Ako cemo iskreno, najveci problem kada idem ka gradu je suzenje u 29. posle Banije, ali to vec nece nikad prosiriti.
Prvo suzenje i jeste kod Bele kuce, gde se sadasnje 3 trake suzavaju u dve, 29. Je sledece suzenje gde od dve ostaje jedna(plus zuta).
 
ec2784e4af84655d97da2f6b89537fd3.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Prvo suzenje i jeste kod Bele kuce, gde se sadasnje 3 trake suzavaju u dve, 29. Je sledece suzenje gde od dve ostaje jedna(plus zuta).
Jeste suzenje, ali se vozila razdvajaju u dva smera gotovo podjednako pa se zato ne oseca, tj. barem ja ne osecam.
 
Skroz desna bi trebalo da bude zuta traka, to ce znacajno ubrzati autobuse u spicu.
 
A taj tramvaj nek ide budućom Dunavskom...
 
Postojali su neki ljudi koji su napravili plan za bolji Beograd, sa boljim javnim prevozom, više zelenila, očuvanih zgrada, boljih pogleda...

Postoje neki drugi ljudi koji sve te planove nepovratno uništili.
 
Interesantno je što su Novosti pre neki dan pominjale da će radovi na proširenju početi u naredna dva meseca, da bi kroz nekoliko dana, brže bolje otpočeli sa širenjem i to u subotu ujutro.

Videli da će očito biti negodovanja, pa daj da mi to započnemo pre nego što se iko organizuje protiv ovoga...

Da ne pričamo o tome da nigde ni nema nikakvih informacija o radovima, osim članka iz Novosti gde se o svemu priča u budućem vremenu.
 
Уместо да се од Вишњичке направи градски булевар попут Пожешке, пријатан амбијент и за пешаке, овде се прави нови Зрењанинац.
 
Postojali su neki ljudi koji su napravili plan za bolji Beograd, sa boljim javnim prevozom, više zelenila, očuvanih zgrada, boljih pogleda...

Postoje neki drugi ljudi koji sve te planove nepovratno uništili.
E pusti to, ta nostalgija za starim vremenima i pametnim ljudima me nervira vise od svega.

Sto nisu odmah proterali sine Visnjickom ako su bili pametni. Sto nisu krenuli da kopaju metro jos 50ih ako su bili tako pametni. Sto nisu doterali sine do Aerodroma.

Da se razumemo, daleko od toga da branim ove danas, od njih nema gorih u istoriji, ali i ti ranije su gledali samo svoj dzep, milion pametnih planova za metro napravili od ww2 a metar nisu iskopali jer su isto bili u fazonu ima ko ce to da radi kasnije, daj mi te parice da uzmemo za nas.
 
Može li neko da mi objasni u čemu je tolika nadmoć tramvaja u odnosu na autobus? Jer vidim da je to ustaljeno mišljenje na više tema, i ovde i na rekonstrukciji bulevara, etc.
 
Da li si cuo da je lokalno gledano tramvaj mali zagadjivac? Da li znas da je efikasniji prevoz? Da li znas da je jeftiniji za odrzavanje i jednostavniji? Da li znas da je bezbedniji? Naravno da znas ali nisi razmislio jer te obmanjuju sa tri trake dok ti zavlace ruku u dzep
 
Da li znas da u zadnjih 10 godina tramvaji vise ne voze nego sto voze?

Nema sta ko mene da ombanjuje, pre bih autobus koji vozi nego tramvaj koji ne vozi.
 
Pa i novi autobusi su mali zagađivači. Šta znači efikasniji prevoz? Bilo koja prepreka na putu i tramvaj staje, ili ako se pokvari, i nijedan više tramvaj ne ide tom trasom u oba smera. Oko održavanja se ne razumem, verujem da je tačno, i jasno mi je da je tramvaj recimo jednostavniji za vožnju, ali isto tako mu treba posebna infrastruktura, šine, napajanje, posebna okretnica, dok busu ne treba ništa od toga. Za bezbednost tek ne možemo da razgovaramo jer ima mnogo više autobusa, i logično je da ima mnogo više udesa, jedino s nekim parametrom "broj udesa na 100k prevezenih putnika" ili tako nešto, ali je to vrlo nategnuta varijanta. Dalje autobus možeš da prebaciš da vozi oko bandere ako treba, ako je udes obići će ga, ako se pokvari neće zaustavljati javni prevoz, nego će sve nastaviti normalno, daleko je brži prevoz autobusom od tramvaja...
 
Da li znas da u zadnjih 10 godina tramvaji vise ne voze nego sto voze?

Nema sta ko mene da ombanjuje, pre bih autobus koji vozi nego tramvaj koji ne vozi.
Da li znaš da se poslednjih 10 godina konstantno srozava gradski prevoz i da se ne ispoštuju gomile polazaka na dnevnom nivou na autobuskim linijama, da se sa jednih linija uzimaju vozila i prebacuju na druge linije? Da ĺi znaš da čim padne sneg ili kiša, autobusi ne rade na određenim linijama i potezima. Da li znaš da se zbog konstantnih neodržavanja tramvaja i trolejbusa, te raznoraznih radova na njihovim trasama, angažuju autobusi zbog kojih se proređuju redovi vožnje na drugim linijama? Da li znaš da se na nekim linijama duže čeka prevoz jer su linije predugačke i nepouzdane, te da se zglobna vozila menjaju solo pa ne može da se uďe u prvi koji naiđe?
 
Poslednja izmena:
Vrh