Beograd
Lokacija glavni adut centra „Ušće”
Upravljanje trgovinskim centrom u kome će trećinu lokala zakupiti novi brendovi povereno je nemačkoj kompaniji ECE. – Već izdato 140 radnji, a u njima će se prvi put pojaviti „Luj Viton”, „Džej Lo”, „Roj Robinson”, „Koton”, „Epl”…
Pod ovim krovom će se zaposliti 1.200 ljudi
Novi šoping centar „Ušće”, čije je otvaranje najavljeno za 31.mart, kupoholičarima će ponuditi tek trećinu novih robnih marki. Karte na koje će zaigrati ovaj trgovinski centar su lokacija i grandioznost. Njegovih 160 radnji, hipermarket „Idea”, nekoliko restorana, kafića, 11 bioskopskih sala, kuglana i igraonice smešteni na 130.000 kvadrata svrstavaju ga u red najvećih na Balkanu, a blizina centra trebalo bi da bude glavna prednost u odnosu na konkurenciju.
Šoping molovi se svuda u svetu grade na periferiji i u njihov izgled se, po pravilu, ne ulaže mnogo novca. Okruženje, odnosno blizina luksuznih hotela i poslovnih zgrada, u ovom slučaju su nametnuli tempo, pa je investitor, „MPC propertis”, dosta pažnje posvetio uređenju fasade i unutrašnjosti. Angažovan je engleski arhitektonski studio „Čepmen Tejlor”, koji je u neobičnu fasadu ugradio do sada ne korišćene materijale – cink i titanijum.
Kada se sve sabere „MPC propertis”, firma čiji su vlasnici „MPC holding” Petra Matića i američka investiciona banka Meril Linč sa dvadeset odsto kapitala, u trgovinski centar uložio je 150 miliona evra.
– Ova investicija je realizovana u izuzetno teškom vremenu, u momentu kada strani investitori napuštaju zemlju. Zato je završetak projekta važan ne samo za Beograd, već i za Srbiju i međunarodnu javnost. Pod ovim krovom će se zaposliti 1.200 ljudi, što je veliki uspeh – rekao je juče novinarima Robert Švajcer, direktor „MPC propertisa”, prilikom obilaska trgovinskog centra.
U projekat su bile uključene i EFG Evrobanka, Nacionalna banka Grčke, Pireus i Unikredit banka. Investitor je šoping mol predao u ruke nemačkoj kompaniji ECE, koja treba da upravlja objektom i posreduje u komunikaciji između investitora i zakupaca lokala. Ona je u tom poslu već 40 godina, a na upravljanje su joj povereni šoping molovi u Nemačkoj, Češkoj, Poljskoj, Mađarskoj…
Švajcer otvoreno priznaje da je „Delta siti”, nešto manji trgovinski centar od 85.000 kvadrata, takođe, smešten u Novom Beogradu, najveći rival „Ušću” i da će tako ostati u narednih tri do pet godina.
Da li su zbog konkurencije snizili cene zakupa lokala direktor „MPC propertisa” nije hteo da otkrije samo je rekao da je 140 radnji već izdato, a u njima će se prvi put pojaviti „Luj Viton”, „Džej Lo”, „Roj Robinson”, „Koton”, „Epl”, obuća „Štiflkonig” i „Braunšuz”, francuski „Prenatal”, najveći lanac svetskih prodavnica odeće i igračaka za decu… Lokali se prostiru na četiri sprata, a garaže za 1.300 automobila su smeštene na dva podzemna nivoa.
Švajcer je najavio i da će po završetku tržnog centra početi izrada studije izvodljivosti za izgradnju kula bliznakinja postojeće poslovne zgrade od 25 spratova u okviru poslovnog kompleksa „Ušće”. Izgradnja,kazao je on, neće početi pre 2010. godine.
M. Avakumović
[objavljeno: 18/03/2009]
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Lokacija-glavni-adut-centra-Ushce.lt.html
Odakle Politici da će Louis Vuitton otvoriti radnju u Ušću?????????