Ako nadjete dobro ciscenje za 350din po stanu odmah da mi se javite u DM.Placamo samo ciscenje, naplata svega ide preko infostana. Ja se slazem da je malo, ali zivim u zgradi iz 70ih gde su svi ili dobili ili nasledili stanove, i boli ih uvo da placaju bilo sta. Kukaju za sve sto mogu.
Meni se čini da sve te agencije kada tek počinju da rade se trude da što temeljnije očiste dogovoreno, međutim, već posle kraćeg vremena to postaje traljavo, otaljavaju ili čak u letnjem periodu ni ne čiste po nedelju, dve...Mi smo promenili već dve i svaki put biva kao što sam napisala. Moguće da postoji neka agencija koja ima kontinuitet u kvalitetu obavljanja posla.Zdravo, da li bi neko mogao da preporuči neku agenciju za čišćenje ulaza koja sve čisti, ne ostavlja paučinu i želi da očisti spoljašnji hodnik i svetlarnik od ulaza ako je prljav? Moj ulaz već 6 godina angažuje agenciju "Shine", ali ta agencija nije ono što je nekada bila.
Nas su iskulirali.Pisala sam im,bili i rekli da to sto koriste struju ne trosi mnogo,vec samo pojacava signal.Razmisljam da ponovim zahtev.Samo da podelim info koju nisam znao, SBB placa SZ za svoje razvodne kutije koje koriste struju u zgradi. Ugovori se potpisuju sa njima.
Mesecno 20,30e, kako se pogoditePlaćaju paušal ili kako?
Vaša je zgrada, isključite vi njima to iz struje, doći će veoma brzo, sa ugovorom ili sa pasivnom opremom (vama štedi oko 50 evra godišnje kroz račun za zajedničku el.energiju). Nije za neko cimanje ali ako njima nije mnogo, vama dobro dođe za na primer 50 novih led sijalica. Pišem iz iskustva sa Supernovom.Nas su iskulirali.Pisala sam im,bili i rekli da to sto koriste struju ne trosi mnogo,vec samo pojacava signal.Razmisljam da ponovim zahtev.
Uuu,carski!Hvala!Koliko mogu po slici da zaključim radi se o uređaju švajcarske proizvodnje, u pitanju je firma Delta swiss ag. U pitanju je pojačalo za signal propusne moći do 1.2 ghz čija potrošnja je 24Wh što je oko 0,57 kWh dnevno iliti oko 18 kWh mesečno. Nije to neka suma, ali uzmimo za primer da zgrada nema nikavu drugu potrošnju osim tih 18 kilovat sati opet bi račun za struju sa svim nametima (obračunska snaga, trošak snabdevača, akciza, pdv) iznosio oko 800 dinara. Dakle, iako je potrošnja mala, ipak kablovski operater učestvuje u potrošnji el.energije koju na kraju plate svi stanari + plaćaju račune za usluge tom kablovskom operateru. Ne odustajte, ako ne žele da učestvuju u plaćanju neka uklone uređaj ili postave pasivnu opremu bez potrošnje struje i vama uštede.
Neka ti sledeći bude ovakvog tipa, reaguju ekspresno.
PKS ima platformu i spisak svih prof upravnika sa brojem licence ali nema vise od toga, na zalost!Doslo mi da napisem kako je izgledao prvi sastanak sa jednim profi upravnikom, na kome je trebalo da se predstavi pa da ga stanari izaberu. Pozvao ga jedan od vlasnika.
Njegovo predstavljanje bilo je :" Evo, ja sam vas novi upravnik, cena po stanu toliko, pa ćemo da resavamo drugo".
Ja pitam da nam se predstavi, da kaže nesto o sebi, koje iskustvo ima.
Njegov odgovor, pritom me gleda u cudu, a svi ostali stanari prevrcu ocima u fazonu sta ja pobogu pitam:"Policajac u penziji". I to je bilo to.
Neverovatno mi je koliko ljudi nemaju svest o tome da treba da se predstave, da pokazu sta su im kvalifikacije za posao, sa koliko recimo zgrada upravlja, koja su iskustva, rezultati. Sta su mu znanja o zgradama I upravljanju pobogu.
A jos neverovatnija mi je svest da ne kazem nesvest vlasnika da je u njihovom interesu da procene necije vestine i iskustvo, da ih ne zanima recimo sa koliko zgrada taj upravlja, kako.
Da sam jos predlozila da odemo u neku od zgrada kojima upravlja, pre nego što odlučimo, verovatno bi svi popadali u nesvest.
Taj se nije dugo zadrzao.
Bilo bi dobro kad bi postojala platforma gde objedinjeno mozes da vidis takve podatke (broj zgrada, opstina, obrazovanje ili profil, plus ocene korisnika.) Ili ako je firma, barem te osnovne podatke i ocene korisnika.
Kako da znamo da je ova MTS kutija prikacena na nasu struju? Nalazi se ka podrumu i od nje idu zice na spratove. Jedna cev ide ka kutiji za struju na spoljenm zidu zgrade. Da li je to to?Koliko mogu po slici da zaključim radi se o uređaju švajcarske proizvodnje, u pitanju je firma Delta swiss ag. U pitanju je pojačalo za signal propusne moći do 1.2 ghz čija potrošnja je 24Wh što je oko 0,57 kWh dnevno iliti oko 18 kWh mesečno. Nije to neka suma, ali uzmimo za primer da zgrada nema nikavu drugu potrošnju osim tih 18 kilovat sati opet bi račun za struju sa svim nametima (obračunska snaga, trošak snabdevača, akciza, pdv) iznosio oko 800 dinara. Dakle, iako je potrošnja mala, ipak kablovski operater učestvuje u potrošnji el.energije koju na kraju plate svi stanari + plaćaju račune za usluge tom kablovskom operateru. Ne odustajte, ako ne žele da učestvuju u plaćanju neka uklone uređaj ili postave pasivnu opremu bez potrošnje struje i vama uštede.
Neka ti sledeći bude ovakvog tipa, reaguju ekspresno.
Ne bih ovako po metalnom ormariću mogao da 100% ocenim dok ne bih video šta je unutra. Čini se kao kutija od optike (fiber optic), ta cev koja ide ka spoljnom zidu zgrade je verovatno fttb (fiber to the building) priključak - dovod. Sve napisano uzmi sa rezervom. Ako uspeš, tu kinesku bravicu možeš lako otvoriti šrafcigerom ili kleštima a da ne oštetiš ništa pa slikaj šta jenunutra. Kod nas su jednom greškom ostavili otvoren ormarić pa sam pomoću alata zatvorio tu bravicu da neko ne bi dirao instalaciju, eventualno oštetio nešto.Kako da znamo da je ova MTS kutija prikacena na nasu struju? Nalazi se ka podrumu i od nje idu zice na spratove. Jedna cev ide ka kutiji za struju na spoljenm zidu zgrade. Da li je to to?
Troši, mizerno ili ne, troši vašu el.energiju. MTS optika je po tehnologiji pristupa zasnovana na pasivnim komponentama koje ne zahtevaju napajanje.Ja nisam znala da oni plaćaju tu struju paušalno, kad su instalirali kod nas rekli su mi samo 16w da troši, to je mizerno. Niko nije spomenuo da oni to nadoknađuju. Imamo i MTS optiku, jel i to troši struju? Tad su čini mi se rekli da ne troši.
Promakao mi je ovaj bitan post. Čestitam na izboru za upravnika stambene zajednice iz redova stanara. Ako nije tajna koji profesionalni upravnik je bio u pitanju? Bilo bi dobro znati da poimence znam ko dobro radi svoj posao a ko ne jer je ovo struka kao majstorska, dobar glas se daleko čuje, a loš još dalje. Nije na meni da sudim, ali ako dobro razumem dotični je je bio prinudni upravnik od 2018. godine do sada što je skoro 6 godina i ukazuje da su stanari bili nesložni jer nisu mogli izabrati upravnika pa je prinudnog nametnula opština.Поздрављам све. Од пре недељу дана званично сам регистрован као управник СЗ из редова станара. Претходни управник био је професионални, именован као принудни. Сменили смо га јер од октобра 2018. до сада ниједном није доставио извештај, није представио програм одржавања и није дозволио увид у стање на рачуну. Поднео сам пријаву против њега комуналној инспекцији општине Младеновац.
Пошто сам од пре пар дана овлашћен за располагање средствима на текућем рачуну, увидом у исти видео сам да је за услуге управљања неколико месеци пребациван новац на рачун једне фирме организатора проф. управљања, па неколико месеци на рачун друге, па онда на рачун треће, а има случајева и да је износ подизан у готовини.
Да ли је све наведено дозвољено или буди сумњу на злоупотребе?
Такође, увидом у то којој фирми се исплаћује новац на рате за санацију крова (санација рађена 2019.), утврдио сам да је фирма у власништву лица са истим презименом као и презиме директора фирме организатора професионалног управљања, као и да је и-мејл адреса иста као организатора ПУ. Фирма има једног запосленог. Сведочења станара који су и тада живели у згради (ја нисам, релативно сам нов), јесу таква да се одмах видело да радови нису урађени како ваља, да су рекламирани, да је санација опет рађена 2021. и да опет прокишњава. Тврде исти станари да је гаранција на радове до краја ове године.
Елем, поднео сам захтев мејлом да се изврши предаја докумената, укључујући и уговоре за санацију, чишћење зграде и слично, печата итд. па да видимо има ли елемената за парнични поступак против управника, фирме или оба.
Иначе, цена радова за санацију је била изузетно велика, у поређењу са данашњом ценом, а требало би да буде обратно јер су данас и материјали и мајсторске дневнице скупље.
Ако неко има неки савет за правилно поступање, вољан сам да чујем и саслушам.
Slazem se da je krajnje vreme da se imenuju ti NEprofesionalni upravnici i da ako vec PKS ne zeli da red uvede bar negde mozemo da saznamo koga da izbegavamo!Promakao mi je ovaj bitan post. Čestitam na izboru za upravnika stambene zajednice iz redova stanara. Ako nije tajna koji profesionalni upravnik je bio u pitanju? Bilo bi dobro znati da poimence znam ko dobro radi svoj posao a ko ne jer je ovo struka kao majstorska, dobar glas se daleko čuje, a loš još dalje. Nije na meni da sudim, ali ako dobro razumem dotični je je bio prinudni upravnik od 2018. godine do sada što je skoro 6 godina i ukazuje da su stanari bili nesložni jer nisu mogli izabrati upravnika pa je prinudnog nametnula opština.
Sve što navodite kao potencijalne zloupotrebe su stvari koje morate podrobno analizirati i videti šta vam je činiti. Možda ne bi bilo loše pored advokata da se posavetujete i sa nekim upravnikom sa iskustvom koji bi mogao da Vam ukaže koje su standardne cene radova i usluga za koje smatrate da su preplaćene.Da li ima nekih novosti od kada ste pisali ovaj post? Veliki pozdrav sa Zvezdare.