Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@ GOJE, relja:

Hvala.
Tačno relja, sa terase jednog od 4 solitera u 23.bloku, na uglu M.Popovića i III Bulevara.Stanovi na uglovima solitera(dvostrano orijentisani) imaju stvarno fantastičan pogled.Šteta je samo što soliteri jedni drugima delimično zaklanjaju pogled, ako me razumete...
 
Svaka čast, uslikao si i istovar sa barži čelične konstrukcije mosta pristigle iz Kine.. :kk:
 
Slike su extra... !!!

Nego sta se desava sa pilonom.... Cini mi se vec 2 nedelje stoji na istoj visini.... ni makac prema "gore" :notok:
 
Јесте :kk:
Вероватно мт:с није приметио да расте пошто је сад увек једна нога виша од друге...
 
Verovatno sada imaju drugaciji pristup izgradnji nozica pilona, jel su nozice mnogo blize jedna drugoj nego ranije.Brze se gradi. :kk: :kk: :kk: :kk:
 
Fotke su super Stefane, samo mogao bi ti to malo češće raditi :)

Zna li neko kad će biti pokazano konačno rešenje petlje Radnička i da li je made in CIP ili neko drugi?

Što se tiče novinara očigledno da to zanimanje kod nas ne postoji,
 
Cuo sam se sa ortakom CIP je u ime njihove firme podneo na konkurs resenje tih pristupnih saobracajnica za Radnicku,saznacu vise detalja u sredu,mozda i izvucem neki crtez il' render.
 
podigli su oplatu na obe nozice za po jedan segment. Tacnije zapadnu su juce ili prekjuce a istocna mislim da je danas podignuta :kk:
 
vucko":31qq3nty je napisao(la):
Cuo sam se sa ortakom CIP je u ime njihove firme podneo na konkurs resenje tih pristupnih saobracajnica za Radnicku,saznacu vise detalja u sredu,mozda i izvucem neki crtez il' render.
Javi i za NBGD kad budes imao TIP!:)
 
Завршен први сегмент Главног распона моста



У суботу 10. априла извршено је нагуравање сегмената конструкције Задњег распона моста укупне дужине 150m и масе око 12000t. Овим померањем за 18m премошћено је 114m од 200m Задњег распона преко Чукаричког залива. После овог нагуравања остаје још пет нагуравања да би конструкција Задњег распона стигла до пилона.

У уторак 13. априла завршена је монтажа првог челичног сегмента Т1 од укупно 23 сегмента Главног распона моста преко реке Саве. Сегмент Т1 је доведен у пројектовани положај тако што је привремено ослоњен на јармове испред пилона на северној страни. По укрупњавању централних делова сегмента, њиховог подизања и монтаже, укрупњене конзоле су подигнуте и спојене са сандуком а затим и косници. Дужина сегмента Т1 је 17m, масе око 501t.

Тренутно се врши укрупњавање другог сегмента М1 на градилишту 3 на Ади Циганлији као и трећег сегмента М2 на градилишту 2 на Малој Ади.

У среду 16. априла на градилиште 2 на Малој Ади стигли су и произведени челични сегменти М4, М5 и М6 Главног распона, укупне тежине око 1040t.

У суботу 17. априла избетониран је 14. сегмент на источној, а 18. априла 16. сегмент на западној ножици пилона, сваки висине од 4,6m. Завршетком 16 од укупно 39 сегмената на западној ножици пилона достигла се висина од 72m што је једнако висини зграде од 24 спрата. Пошто су ножице пилона нагнуте сужава се размак између њих тако да ће се у будуће сегменти изводити тако да самопењућа оплата на западу буде за два сегмента виша од оплате на истоку а касније и три сегмента.

Izvor : www.savabridge.com
 
Jednostavno to je pad na kolovoznoj konstrukciji radi oticanja kišnice. Voda dalje otiče kroz kose podupirače pa duž konstrukcije do stubova pa u Savu... :kk:
 
Veliki Vracar":35lxz8ui je napisao(la):
Jednostavno to je pad na kolovoznoj konstrukciji radi oticanja kišnice. Voda dalje otiče kroz kose podupirače pa duž konstrukcije do stubova pa u Savu... :kk:
A? Šala?
 
Relja, takav je profil mosta, obe strane imaju pad zbog oticanja kišnice, što se odlično vidi na sledećoj slici:
scan0006lf6.jpg
 
Ocigledno je zbog kisnice,a kako su drugi nasi mostovi regulisani u beogradu sto se toga tice?
 
Михаило":2qtwcm5u je napisao(la):
Relja, takav je profil mosta, obe strane imaju pad zbog oticanja kišnice, što se odlično vidi na sledećoj slici:
http://img504.imageshack.us/img504/6476/scan0006lf6.jpg
Mihailo, moje zaprepašćenje se odnosilo na ovo:

Veliki Vracar":2qtwcm5u je napisao(la):
Voda dalje otiče kroz kose podupirače pa duž konstrukcije do stubova pa u Savu... :kk:
Sprovesti vodu kroz čelične profile koji treba da nose kolovoz? A još su i kutijastog preseka?

Da li je to stvarno tako, Veliki Vračar, ili je to samo tvoje tumačenje?
 
Moje "tumačenje"! Izvini Relja da sam znao da će te ovo baš uznemiriti prethodno bi proverio.. Učinilo mi se da je to jedina moguća putanja.. :p
 
@Relja: izvinjavam se, istripovao sam se da si ti pitao zašto je kriv profil, pa sam u tom kontekstu odgovorio. Što se vode tiče, pretpostavljam da će postojati ispusti svakih x metara direktno u savu. Al' to je već samo moje tumačenje :)
 
Михаило":1d31z2k9 je napisao(la):
@Relja: izvinjavam se, istripovao sam se da si ti pitao zašto je kriv profil, pa sam u tom kontekstu odgovorio. Što se vode tiče, pretpostavljam da će postojati ispusti svakih x metara direktno u savu. Al' to je već samo moje tumačenje :)
I to kroz plastične oluke. Moje tumačenje.
Nema potrebe za uzbuđenjima niti za izvinjavanjima. :)
 
Na novoizgrađenom čeličnom segmentu mosta označenom sa T1 započela je montaža zanimljive konstrukcije impozantnih gabarita. Izgleda da je reč o kranu pomoću koga će se dizati naredni segmenti mosta. Nisam siguran ovo je samo moje tumačenje :lol:
 
Vrh