Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Брутализам је леп за огромне објекте. Зграда од 20 и мање спратова једноставно не изгледа лепо кад је брутална (баш те степенасте зграде у 60-им блоковима ми се уопште не свиђају).

Али то је само мој укус. ;)
 
bache":3czva4wt je napisao(la):
Ovo pitanje o konacnom izgledu pilona sam postavio iz ciste radoznalosti. Takozvana brutalisticka arhitektura je bila veoma popularna u Beogradu ali i u Budimpesti, Berlinu, Sofiji, Bukurestu,Bratislavi... pa cak i prelepom Pragu svojevremeno - primeri u Beogradu su zgrade Genexa, Rudo, stepenaste zgrade preko puta savskih blokova, Avalski toranj i jos mnogo drugih objekata....
Mislim da je takav vid "spoljne obrade, zavrsne obrade" danas veoma nepopularan i da nije stekao simpatije kako gradjanstva tako i strucne javnosti, ali o ukusima se ne raspravlja....mada je ovo pitanje malo sire....Verujem da u slucaju pilona mosta na Adi postoji zavrsna obrada u vidu odgovarajuceg toniranog premaza a sve u saglasnosti sa tehnickim i drugim uslovima na datom projektu. Zivi bili pa videli.....nama gradjevincima je vazno da most sluzi glavnoj svrsi- prevoz putnika, tereta i robe+montaza potrebne instalacije vodovoda i drugih instalacija itd.. preko mosta, da je stabilan u statickom i dinamiskom smislu...itd., ali mogu zamisliti sta bi arhitekte rekle kada bi pilon ostao ovakav kako ga danas vidimo - brutala!!:))))
Ma ništa bez puca :D :laugh:

Šalu na stranu, meni je pilon sasvim lep i ovako "go". Jedino me brine spoj sa vrhom. Ukoliko to ne može da se vizuelno spoji bez nekog oblaganja/farbanja, onda bolje da ga prefarbaju...

@Boki: blizina "nožica" (mada mi nije jasno zašto koriste deminutiv za ovolike noge :D ) je malo usporila ritam gradnje, al mrdnuće za dva-tri dana, eno betoniraju zapadnu nogu upravo ;)

Inače, eno guraju zadnji raspon
 
Иако ја волим боју натур бетона, све ми се чини да ће морати да се тонира читав пилон, како би се уједначила боја са металним завршетком.
 
Moj izveštaj sa gradilišta na novobeogradskoj strani :)


Čelična konstrukcija do pilona

Na fotografijama se vidi da se na prvu čeličnu konstrukciju, koja ide uz pilon, nadograđuju još neke čelične karakondžule koje ne znam čemu služe. Što se tiče tih čeličnih segmenata, moći će da urade još jedan takav segment dok će ostale moći kad se pilon spoji i stave kablovi. Čelična konstrukcija ide do prvog stuba na novobeogradskoj strani, odnosno samo preko vode. Na tom stubu se spaja sa betonskom konstrukcijom iz pravca NBG-a za koju se lansirna platforma tek pravi.


Betonski gornji segment sa novobeogradske strane

Zemljište za platformu je pripremljeno, izdiže se i ravna malo i, koliko sam mogao videti, stavljaju cevi u to izravnato brdašce, izvlače zemlju i nalivaju beton.
Baza stubova u vodi je završena, trebalo bi da se izgrade stubovi uskoro. Međutim, ono što je zanimljivo jeste da novobeogradska strana kasni čitavih godinu dana, jer grad nije na vreme otkupio zemljište na kojem se gradi platforma, inače bismo sada verovatno imali dobranih 150 metara betonske konstrukcije. To će biti jedan od razloga Zaključka ovog izveštaja :) Inače, spomenut je nagibu gornjeg segmenta na forumu, a on iznosi 2,5 stepena zbog, kao što je i ranije napisano, padavina da bi se odlile. Betonski segmenti sa čukaričke strane idu na svakih 18 dana a ne 2 nedelje kao što se smatralo i ne na svakih 20 dana, kao što je planirano uopšte projektom.

Pilon

Pilon neće biti završen do kraja septembra. Procena je da će biti gotov do zime, recimo do Nove godine. Neće biti farban niti oblagan ičim preko betonskog dela (prvih 180 metara). Poslednjih 20 metara pilona biće od rosfraja (zvanično čelik) koji će verovatno biti pocinkovan. Tako da neće dolaziti do fleka koje se mogu videti na nekim stubovima i time će biti otporan na vremenske uslove.


Zaključak

Na Mostu se radi od jutra pa sve do 22h svakog dana, mada to nije dovoljno da bi se most završio na vreme, imajući u vidu i kašnjenje od godinu dana novobeogradske strane i dugu zimu. Tako da je zaključak: most neće biti gotov do kraja 2011., nego u 2012 a pitanje je kad. Cenim da će biti do kraja prvog kvartala ili bar u prvoj polovini 2012.godine. Tako da će pristupne saobraćajnice, barem ono najosnovnije biti izgrađeno do tad, što znači imaju rok od dve godine.

 
Polovina 2012te,docekacemo nema veze samo da bude gotov,bravo arandjele svaka cast :vops:
 
Сјајна репортажа :kk:, а ионако не вреди да мост заврше на време због зајебанције са приступним саобраћајницама. :rant:
 
Ma ljudi dobro ide,sve čime rukovodi grad pokazalo se kao efikasno(što jes'jes'),pa sad 6 meseci gore dole,nećemo zameriti uostalom Beograd je jedini grad na Balkanu gde se i pored krize grade veliki infrastrukturni objekti,samo mogu da kažem Hvala Bogu! :kafa:
 
2012":6z9t6m5i je napisao(la):
Ma ljudi dobro ide,sve čime rukovodi grad pokazalo se kao efikasno(što jes'jes'),pa sad 6 meseci gore dole,nećemo zameriti uostalom Beograd je jedini grad na Balkanu gde se i pored krize grade veliki infrastrukturni objekti,samo mogu da kažem Hvala Bogu! :kafa:
Pre tri godine kad nije bilo nista, a pricalo se da ce da pocnu da grade most, mislio sam da je to, jos jedan pokusaj (propali). a sad kad vidim sta se napravilo....! Nemogu cudom da se nacudim. Ako vala i zasluzili smoI Jos da nam udare most do Borce, pa ce lakse da se dise.
 
I ovi što grade most smatraju da ovaj most mnogo znači Beogradu da bi uz još jedan ovakav Beograd bio mnogo... otčepljeniji :D npr na levom kraju Ade. Ja sam npr za tu ideju mostova blizanaca :)
 
Uh bre Archangele, da nam ne bude malo mnogo? Kad nam zavrse ovaj necemo ni sami znati na koju stranu da idemo. :kk:
 
Ja vec lobiram za tunel a arandjel za most blizanac.za 20-30 godina videcemo ko ce pobediti :D
 
Pa Most Bulevar Đinđiča-Nemanjina je neophodan,em za Metro em za aute.. :vops:
005-GP-04-MM-greda-PPresekuPOLJU.jpg
 
Ljudi da se nebiste svađali ja sam za opciju.
Tunel koji bi povezivao Lazarevački drum - Nehruova i most na šricu Ade.

STF nisi me razumeo u mom komentaru, nek ga oni što pre završe a posle nek ga farbaju koliko oće i kako oće a kako god ga ga ofarbaju nemam ništa protiv samo nek ga što pre završe i puste saobraćaj.
 
Vrh