Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Nedavno čuh da je izlaz tunela trebalo da bude kod Partizanovog stadiona, ali da je pomeren ka Autokomandi (mislim da bi baš tu trebalo da izlazi) kako bi se izbegla seča stabala platana.
 
Расписан тендер за мост преко Саве ....drudi deo :)
Градња саобраћајнице на доњем шпицу Аде Циганлије, судећи
према досадашњим најавама, планирана за крај ове или почетак идуће године


citati iz čl. :
......Заинтересовани учесници на расписаном тендеру требало би да документацију
доставе најкасније до 4. јуна. Они који буду испунили услове, поручују из
Дирекције за грађевинско земљиште, ући ће у други круг конкурса
за избор најповољнијег пројектанта и извођача радова......

Уређење прилазних путева у Улици омладинских бригада, са новобеоградске стране, и петље код Хиподрома на Чукарици, требало би да почне већ крајем године.

Према речима Ненада Бајића, из Дирекције за грађевинско земљиште, правници овог градског предузећа увелико преговарају са корисницима земљишта на будућој траси унутрашњег магистралног полупрстена, чији је кључни елемент мост преко Саве.

- Већ је договорено да погони Београдске пекарске индустрије, у Радничкој улици код Сајма, буду измештени на друго место.
Преговарамо и са „Југопетролом” и осталим корисницима.
На новобеоградској страни би требало да изместимо железницу у Улицу Јурија Гагарина...?!
О томе разговарамо са надлежнима у предузећу „Железнице Србије”.
Све иде својим током и за сада немамо проблема - објашњава Бајић.
Politika : http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=27150
 
Ko će graditi most preko Ade
Programom uređivanja i davanja u zakup građevinskog zemljišta za 2007. godinu, koji su juče usvojili gradski odbornici, stvoreni su uslovi da Direkcija za gradsko i građevinsko zemljište realizuje tender za izvođača radova za most preko Ade Ciganlije. Za početak izgradnje mosta čeka se još i usvajanje detaljnog urbanističkog plana za saobraćajnice oko mosta.

Usvajanje programa izgradnje pristupnih saobraćajnica kasni već dve godine. U vreme kad je izabran projekat mosta preko Ade, planirano je da te iste 2005. godine bude završen urbanistički projekat okoline i raspisan tender za detaljno projektovanje mosta i da radovi počnu na proleće 2006. godine, a da prvi automobili krenu preko Save 2008. godine. Most preko Ade Ciganlije predstavlja važan deo Unutrašnjeg magistralnog prstena bez koga nema rasterećenja saobraćaja u centru, i čiji je završetak bio planiran za 2015. godinu.

Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda nedavno je raspisala pretkvalifikacioni tender za izbor projektanta i izvođača radova za izgradnju mosta preko Save sa pratećom infrastrukturom, koji bi trebalo da poveže Novi Beograd i Čukaricu. Zainteresovani učesnici na tenderu svoju dokumentaciju treba da dostave najkasnije do 4. juna ove godine.

Gradnja mosta na donjem špicu kod Ade Ciganlije za koji se veruje da će rasteretiti južni prilaz gradu i otkloniti zagušenje u centru, sudeci prema dosadašnjim najavama, planirana je za kraj ove ili početak naredne godine.

Novac za izgradnju mosta delom je obezbeđen iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj, a delom iz gradskog budžeta. Inače Program uređivanja i davanja u zakup gradskog građevinskog zemljišta za ovu godinu vredan je oko devet milijardi dinara. Programom je predviđeno da se za uređivanje javnog građevinskog zemljišta izdvoji nešto više od 6,3 milijarde dinara, dok bi se za uređivanje ostalog građevinskog zemljišta izdvojilo 817 miliona dinara.
- Ovaj program bavi se projektima koji su interesu Grada u celosti, ali predstavljaju interese i samih opština. Sada, kada imamo usvojen plan, moći ćemo punim kapacitetom da počnemo da radimo - rekao je Boris Ranković, direktor Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Finansijska sredstva za realizaciju programa obezbeđuju se iz budžetskih prihoda - blizu osam milijardi dinara, dok će iz kreditnih sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj biti izdvojeno 950 miliona dinara namenski - za kapitalne saobraćajnice posebnog interesa za grad, kao i za Unutrašnji magistralni poluprsten.

Usvojeni planovi detaljne regulacije
Odbornioci Skupštine grada juče su usvojili i nekoliko planova detaljne regulacije. Jednim od njih biće obuhvaćen deo Bloka 16 na Novom Beogradu (između ulica Ušće, Bulevara Nikole Tesle i zelene površine uz Bulevar Mihaila Pupina), dok drugi predviđa uređenje 81 hektara stambene zone naselja Višnjičko polje koji bi trebalo da bude završen za devet meseci.
- Na ovom potezu biće izgrađeno 7.500 stanova, od čega 600 za socijalno stanovanje, a namera je da na tom mestu izgradimo i dečije ustanove, škole, sportske objekte - rekao je Đorđe Bobić, gradski arhitekta.
Odbornici su usvojili i planove za uređenje Sportskog centra „Kovilovo“, kao i dubodoline repiškog potoka na Banovom brdu gde će biti sportski kompleks.

Gradi se više od 100 saobraćajnica
Direkcija planira da tokom 2007. godine nastavi da ulaže u više od 100 novih saobraćajnica. Izmeću ostalih to su: Vojvođanska ulica, saobraćajnice u novobeogradskim blokovima, na Bežanijskoj kosi, u Gornjem Zemunu, Nova Dunavska, ulice u Borča-Gredi... Ove godine nastavljaju se i radovi na regionalnom vodovodu „Makiš-Mladenovac“, izgradnji „Interceptora“ i kolektora duž Zrenjaninskog puta, kao i stanovi u „Azbestnom naselju“ i Bloku 62 , gde je pri kraju izgradnja 46 stanova.

Tender i za metro
Tender za izgradnju mosta preko Ade Ciganlije uključuje i učešće ponuđača za izradu idejnog projekta prve linije lakog metroa, a zainteresovani svoje ponude mogu da dostave najkasnije do 1. juna 2007 godine.
Izvor: Blic
Link: http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=3713
 
Osam ponuđača za most preko Ade

Beograd -- Osam stranih kompanija je dostavilo ponude na pretkvalifikacioni tender za izgradnju mosta preko Save, na špicu Ade Ciganlije.

Most će povezati Čukaricu i Novi Beograd, a planirano je da bude završen 2009. godine

Kako je saopštila Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda ponude na pretkvalifikacioni tender za izgradnju mosta preko Save, na špicu Ade Ciganlije, dostavilo je osam stranih kompanija.

Ponuđači su kompanije iz Rusije, Francuske, Austrije, Nemačke, Hrvatske i Italije, navodi se u saopštenju.

Direkcija će utvrditi koji su ponuđači ispunili kvalifikacione uslove za tender i stekli pravo da učestvuju u posebnom postupku izbora najpovoljnijeg projektanta i izvođača radova.

Izgradnja mosta na kosim kablovima biće finasirana iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u iznosu do 69,6 miliona evra.

Predviđeno je da most bude dug 929 metara, sa ukupno šest kolovoznih traka, dvostrukim šinama za laku železnicu i dve staze za pešake.

Izgradnja mosta i pristupnih saobraćajnica koštaće ukupno 161 milion evra, a pored kredita EBRD biće obezbeđeno 87,9 miliona evra iz budžeta Beograda i tri miliona evra od Evropska agencija za rekonstrukciju.

Pretkavalifikacioni tender za tender za izbor projektanta i izvođača radova na izgradnji mosta preko Save raspisan je 25. aprila 2007. godine.
Izvor: b92
Link: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2007&mm=06&dd=04&nav_id=249813
 
070604_2.jpg


070604_3.jpg


Osnovno o mostu:
Konstrukcija: čelicno-betonska, sa kablovima sa jednim pilonom
Saobraćajna površina: u jednom nivou drumski i šinski (za potrebe lakog metroa)
Širina: 42,5 m
Visnina pilona: 200 m
 
Most ce izgledati jako reprezentativno SAMO da se on izgradi!
 
Da slazem se da je most dobro resen, ali da bar krene da se gradi pa ce se i izgraditi. Poslednje sto su najavili je septembar ove godine kao otpocinjanje radova. Ajde mozda ovog puta bude bas tako. Ipak nada poslednja umire.......
 
Jавна презентациjа Нацрта плана детаљне регулациjе Унутрашњег магисталног полупрстена

У згради општине Нови Београд, у четвртак, 7. jуна, у 16 часова биће одржана jавна презентациjа Нацрта плана детаљне регулациjе за саобраћаjни потез Унутрашњег магистралног полупрстена од саобраћаjнице Т-6 до Панчевачког моста, деоница од улице Тошин бунар до саобраћаjног чвора „Аутокоманда” са Извештаjем о стратешкоj процени утицаjа предметног плана на животну средину.

Jавну презентациjу Нацрта плана држаће обрађивач – JУП „Урбанистички завод Београда”.

Примедбе на планирано решење могу се доставити Секретариjату за урбанизам и грађевинске послове, Београд, 27. марта 43-45, наjкасниjе до 12. jуна или главном архитекти општине Нови Београд Ивани Миленковић, до 11. јуна.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1277687
 
Receno je da ce most biti gotov do 2009 god, ali posto kod nas svi radovi kasne sto je i "normalno za nas", moje misljenje je da ce most biti gotov tek krajem 2009god a ne pocetkom kako je predvidjeno.

Svi rokovi kod nas se probijaju pa ce najverovatnije i ovaj rok malo da se oduzi! :D
 
Pa pazi cini mi se da se ozbiljno radi na dokumentaciji i za most a i za UMP tako da ne bi trebalo da bude vecih odlaganja. Veruj mi bice nam svima lakse samo kada se krene sa gradnjom i kada vidimo deo izgradjene konstrukcije, pa cemo u tom slucaju imati strpljenja i da sacekamo i malo produzenje roka. Kao sto rekoh bitno je da se krene a mislim da vise ne postoje prepreke da se krene sa izgradnjom.
 
Evo i sa sajta grada Beograda:

Избор пројектанта и градитеља моста преко Аде Циганије на јесен

Стручна комисија Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда ових дана ће прегледати понуде у претквалификационом поступку за избор пројектанта и извођача радова за изградњу моста преко Аде Циганлије.

– У другој фази поступка биће расписан нови тендер за пројектовање и градњу моста, али ће на њему моћи да учествују само компаније које су испуниле услове из претквалификација. Очекује се да тај тендер буде расписан током лета, а да ће пројектант и градитељ моста преко Аде Циганлије бити изабран на јесен – рекао је за БЕОИНФО Ненад Бајић, шеф информативне службе Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

У претквалификационом поступку понуде је доставило осам компанија из Русије, Француске, Аустрије, Немачке, Хрватске и Италије.
Link: www.beograd.co.yu
 
Ово за 2009. причају Градски челници (ја чух Бобића током прославе дана БГ), али када сам слушао човека из Дирекције у БГ Хроници (дал јуче или у понедељак) он рече да Дирекција "не познаје те рокове" али да ће се процедура спроводити што је брже могуће.
 
Ha ha pa naravno. Klasicna pojava kod nas. Jedan prica jedno, drugi drugo a mi ko ovce slusamo ih, bekecemo i zvonimo zvoncicima oko vrata u nadi da ce se nesto od toga uskoro obistiniti
 
Preporučujem da ipak 'slušamo' šta 'govori' Direkcija......oni nisu političari.

Svi konkurasi,tenderi i sama izgradnja ide preko Direkcije koja to sve i plaća.
 
Predstavljen Nacrt plana Unutrašnjeg magistralnog poluprstena na deonici od Tošinog bunara do Autokomande
Most na Adi spas za Gazelu
beograd1_1.jpg


U opštini Novi Beograd pre dva dana predstavljen je Nacrt plana UMP na deonici od Tošinog bunara do Autokomande. Ova deonica podeljena je na dva dela, od Tošinog bunara do Radničke i od pomenute ulice do Autokomande. Prema rečima Dušana Milanovića iz Urbanističkog zavoda Beograda, izgradnja ove deonice UMP najviše će doprineti smanjenju saobraćajnih gužvi. Na ovom delu UMP predviđena je izgradnja Mosta na Adi Ciganliji koji će znatno rasteretiti Gazelu kojom dnevno prođe više od sto hiljada vozila.

Kako je objasnio Dragan Mihajlović, ova deonica UMP polazi od saobraćajnice Tošin bunar u Zemunu, gde se nastavlja uz prugu Beograd - Zagreb. Zatim prolazi kroz ulice Omladinskih brigada i Bulevar umetnosti gde će biti probijen železnički nasip. Trasa se nastavlja kroz ulicu Španskih boraca i dalje "preskače" preko buvljaka.

Most preko Ade će počinjati kod brodogradilišta u Bloku 70. Biće širok 45 metara, imaće po tri saobraćajne trake u oba pravca i biciklističke i pešačke staze. Između automobilskih traka biće ostavljeno mesta za laki šinski metro. Most će izlaziti na Radničku ulicu gde će biti izgrađena saobraćajna petlja. Zatim UMP prolazi pored Hipodroma gde će kod Careve ćuprije ulaziti u tunel. Tunel će biti dužine 2.170 metara i sastojaće se od dve odvojene tunelske cevi. One će biti povezane na tri mesta kako bi se u slučaju požara ili neke druge opasnosti vozila i pešaci mogli evakuisati. Tunel će izlaziti u zoni Partizanovog stadiona gde će se nalaziti komandni centar za upravljanje tunelom. Od stadiona UMP će se spuštati do Autokomande.

Unutrašnji magistralni poluprsten je dugačak 16,5 kilometara i povezivaće delove opština Novi Beograd, Čukarice, Rakovice, Savskog venca, Voždovca. Za izgradnju deonice od Tošinog bunara do Autokomande biće neophdno izdvojiti 30 milijardi dinara.

Primedbe do 12. juna
Primedbe na planirano rešenje građani mogu dostaviti Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove, u Ulici 27. marta 43-45, najkasnije do 12. juna ili glavnom arhitekti Opštine Novi Beograd, Ivani Milenković, do 11. juna.
izvor Danas
link http://www.danas.co.yu/
 
@Login

trasa UMP-a ide jednostavno paralelno uz sine pruge Bezanija - Zel. st. Novi Beograd. Ovo sto pisu "Bulevar umetnosti gde će biti probijen železnički nasip" znaci da ce ulica Bulevar umetnosti, koja je inace presecena pomenutom prugom, napokon biti spojena tako sto ce biti prokopan tunel ispod pruge. UMP dalje sece Spanskih boraca i kod stanice NBG se penje na most iznad buvljaka i dalje na most preko Ade. Jedino su se zeznuli za broj bloka posto nije u pitanju blok 70, vec blok 69.

Nadam se da je sada jasnije...
 
А шта је са делом УМП-а од аутокоманде до панчевачког моста? Кад ће то да дође на ред?
 
Ovo je trasa UMP-a......sa predhodnih strana
umpmapaub1.jpg


umptrasala1.png


umptrasa2yx8.png


Od petlje na T.Bunaru do "Suvog doka" kod brodogradilišta ( prema animaciji)
 
Magistrala ruši kuće
GRAĐANI koji imaju primedbe na nacrt plana detaljne regulacije unutrašnjeg magistralnog poluprstena za deonicu od Tošinog bunara do Autokomande mogu do 12. juna da ih dostave Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove. Nacrt je proteklih dana bio na javnom uvidu u Skupštini grada, opštinama Novi Beograd, Čukarica i Savski venac i tačno se mogla videti buduća trasa magistrale. Ono što je izvesno, kuće sa novobeogradske strane u blizini brodogradilišta moraće da se ruše.

Procenjuje se da će izgradnja etape od Tošinog bunara do Autokomande koštati oko 30 milijardi dinara. Da bi radovi na prilaznim putevima počeli po planu, na jesen, preduslov je da Skupština grada do jula usvoji plan.

Kao što je Generalnim urbanističkim planom predviđeno, trasa UMP kreće kao nastavak Ulice Nikole Dobrovića, preko Tošinog bunara. Dalje se pruža paralelno sa železničkom prugom sa njene južne strane. Na površini se ukršta sa Ulicom omladinskih brigada, a onda i Bulevarom umetnosti. Regulacioni plan predviđa da se na tom mestu probije železnički nasip, kako bi se Bulevar umetnosti spojio sa Trećim bulevarom i budućim magistralnim poluprstenom. Stotinu metara pre Ulice španskih boraca magistrala se penje na mostnu konstrukciju, preko Proleterskih solidarnosti, buvljaka i Jurija Gagarina. Kod ulice Španskih boraca plan je ostavio prostor gde treba da prođe budući laki šinski sistem ka sadašnjem depou tramvaja. Denivelisanom petljom na ukrštanju sa Ulicom Jurija Gagarina UMP će biti povezan sa blokovima i pravcem od Centra "Sava" i autoputa. Preko placa "Jugoslovenskog rečnog brodarstva" magistrala ulazi na most koji će se pružati preko špica Ade Ciganlije.

- Ispod mosta neće biti stanovanja, jer je nehumano, tako da sve tu bespravno podignute kuće neće moći biti legalizovane - objašnjava Dragan Mihajlović iz Zavoda za urbanizam. - Oni koji su tu legalno, moraće da se sele jer će objekti biti srušeni. Vlasnike će obeštetiti Direkcija za građevinsko zemljište koja je investitor. Kada se ovog leta budu rešavali imovinski odnosi, svaki vlasnik će biti direktno kontaktiran.

Kada pređe reku, magistrala će denivelisanom petljom biti povezana sa Radničkom ulicom. Pešačke i biciklističke staze će se liftovima spuštati na Adu, Radničku i Ulicu Jurija Gagarina. Kod Careve ćuprije UMP će ulaziti u dedinjski tunel dužine 2.170 metara. Pre ulaska postojaće raskrsnica. Jedan krak ići će ka novom Rakovičkom putu, koji će se graditi uz postojeću prugu. Drugi krak usmeren je ka Banovom brdu. Prelaziće preko Paštrovićeve ulice sa kojom će biti povezan denivelisanim putevima i ulivaće se u Požešku ulicu. Ta veza je takođe denivelisana. Tako se ubuduće sa Banovog brda ka Autokomandi neće morati ići preko Sajma.

U dedinjskom tunelu biće nekoliko automobilskih i pešačkih ispusta za slučaj da se u njemu dogodi neželjeni incident. U zoni Vojne gimnazije i Muzeja "25. maj" biće ventilacione cevi za izbacivanje zagađenog vazduha na površinu. Tunel izlazi kod Partizanovog stadiona i iznad Ulice Milutina Ivankovića, spušta se na Autokomandu.

IZVOĐAČ
NA predkvalifikacioni međunarodni konkurs za izgradnju mosta preko Ade Ciganlije prijavilo se osam stranih firmi iz Rusije, Austrije, Francuske, Nemačke, Hrvatske i Italije.

- Konsultant na projektu američka firma "Rože Beržer" treba da pregleda dokumentaciju i pripremi je za tendersku komisiju koja će odrediti ko je prošao - objašnjava gradski arhitekta Đorđe Bobić. - Posle se daju dodatni uslovi koje na tenderu treba ispuniti. Očekujem da ćemo izvođača imati na jesen. Tender za prilazne puteve po domaćoj proceduri biće raspisan u septembru.

ZADATAK
UMP je sastavljan od pet sektora. Prvi se pruža od Tošinog bunara preko Bežanijske kose i opet završava u Tošinom bunaru. Drugi ide od Tošinog bunara do Autokomande, treći od Autokomande do petlje Šumice, četvrta deonica je do Bulevara kralja Aleksandra, a peta odatle do Pančevačkog mosta. Zadatak UMP-a je da skrene saobraćaj iz jezgra grada koji nema potrebu da ulazi u centar, već zbog postojeće ulične mreže sada mora da prolazi kroz njega. Izgradnja ove magistrale koštaće oko milijardu evra.
http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=104808&datum=2007-06-10
 
neznam da li ste primetili ali na onim mapama kao nastavak ulice bul. avnoja ucrtan je novi most preko save jel zna neko vise o tome?
 
Taj most je u planu saobracajnica odvajkada, o njemu smo pricali na forumu.
Ukratko, od njega nema nista dok se ne izmesti zeleznicka stanica iz Savskog amfiteatra, do tada prosto nema sta da povezuje, niti ima gde da se "spusti" na desnoj obali. Taj "patrljak" Bulevara AVNOJ-a je dobar primer kako su se neke stvari nekada ipak dobro planiralale.
Jednog lepog dana...
 
Gradnja mosta na Adi počinje krajem godine

Akademik Nikola Hajdin, predsednik Srpske akademije nauka i umetnosti, ocenio je da pripreme za gradnju mosta preko Ade Ciganlije relativno dobro napreduju i da bi krajem godine mogla da počne izgradnja.
Priznati konstruktor mostova izjavio je da je idejni projekat završen, izabran konsultant za most i da je početkom juna raspisan tender, tako da će uskoro biti odabran izvođač radova.

- Ako sve bude bilo po planu, mi bismo već krajem ove godine počeli da radimo, i to prvo pripremne radove na terenu. Za tri i po do četiri godine most, jedan od najvećih u Evropi, supermoderan, kakav dolikuje Beogradu, mogao bi da bude završen - rekao je Hajdin.

On je ukazao da bi tek most preko Ade Ciganlije značajno doprineo poboljšanju saobraćaja.
- Do tada problem bi delimično trebalo da reši obilaznica kod Ostružnice - napomenuo je Hajdin.
http://www.24sata.co.yu/vesti.php?id=11073
 
Ma sada bih bio zadovoljan da samo pocnu na vreme

Krajem 2006 sam planirao da napravim listu svega sto je bilo obecano da se pocetnezavrsi do prolecapocetka 2007, ali nisam... sad mislim da uradim to isto za sve sto treba da pocne oko kraja 2007, pa posle da vidimo koliko je ispunjeno
 
Vrh