Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624929#p624929:1epnu43j je napisao(la):
Bulbulderac17 » 25 May 2019 02:50 pm[/url]":1epnu43j]kako ih nije sramota ovako aljkavo da rade...pa ja im ne bih dao da rade ogradu u vikendici u lipovici


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pretvoriše nam grad u Beton City.
 
Сад Весић спомиње и Раковицу, а из СЈП само Баново брдо.
 
Ahahahahaaaa još ih je i kiša uhvatila pa su asfaltirali po kiši. Zato rade sa 3 kopača, 2 velika i 2 mala krana. Ovaj prefabrikovani element nema ko da napravi niti da ga voza pod uglom itd.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625124#p625124:1mp14nu7 je napisao(la):
mapmaker » 26 Мај 2019 01:14 pm[/url]":1mp14nu7]
Гага":1mp14nu7 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623947#p623947 je napisao(la):
Pegasus » 21 Мај 2019 12:14 pm[/url]":1mp14nu7]Gago ako pocnu radovi za mesec dva kao sto ocekujemo, kada mislite da je realno da bude pusten u saobracaj taj prolaz?
...480 дана ће трајати радови...

### mjau^2 ###
And sad kako da čovek ne psuje kad pročita ovakvu informaciju.

Pa za 480 dana u ozbiljnim zemljama mogu da naprave... Uf šta i ja se$&m poredim ovo sa ozbiljnom zemljom.

Može im se.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
А што ниси цитирао целу ту реченицу где је објашњено шта све спада у 480 дана, него овако тенденциозно само први део ? Битно је само пљувати и написати, ово што си написао, да исподнеш као неки ...... !!!!! Што не прочиташ целу техничку документацију о изградњи овог подвожњака па ће ти бити јасније многе ствари.
Али нема везе, @Хомер ме је предухитрио у одговору и спустио те на земљу.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625185#p625185:1mp14nu7 je napisao(la):
Nik_B » 26 Мај 2019 08:38 pm[/url]":1mp14nu7]Probijanje i izgranja tunela ispod autoputa za jedan vikend. Rekao bih da je po obimu posla kao i taj nas, za koji ce kako su najavili trebati godinu ipo dana:

https://youtu.be/btOE0rcKDC0
Овај снимак је већ милион пута постављан на разним темама.
По обиму посла не може у опште да се пореди са пробијањем железничког насипа. Једно је радити подвожњак испод аутопута, а друго испод железничке пруге, где се железнички саобраћај неће прекидати, где ће се радови обављати под пуним струјним напоном, сем кад се буду мењали каблови-на пар сати (ноћу), и тад ће се искључивати струја.
 
Гага":1rzipa2i je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625124#p625124 je napisao(la):
mapmaker » 26 Мај 2019 01:14 pm[/url]":1rzipa2i]
Гага":1rzipa2i je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623947#p623947 je napisao(la):
Pegasus » 21 Мај 2019 12:14 pm[/url]":1rzipa2i]Gago ako pocnu radovi za mesec dva kao sto ocekujemo, kada mislite da je realno da bude pusten u saobracaj taj prolaz?
...480 дана ће трајати радови...

### mjau^2 ###
And sad kako da čovek ne psuje kad pročita ovakvu informaciju.

Pa za 480 dana u ozbiljnim zemljama mogu da naprave... Uf šta i ja se$&m poredim ovo sa ozbiljnom zemljom.

Može im se.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
А што ниси цитирао целу ту реченицу где је објашњено шта све спада у 480 дана, него овако тенденциозно само први део ? Битно је само пљувати и написати, ово што си написао, да исподнеш као неки ...... !!!!!

Да се разумемо ако си ти ово лично схватио,
Не, ја ово ништа нисам писао на твоју адресу.
И да,
Ја дефинитивно нисам стручњак и грешка је што сам навео цео временски период, јер је управо рок за израду техничке документације посебно споран.

Ако су за тај период урачунали добијање дозвола од ове администрације, онда је то нажалост у реду, можда им треба и више времена.
Али ако им за израду идејног и главног пројекта са све снимањем и израдом подлога и прикупљањем података од надлежних служби треба толико.
Е онда је мени то још горе од она 420 дана. Наравно уколико и ту нису укалкулисали време за добијање података од разних служби.
Што је страшна реалност ове земље.

Враћам се на почетак, да, ја нисам стручњак и нема потребе да ме "спушташ на земљу" са реалношћу у којој живимо, јер био ја лаик или не у овој земљи се велики проценат, свеукупних пројеката, ради траљаво.
Што због пара, којих нема.
Што због политике и дилетантизма, чега има у изобиљу.
Што због негативне селекције, која траје већ ххх година.

Тако да опростићеш ми на #мјаукању# јер ми је страшно да им треба толико времена за овај пројекат.

Поготово што, да су имали мало више мозга и људи који разумеју проблем, могли су то да раде у исто време док реконструишу тај део пруге.

Што је моја првобитна замерка.

Без љутње и
Поздрав



Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Izvinjavam se ako je već bilo - jel se zna što ne spoje Bulevare umetnosti i crvene armije sada kada nema saobraćaja po šinama kad već kod Tošinog bunara prokopaše nasip?
 
Због процедура очигледно и лоше координације.
 
Foto-finiš. Ako im je 5. juna probna vožnja baš treba da se potrude.
44fe6619d57a544f53fb2f6eb2e07703.jpg
972b2c3d514b892de995805a83fb7812.jpg
7c3125fdb4e10982c5e7157616fc5c62.jpg
c0fdc726f6e44c361b734eb48ff54775.jpg
c18ac41b8aa87ee4f108459cb0d041f5.jpg
5a490fd204a646224f9e2366832e346c.jpg
dd90a100e61abf1ae78b1afe5791268c.jpg
0260faf8cddc7c9c74ef410c3d2f47cf.jpg
196b5ca425426985b6139928ae060da4.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Izvinjavam se @Tikvica što sam uzeo jednu fotografiju, ali morao sam da probam kako bi ispalo, ako smeta ukloniću.
Sama betončina, a moglo je uz malo rada, volje i planiranja ispasti ovako:

tram-bastica.jpg
 
Au contraire Miki au contraire (što bi rekao Del boy),slobodno uzimaj sve je to naše.Dobra ideja ali veći deo pruge je na stubovima,teško je moglo ovako.Ali kada bi ovo pored šina malo kultivisali i zasadili neku travicu i to bi značilo.



Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Ma nema veze što je na stubovima, prosto je sanduk mosta mogao biti osim podloge šina popunjen zemljom. Ovako će leti sve da cvrči na suncu.
 
Реално може овако да се уради, шта више мислим да може и неко ситно цвеће попут маслачка или беле раде да се посади.

Мада мислим да су пројектовали бетонске баштице да би камиони-куле за поправку контактне мреже могли лакше да уђу. Али то је већ грешка што нису набавили те камионе са опремом за кретање по шинама (као багерчићи које имају ЗГОП и ИЖС или локо-трактори у Лајковцу).
 
Ево како то изгледа у Ници, снимљено септембра прошле године:



Трамвај преко главног трга:



Водоскок у парку "Папијон" поред тог трга:





......................

Успут, ево како споменик може да стоји ван главне осе у истом парку:

 
Ono kada više ne znaš koji komentar da ostaviš na ovu tragediju od radova. Mislim da bi starlete sa pinka bolje odradile ovaj beton, gde su ovim ljudima oči kada ovako rade :blah:
 
Da li ce se ugradjivati skretnice ispred ulaza u depo da bi mogla da se nastavi pruga u Djordja Stanojevica na Crvene Armije? Da li se odustalo od trase oko Belvila?
 
Hvala bogu da su izbetonirali, bio sam se brinuo da ne zasade travu, narusili bi ambijentalnu celinu
 
Mogla je trava komotno kao sto je u milutina milankovica ali to je komplikovano za gradski trust mozgova ...
@dosljak postoji kula koja moze da ide po sinama ima dodatne tockove to je mercedes naj novija
 
Стављена је надстрешница на мосту у смеру ка Кнежевцу и Бановом брду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625266#p625266:2xk5stdw je napisao(la):
mapmaker » 27 Мај 2019 08:47 am[/url]":2xk5stdw]
Гага":2xk5stdw je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625124#p625124 je napisao(la):
mapmaker » 26 Мај 2019 01:14 pm[/url]":2xk5stdw]
Гага":2xk5stdw je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623947#p623947 je napisao(la):
Pegasus » 21 Мај 2019 12:14 pm[/url]":2xk5stdw]Gago ako pocnu radovi za mesec dva kao sto ocekujemo, kada mislite da je realno da bude pusten u saobracaj taj prolaz?
...480 дана ће трајати радови...

### mjau^2 ###
And sad kako da čovek ne psuje kad pročita ovakvu informaciju.

Pa za 480 dana u ozbiljnim zemljama mogu da naprave... Uf šta i ja se$&m poredim ovo sa ozbiljnom zemljom.

Može im se.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
А што ниси цитирао целу ту реченицу где је објашњено шта све спада у 480 дана, него овако тенденциозно само први део ? Битно је само пљувати и написати, ово што си написао, да исподнеш као неки ...... !!!!!

Да се разумемо ако си ти ово лично схватио,
Не, ја ово ништа нисам писао на твоју адресу.
И да,
Ја дефинитивно нисам стручњак и грешка је што сам навео цео временски период, јер је управо рок за израду техничке документације посебно споран.

Ако су за тај период урачунали добијање дозвола од ове администрације, онда је то нажалост у реду, можда им треба и више времена.
Али ако им за израду идејног и главног пројекта са све снимањем и израдом подлога и прикупљањем података од надлежних служби треба толико.
Е онда је мени то још горе од она 420 дана. Наравно уколико и ту нису укалкулисали време за добијање података од разних служби.
Што је страшна реалност ове земље.

Враћам се на почетак, да, ја нисам стручњак и нема потребе да ме "спушташ на земљу" са реалношћу у којој живимо, јер био ја лаик или не у овој земљи се велики проценат, свеукупних пројеката, ради траљаво.
Што због пара, којих нема.
Што због политике и дилетантизма, чега има у изобиљу.
Што због негативне селекције, која траје већ ххх година.

Тако да опростићеш ми на #мјаукању# јер ми је страшно да им треба толико времена за овај пројекат.

Поготово што, да су имали мало више мозга и људи који разумеју проблем, могли су то да раде у исто време док реконструишу тај део пруге.

Што је моја првобитна замерка.

Без љутње и
Поздрав



Sent from my Note 4 using Tapatalk
Далеко од тога да сам лично схватио. Ни ја нисам стручњак за ову област, све што знам о грађевинарству сам научио на нашем Беобилду :kk:

Некако ми је криво што се одмах све „дочека на нож“, одмах се спомиње ј.... политика, и сличне ствари, а да се претходно није сагледало колико стварно треба времена за тако један комплексан и свеобухватни пројекат. Треба прочитати целу техничку документацију, а да будем искрен ја јесам и то све четири, јер ме баш јако интересује изградња овог подвожњака, па ће се тек онда видети колико и шта све треба урадити.

Не треба заборавити да је три пута објављивана јавна набавка (прва 2015.године) и једанпут директан позив Дирекције за изградњу Београда, самим грађевинским фирмама за изградњу подвожњака и нико се није јавио, тек из трећег пута (јавне набавке) је изабран извођач радова. Баш због комплексности и тежине самог пројекта нико није желео да прихвати овај посао, то су ми рекли у једном грађевиском предузећу са којим стојим релативно јако добро, а коме је исто послат директан позив.

Чак ето ни сам Новкол (г.п.) није желео да прихвати овај пројекат јер су радили малтене исти такав, али за скоро две трећине мањег обима, саобраћајница је била 1+1, а овде треба да буде 3+3, са четири железничка колосека (биће проширење пруге на овом делу, и то треба узети у обзир). То је био пројекат изградње железничког подвожњака у Сремској Митровици http://novkol.co.rs/geotehnicki-radovi/ . И при изградњи овог подвожњака није био прекидан железнички саобраћај, као што неће бити прекидан ни при изградњи овог подвожњака у Булевару уметности. Новколу је иначе требало две године за изградњу овог подвожњак, а ту је улазило што ти кажеш и „израда идејног и главног пројекта, снимања, подлоге, и све остало и наравно сама градња“.

За „спуштање на земљу“ сам мислио само на овај пројекат, јер о њему и причамо, а не свеукупних пројеката. Наравно да има и те како траљавих пројеката, али овај баш није, доста се темељно ради по свим тачкама. То кажем по ономе што чујем од неких људи који колико-толико знају о овом пројекту и наравно читајући техничку документацију.

Без љутње и поздрав
 
Гага":3l2vlzmp je napisao(la):
Без љутње и поздрав

Ма од љутње нема ништа.

Ја овај подвожњака чекам још од када сам као клинац дошао на блок 70а па некако имам краћи фитиљ када је тај пројекат у питању и нажалост знам да је ове већ трећи покушај за реализацију овог пројекта.

Такође сам индиректно у причи око неких већих пројеката, неких других фирми, па обзиром да знам колико времена троше на израде идејних и главних пројеката мало ми био превелик период који су овде навели.

Да се не понављам али проблем,бр.1 је то што нису ово радили при реконструкцији овог дела пруге.

Идемо даље


Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Vrh