Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Milan":3o5weg0g je napisao(la):
Nisu šine za metro već verovatno deo mašine koja će tu biti instalirana i koja treba da gura delove mosta ka pilonu. Ko je gledao kako je građen vijadukt Mijo zna otprilike o čemu se radi. Ukoliko nije to, onda je deo neke druge mašine
 
Technical data:

Total length: approx. 929m
Total width: approx. 45m
Bridge surface: approx. 42.000m2
Planned construction time: 40 Monate
Lanes / Use:
2 lanes in each direction plus emergency lanes


i što je najvažnije:

One tram line in either direction

Ok, bar od izvođača nisu krili kakav će šinski sistem da ide preko mosta :)
 
Sad možemo da nagađamo i koje će se linije JGS prve formirati po završetku mosta - tipujem da će odmah uvesti tramvaj Banovo brdo-Blok 45 :)
 
Што је било у плану давних дана, и без моста... А то је свакако проширење трамвајске мреже које бих поздравио. Само да те шине не буду БЕЛАМ за 22. век...
 
Možda i projektanti ne vide razliku izmedju LRT-a i tramvaja :)
 
BG nema metro, ali ima tramvaj.

Postoje dve varijante - ili da sredina mosta ostane prazna narednih 243 godine dok neko ne resi da pocne izgradnja metroa, ili da se jednostavno sinama povezu tramvajske pruge s jedne i druge strane mosta.
 
Pa tramvaji iovako fale 0,1,4,8 a i 15,16,17,18 i 19 bi trebalo po svim planovima da su tramvaji. To je 9 novih tramvajskih linija. One treba da rade kao ispomoć metrou dok bi trolejbusi radili kao ispomoć tramvajima u brdskom delu grada a autobusi gde god stignu. U to da uključimo i žičare i rečni prevoz. Bilo bi svakako mnogo bolje. Ali sada ono što najviše koči pravilan razvoj grada jeste nedostatak gradske železnice <u svim pravcima> jer je tako onoliko područje grada samo formalno i na papiru kada nije efikasno povezano sa prvom zonom i centrom. To je najveća bruka Beograda.

Čitao sam na netu jedan zanimljiv podatak da je 80% obilaznica u engleskoj čak povećalo gužve jer je stvaralo veliku koncentraciju dodatnih vozila i u obodnim delovima grada pa im je prebukiran i gradski prevoz.
 
ja sam i dalj eza 4 trake u jednom smeru, ne treba razmišljatio trenutnom rešenju poblema, nego o ponovnom pojavljivanju tog problema u budućnosti, tako da je bolje da se taj poblem (gužve) produži za još koju godinu dodavanjem još jedne trake i još par miliona evra
 
Moras da razmisljas i o tome da li su Bulevar Vojvode Misica, Radnicka, Jurija Gagarina itd. spremne da prime vozila koja dolaze iz cak cetiri trake. Pogledaj danas guzve na ukljucenjima i iskljucenjima sa Gazele - e, pa to na kvadrat, tako bi to otprilike izgledalo.

Automobilskom saobracaju treba obezbediti normalno funkcionisanje (koje danas nema), ali ga ne treba favorizovati u odnosu na sisteme prevoza koji su daleko efikasniji i u ovom trenutku veoma neophodni gradu (da, mislim na je*******eni metro :D )
 
Homer Jay":rknhb8vv je napisao(la):
Moras da razmisljas i o tome da li su Bulevar Vojvode Misica, Radnicka, Jurija Gagarina itd. spremne da prime vozila koja dolaze iz cak cetiri trake. Pogledaj danas guzve na ukljucenjima i iskljucenjima sa Gazele - e, pa to na kvadrat, tako bi to otprilike izgledalo.

Automobilskom saobracaju treba obezbediti normalno funkcionisanje (koje danas nema), ali ga ne treba favorizovati u odnosu na sisteme prevoza koji su daleko efikasniji i u ovom trenutku veoma neophodni gradu (da, mislim na je*******eni metro :D )
POTPISUJEM!
 
Не верујем да на овом форуму неко то не потписује. Још само да се одговорни другови убеде да град ове величине не може бити аутомобилско-трамвајски... :rolleyes:
 
Fino napreduje i deo na nbg,i tamo izgleda prave stubove kao na starogradskom delu.Elem,imam pitanjce-kako ce se UMP ukrstati sa Bulevarom Kralja Aleksandra i ulicom Dimitrija Tucovica(nadzemno,petalja,tunel il sta)?
 
To bi i ja voleo da znam. Ne vidim nijedan drugi nacin osim tunela a da se ne rusi pola tog kraja izmedju ukljucujuci i katolicku crkvu (koja ima rang katedrale, je li) koja je zasticeni spomenik kulture
 
Crkva se neće rušiti i plan detaljne regualcije je za taj deo već usvojen (plan je za nekoliko ulica do bulevara, dok još uvek ne postoji plan za deo između bulevara i dimitrija tucovića, ali po onome što znam kao neke informacije, put bi trebalo da više vuče ka desnoj strani Tršćanske tj. ka Cvetku dok će leva strane Tršćanske biti zelena zona, deo od Vojvode Savatija do DT-a).

Odmah da kažem da taj plan samo predviđa prostornu namenu, a ne bavi se samim UMP-om i njegovom preciznom trasom. Po tom planu postoje uključenja/isključenja u Bulevaru. To je ono što mene najviše buni jer je priča oduvek bila da će postojati raskrsnica UMP-a i u Dimitrija Tucovića, a razlika između Bulevara i DT-a je suviše mala da bi se put tako odjednom spustio ka DT i pravio raskrsnicu i onda nastavio ka groblju. U svakom slučaju, kada bude bilo nešto raspisano sigurno ćete ovde prvo saznati.
 
UMP ce prelaziti autoput, ulaziti u tunel ispod Sumica, izlaziti na ukrstanju sa Gospodara Vucica, ponovo ulaziti u tunel ispod Bulevara i izlaziti kod D.Tucovica, kako bi nastavio da se penje do groblja itd. Posto je Bulevar na brdu, ne vidim nacin da se UMP ukrsta sa istim. U planovima je oznacen samo koridor UMP-a, kao i na regulacionim za prostor oko Sumica.
 
Људи моји... Да ли је неко размишљао колико ће све то да кошта? Кад мисле да се све то изгради??? Бојим се да ће се УМП дуго, дуго завршавати у Топчидеру...
 
Ajde, bez histerije :)

UMP je i zamisljen kao dugorocni projekat. Prvobitno je bilo planirano da cela deonica bude kompletirana do 2014. godine, ali je to vrlo nerealno, pre svega zbog finansija. Inace, UMP je dobro zamisljen po deonicama, tako da svaka sledeca koja se bude gradila i bude pustana u saobracaj ce jednim delom sluziti svrsi.

Po meni je u svakom slucaju mnogo bitnija spoljasnja obilaznica grada, sa mostom kod Vince, jer ce ona preuzeti kompletan tranzit i napokon osloboditi centar grada teretnog saobracaja.
 
Vrh