Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=397804#p397804:2qdcf4gh je napisao(la):
relja » Sun Jul 17, 2016 7:43 am[/url]":2qdcf4gh]Ima li vesti sa gradilišta?
Danas (nedelja) vidim da su u Omladinskih Brigada stavili oznake i prepreke da je zabranjeno skretanje ka Tošinom Bunaru. Tu gde će sada biti ulica je bio samo početak ulice koji se koristio kao ulaz na parking od Tehnomanije i ostalih radnji u tom bloku, ali pre svega kao parking. Sada je sve to blokirano i danas su radila 3 bagera.
 
Ovo je mislim bilo pominjano, ali valja ih sto cesce potsecati posto ovo nema smisla. Papreno smo platili most i pratecu infrastrukturu i odavno krenuli sa otplatom kredita a ne koristimo sve njegove kapacitete i potencijale.
 
Какве везе имају лифтови за бициклисте са улицом која се гради пар километера даље?
 
Aj sto ne koristimo kapacitete, nego je sramotno sto za most niko nije nadlezan pa se tako odvodi ne ciste i kad padne i najmanja kisica naprave se barustine na preskupo placenom mostu. Da ne pominjem da su ukljucenja i iskljucenja dosta lose obelezena(i napravljena al ajd) pa tako postoje nedoumice iz koje trake se iskljucujes za npr. pravac sajma a iz koje trake za pravac J. Gagarina. Po trenutnim obelezjima za sajam se iskljucujes iz srednje trake a za J. Gagarina iz skroz desne. U prevodu 9 od 10 ima nedoumicu oko ovoga i sva sreca da nema nesreca. Pa lose obelezena zaustavna linija kad se ukljucujes iz pravca sajma ka mostu, pa lose obelezena ulazna rampa iz pravca J. Gagarina na most koja ima privremenu zutu traku u sredini pa ljudi ne znaju jel to dve ili jedna traka.

Sve u svemu sramota.
 
IMG_20160719_162543.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398199#p398199:y64lmxr6 je napisao(la):
dr strangelove » Уто Јул 19, 2016 4:38 pm[/url]":y64lmxr6]
IMG_20160719_162543.jpg
Данас су успели да комплетирају кран.

Сликано телефоном.
 
Недеља 24.07.2016.
Слике на брзака обзиром да сам имао 12 минута на располагању. Имам нервозног шофера.
Линк за мало бољу резолуцију
https://goo.gl/photos/YaZ3vxEq8gR9LHa49
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Машине буше рупе, у те рупе се убацују велике цеви и арматура а затим се све пуни бетоном
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
То после изгледа овако
Pogledajte prilog 12
Поглед из другог угла
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Изгледа да истовремено раде и на измештању водовода
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Није ми баш јасно зашто не граде по реду стубове већ на прескок.
Следећи обилазак тек за две недеље. Можда нека фотка са прозора канцеларије.

:rant: Поставим један редослед фотографија и када прихвати испадене сасвим другачији редослед. Ово излуђује! :rant:
 
Чика Брано, свака част на репортажи, укњижен плусићћћ :kk:
Изгледа да радови лепо напредују.
 
Ne bi trebalo, ali se "već" oko 2100 godine se mora razmišljati o kompletnoj zameni kosih zatega. Most je tako i projektovan da može da ostane stabilan kada sa glavnog raspona i onog prema Čukarici fali po par "kablova", dakle ukupno 4 (zapravo su to skupovi čeličnih sajli, svaki od 80 koliko ih ima na mostu, je skup od oko 70 tanjih čini mi se, u zavisnosti od tačne pozicije), baš da bi ovo moglo da se izvede bezbolno kada dođe vreme.
 
Pozdrav,

Evo i jedan lep snimak Mosta na Adi:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VohZwD4yAOU[/youtube]

Toliko od mene :)

Pozdrav!
 
Čekajte, hoce ovaj deo gde je pesak ići po zemlji ili će biti na stubovima? Ako bude po zemlji, to opet znači semaforizovane raskrsnice i tako dalje...Uglavnom loše rešenje.
 
Da od pocetka peska okvirno krece deonica na zemlji i ukrstanje sa dve raskrsnice dok se ne dodje do Tosinog Bunara.
 
Nije to tako loše rešenje. Novobeogradska mreža saobraćajnica omogućuje da ovde bude raskrsnica u nivou, jer ako neko ne ide ka Mostu na Adi ne mora da ide ovuda. Tu je spajanje sa jednim od najvažnijih pravaca ka gradskom jezgru Zemuna preko Bulevara umetnosti na jednu stranu i poslovnom zonom Novog Beograda u samom središnjem delu Novog Beogada sa obe strane pruge u neposrednom okruženju te raskrsnice.
 
Na fotkama ižvrljani tramvaji. Sve ih je više. Video malopre katicu iscrtanu celu u BKA. Pomamili se. Prezirem treš potpise.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Ako siđu na pesak pa naprave nekoliko semaforizovanih raskrsnica,ja neću nikad da idem tuda,mada sam imao nameru, kada idem iz borče na adu i ibarsku magistralu.Bliže mi je autoputem,pa preko kružnog toka kod arene na most na adi.
 
Sa Omladinskih brigada je skroz ok da bude raskrsnice (bolje bi bio kružni tok, ali avaj) pošto bi rampe na još nednom delu NBG bile stvarno suviše.

I meni je prvo delovalo bolje da UMP "leti" sve do Tošinog bunara, ali sam ipak promenio mišljenje, nema potrebe za takvom vezom. Ada je prevashodno gradski most, bulevar od tri trake je sasvim dovoljno rešenje .

Đorđije, ako ne želiš semofore i cimanje do ibarske, iz Borče pravac novi most pa obilaznica. Jeste nešto duže, ali udobnije mnogo, ja iz Zemuna sada često tako (a meni je to još više kontra).
 
Vrh