Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ako sam dobro video veceras u prolazu, asfaltiran je prilaz sa kruznog toka ka BVM, cak je signalizacija odradjena. Mozda odmah ujutru puste saobracaj ka gradu preko kruznog toka?
 
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=93765

Vesti :: Beograd
Kolaps kod Ade i na Banovom brdu »
13. Oktobar -> 14. Oktobar. 2013. | 09:51, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Zbog radova na petlji "Radnička", u bulevaru Vojvode Mišića u smeru ka gradu jutros je došlo do pravog saobraćajnog kolapsa.

Otežan je saobraćaj i na Banovom Brdu, a u Požeškoj ulici automobili bukvalno mile.

Zbog radova u toj ulici funkcioniše samo jedna traka.

Radovi oko mosta u Radničkoj u poslednjih desetak dana u špicu dovode do velikih problema u saobraćaju.

Posle dolaska saobraćajaca na lice mesta, situacija se malo poboljšala, ali su gužve i dalje velike.

Saobraćaj iz grada ka Obrenovcu prebačen je kod Ruske ulice na suprotni kolovoz, i u dve trake usmeren preko južnog vijadukta.

Otežan prolazak kroz Bulevar vojvode Mišića i Radničku očekuje vozače u suprotnom smeru ka centru, budući da im je do sredine sledeće nedelje na raspolaganju samo jedna traka preko južnog vijadukta. Vozači koji iz Obrenovca idu ka gradu koriste još dve rampe kružnog toka, jednu za prelazak Mosta na Adi, a drugu za odlazak ka petlji Hipodrom.

Ova izmena na snazi je do srede, kada će sva vozila koja se kreću ka gradu takođe biti preusmerena na kružni tok nove petlje. Većih zastoja u pravcu ka Banovom brdu ne bi trebalo da bude, pošto su vozačima sve vreme na raspolaganju dve trake.
 
Na kamerama se mogu videti vozila koja se preko kružnog toka uključuju na most u smeru ka Novom Brogradu.

Pitao sam koleginicu koja sa Čukarice dolazi na posao da li zna za tu novu mogućnost. Kaže da joj ne znači ništa, pošto se jutros kolona protezala do iza njene zgrade ...
 
Istina, trenutno ne znaci nista, jer je kolona ogromna; pa je bolje skrenuti kod secerane i napraviti krug oko hipodroma, i tako doci do NBG.

Ali dobro, treba izdrzati ove preostale dve nedelje do 25. Oktobra.
 
Uh ajd još te dve nedelje da nekako preguramo, početak kolone jutros u košutnjaku je bio pre kuće Bili Pitona, skoro do topčiderskog groblja, do košute sam putovao tj mileo skoro pola sata! :bash:
 
Asfaltiran je prilaz od hipodroma ka BVM. Mislim da su im ostale ograde još. Danas sam na savabridge video kako peru ulicu od peska.

Nego nadam se da neće da zaborave. Sklonili dizalicu a rupa ostala. Južni vijadukt mora da se ovde iskrpi.
screenshot-2013-10-14-19.png
 
Malo da zakeram....da li mi se čini ili ograde nisu iste na južnom i severnom nadvožnjaku, imam utisak da je gornja cevka na južnom deblja ( veći prečnik ) I zastitna mreža preko pruge obzirom na ugao pruge prema nadvožnjaku treba da bide na severnom više pomerena prema sajmu od južne ili bar da budu paralelne ( dobro možda će na južnom da dodaju još par segmenata kad zakrpe rupu od dizalice) :grand:
 
Ograde su iste - samo se na južnom iza ograde vidi i "sendvič barijera", pa se čini da je vrh ograde deblji!
 
Počelo je postavljanje čeličnog stepeništa na severnom pristupu stanici za šinski saobraćaj. Izgleda da se stvari odvijaju prema scenariju koji sam predvideo u foto reportaži. Na prvi pogled (u vožnji), rešenje ne deluje baš reprezentativno i u skladu sa dosada urađenim. Više liči na neko servisno stepenište.
 
U toku je asfaltiranje priključenja i uzlazne rampe iz ulice Antifašističke borbe na vijadukt u smeru mosta:

sfu3.jpg


3ms4.jpg


63ju.jpg
 
Зна ли се када ће бити готов цео вијадукт на Новом Београду?
 
И када саберемо ово...
Пошто нема везу са по две траке са Ј.Гагарина, главна северна вена моста је УМП. Осим што је паралелан са аутопутем (бесмислено) и стога доста умањује покривеност мостом на НБГ, УМП дуж своје трасе има свуда прикључке такође по једном траком и то из врло чудних смерова и у врло чудним смеровима. Све захтева некакво маневрисање по блоковима итд.
Разумем да се нема пара за изградњу, али онда је требало барем дефинисати планом ако не експропријацијом простор за будуће петље, мост повезати са по две траке у Ј.Гагарина, а новац од овог дуплог аутопута уложити у јужни део, који више вапи за саобраћајним улагањима.

Све у свему изузетно чудно решење!!
 
Videćemo kako će biti kada urade LOT1.
Ja se iskreno nadam da će dodati još rampi. Čak i da svuda dodaju po još jedan par mislim da neće biti strašno, ima tu dovoljno mesta da se polako uključiš. Eventualno neka dodaju još jednu traku na samoj petlji za uključenja.

Ovako kako sada stvari stoje dobar deo umpa je nepotreban. Naročito ako će dalje tunel i ostatak da rade kroz ko zna koliko godina ili nikad.
 
Neko se igra sa kamerom na vrhu pilona i ovom prilikom mu se zahvaljujem jer sam video sve što me interesovalo oko trenutnih radova na petlji Radnička :) . Kao da su meni dali kontrolu na pola sata :)

Evo i par uglove koje ranije nisam video sa ove kamare, skinuto pre 5 min:

igra.jpg


igra-2.jpg
 
I ja bih zamolio one clanove foruma koji su eventualno u mogucnosti( ulogovani, registrovani,itd) da pomeraju kameru 4 na Savabridge-u, da ovih dana, dakle u ovoj vrlo bitnoj fazi (zavrsetka petlje) mogli svi zajedno sto vishe da pratimo finalizaciju radova.
 
Treba zapamtiti ovu sliku i uporediti je sa slikom nakon sto uklone plovne objekte. Hvala unapred onome ko bude uhvatio sledecu ;)
 
Kulovgrade,kulovgrade..zaista pored sajma treba ukloniti te splavove em su grozni,em zagađuju,em zaklanjaju vidik na reku,em njihovi vlasnici parkiraju duž obale pa sa klupa ne možete da vidite reku.Ukloniti bagru,Hvala. :kafa:
 
Одакле се то не види река? Са шеталишта? Па то је случај са свим сплавовима у БГ. Ови можда јесу слабијег бонитета и мање лепоте, можда. Али то треба свуда увести у ред. Био сам на савском кеју на нбг има лепих и занимљивих сплавова а многи дају утисак као да сте на отпаду.
 
Vrh