Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

I sve je lepo dok se ne zaglaviš u liftu zbog neodržavanja..uostalom, stanica na ovoj visini i ove veličine apsolutno ne ispunjava evropske standare za šinske sisteme,vestibili nije nešto što se moraju predvideti zbog estetike, već elementarne funkcionalnosti i dostupnosti,a liftovi sa rampama po evropskim standardima služe za invalidna lica kao na Vukov spomeniku,ceo sistem javljanja i obaveštenja o požaru nije predviđen+video nadzor zbog bezbednosti na platformi,tehničke prostorije za službena lica u održavanju i obezbeđenju stanice,i na kraju toalet i minimalni sadržaji. :kafa:
 
Po meni je problematicno to sto je gotovo ocigledno da je u pitanju neka naknadna promena zarad ko zna cega. Srecom pa mesto na kome je ova intervencija radjena nije presudno u funkcionalnom smislu ali govori o stanju stvari.
 
Pretpostavljam da su isli na ustedu troskova, verovatno da bi izbegli da u opste dodje u skupstinu grada mogucnost glasanja za jos jedan dodatni kredit za most, iz poznatih razloga. Ali slazem se da je nakaradna promena.
 
Pitanje je da li će ovakav projekat dobiti protivpožarnu saglasnost i upotrebnu dozovlu,ako su radili uštedu kako kaže Milanče onda to ne može da bude na uštrb bezbednosti i važećih evropskih propisa za gardnju stanica ove veličine i visine.Možda će morati još jedan anex ako misle da se ovo prihvati za upotrebu,dpgradnja vestibila ,pokrivanje stanice,zastaklivanje donjeg dela sa svim bezbednosni merama,kao i formiranje službi za održavanje stanice.
A kako vidimo na Nbg stran,i tamo se barem koliko vidimo u gruboj fazi poštuju ti propis.
 
dsc04185.jpg

nadam se da ce ovdje uraditi neki zid da nece ostati ovako sklepano
dsc04186.jpg
 
Isto sam pomislio tu je neophodan zid kao dugačka žardinjera,se nekim zelenilom,drvećem i sl.kao i pokrivena tramvajska stajališta..
 
Odgovor 2012 u temi o gradskoj zeleznici a u vezi sa mostom na adi

2012":14bwk671 je napisao(la):
A kako ce da prodju kroz pilon...koja je širina prolaza kroz pilon? Kako će da nosi vibracije BGVoza? I na kraju zašto je rađena takva opasna krivina na Nbg strani koja nije po propisu za klasičnu železnicu?I zašto su onda planirani metarski koloseci za tramvaje kada je bilo jeftinje da BGVoz pravo sa stanice Nbg pojuri sve do Ade..i zašto su rađene stanice za tramvaj a ne za sve vidove železnice? Tu leži kvaka.. :kafa:

bridge03.jpg
 
2012":2oijj6bx je napisao(la):
I sve je lepo dok se ne zaglaviš u liftu zbog neodržavanja..

Dobro je kad si vec predvideo da ce se ljudi zaglavljivati u liftu zbog neodrzavanja... kad ce se to desiti za 10 godina???
 
Igor,Hvala na trudu,metro voz se provukao..ali dalje nema..čak ne može ni da stane na platformu na mostu, a kamo li da siđe sa njega..a još teže u onu extreme krivinu do njega. :kafa:
Ivandr...,pa javilo mi se..ali zaboravio si na+10 tačaka koje sam stavio kao +bonus. :wink:
 
I da ne može da ide metro preko mosta, može tramvaj, a budući da po Jovin/Miletin projektu metro most dolazi umesto Mosta Miladina Zarića, Beogradu treba tramvajski prelaz preko reke na drugom mestu - recimo na ovom.

Prema tome, i u slučaju da ne može da nosi metro, ovaj most nije promašaj.
 
Naravno da nije promasaj. Meni je sasvim ok da tuda ide samo tramvaj a metro po nekom izmenjenom unapredjenom francuskom projektu. Uostalom i francuzi su razmatrali most Miladina Zarica i to ozbiljno ali nasi nisu prihvatili u prihvacenoj studiji.
 
Tolika investicija najskuplji most na svetu da bi nosio tramvaj :?: ,beograđani mogu samo da budu ogorčeni..ovo što "naši" nisu prihvatili je prošlost..neko drugi će to da reši..
 
To je bilo moje misljenje, gde mi je tramvaj i za prvo vreme sasvim prihvatljiv. A da li ce neko kasnije dograditi i srediti u klasicni metro ostaje da se vidi, ne sumnjam da most moze da podrzi metro vozila.
 
Pretpostavljam da ce smanjiti cenu petlje jer umesto betona stavise montazni materijal i vratiti taj visak novca u budzet?

Da ne bude da nisu imali dovoljno novca i da je ovo privremeno resenje kao tobogan 50 godina.
 
Igor,Ma to je ok ..i ja nislim bolje išta nego ništa..ali će nas ta nadogradnja skupo koštati kao i vađenje metarskih šina...i kada se pogleda situacija na terenu kada se bude radio metro,na kraju petlje radnička trasa jedino može da ide oko hipodroma pa ispod požeške.
 
Da verovatno ce tako neko resenje biti potrebno ako metro vozilo mozda ne bude moglo da prodje ispod duduse uz ispravku i ne savijanje kako sada planiraju da vezu na obe strane sto sam sugerisao bas u jednom od razgovora sa njima mislim da ce moci da prodje samo ka b brdu. pa na postojeci tramvajski vijadukt uz prosirenje i nadam se ulazak u buduci tunel kroz pozesku.

Inace najskuplje je da ti prakticno gotova infrastruktura stoji 10-20 godina i da se ne upotrebljava sto bi se u nasem slucaju bez tramvaja desilo. To uklanjanje metarskog koloseka ce doci na red po mojoj proceni u tom nekom periodu tako da je to i neko vreme za redovnu rekonstrukciju i sredjivanje pa steta i nije tako velika kao da je u pitanju period od par godina.
 
Slažem se sa Igorom. Metro linija preko mosta nije nešto što će se destiti barem jednu deceniju a da stoji gola infrastruktura taj period dok se budući gradonačelnici Beograda slikaju i obećavaju da samo što neće biti gotova, to bi tek bio promašaj. Setite se svih projekata u gradu koji su stali na pola, velika investicija a ne može da se koristi ako se ne uradi do kraja. Ovako, kada proradi tramvajski saobraćaj, a budući da od novoplanirane glavne autobuske stanice na nbg do Požeške nemamo ukrštanja sa drumskim saobraćajem, ta veza će biti izuzetno brza.

Da li zna kada će tramvajski saobraćaj biti moguće preko mosta i kako bi išla trasa nove linije/a?
 
Kopka me od današnje rasprave to da li radijus spuštanja može da izdrži budući metro, tj da li ovo (fotke Blagoja cara):

t87l.jpg


40cf.jpg


Može da bude ovo:

Vankuver:
2306486863_8fff35a815.jpg


3310384119_5a989ac755.jpg


Bankok:

s001w.jpg
.

Šta kažete?
 
Meni ovo metalno stepenište izgleda kao privremeno stepenište za radnu snagu.Pretpostavljam,da će betonsko uraditi prilikom povlačenja(nadam se).
edit:I metalno stepenište ima i poneku dobru stranu.Ko voli da zaviruje pod suknje,moći će da uživa.
edit 2:boga mi,kada sam bolje osmotrio slike,ovo je izgleda trajno rešenje.Ne vidim šta je iznad čega.Zar neće blato i trunje,ovih odozgo,da pada na ove odozdo?
 
40cf.jpg

Ovaj radijus krivine je opasan i za spori tramvaj,a za klasičan metro ne može ni da se uzme u razmatranje,ako bi se recimo uveo metro preko mosta,ova krivina bi morala da se ruši i da se pravi silazna rampa pod pravim uglom, i onda bi trasa vodila pravo preko topčiderke pa prateći obod hipodroma pravo prema požeškoj ispod šumarskog fakulteta..to bi značilo da bi požeška morala da ima Y krak jedam za M3 prema mostu,na kraju požeške ispod šumarskog faksa,za M2 trasa prema adi sa stanicom kod šećerane pa ispod petlje radnička prema senjaku,sajmu.
 
^^ Da li je ovo tvoja pausalna ocena ili je potkrepljena nekim brojkma, primerima, dokazima?
 
2012":22rqri8j je napisao(la):
40cf.jpg

Ovaj radijus krivine je opasan i za spori tramvaj,a za klasičan metro ne može ni da se uzme u razmatranje,.......


Ne razumem ovakve tvrdnje.
Naravno da kompozicije i tramvaja i metroa mogu da prolaze ovom rampom.

Ovde je u pitanju niz krivina i uspon (pad) na putu do mosta (od mosta) koji uslovljava bezbednu brzinu kompozicije, odnosno bezbednog i udobnog prevoza putnika, odnosno frekvencije na linijama.

Da bi se kompozicije bezbedno kretale ovim krivinama (ne samo ovom na slici), samo treba da idu sporije, a to prilično obesmišljava metro, ali daleko od toga da je "opasno".
Svrsishodnost sprovođenja neke buduće metro linije na ovaj most je priča za sebe.
 
Ljudi o cemu pricate ,dovoljna je malo brza voznja i kasno kocenje,led,kamen na sinama i ode tramvaj u topciderku,zaviste iskljucivo od procene vozaca, a da se takav slucaj dogodio tramvaju br 13 na upola blazoj krivini na vijaduktu iznad hipodroma,to ste svi zaboravili...tramvaj je visio na pola izand mosta i samo je cudo spasilo putnike.
Da ponovim ovo nije krivina koja je dozvoljena za klasican metro ,pa imao zeleznicare na forumu ,pa pitajte njih,naravno samo da nisu Lrt zeleznicari.
Ako bi prolazio M3 preko mosta ova krivina bi morala da se rusi i da se pravi nova rampa koja bi voz spustala na stubove koji bi vodili trasu oko hipodroma,dakle suprootno od pravca gde ova krivina vodi.
Procitajte uslove za izradu radijusa krivina za metro sisteme.
Curve radius ≤ 33 m/s
= 120 km/h ≤ 56 m/s
= 200 km/h ≤ 69 m/s
= 250 km/h ≤ 83 m/s
= 300 km/h ≤ 97 m/s
= 350 km/h ≤ 111 m/s
= 400 km/h
Cant 160 mm,
cant deficiency 100 mm,
no tilting trains 630 m 1800 m 2800 m 4000 m 5400 m 7000 m
Cant 160 mm,
cant deficiency 200 mm,
with tilting trains 450 m 1300 m 2000 m no tilting trains planned for these speeds
Pogledajmo incidentu u Pragu pri neuporedivo manjem radijusu i na ravnom
http://www.youtube.com/watch?v=RPH-rNUmBjw
 
Vrh