Ljudi o cemu pricate ,dovoljna je malo brza voznja i kasno kocenje,led,kamen na sinama i ode tramvaj u topciderku,zaviste iskljucivo od procene vozaca, a da se takav slucaj dogodio tramvaju br 13 na upola blazoj krivini na vijaduktu iznad hipodroma,to ste svi
zaboravili...tramvaj je visio na pola izand mosta i samo je cudo spasilo putnike.
Da ponovim ovo nije krivina koja je dozvoljena za klasican metro ,pa imao zeleznicare na forumu ,pa pitajte njih,naravno samo da nisu Lrt zeleznicari.
Ako bi prolazio M3 preko mosta ova krivina bi morala da se rusi i da se pravi nova rampa koja bi voz spustala na stubove koji bi vodili trasu oko hipodroma,dakle suprootno od pravca gde ova krivina vodi.
Procitajte uslove za izradu radijusa krivina za metro sisteme.
Curve radius ≤ 33 m/s
= 120 km/h ≤ 56 m/s
= 200 km/h ≤ 69 m/s
= 250 km/h ≤ 83 m/s
= 300 km/h ≤ 97 m/s
= 350 km/h ≤ 111 m/s
= 400 km/h
Cant 160 mm,
cant deficiency 100 mm,
no tilting trains 630 m 1800 m 2800 m 4000 m 5400 m 7000 m
Cant 160 mm,
cant deficiency 200 mm,
with tilting trains 450 m 1300 m 2000 m no tilting trains planned for these speeds
Pogledajmo incidentu u Pragu pri neuporedivo manjem radijusu i na ravnom
http://www.youtube.com/watch?v=RPH-rNUmBjw