relja
Professional
- Učlanjen(a)
- 13.12.2006.
- Poruke
- 16.846
- Pohvaljen
- 19.023
@brdjanin - trasa je samo linija kojom se sproveden saobraćajni pravac. Eto, ja sam od početka pričao da će ovo pre svega biti most NBG-Čukarica&Rakovica i dalje, i da treba smanjiiti doživljaj i biti pratktičan, razmišljati o tome kako će se zapravo odvijati saobraćaj i šta će se desiti sa svim objektima koje trasa zaobilazi. Umesto da ćilj bude rastrećenja kod Sajma, "nadležni" su razmišljali o vezi između Tošinog bunara i Pančevačkog mosta????
Da je trasa bolje zamišljena, da se nije išlo na "UMP" koji se trenutno završava pred Topčiderskim parkom pa sada mora da se kopa tunel i raskopava ne znam šta sve posle tunela, nego da se mislilo na vas sa BB, ne biste imali gužve.
Gužve kod Sajma, na Mostaru i na Gazeli su bile dovoljne da se shvati da je taj pravac opterećen i da nam treba nova trasa. Dobili smo je, ali ona ide potpuno nelogičnim putem zbog uklapanja "UMP"a između postojećih objekta na "vašoj" strani i zbog "silovanja" ulične mreže na NBG.
Uostalom, kada proradi "Radnička" i kružni tok, gužve na putu koji ti korstiš će se smanjiti, bar za neko vreme (5-10 godina).
Da je trasa bolje zamišljena, da se nije išlo na "UMP" koji se trenutno završava pred Topčiderskim parkom pa sada mora da se kopa tunel i raskopava ne znam šta sve posle tunela, nego da se mislilo na vas sa BB, ne biste imali gužve.
Gužve kod Sajma, na Mostaru i na Gazeli su bile dovoljne da se shvati da je taj pravac opterećen i da nam treba nova trasa. Dobili smo je, ali ona ide potpuno nelogičnim putem zbog uklapanja "UMP"a između postojećih objekta na "vašoj" strani i zbog "silovanja" ulične mreže na NBG.
Uostalom, kada proradi "Radnička" i kružni tok, gužve na putu koji ti korstiš će se smanjiti, bar za neko vreme (5-10 godina).