Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@brdjanin - trasa je samo linija kojom se sproveden saobraćajni pravac. Eto, ja sam od početka pričao da će ovo pre svega biti most NBG-Čukarica&Rakovica i dalje, i da treba smanjiiti doživljaj i biti pratktičan, razmišljati o tome kako će se zapravo odvijati saobraćaj i šta će se desiti sa svim objektima koje trasa zaobilazi. Umesto da ćilj bude rastrećenja kod Sajma, "nadležni" su razmišljali o vezi između Tošinog bunara i Pančevačkog mosta????
Da je trasa bolje zamišljena, da se nije išlo na "UMP" koji se trenutno završava pred Topčiderskim parkom pa sada mora da se kopa tunel i raskopava ne znam šta sve posle tunela, nego da se mislilo na vas sa BB, ne biste imali gužve.
Gužve kod Sajma, na Mostaru i na Gazeli su bile dovoljne da se shvati da je taj pravac opterećen i da nam treba nova trasa. Dobili smo je, ali ona ide potpuno nelogičnim putem zbog uklapanja "UMP"a između postojećih objekta na "vašoj" strani i zbog "silovanja" ulične mreže na NBG.

Uostalom, kada proradi "Radnička" i kružni tok, gužve na putu koji ti korstiš će se smanjiti, bar za neko vreme (5-10 godina).
 
Problem sa topciderskim parkom je bio poznat od ranije i pre izgradnje mosta a sada je jos izrazeniji zato sto se ump fazno realizuje a ne zato sto niko nije mogao to da predpostavi kako se ovde to uglavnom navodi. Cinjenica je da su mogli spremiti bolja prelazna resenja poput prosirivanja i sredjivanja postojecih raskrsnica i sl ali ne tako daleki planovi postoje a kao sto znamo to je tunel ispod topcidera kao i bul P. Pavla.
 
Tunel od 500 metara sa 2x2 trake ispod topcidera koji bi spajao Vojvode Misica i Teodora Drajzera bi bio odlican potez.
 
A da li postoji ikakva tehnička mogućnost da se izmesti trasa Bulevara vojvode Mišića tako da zaobiđe Topčiderski park?

Postoji jednosmerni putić koji vodi od česme u "Bulevaru" vojvode Putnika, pred onog staklenika do Bulevara vojvode Mišića.
Da li građevinski može da se izvede, obzirom da se sve nalazi na padini, da se napravi nova saobraćajnica i raskrsnica kod česme, a da se postojeća ulica 1+1 koja ide na Drajzerovu zatvori? Kod Crkve kružni tok, a sve ostalo da se proširi koliko može?
Trenutno je vojvode putnika uska 1+1, krivudava i strma, da li na njoj može da se interveniše?
 
Jel mislis od cesme pored postrojenja vodovoda na dole desno onaj polu slepi prolaz?

Urbanisticki zavod je razradjivao resenje da se napravi konstrukcija koja bi povecala kapacitet ali i oslobodila saobracaja problematicni deo koji vodi ka drajzerovoj. To su po meni sve neka privremena nisam siguran koliko isplativa resenja.

Misljenja sam da po izgradnji bul P. Pavla treba zabraniti kretanje pravo ka drajzerovoj vec da sve ide okolo novim bulevarom pa kod postojeceg skretanja levo i onako ce to biti denivlelisan prelaz posle izlaska iz podvoznjaka kod kosute.

Sadasnji planirani tunel je po meni na ok lokaciji jel izlazi kod armijskog stadiona mozda jednog dana tu nikne neki soping centar ili nacionalni stadion videcemo jos :) Ali sto je jos bitnije prakticno uz prokop kao buduce saobracajno zeleznicko i metro cvoriste. Nadam se da ce se 2012 makar sa time sloziti da tako jedno cvoriste mora biti i putno dobro opsluzeno.
 
Po meni treba ukinuti sadašnju trasu od raskrpetlje do teodora drajzera i napraviti novu tik uz prugu. Sama veličina parka bi se još i povećala. Bilo bi par stotina metara duže do drajzerove, za početak.

Trenutna saobraćajnica deli park na dva dela. Ovako bi to bio jedan deo. Mislim da je dobit više nego očigledna.



U nekoj daljoj/srednjoj budućnosti valjalo bi iseliti kasarnu u topčideru u kroz nju napravoti paralelnu saobraćajnicu drajzerovoj koja bi izlazila na dedinje.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Da da upravo to sto MilisaV kaze ;) Podrzavam predlog ali mislim da sadasnji planovi nisu daleko od toga
 
brdjanin":11qwm1y9 je napisao(la):
Za one koji govore da je trasa promašena i da spaja nepostojeće blokove sa nenaseljenim brdima, ja svaki dan prolazim preko raskrpetlje i skraćujem sebi put za oko 1,2 km u jednom pravcu (ne prolazeći pored sajma) i zaglavljujem se na raskrpetlji, raskrsnici kod Miloševog konaka. (ovo se može pretvoriti u litre goriva godišnje, tj u kg CO2 samo za moj automobil).

Sa mnom je u tom momentu prisutno još par stotina vozila (barem) u tom krkljancu. Ne znam odakle toliki ljudi ako je trasa promašena?

Meni je jasno da kada postoje široke saobraćajnice okolo koje olakšano uvode saobraćaj u centar izazivaju još veću gužvu u centru. Tako za jedinicu vremena veći broj automobila pokušava da pristupi centru što izaziva nelinearne gužve u centru. Međutim, desilo se da su gužve počele da se javljaju na drugim "neuralgičnim tačkama" a ne u centru.

Ovo je bio moj pokušaj analize saobraćajnog ludila u kom sam svakog jutra.

Што му дође половина капацитета ЦАФ-а,Четвртина капацитета БГ:Воз гарнитуре... Чисто да сагледамо реалну вредност тог податка.

Што каже Реља,добили смо мост а о УМП-у нема ни говора,како по реалном стању тако и по скресаним плановима истог.
 
Подржавам и ја "Милисавов" предлог о коме се причало доста на овој теми. Једино исправно је да иде уз пругу, међутим то ствара тај проблем неповезаности дедиња са трасом, а тај Милисавов предлог за нову трасу кроз касарну је скроз добар.

Међутим све ово треба плански решити, али гледајући да се што мањим резовима направи СМП, пошто ће УМП коштати бога оца а питање је колики је приоритет у односу на мрежу метроа нпр.
 
@Igor

Mislio sam nešto ovako, uz ogradu da žeim da sagledam sve loše strane i nepraktičnosti izvođenja radova i korišćenja u praksi
Zeleno da se zatvori i pretvori u deo parka, a narandžasto i žuto da se proširi ili izgradi.

m3f9.jpg


Meni je nekako logično da sada, kada je most već tu, sa NBG može u Drajzerovu i u suprotnom smeru.
Ja ne bih imao ništa protiv kružnog toka u podnožju Drajzerove, na račun porte crkve. Ona siva kuća je, koliko su meni pričali, i bila "kontraverzna" kada su je podigli (ili nadogradili, ne mogu sada da se setim), umesto da se to mesto ostavi za propusnu raskrsnicu. Put uz prugu bi imao smisla, ali postoji potreba veze prek oDrajzerove.

Mada, ko zna. Kasarna još iz vremena Kraljevine Jugoslavije i ceo taj koncept vojske u gradu je potpuno prevaziđen. Sa 30 hiljada vojnika i oficira držati toliki prostor u gradu je šašavo. Ako zatvore kasarnu zaista ostaje mogućnost za neki novi bulevar.
 
relja":2s9nuykw je napisao(la):
@Igor

Mislio sam nešto ovako, uz ogradu da žeim da sagledam sve loše strane i nepraktičnosti izvođenja radova i korišćenja u praksi
Zeleno da se zatvori i pretvori u deo parka, a narandžasto i žuto da se proširi ili izgradi.

m3f9.jpg


Meni je nekako logično da sada, kada je most već tu, sa NBG može u Drajzerovu i u suprotnom smeru.
Ja ne bih imao ništa protiv kružnog toka u podnožju Drajzerove, na račun porte crkve. Ona siva kuća je, koliko su meni pričali, i bila "kontraverzna" kada su je podigli (ili nadogradili, ne mogu sada da se setim), umesto da se to mesto ostavi za propusnu raskrsnicu. Put uz prugu bi imao smisla, ali postoji potreba veze prek oDrajzerove.

Mada, ko zna. Kasarna još iz vremena Kraljevine Jugoslavije i ceo taj koncept vojske u gradu je potpuno prevaziđen. Sa 30 hiljada vojnika i oficira držati toliki prostor u gradu je šašavo. Ako zatvore kasarnu zaista ostaje mogućnost za neki novi bulevar.
Evo danas sam prolazio tuda i najveci pritisak i kolones u iz Drajzerove ,pa onda iz Senjaka,ovo zeleno oznaceno ne moze da se zatvori zbog Drajzerove vec ce morati da se siri na cetri trake sa razdelnim ostrvom..kruzni tok je neophodnsot..
 
Pristup sa senjaka bi mogao ici kako je relja nacrtao u varijanti koju sam ja imao prilike da vidim doduse pre par godina kada se ta ideja razradjivala. Ove iz drajzerove bi poterao levo pa na novi bulevar P. Pavla

Doduse ja sam za kompletno zatvaranje tog pravca pored parka i spajanja padine i parka ispod i sjedinjavanja u neku celinu sa letnjom pozornicom itd.
 
Dok čekamo Blagoja i njegove super fotke evo par loših :) fotki sa mesta gde se spušta ump Bulevar Crvene armije:

dsc2652.jpg


Pogled da drugu stranu gde će ići ump:
dsc2653.jpg


Naši sugrađani koji stanuju u svojim improvizovanim kucama sa svojim autima:
dsc2654.jpg
 
Nažalost, ništa pre nego što ženu i dete ne strpam u krevet. :(
 
12.10.2013.
Radovi na petlji "Radnička"

Završni radovi na priključenju silaznih rampi sa kružnog toka i sa vijadukta kod Hipodroma, kao i saobraćajnice ispod njega sa Bulevarom vojvode Mišića:


Po završetku radova na kišnoj kanalizaciji, postavljeni su ivičnjaci i pripremljena podloga za asfaltiranje. Ostavljeno je priključenje da vozila iz smera Sajma mogu da naprave polukružno okretanje u Bulevar vojvode Mišića u smeru ka centru grada (kao i ranije):

glik.jpg


8nbq.jpg


z876.jpg


hazj.jpg


ki04.jpg


jb1a.jpg


5pbd.jpg



Završeno je postavljanje Jersey barijera u blizini priključenja saobraćajnice na silazni nasip vijadukta u smeru Sajma, a privode se kraju radovi na postavljanju ograde na potpornom zidu koji razdvaja saobraćajnicu od tramvajskih šina:

yyea.jpg


qy3e.jpg


t2f2.jpg


us0c.jpg


ohva.jpg



Dok sam napravio krug slikajući oko gradilišta, počelo je postavljanje nosećeg sloja asfalta. Sasvim je moguće da završni (habajući) sloj asfalta bude postavljen i pre srede (kako je planirano) i saobraćaj iz Radničke ulice prema centru bude pušten i preko kružnog toka:

hxpw.jpg



Na ovoj saobraćajnici je ostavljeno i isključenje kako bi vozila koja iz smera Topčiderskog parka dolaze ispod raskrsnice kod Hipodroma mogla preko kružnog toka da se popnu na most ili produže prema Adi. Ovo isključenje omogućava i pristup parkingu na izlasku Sajma, čije se uređenje očekuje:

xaqv.jpg



Ispod oba vijadukta u toku su radovi na povezivanju ovog isključenja sa parkingom na izlasku Sajma. Predviđen je mini kružni tok radi regulacije saobraćaja:

cifv.jpg


41lq.jpg


l1rz.jpg



Pomenuta saobraćajnica ispod vijadukta kod Hipodroma (smer ka Topčiderskom parku) još uvek nije spojena sa Bulevarom vojvode Mišića. Završeni su radovi na kišnoj kanalizaciji i ostalo je nekih 150 metara da se i ona završi:

lig8.jpg


ge4z.jpg


qfzz.jpg


2qfp.jpg
 
12.10.2013.
Radovi na petlji "Radnička"

Radovi na prilaznim nasipima i drumskim vijaduktima iznad železničke pruge:


U toku su radovi na postavljanju kišne kanalizacije na prilazima nasipu severnog vijadukta preko železničke pruge (smer ka Adi). Na samom prilaznom nasipu, koji je zajednički za severni vijadukt i uzlaznu rampu iz Bulevara vojvode Mišića na most, pristupilo se nasipanju i trenutno se postavljaju ivičnjaci i priprema podloga za asfaltiranje. Potporni zid za ovaj nasip je ranije urađen:

s9hh.jpg


23e7.jpg


azi4.jpg


1x5f.jpg


spzx.jpg


c702.jpg


ksh6.jpg



Gornja konstrukcija samog severnog vijadukta preko železničke pruge je gotova. Završeno je postavljanje hidroizolacije, a pri kraju je montaža ivičnih venaca, Jersey barijera i zaštitne ograde. Tehničke staze su pripremljene za betoniranje, a preostalo je da se vijadukt asfaltira i postavi osvetljenje:

2eik.jpg


6mlj.jpg


swvo.jpg


6sq7.jpg



Na severnom vijaduktu se privode kraju radovi na proširenju za autobusko stajalište. Trenutno se izliva ograda stajališta, a preostalo je da se stajalište poveže sa stepeništem i liftovima:

89ri.jpg


vcno.jpg



Sa strane severnog vijadukta bliže Adi, u toku je nasipanje prilaznog nasipa, nakon čega će se ovaj vijadukt spojiti sa ranije završene tri trake:

ac5n.jpg


5gcd.jpg



Na južnom vijaduktu preko železničke pruge (smer ka Sajmu) izvode se radovi na proširenju za autobusko stajalište. Izlivena su tri noseća stuba na prilazu podvožnjaku i trenutno se montira oplata:

315k.jpg


8lw3.jpg



Na prilazu vijaduktu iz smera Ade je izgrađen novi most preko Topčiderske reke. U toku je postavljanje hidroizolacije na poslednju trećinu mosta, nakon čega sledi njegovo povezivanje na južni vijadukt:

9gdl.jpg


xp3j.jpg


u2xk.jpg



Od Topčiderskog mosta prema Adi završeno je asfaltiranje po tri trake u oba smera, kao i uključenja na i isključenja sa postojećih rampi. Ostalo je da se završe pešačko-biciklističke staze sa obe strane Radničke ulice i uredi razdelno ostrvo između traka u suprotnom smeru:

k4n2.jpg


umv3.jpg
 
12.10.2013.
Radovi na petlji "Radnička"

Radovi na šinskom vijaduktu, "metro" stanici, stepeništima i liftovima sa čukaričke strane:


Na šinskom vijaduktu privodi se kraju postavljanje ivičnih venaca i izlivanje tehničkih staza. Preostali radovi na ovim poslovima se obavljaju u blizini Hipodroma:

8qq5.jpg


40cf.jpg


t87l.jpg


57um.jpg


hk82.jpg


5ni0.jpg



U blizini stanice je počelo postavljanje zaštitne ograde:

98tk.jpg


j0at.jpg



Na stanici šinskog vijadukta završeno je južno stepenište i u toku su radovi na postavljanju zaštitne košuljice:

wr8t.jpg


10wh.jpg



Privode se kraju radovi na tehničkim kanalima ispod platforme stajališta stanice i preostaje još da se stajalište poploča. Radnici na gradilištu predviđaju da će radovi biti gotovi do kraja meseca. Pokrivanje stanice nije predviđeno ugovorenim radovima, mada su ostavljeni vezivni elementi za naknadnu montažu krovne konstrukcije:

ao3c.jpg



U toku je montaža liftova na severnom pristupu stanici. Izliveni su ispusti pored liftova kojima će putnicima biti omogućena veza stanice sa severnim stepeništem. Deluje da ima prostora za prolazak, mada ne previše:

0yjt.jpg


2op8.jpg


oqc1.jpg


58ux.jpg



Severno stepenište je završeno do prvog nivoa (nivo autobuskog stajališta):

5tnf.jpg


xpbs.jpg



Kao što smo pretpostavili, veza između prvog nivoa i nivoa "metro" stanice biće rešena čeličnim stepenicama. Pokušaću da na osnovu viđenog pretpostavim kako će to izgledati. Konstrukcija stepeništa od platforme prvog nivoa do stuba broj 8 mosta će se sastojati iz dva segmenta. Prvi će biti pričvršćen na platformu prvog nivoa i čelični nosač montiran između betonskih zidova noseće konstrukcije stepeništa:

86jy.jpg



Drugi čelični segment će sa jedne strane biti pričvrćen na isti čelični nosač, a sa druge strane na montirani čelični oslonac na stubu broj 8 mosta:

3v0c.jpg



To su dva segmenta koja se nalaze levo na sledećoj slici:

gwy1.jpg



Preostala dva segmenta sa slike (desno na slici) će uz stub broj 8 povezati dva nivoa: niži - na koji se oslanja niža čelična konstrukcija i viši nivo (montirani čelični oslonci) - na koji se oslanjaju čelične konstrukcije koje su sa jedne strane povezane na stub broj 8, a sa druge na platforme "metro" stanice:

di2i.jpg


tj0f.jpg



Čelični segmenti koji će biti montirani između stuba broj 8 i staničnih platformi su prikazani na sledećoj slici:

1v90.jpg
 
12.10.2013.
Radovi na petlji "Jurija Gagarina"

Na petlji "Jurija Gagarina" (LOT2), na delu gradilišta kod železničke stanice Novi Beograd, u toku su radovi na stanici za šinski saobraćaj. Platforma stanice će biti izdignuta, a posle stanice će se šine spuštati na nivo zemlje kako bi se u nivou ulice Đorđa Stanojevića u prvoj fazi priključile na postojeću tramvajsku mrežu. U prethodnom periodu je izgrađen podvožnjak za prolazak sa jedne na drugu stranu stanice, a nedavno je završena i izgradnja dva okna za liftove za pristup platformi stanice. Trenutno se radi na podizanju nivoa stanice na zahtevanu visinu i izgradnji stepeništa na oba kraja stanice:

uno8.jpg


vr8c.jpg


6zdx.jpg


xx4e.jpg


oc8s.jpg


954c.jpg


yymu.jpg


iwcc.jpg


digj.jpg



Radovi na ivičnim vencima, tehničkim stazama, Jersey barijerama, zaštitnoj ogradi i hidroizolaciji na silaznoj rampi u ulicu Antifašističke borbe su završeni i u toku su radovi na prilaznom nasipu i priključenju na ulicu:

chc8.jpg


4aam.jpg



Ovi radovi su usporeni zbog ojačanja sanduka kroz koje, pretpostavljam, prolaze toplovodne instalacije, a preko kojih se rampe uključuju na ulicu:

02do.jpg



Sve gore navedeno važi i za uzlaznu rampu iz ulice Antifašističke borbe na vijadukt u smeru mosta, s tim što je ovde osim gore navedenog, na rampi i dobrom delu prilaznog nasipa nanet i noseći sloj asfalta:

knhw.jpg


n5s2.jpg



Privode se kraju i radovi na sva tri vijadukta na potezu od prilazne mostovske konstrukcije mostu na Adi do železničke stanice Novi Beograd. Završeno je postavljanje Jersey barijera i izlivanje ivičnih venaca i tehničkih staza, pri kraju je postavljanje zaštitnih ograda i hidroizolacije, a na pojedinim delovima već je urađeno asfaltiranje:

4o3h.jpg


a2cf.jpg


dbov.jpg


akrk.jpg


elyg.jpg


8vii.jpg


lnse.jpg



Počeli su radovi na izgradnji pešačko-biciklističke staze koja obilazi silaznu rampu sa mosta duž Bulevara Jurija Gagarina sa strane Buvljaka:

bdfx.jpg


q9uy.jpg


gohs.jpg



Toliko od mene! :)
 
@blagoje - plusevi za sve postove, hvala za trud i za objašnjenja, sve je jasno.
 
Blagoje, svaka čast i hvala još jednom na opširnoj reportaži :) Plusevi uknjiženi, naravno ;)
 
Sjajne fotografije Blagoje sve pohvale

Inace drago mi je da konacno i petlja Radnicka dobija svoj konacni oblik i kompletnu saobracajnu funkciju posle koje nece vise biti guzvi. Sjajno se sve uklopilo na terenu bas kako treba. Cak je i davno kritikovan veci nagib na rampi ka mostu iz pravca sajma doveden u red sa duzim prilazom sa manjim nagibom. Potrebno je bilo samo strpljenje da se sve izvede i uklopi.

Blagoje je vec pomenuo iskjucenje blizu gospodarske mehane. Kod sadasnjeg parkinga bi po planu detaljne regulacije trebao da se nadje kruzni tok. Sjajno i jednostavno resenje koje ce po prvi put omoguciti direktan pristup sajmu iz pravca milosevog konaka.

kruzni-tok.jpg
 
Vrh