Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Eeee bre Vucko. Što promeni kanal sa 617 na 618?! :lol:
 
Blagoje svaka čast na reportaži!

Ne čini li vam se da će novi tobogan ka adi previše biti usmeren ka betonskim stubovima/zidu odnosno da će tu neminovno morati da bude oštrija krivina a samim tim i više noćnih bahatih vozača zalepljenih za taj zid (noću brzo voze i preko ovog starog tobogana koji je pun rupa a kamoli preko novog koji će sa tri trake izgledati kao pista :) )

[img=PunBB bbcode test]http://img233.imageshack.us/img233/6380/d02p.jpg[/img]
 
blagoje":3fv58emm je napisao(la):
Radovi na nadvožnjaku koji povezuje Radničku ulicu i Bulevar vojvode Mišića

Slikano 09.06.2012. godine.

Svaka cast. 75 slika!

Ocigledno, prilika da se jos nesto nauci. Kako si automatizovao ovakav obim slanja slika? Vidim da je u pitanju ImageShack. Tamo reklamiraju batch upload program. To bi moglo da se iskoristi da se odjednom posalju sve slike iz nekog lokalnog foldera. Ali kako radis batch resize? Sve slike imaju istu, nestandardnu sirinu. Pises li komentare izmedju slika u Beobuld editoru, kad vidis koji link odgovara kojoj slici, ili u lokalu, pre toga? Sa 75 linkova koji svi isto izgledaju lako je pomesati ih.
 
Jednog lepljivog subotnjeg popodneva.....


sam2800.jpg



sam2801.jpg



sam2802p.jpg



sam2805q.jpg
 
blagoje":2pz44en0 je napisao(la):
Eeee bre Vucko. Što promeni kanal sa 617 na 618?! :lol:
Omaklo mi se,nije namerno,kunem se :D

Predjoh i ja peske preko mosta danas,napokon posle beskonacno dana.

Bezbroj biciklista vidjen i nijedan pesak osim mene.
 
pedja76":1thpamgk je napisao(la):
Blagoje svaka čast na reportaži!

Ne čini li vam se da će novi tobogan ka adi previše biti usmeren ka betonskim stubovima/zidu odnosno da će tu neminovno morati da bude oštrija krivina a samim tim i više noćnih bahatih vozača zalepljenih za taj zid (noću brzo voze i preko ovog starog tobogana koji je pun rupa a kamoli preko novog koji će sa tri trake izgledati kao pista :) )

[img=PunBB bbcode test]http://img233.imageshack.us/img233/6380/d02p.jpg[/img]
Stvarno izgleda da su smislili da tu naprave šikanu..... možda da postave zastitne gume i par setova špahni na tom zidu za one koji pokusaju da predju tobogan sa 200 :bash:
 
Zaista neobično i nelogično...jedino ako su to rešenje odabrali samo da bi saobraćaj bio što kraće u prekidu kada budu demontirali "tobogan". :laugh:
 
Ne znam kako su zamislili da izgleda kada se završi (verovatno su već bili postavljeni neki renderi), ali sam siguran da saobraćajnice ne treba projektovati za one kojima je prelazak preko nadvožnjaka sa 200 na sat sastavni deo noćnog provoda.
 
Ma nema tu problema. Ovo vam je optička varka. Uostalom tom trećom trakom ionako idu samo busevi. Jasno se vidi da to nije cela širina i da smeta ovaj mali tobogan preko topčiderke da izliju zaštitini zid a možda im nedostaje i 8-ma greda. Mora ovako inače ona druga strana bi bila problematična zbog mesta.
 
Ne sekirajte se to je zbog optičke varke.
Od ovog segmenta nadvožnjaka do onog zida imate 3 raspona stubova na naadvožnjaku desno.
Cenim da ima više 70-80 metara što je sasvim dovoljno da ne bude oštra krivina.
 
I inače možda nije loše smanjiti brzinu, jer se nakon nadvožnjaka uliva i sliazna rampa sa mosta. To ulivanje bi trebalo kvalitetno da se reši.
 
edgeman":32chimuu je napisao(la):
Ma nema tu problema. Ovo vam je optička varka. Uostalom tom trećom trakom ionako idu samo busevi. Jasno se vidi da to nije cela širina i da smeta ovaj mali tobogan preko topčiderke da izliju zaštitini zid a možda im nedostaje i 8-ma greda. Mora ovako inače ona druga strana bi bila problematična zbog mesta.

Optička ili ne ide pravo na zid. Obično kada se radi nova saobraćajnica cilj je da se isprave krivine a ne da se generisu nove.... svi debili koji se skucaju u taj zid idu na dusu onom ko je projektovao ovako nesto !!
 
tzoran":y1ocasse je napisao(la):
Optička ili ne ide pravo na zid. Obično kada se radi nova saobraćajnica cilj je da se isprave krivine a ne da se generisu nove.... svi debili koji se skucaju u taj zid idu na dusu onom ko je projektovao ovako nesto !!
Postoje jasna pravila po kojima se projektuju krivine tako da budu bezbedne za sve one koji se pridržavaju propisa. Ovo mi ne liči na neku oštru krivinu i neki veći problem.
Na ovom renderu se lepo vidi sasvim blaga krivina koja tangira taj pozid...
110809-RAPET-04.jpg
 
drugari, nij opticka varka.

svakog dana tu prodjem min. dva puta i nikako mi ne ulazi u glavu zasto su otisli toliko uz vodu.

nije stvar u tome da li treba ili ne ici 200 km/h. ne treba praviti sikane na ovako bitnim i frekventnim ulicama. pogotovo ne kda nema razloga za to.

ne mogu i dalje da se nacudim... jedini ralog, koji mi pada na pamet je taj koji je Ronche naveo, da saobracaj tece dok prave nove toogane, ali to je ludilo mozga
 
Zuma":265fmsne je napisao(la):
Kako si automatizovao ovakav obim slanja slika? Vidim da je u pitanju ImageShack. Tamo reklamiraju batch upload program. To bi moglo da se iskoristi da se odjednom posalju sve slike iz nekog lokalnog foldera. Ali kako radis batch resize? Sve slike imaju istu, nestandardnu sirinu. Pises li komentare izmedju slika u Beobuld editoru, kad vidis koji link odgovara kojoj slici, ili u lokalu, pre toga? Sa 75 linkova koji svi isto izgledaju lako je pomesati ih.

Odgovoriću ti u spoiler-u, kako ne bih opterećivao one koje ovo ne zanima.

U suštini nema tu neke automatizacije. Ako pogledaš vremena slanja postova, videćeš da je tu bilo mnogo posla. Posle velikog broja reportaža stekne se neka rutina. U osnovi je bitna dobra organizacija koja prethodi pisanju posta. Ja ulažem priličan napor da bi ove reportaže bile što kvalitetnije. Začudićeš se ako ti kažem da sam za ovu reportažu napravio 280 slika, a pažljivom selekcijom je odabrano 75 koje su na forumu.
Ukratko, postupak mi je sledeći. Na početku sve slike podelim u celine koje odgovaraju pojedinačnim postovima koji obrađuju jednu celinu, a njih opet u podgrupe na koje se odnose komentari u postovima. Ovako grupisane slike pažljivo pregledam i za svaku podgrupu selektujem one koje po informativnosti, uglu slikanja i kvalitetu najbolje oslikavaju ono što prikazuju. To su slike koje će biti postavljene u postu. Već odabrane slike ručno preimenujem, pri čemu u imenu stavljam numeraciju koja pokazuje kojim sam redom zamislio da se slike prikažu, što zahteva dodatni napor na pregledanju odabranih slika. Preimenovane slike ručno resajzujem u Office Picture Manager-u na rezoluciju 1024x768 što mi uz rutinu ne zateva više od par minuta po postu. Ovako smanjene slike se lako grupno prebacuju na ImageShack, pri čemu im se u imenu u okviru linka prepoznaje numeracija koju sam ranije usvojio. Slike se zbog numeracije upload-uju redom. Ovo olakšava organizaciju slika u postu. Post unosim u Beobuild editoru. Postavim sve slike redom, kako sam numeracijom zamislio. Referenca su mi redni brojevi u nazivu slika u okviru njihovih linkova. Iznad podgrupa slika koje predstavljaju celinu umećem komentare. To je otprilike to. Nekome komplikovano, a meni stvar navike.
 
nostradamus":2y0dhgp5 je napisao(la):
nije stvar u tome da li treba ili ne ici 200 km/h. ne treba praviti sikane na ovako bitnim i frekventnim ulicama. pogotovo ne kda nema razloga za to.
Ma dajte ljudi kakve vas šikane spopale! :rant:
cukaricka.jpg

Evo pogledajte još jednom plan petlje, ne obraćajte pažnju na strelice, neko ih je drugi crtao, u brzini nisam nađao ništa bolje. Vidite da na mestu odakle je fotografija slikana (sa mosta) nadvožnjak stvarno ide u pravcu nadzide (tačka gde se krak sa kružnog toka spaja sa silaskom sa mosta prema adi) ali blagim lukom ga mimoilazi bez ikakvih opasnih krivina.
 
blagoje":2t6bpaqi je napisao(la):
Odgovoriću ti u spoiler-u, kako ne bih opterećivao one koje ovo ne zanima.

U suštini nema tu neke automatizacije. Ako pogledaš vremena slanja postova, videćeš da je tu bilo mnogo posla. Posle velikog broja reportaža stekne se neka rutina. U osnovi je bitna dobra organizacija koja prethodi pisanju posta. Ja ulažem priličan napor da bi ove reportaže bile što kvalitetnije. Začudićeš se ako ti kažem da sam za ovu reportažu napravio 280 slika, a pažljivom selekcijom je odabrano 75 koje su na forumu.
Ukratko, postupak mi je sledeći. Na početku sve slike podelim u celine koje odgovaraju pojedinačnim postovima koji obrađuju jednu celinu, a njih opet u podgrupe na koje se odnose komentari u postovima. Ovako grupisane slike pažljivo pregledam i za svaku podgrupu selektujem one koje po informativnosti, uglu slikanja i kvalitetu najbolje oslikavaju ono što prikazuju. To su slike koje će biti postavljene u postu. Već odabrane slike ručno preimenujem, pri čemu u imenu stavljam numeraciju koja pokazuje kojim sam redom zamislio da se slike prikažu, što zahteva dodatni napor na pregledanju odabranih slika. Preimenovane slike ručno resajzujem u Office Picture Manager-u na rezoluciju 1024x768 što mi uz rutinu ne zateva više od par minuta po postu. Ovako smanjene slike se lako grupno prebacuju na ImageShack, pri čemu im se u imenu u okviru linka prepoznaje numeracija koju sam ranije usvojio. Slike se zbog numeracije upload-uju redom. Ovo olakšava organizaciju slika u postu. Post unosim u Beobuild editoru. Postavim sve slike redom, kako sam numeracijom zamislio. Referenca su mi redni brojevi u nazivu slika u okviru njihovih linkova. Iznad podgrupa slika koje predstavljaju celinu umećem komentare. To je otprilike to. Nekome komplikovano, a meni stvar navike.

Blagoje, mogu da ti predlozim kako da automatizujes makar jedan deo tog postupka, a to je promena velicina slika. Ja za to koristim program koji se zive IrfanView http://www.irfanview.com/. U njemu postoji opcija za grupnu obradu slika, a izmedju ostalog i resize. Nadam se da ce ti ovo olaksati sjajan posao koji radis!
 
Krivna je veoma blaga, plus što se vozila prvo penju (usporavaju uzbrdo do najviše tačke, osim ako vozača baš briga na šta će naići sa druge strane) - ne vidim problem niti opasnost.

Ko vozi u gradu preko 100 sam priziva nesreću na bilo kakvoj deonici, pa i na ovoj koja uopšte ne deluje opasno.
 
drugari, ne zelim da budem hejter. naprotiv, odusevljen ssma ovim projektom.

ali bice ovo "momacka" krivina.

i svako ko zivi u ovom kraju zna da svaki drugi auto prelazi sa 90 km/h ovaj tobogan.

svakog vikenda, kada se pubertetlije i alkoholicari budu vracali iz grada, ce biti mnogo sudar na ovom toboganu, to mogu da vam potpisem.
 
trebalo je zadrzti trasu prvobitnog tobogana, nista vise.
on je bio optimalno lociran.

sta vise, novi je mogao da bude jos blizi hipodromu i s' time potpuno sipraviti dosadasnju krivinu.
 
i jos nesto.

@Pera&Kojot

Rano si poceo da motas krivinu. obrati paznju na konture ove izlivene konstrukcije. ni malo se ne savija ka levo, to me i plasi.

bice tu ostrija krivina
 
Tako su svi mislili da će krovovi autobusa da udaraju u nadvožnjak koji spaja most i hipodrom. I naše sopstvene oči mogu nekada da nas prevare ;)
 
Vrh