Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

juče kad sam prošao podvožnjakom, video sam da su krenuli sa montažom oplate preko onih velikih crvenih čeličnih nosača za pravac Radnička-BVM.

Na drugoj strani već stavljaju one prefabrikovane betonske ploče za pravac BVM-Radnička. Zanimljivo, sve se radi bez ikakve obustave saobraćaja, ovaj pravac BVM-Radnička je negde između sadašnjeg nadvožnjaka i podvožnjaka.

Šteta za web kameru na pilonu, sve bi se videlo. Bolje da vrate u funkciju kameru, ko zna kad će taj špic.
 
Jel se meni ucinilo isi su skelu za tu kliznu oplatu previsoko izdigli? Mada pretpostavljam da ima neki razlog...
 
misHic":3di4h966 je napisao(la):
Jel se meni ucinilo isi su skelu za tu kliznu oplatu previsoko izdigli? Mada pretpostavljam da ima neki razlog...

Tačno je da su skele oko tri stuba dosta više od predviđene visine nadvožnjaka. U pitanju su dva stuba sa obe strane pruge i još jedan do njih. Pretpostavljam da je to zbog posebne tehnike kojom će se premostiti pruga. Moguće je da će se prefabrikovani betonski elementi izlivati na visini pored same pruge, a onda specijalnim sistemom transportovati iznad pruge. Nešto slično kao na obilazici oko Dimitrovgrada:

IMG_0881.JPG


IMG_0882.JPG


IMG_0879.JPG


Bridge_No._3_-_Launching_of_Main_Girder_No._24_(II).JPG
 
misHic":1qbmlpyb je napisao(la):
Hvala za info! Zreo si za titulu najboljeg insajdera na forumu :)

Daleko od toga da su ovo proverene informacije. Kao što sam napisao, ovo su samo moja razmišljanja i pretpostavke na osnovu opservacija na terenu. To je ono što me odvaja od insajdera. :)
 
Sa gsp foruma


"CKD-KT4"":3bke5p3c je napisao(la):
Juče smo kolege sa fakulteta i ja bili u poseti PETLJI (u inat beobildovcima :!: :mrgreen: ) tj. denivelisanoj raskrsnici "Hipodrom" i saznao sam da će sledeći most:
s5003435m.jpg


morati da bude srušen i zamenjen novim, zbog geometrije šina koje će silaziti sa mosta.

Tako da će sledeći prizor:
s5003438m.jpg


uskoro postati prošlost, ukoliko i kada krene izgradnja pruge prema NBG.

P.S.: paralelni stari (železnički) most je pod zaštitom države, tako da će i tu biti problema. Jedno od rešenja može biti da se on razgradi na sastavne delove, pa ponovo negde sastavi... :roll:
 
А свеже су га реконструисали. Глупост градских планера је неограничена а то све ми плаћамо. :rant:
 
Хоће,онај који им замери на овоме.
 
Mislim da moze da se zadrzi nadvoznjak ali onda bi radijus krivine bio manji a samim time i mnogo manja brzina tramvaja koji se ukljucuje odatle na most.
 
JohnyBgood":aschtm8b je napisao(la):
Zar nisu sve takve "negativce / sto se bune" vec proterali?

Наравно али никад се не зна хоће ли се неки нови мученик побунити против екипе пошто ови повода за то дају врло често што видимо из приложеног .
 
Meni samo nije jasno kakve veze ima geometrija šina sa mostom. Jedino što odmah posle mosta mora skretnica da se uradi. Oni ako menjaju geomeriju šina onda nije samo taj most u pitanju nego cela trasa a to je više od mosta. Problem je izgleda radijus skretanja tj. ako se uradi mali radijus onda neće moći "španci" da idu preko mosta na Adi a za veći nema mesta pa bi onda trebalo malo postojeći most preko Topčiderke proširiti. Kad bude napravljeno kako god, to silaženje s mosta na Adi i penjanje će biti pravi roller coaster za putnike u tramvaju sa silom od minimum 1-1,5G, u stranu, zavisno od brzine tramvaja koju bude imao.
 
Radovi na nadvožnjaku koji povezuje Radničku ulicu i Bulevar vojvode Mišića

Slikano 09.06.2012. godine.


U toku je armiranje gornje konstrukcije mosta preko Topčiderske reke (smer ka Adi):

d01g.jpg


d02p.jpg



Fundirani su svi šipovi nosećih stubova nadvožnjaka (smer ka Sajmu). Prva četiri stuba iz smera Ade još nisu završena:

d03r.jpg


d04d.jpg


d05f.jpg


d06w.jpg



Na sledeća tri, od kojih su dva sa različitih strana pruge, montira se posebna skela koja će omogučiti da se ona premosti:

d07j.jpg


d08x.jpg


d09k.jpg


d10e.jpg



Sledeća dva stuba su u potpunosti završena i spremna za montažu skela i oplate za izradu gornje konstrukcije:

d11mc.jpg


d12vx.jpg



Na preostala četiri stuba je montirana skela i trenutno se izvode radovi na postavljanju oplate za izlivanje gornje konstrukcije:

d13hi.jpg


d14c.jpg


d15sn.jpg


d16wi.jpg


d17f.jpg


d18x.jpg


d19ql.jpg


d20ot.jpg
 
Radovi na pristupnim rampama petlje "Radnička"

Slikano 09.06.2012. godine.


Na ranije završenoj silaznoj rampi sa mosta na kružni tok završeno je postavljanje ivičnih venaca i trenutno se postavljaju Jersey barijere:

f01y.jpg


f02n.jpg


f03d.jpg



Završeno je izlivanje četiri od šest segmenata gornje konstrukcije izlazne rampe sa kružnog toka prema mostu. Postavljene su skele i trenutno se postavlja oplata za izlivanje poslednja dva segmenta najbliža mostu:

f04sn.jpg


f05b.jpg


f06c.jpg


f07q.jpg



Posle dužeg mirovanja, poslednjih dana su ponovo pokrenuti radovi na rampama koje povezuju kružni tok sa Bulevarom vojvode Mišića. Ostala su da se urade najmanje dva noseća stuba pre pokretanja radova na gornjoj konstrukciji:

f08o.jpg


f09l.jpg


f10bw.jpg



Počeli su radovi na gornjoj konstrukciji rampe kojom se iz pravca Hipodroma spušta na kružni tok. Pre neki dan je izliven prvi segment od ukupno pet:

f11bi.jpg


f12j.jpg


f13hmd.jpg



Započelo je postavljanje skele za rampu kojom se sa kružnog toka izlazi prema Hipodromu. Pretpostavljam da je plan da obe rampe i šinski nadvožnjak istovremeno, tokom leta, premoste tramvajsku prugu kako bi prekid tramvajskog saobraćaja bio što kraći i lakše podnošljiv:

f14cj.jpg


f15n.jpg



Po rušenju objekta NIS-a na trasi rampi koje povezuju Radničku ulicu sa kružnim tokom, PORR je zaposeo dobar deo NIS-ovog skladišta. Doterana je mehanizacija, dopremljena je oprema i počelo se sa fundiranjem šipova za noseće stubove ovih rampi. Prvi šipovi su već fundirani:

f16gq.jpg


f17jw.jpg


f18mt.jpg


f19qx.jpg



Na kružnom toku je postavljena izolacija, završava se postavljanje ivičnih venaca i Jersey barijera, a dopremljena je i metalna zaštitna ograda:

f20i.jpg
 
Radovi na liftovima, stepeništima, pešačko-biciklističkim stazama i autobuskim stajalištima

Slikano 09.06.2012. godine.


Završeni su grubi radovi na oknu lifta i stepeništu na čukaričkoj strani mosta. Ostala je da se uradi nadstrešnica stepeništa:

g01x.jpg


g02s.jpg


g03z.jpg



Završeni su grubi radovi na oknu lifta na novobeogradskoj strani mosta. Počelo je da se radi stepenište:

g04q.jpg


g05x.jpg


g06a.jpg



Završeni su grubi radovi na oknu lifta na špicu Ade Ciganlije. Montirana su vrata lifta. Stepenište je dostiglo tri četvrtine konačne visine:

g07c.jpg


g08f.jpg



Konačno su gotovi radovi na pešačko-biciklističkim stazama mosta i pristupnim rampama. Staze su ponovo dostupne pešacima i biciklistima:

g09n.jpg


g10w.jpg



Pri kraju su radovi na oknu lifta kod autobuskog stajališta (smer ka Hipodromu). Urađen je nosač stepeništa i uskoro se očekuje početak radova na samom stepeništu:

g11oy.jpg


g12y.jpg



Na autobuskom stajalištu (smer ka mostu) je pored okna lifta koje je završeno ranije, završeno i stepenište:

g13p.jpg


g14p.jpg


g15y.jpg
 
Radovi na petlji "Jurija Gagarina"

Slikano 09.06.2012. godine.


Na delu gradilišta petlje "Jurija Gagarina" na lokaciji bivšeg parkinga Buvljaka izliven je prvi od šest segmenata gornje konstrukcije vijadukta za motorna vozila (smer ka Tošinom bunaru). Postavljena je oplata za još dva segmenta, a počelo je postavljanje skela i za preostale. Izlivena su poslednja tri segmenta vijadukta za šinski saobraćaj pre spuštanja na zemlju. Za vijadukt za motorna vozila (smer ka mostu) u toku su radovi na izgradnji poslednja dva para nosećih stubova na ovom delu gradilišta:

h01g.jpg


h02z.jpg


h03k.jpg


h04a.jpg


h05vy.jpg



Ulica Antifašističke borbe je zatvorena za saobraćaj i u toku je postavljanje skela, a ponegde i oplate kako bi se na ovom delu gradilišta izlivanjem po tri segmenta gornje konstrukcije na svakom vijaduktu istovremeno premostila ulica:

h06t.jpg


h07e.jpg


h08u.jpg


h09b.jpg



Na delu gradilišta kod Buvljaka fundirana je velika većina šipova koji nose stubove. Trenutno se fundiraju šipovi za uzlaznu i silaznu rampu u ulicu Antifašističke borbe. Do sada je na ovom delu gradilišta potpuno završeno 13 (od 15) nosećih stubova za šinski saobraćaj, 9 pari (od 16) nosećih stubova za vijadukt za motorna vozila (smer ka Tošinom Bunaru) i 5 (od 15) pari nosećih stubova za vijadukt za motorna vozila (smer ka mostu). Još nekoliko stubova je trenutno u fazi izgradnje:

h10l.jpg


h11d.jpg


h12t.jpg


h13a.jpg


h14xv.jpg


h15c.jpg


h16m.jpg



U neposrednom okruženju Bulevara Jurija Gagarina, završeno je fundiranje šipova na strani bližoj brodogradilištu i na zelenom razdelnom ostrvu između suprotnih traka. U toku su radovi na iskopu zemlje kako bi se uradile naglavice šipova. Radovi su bili usporeni zbog izmeštanja instalacija. Preostalo je da se fundiraju još samo šipovi na površini između Bulevara Jurija Gagarina i silazne rampe sa mosta u smeru ka blokovima. U tom cilju je urađena priprema terena:

h17z.jpg


h18dp.jpg



Na delu gradilišta u neposrednoj blizini mosta završeni su svi noseći stubovi za sva tri vijadukta:

h19o.jpg


h20u.jpg


h21m.jpg
 
Hvala za fotoreportazu! :kk:

I uvek me bace u depresiju PUTOKAZI, da li je TOLIKO tesko napraviti duplo vecu tablu i napisati fucking

O b r e n o v a c i R a k o v i c a

da mozes da vidis sa velike daljine i na vreme se prestrojis.

artifact5-10.jpg
 
Blagoje, hvala za reportaže (obe), plusići uknjiženi. :kk:

Ima li nekih nagoveštaja sa terena kako će biti uređen sam špic Ade?
 
Vrh