Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

kokany":3txzop37 je napisao(la):
Ovde je očigledno greška na ovoj karti iz 60-tih godina, gde umesto Donje Polje piše Dojno Polje. Takvih grešaka ima uvek na kartama.

Ja bih rekao da je karta iz 1950. plus minus jedna-dve godine. Ucrtan je SIV, a od Novog Beograda mogu da prepoznam jedino par paviljona Studenskog Grada i, mozda, ali to je sumnjivo, postoji poneka zgrada iz bloka 2. Cak ni glavni putevi jos nisu do kraja izvuceni. Moguce je i da se varam posto znam da je izgradnja Novog Beograda pocela 1948. ali ne znam kojom se dinamikom to dalje razvijalao. Relja, da li je na forumu nesto konkretno zakljuceno u vezi vremena koje prikazuje ova mapa?
 
Zuma":3dgtprhg je napisao(la):
relja":3dgtprhg je napisao(la):
Mapa je poznata odavno, a Slučajni je došao do bolje rezolucije.
Ono što je čudno je da je Zemunski aerodrom imenovan "Dojno polje".

Mislis li na mapu koju si poslao, ili je ta sa boljom rezolucijom neka druga? Imas li link?

Ovo sa "Dojnim poljem" je bilo uobicajeno. Sve do nedavno vojska je bila veoma stroga. Nista sto je od, ma koliko malog, znacaja za odbranu zemlje nije smelo da se pojavi na javno dostupnim mapama. Bilo je neophodno odobrenje da je sa mapa obrisano sve sto je neophodno. Zbog toga su na takva mesta ucrtavali nesto beznacajno i birali takva imena koja su mozda nekada bila tacna ali ustvari nista ne govore.


Mislio sam na ovu "plavu",koju si ti postavio. Ako si za nju pitao da kada je, pa mislim da je očigledno da je iz perioda 1956-1962: Brankov most je ucrtan kao postojeći objekat (nije isprekidana linija), a aerodrom Surčin je otvoren 1962. Pošto ni jedan blok niti i jedna zgrada nije ucrtana između paviljona i mosta, najverovatnije prikazuje situaciju oko 1956.
 
Oće li oni ikad završiti više one biciklističke staze preko mosta, i pored mosta.. A ne da vozim po šljunku tu pored mosta....
 
Šta se dešava sa onim "vrhom" što su krenuli da kače pa prekinuli? Gde se nalazi, kada planiraju da ga podignu već jednom?
 
kopmania":2q1qqo8g je napisao(la):
Oće li oni ikad završiti više one biciklističke staze preko mosta, i pored mosta.. A ne da vozim po šljunku tu pored mosta....

Zaista, vreme je.
 
kopmania":3dbi3b8v je napisao(la):
Oće li oni ikad završiti više one biciklističke staze preko mosta, i pored mosta.. A ne da vozim po šljunku tu pored mosta....
Dakle,da ne pokusavam sutra pesk preko mosta da ne bih 101 put popio onu ogradu koja zatvara staze?
 
Ronche":1uhpl5hc je napisao(la):
Šta se dešava sa onim "vrhom" što su krenuli da kače pa prekinuli? Gde se nalazi, kada planiraju da ga podignu već jednom?

To pre svega zavisi od vremenskih uslova. Kada se bude moglo, pokušaće ponovo.
 
Ja čuo da ne mogu da nađu taj vrh.
Kažu spustili ga u nezgodnu travu, prekrio korov i sad im glupo da ga traže.

Nema veze, nek smo mi živi i zdravi, biće još vrhova. ;)
 
vucko":1dy2elnv je napisao(la):
Dakle,da ne pokusavam sutra pesk preko mosta da ne bih 101 put popio onu ogradu koja zatvara staze?

EVo od juče
.jpg
 
relja":3eo81d5u je napisao(la):
Ronche":3eo81d5u je napisao(la):
Šta se dešava sa onim "vrhom" što su krenuli da kače pa prekinuli? Gde se nalazi, kada planiraju da ga podignu već jednom?

To pre svega zavisi od vremenskih uslova. Kada se bude moglo, pokušaće ponovo.

Ruku na srce, imali su dobre uslove. Npr. prošle subote je bilo em sunčano, em nije bilo vetra :D
Mada, kada sam video prognozu...ne treba da se nadamo da će biti toga u narednih 6 dana.
 
I 5.maja, kada su prvi put pokušali, pri tlu nije duvao neki ozbiljan vetar, ali je na visini od 200m bio dovoljno jak da su ipak morali da odustanu...
 
Inače, stepenice na špicu su dostigle, od prilike, pola svoje visine.
 
Pa stvarno, gde misle da preusmere 4 trake, ako još nije spojen kružni tok, niti podignut bar jedan novi nadvožnjak? Nadam se da neće napraviti neko polu-rešenje koje će nam opet zagorčavati život mesecima.
 
Uvek je bolje kad se nešto radi nego da život prolazi pored nas.Taj tobogan je svoje odradio i krpili su ga maltene na svakih petnaest dana.Kad smo izdržali onolike gužve kad se gazela revitalizovala tj.vratila u život izdržaćemo i par meseci.Šta je to za Beograd?!!!
 
Radujem se novim toboganima kao malo dete :) bice to sjajna stvar.
stari tobogan je odradio svoje, a i podvoznjak je zreo za zatrpavanje. ovaj deo projekta ce znaciti mnogo.

ali istina, steta sto nisu uspeli da pre rusenja naprave bypass preko kruznog toka.
Ovako su neminovne ogromne guzve, i to mesecima
 
Mislim da je tekst u Novostima malo nedorečen, tj slobodna interpretacija novinara.
Možda se pozivaju na neke ranije izjave o rokovima.
 
Ovo mi deluje kao novinarski promašaj. Pre par stranica sam bio "puko" kad su rekli da ga ruše tek dogodine a gle sad.

Stvarno ne znam kuda kad njega sruše. Nedostaju rampe preko pruge i od kružnog toka ka hipodromu da bi se pravac preusmerio tamo. Jedino mogu obrnuto da urade tj. da kroz podvožnjak puste pravac od sajma ka Radničkoj a suprotan smer da ide preko Paštrovićeve. Ali taj pravac ima 2 uska grla a to je rampa kojom se penje na hipodrom i silazna rampa ka bul. V.M. koje su uradjene kao jedna traka. Da ne kažem kako je dole u Paštrovićevoj haos trenutno. Možda će ići na to jer smatraju da će saobraćaj da se prelomi ka Drajzerovoj u kojoj već zna da bude gužva.

I da zatvore pravac Kirovljeva-Visoka-Paštrovićeva za silaz sa BB dajući prednost suprotnom pravcu u Paštrovićevoj biće gadno. Uz gore navedene probleme jedino mogu da naprave haos.
 
Nešto sam načula od radnika da se hitno asfaltira onaj deo pre okretnice kad se nastavi iz Paštrovićeve.Možda je edgeman u pravu .
 
Najavljivali su da će se saobraćaj preusmeravati kroz tunel i da će se prvo rušiti tobogan, sagraditi novi nadvožnjak (smer Sajam - BB), a po završetku novog nadvožnjaka sav saobraćaj iz tunela će se preusmeriti na njega.
 
Koliko se sećam, Blagoje je pre izvesnog vremena pisao o jednom mnogo boljem redosledu izvođenja, koje izgleda da neće biti dočekano u praksi. Prvo je trebalo izvesti jedan od nadvožnjaka i to onaj u pravcu Ada-Sajam koji se nalazi taman negde između tobogana i tunela i za svo vreme bi oba bili u finkciji. Onda bi se srušio stari i pustio u saobraćaj novi tobogan i počeo bi se drugi, pa tek kad je i drugi gotov, bi se konačno zatrpao tunel.
Ja se još uvek nadam da će ipak ovako da rade i da su novinari, kao po običaju, lupili.
 
Nije nemoguće da su se novinari zeznuli. Postizborni je period i sve strane u novinama koje nemaju veze sa političkim buvljakom su hronično prazne jer za razliku od predizborne hiperprodukcije događaja (otvoreno ovo, otvoreno ono, osvetljeno ovo, predstavljen projekat onog itd) sada se ništa ne dešava - kao da je život stao.

Onda lepo novinari i urednici vade teme na mišiće - tako su takođe "Novosti" pre neki dan imale temu o novim hotelima u Beogradu koja je bila puna netačnih interpretacija i bajatih informacija. Ceo tekst je na mišiće izveden iz jedne rečenice iz "Delte", a to je da 16.7. počinje rekonstrukcija Continentala, a 26.5. rekonstrukcija Parka. I onda se na tu aktuelnu informaciju malo nabudži nekih podataka od ranije i dobije se prilično neprecizan tekst.

Moguće je da je sada bilo slično i sa Radničkom. Od jedne protokalarne servisne informacije da se zbog postavljanja skela na izgradnji petlje Radnička saobraćaj obustavlja tad i tad u tom i tom periodu je trebalo napraviti neki tekst. Malo se proguglovala arhiva, našlo se negde da je rušenje tobogana najavljeno za jun i to se uzme zdravo za gotovo bez provere da li su se okolnosti u međuvremenu promenile. I eto ga!
 
Koliko cujem u junu ili julu ce ugasiti tramvaje zbog povezivanja UMP-a kod zeleznicke stanice NBG i resavanja radnicke.Sigurno su razmisljali kada vec zatvaramo jednu stvar hajde obe pa bez komplikacija da odradimo nateze stvari.Bolje to nego u septembru da rade.
 
Da, planira se to za vreme letnjeg reda vožnje, kada manje ljudi koristi gradski prevoz i uopšte ima manje vozila na ulicama. Znači grubo jul-avgust. Neće, naravno, ukinuti linije već će ih samo skratiti.
 
Vrh