Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

У протекла три дана сам шетао или возио бицикл из правца Аде ка граду и сваки пут је стаза према мосту била "забарикадирана", а ето видех овде на форуму слике да су бициклистчку стазу на самом мосту радили још у првој половини априла... Па колико им времена треба да то заврше? :rolleyes:
 
Počelo iseljavanje kod Belvila

U tekstu se između ostalog kaže:

[box]...U naselju će ostati ljudi koji se nalaze na trasi pristupne saobraćajnice sa novog mosta i oni će biti raseljeni kasnije... [/box]

Nešto niže pominju i Živorada Anđelkovića:

[box]...On je podsetio da se iseljavanje nefomalnog naselja kod Belvila vrši da bi tuda prošla ulica...[/box]

Ovi ne znaju gde udaraju. Koja bre ulica? :bash:
 
Doneti su odavno ima ih na slici u blagojevom postu na strani 592, samo bi bio red i da pocnu da ih postavljaju :dil:
 
misHic":141im56b je napisao(la):
Doneti su odavno ima ih na slici u blagojevom postu na strani 592, samo bi bio red i da pocnu da ih postavljaju :dil:

Relja je mislio na stepenište na špicu Ade, koje je tek sada počelo da se postavlja. Na mojim slikama su radovi na stepeništu na čukaričkoj strani.
 
Danas oko 17h je nekakav vojni helikopter nadletao petlju radnicka jedno vreme. Sta li bi to moglo biti...
 
azbuki":1p2tip6d je napisao(la):
Danas oko 17h je nekakav vojni helikopter nadletao petlju radnicka jedno vreme. Sta li bi to moglo biti...
да није шутановац (ДС) снимао неки предизборни спот за изборе??? хаххаха :laugh: :bash:
 
Jedno vreme je helikopter stajao tačno iznad mosta. Ja se ponadao da će da ga šilje :D
 
blagoje":vdin371a je napisao(la):
misHic":vdin371a je napisao(la):
Doneti su odavno ima ih na slici u blagojevom postu na strani 592, samo bi bio red i da pocnu da ih postavljaju :dil:

Relja je mislio na stepenište na špicu Ade, koje je tek sada počelo da se postavlja. Na mojim slikama su radovi na stepeništu na čukaričkoj strani.

Upravo,
Tokom gradnje stuba-okna za lift nije bila ostavljena armatura za eventualno pružanje oslonca ovom stepeništu.
Sad me baš zanima kako su ga zamislili.
 
azbuki":m8f1w20n je napisao(la):
Danas oko 17h je nekakav vojni helikopter nadletao petlju radnicka jedno vreme. Sta li bi to moglo biti...


Poslednja dva dana MUPovi helikopteri su nadletali Novi Beograd.
Možda snimaju reklame, a možda je i nešto drugo.
Kolega je kod Arene video scenu kao iz filmova, sa nafuranim specijalcima koji stoje u zaklonu iz Lendrovera kao da se igraju Nemaca i partizana.
U vestima ništa nije sppominjano, možda ljudi "treniraju"?
 
Sasvim slucajno sam bio na Adi juce kad je pomenuti helikopter nadletao most, tacnije kad je lebdio u visini vrha pilona. I meni je prva asocijacija bila da je neko iskoristio vojni helikopter da snimi neku predizbornu reklamu ili afirmativnu emisiju "kako smo gradili most". Medjutim, gledajuci u helikopter primetio sam da su na samom vrhu pilona demontirana ona svetla koja su jos vise pojacavala utisak o tome kako vrh nije dobr zasiljen.

Da li je ovo možda priprema za montažu obećanog pravog šiljka???
 
18. matra Ronche je pitao
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=174376#p174376

Ronche":2s7nimd4 je napisao(la):
@Relja ili neko drugi: Neka ideja šta i mogla da predstavlja neobično visoka skela kod Buvljaka koja se može videti na fotkama 1 i 3?
........

slika1132.jpg


slika1129.jpg

Na ovu skelu je postavljena kamera
http://213.253.120.139/view/viewer_index.shtml
 
bary":2er8t93x je napisao(la):
Sasvim slucajno sam bio na Adi juce kad je pomenuti helikopter nadletao most, tacnije kad je lebdio u visini vrha pilona. I meni je prva asocijacija bila da je neko iskoristio vojni helikopter da snimi neku predizbornu reklamu ili afirmativnu emisiju "kako smo gradili most". Medjutim, gledajuci u helikopter primetio sam da su na samom vrhu pilona demontirana ona svetla koja su jos vise pojacavala utisak o tome kako vrh nije dobr zasiljen.

Da li je ovo možda priprema za montažu obećanog pravog šiljka???


Jel' bio ovakav:

http://www.b92.net/news/pics/2011/10/19611748544e9c437576f67321725381_MidCol.jpg

http://techtechboom.com/wp-content/uploads/2012/02/pb-120213-serbia-snow-10a.photoblog600.jpg

ili možda ovakav:

http://airserbia.com/img/1bd

?
 
Ako će se šiljak ikad montirati to mora biti pre izbora.
 
Pa ja vas pitao jel to za kameru i ostadoh bez odgovora.

Ne postoji bolji momenat za zasiljavanje pilona, veoma moguce da ce se to desiti do izbora. U najmanju ruku ocekujem da Shule pilotira Mi-8, a Djile u antiteroristickoj uniformi na uzetu gedorom obavi poslednja stelovanja novog najviseg landmark-a Begorada. ;)
 
Sasvim je moguće da se pripremaju neki radovi na vrhu pilona, pošto od pre neki dan ne radi ni kamera koja je bila postavljena na njegov vrh.
 
relja":12ciy74t je napisao(la):
Tokom gradnje stuba-okna za lift nije bila ostavljena armatura za eventualno pružanje oslonca ovom stepeništu.
Sad me baš zanima kako su ga zamislili.

Na samom oknu lifta su ostavljeni useci na mestima gde bi stepenište trebalo da se oslanja na okno. Osnovnu stabilnost konstrukcije stepeništa daje stub oko koga će se uvijati stepenište, a okno lifta bi trebalo da služi samo kao dodatni oslonac. Ipak, moguće je da će na mestima useka naknadno provući armaturu koja će vezati stepenište i okno lifta.


h01u.jpg
 
djordje*******g":26c68ldl je napisao(la):
Pa ja vas pitao jel to za kameru i ostadoh bez odgovora.

Ne postoji bolji momenat za zasiljavanje pilona, veoma moguce da ce se to desiti do izbora. U najmanju ruku ocekujem da Shule pilotira Mi-8, a Djile u antiteroristickoj uniformi na uzetu gedorom obavi poslednja stelovanja novog najviseg landmark-a Begorada. ;)


Pa, eto, do sada nismo imali prilike da vidimo kameru u pokretu. Tek sada su se videli vrhovi stubova skele.

Koliko bi bio težak taj famozni vrh od 7 metara?
Mi-8 valjda može da ponese oko 3 tone spoljnog tereta, a znam da su u SFRJ bar jednom prilikom angažovali SuperPume za podizanje teških tereta.
 
blagoje":2pokx496 je napisao(la):
relja":2pokx496 je napisao(la):
Tokom gradnje stuba-okna za lift nije bila ostavljena armatura za eventualno pružanje oslonca ovom stepeništu.
Sad me baš zanima kako su ga zamislili.

Na samom oknu lifta su ostavljeni useci na mestima gde bi stepenište trebalo da se oslanja na okno. Osnovnu stabilnost konstrukcije stepeništa daje stub oko koga će se uvijati stepenište, a okno lifta bi trebalo da služi samo kao dodatni oslonac. Ipak, moguće je da će na mestima useka naknadno provući armaturu koja će vezati stepenište i okno lifta.


h01u.jpg

Tebi ništa ne promiče :) useci se jedva vide, više lice na trag od oplate...
 
Михаило":1g9bgi19 je napisao(la):
relja":1g9bgi19 je napisao(la):
Возио сам преко моста па нисам баш могао да буљим превише, али колико сам видео, овакав:
1bd

Onda je to znak da će možda da produže šiljak.
Mi-8 može da podigne 3 tone, a letelica je vojna što znači da se angažuje preko Ministratsva odbrane (DS-Šutanovac-Đilas), a ne preko MUP-a (SPS-Dačić-Mrkonjić).
 
današnje Novosti:

Petlja Hipodrom: Ostalo još samo asfaltiranje

Radovi na saobraćajnici koja povezuje Požešku i Petlju "Hipodrom" privode se kraju. Sa Banovog brda do novog mosta na Adi stizaće se za nekoliko minuta



IZGRADNjA saobraćajnice koja povezuje petlju "Hipodrom" i Požešku ulicu je intenzivirana i privodi se kraju. Prema nezvaničnim informacijama, građevinci imaju još koji dan da spakuju alat i mehanizaciju, jer bi posao trebalo da bude završen i saobraćaj pušten do početka maja.

U gradu kažu da je na deonici koja spaja Banovo brdo i petlju "Hipodrom", dugačkoj 550 metara, završena izgradnja sve tri konstrukcije, hidroizolacija je postavljena na dve, a na trećoj je u toku. Takođe, u toku je postavljanje pešačkih ograda i parapeta. Saobraćajnica će se spojiti sa ranije rekonstruisanim delom Požeške ulice, kod raskrsnice sa Ulicom Vladimira Radovanovića, tako što konstrukcija prelazi u zemljani nasip i uklapa se u postojeću mrežu. Nasip je završen, kao i potporni zid, i u narednih nekoliko dana očekuje se asfaltiranje duž čitave konstrukcije.


Ekipa "Novosti" zatekla je u četvrtak oko pedest radnika, čak sedam-osam domaćih građevinskih firmi, kako se znoji na novom nadvožnjaku. Na početku, bliže Požeškoj ulici - bageri, buldožeri, utovarivači, valjci, razvlače "tucanik". Priprema se podloga za asfalt. Posle nekih dvadesetak metara kreće betonska konstrukcija, nadvožnjak, kojim će se vozila spuštati do petlje Hipodrom, a odatle kud je kome drago - prema novom Mostu na Adi, ili Topčideru.


DVE TRAKE PO SMERU
KONSTRUKCIJA predstavlja denivelisanu saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake u oba smera, ispod kojih će se nalaziti servisna saobraćajnica povezana sa okolnom saobraćajnom mrežom preko Paštrovićeve ulice. Ukupna površina sve tri konstrukcije je 8.000 kvadratnih metara, a u njih će biti ugrađeno oko 600 tona armature.

Svako je svom poslu posvećen. Dvojica radnika premazuju buduću saobraćajnicu. Ručni valjak, u kantu, okvasi, otrese višak tečnosti, pa po betonu - udri. Napred - nazad, pa opet ista procedura.

- To je izolacija - dobacuje Zoki dok meša crnu gustu masu koja se puši iz kazana.

Ima ih tri u nizu i služe za topljenje bitumena na visokim temperaturama. Kada dođe vreme, njime će premazati celu betonsku konstrukciju, radi zaštite.

Sa strane pršte varnice, zuje aparati za varenje. Pod maskama i sa zaštitnim rukavicama, varioci spajaju bočne armirane betonske ploče.

Pod krošnjama obližnjeg drveća u hlad se sklonila omanja grupa radnika - ručak. Posle njih će smena, odmaraće drugi i tako redom, ali posao ne sme da stoji.

Niže, jedan od radnika spaja ivičnjake koje su kolege ranije postavile i odmakle dalje s poslom. Prvo nanose "suvi beton" oko desetak centimetara, dobro ga uravnaju, pa u njega "utope" blok ivičnjaka, naprave mali razmak, pa drugi i tako redom. Deo kolovoza, gde se saobraćajnica spaja sa petljom već je asfaltiran i radnici postavljaju zaštitnu ogradu i bankine.

Kada kompletna konstrukcija bude završena, vozila će sa Banovog brda Požeškom ulicom bez zaustavljanja stizati za nekoliko minuta do zone nekadašnjeg pružnog prelaza, a odatle će, opet za nekoliko minuta, preko Mosta na Adi, preći reku i stići u Novi Beograd. Sve ovo zajedno uticaće na veću bezbednost i protočnost saobraćaja, kao i na uštedu u gorivu i vremenu putovanja, ističu u gradskoj upravi.
 
Kako je planirano skretanje tramvaja iz Požeške ulice levo u Vladimira Radovanovića ako je Požeška predviđena 2+2 u produžetku ili kako je predviđen taj deo saobraćaja uopšteno?Tu će opet biti čekanja.
 
Jedino smisleno rešenje je nagazni semafor. Tuda idu samo dve tramvajske linije, ne prolaze tuda toliko često. Mislim da će veći problem ostati raskrsnica sa K.Višeslava.

@Novosti
j***la vas petlja hipodrom... :mad:
 
Vrh