Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Pogledao sam ponovo. Na "umetničkim vizijama" se zaista vide dve trake
(ja sam gledao ove
http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/4/100618-RADNICKA-01.jpg
http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/4/100618-RADNICKA-02.jpg )

Mada, umetnik je prikazao i isprekidane linije na tim rampama.
Neću napisti "bojim se", ali znajući navike naših vozača, pre očekujem da se na tim rampama na kraju uvede samo po jedna traka, i pored projektovane širine za dve.

Nebitno, očekujem da "Radnička" odgovori zahtevima u realnim situacijama.
 
Hvala Гага, odlican predlog posto je prica zanimljiva i valja je nastaviti u temi za koju si postavio link :kk:
 
tragac":rjo8d643 je napisao(la):
@markobg u pravu si, na datoj relaciji (od hipodroma do Orlovace) ima 6-7 semafora a preko Cuk. Padine imas vise od 10, ne znam da li iko ide Obrenovackim, pa preko Zeleznoka i Sremcice, taj pravac jeste malo duzi ali deluje najbrze kad je bas velika guzva...

Taj pravac je mnooogo duži i potpuno bespotreban. Ako te u Železniku uhvati rampa nadrljaš, u startu izgubiš 20 minuta... Zatim ako ideš obilazicom te čeka gomila kamiona koje trebaš da istrpiš, uz kamikaza preticanja. Nikome to ne treba! Dodatno što sa Čukarice još uvek ne može da se uključi na Most na Adi, dakle moraš preko Hipodroma.

Kao što rekoh, ako ideš od Mosta na Adi ka Ibarskoj najbolje je kroz Topčider i Rakovicu, semafora ima ali ogromna većina drži crveno jako kratko (najproblematičniji je samo kod Miloševog konaka ali on se može izbeći putem kroz park), tako da su potpuno zanemarivi i stinge se jako brzo i što je najvažnije opušteno. Malo više gužve ima na Kružnom putu Kievo ali to je relativno kratko i uz trunčicu strpljenja očas si na Ibarskoj.

Edit: Tek sad videh predlog da se diskusija nastavi na drugom mestu, uleteli ste mi sa postovima. :) Što se mene tiče moderatori mogu slobodno da prebace.
 
Drugari, samo da konstatujem jedno.

Velika steta sto ce penjanje sa Radnicke, ka gradu, na kruzni tok biti poslednji nadvoznjak, tj. tek 2013. god.

A upravo taj je najpotrebniji :(

Znam da su mnogi vec pricali na tu temu da je skupo ocistiti zemljiste gde je nekada bilo skladiste nafte...
ali, jel ima neko neku informaciju sta NIS namerava sa tim zemljistem.


ne moze me niko ubediti da ce tu za 10 godina i dalje da bude skladiste nafte, ne na tako dobroj lokaciji.
 
ne znam zašto misliš da ne može.

pa ja ću ti iz glave da nabrojim 10 boljih lokacija koje su u sličnom stanju. i to decenijama.
 
Postavljena je još jedna kamera na www.savabridge.com:

buvljak.jpg
 
Јуче сам око пет поподне ишао 52 на Баново брдо, баш у време највећег пљуска. Приметио сам да је са рампи које се спуштају у Радничку цурило на сваких 4-5 метара, у правилним растојањима. Да ли неко зна да ли ће то тако да остане или ће да се постави неки колектор да покупи сву воду из сливника на рампама? Доле је ваљда планирано шеталиште а не туш кабина. :D
 
Uhvatio sam kadar te kamere koju je postavlio blagoje dok ju je vrtio neko sa gradilista.

Dobro se i video deo gde su najblizi stubovi ka ulici kojom ide tramvaj.Izgledali su mi preblizu ulice,prakticno na ivicnjaku,nadam se da gresim.

vijadukt.jpg


Kao sto se vidi po slici,prvo rade stubove za sinski sistem,pa za smer od mosta,a na kraju ce raditi stubove koji su za smer UMP-a ka mostu.
 
@ Vucko

Ne gresis, i ja sam se iznenadio pre nekoliko dana kad sam video stubove, bas do kolovoza, tako ce sigurno biti i sa druge strane, tacno se vidi sa ove slike.
 
Barkley":hk11zf0c je napisao(la):
Јуче сам око пет поподне ишао 52 на Баново брдо, баш у време највећег пљуска. Приметио сам да је са рампи које се спуштају у Радничку цурило на сваких 4-5 метара, у правилним растојањима. Да ли неко зна да ли ће то тако да остане или ће да се постави неки колектор да покупи сву воду из сливника на рампама? Доле је ваљда планирано шеталиште а не туш кабина. :D

Meni je drugar koji je u toj branši, ranije spominjao projekat sakupljanja i prerade otpadnih voda sa mosta. Možda još nije izvedeno?
 
relja":10ay7gqq je napisao(la):
Barkley":10ay7gqq je napisao(la):
Јуче сам око пет поподне ишао 52 на Баново брдо, баш у време највећег пљуска. Приметио сам да је са рампи које се спуштају у Радничку цурило на сваких 4-5 метара, у правилним растојањима. Да ли неко зна да ли ће то тако да остане или ће да се постави неки колектор да покупи сву воду из сливника на рампама? Доле је ваљда планирано шеталиште а не туш кабина. :D

Meni je drugar koji je u toj branši, ranije spominjao projekat sakupljanja i prerade otpadnih voda sa mosta. Možda još nije izvedeno?


Duž rampe su ostavljeni izvodi, ali još uvek nisu postavljene cevi za kišnu kanalizaciju. Kada ih postave, spojiće ih na priključak koja se vidi na HoRuSovoj slici:

2i71mh3.jpg
 
Ако неког занима, данас на Discovery-ју у 13:40 "Врхунско градитељство" :D
У опису пише: У овој специјалној емисији, истражите ток изградње најдужег моста у Србији.
 
vucko":3pfu49ju je napisao(la):
Dobro se i video deo gde su najblizi stubovi ka ulici kojom ide tramvaj.Izgledali su mi preblizu ulice,prakticno na ivicnjaku,nadam se da gresim.



Kao sto rekoh ne gresis, a isto se sprema i sa druge strane ulice :


stubovi3.jpg



stubovi6.jpg
 
Možda se ne vidi najbolje na slici, ali ista situacija je i sa stubovima železničke stanice NBG.
 
Dobro zboris blagoje.Ipak ovo nije preblizu,ima dobrih pola metra.A i onako ce izgradnjom UMP-a tuda prolazak automobilom ispod stanice NBG i UMP-a izgledati kao da si u tunelu pa nema veze.

Da mi je znati samo gde ce staviti onu tramvajsku/metro stanicu...
 
Zna li neko da li je ponovo proradila biciklistička staza na mostu? Čisto da znam da li da se uputim preko mosta danas :)
 
Nadajmo se da ce ispod i oko stubova biti ograda sa video nadzorom, kao sto ce uraditi ispo Gazele..
 
Pre neki dan ponovo poljubih zatvorene pesacke staze.Osecam se kao bu****.Ima li neko ideju kada ce vise zavrsiti pesacke staze?
 
Vrh