Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Dobro si razumeo. Do proleća će biti ludnica u Paštrovićevoj, samo se nadam da će je bar malo srediti da bude prohodnija, pošto je sad prava gudura. Jedan jedini rov zbog kog vozači moraju skoro da stanu da bi prešli preko njega, dovoljan je da se napravi strahovita gužva ujutro.
 
Sta mislite koje su sanse da se pusti saobracaj za mesec dana tj 15.12.2011god , nesto mi se cini da ce tesko uspeti da ispostuju dati rok, s'obzirom koliko je ostalo posla da se uradi?
 
I ja se nadam da će Paštrovićevu barem malo da upristoje, na dva mesta su ogromne rupe, nema čak ni asfalta. A da ne pričam o bezbednosti pešaka (kojih ima) na tom potezu i suženju (jedva se mimoilazi sa kamionom).

Kako prolazi vreme sumnjam da će do 15. dec. spojiti petlju Hipodrom sa mostom, koliko vidim ima puno posla. Mada nije to moja struka da pricam, neka kaze neko ko se u to razume.

S druge strane sam siguran da ce 15. dec. biti svecano otvaranje, makar pustili samo silaz u Radničku sa NBG i penjanje sa Sajma ka NBG.
 
Mislim da je realno da se saobraćaj pusti 15. decembra i uradi sve što je planirano do tada, mada su počeli da pominju i kraj godine. Nategnuto jeste, ali ne vidim da će biti većih problema. Kritično je spajanje sa hipodromom, ali i tu se radi udarnički (rade i posle 22:00 h). Na smeru hipodrom-most će najkasnije za nedelju dana biti završeno izlivanje gornje konstrukcije kolovoznih traka uključujući i odvajanje ka kružnom toku, a na suprotnom smeru je u toku armiranje sandučastog nosača. Tu bi radovi mogli biti završeni početkom decembra.

Sam nadvožnjak koji spaja most sa nadvožnjakom kod hipodroma je skoro gotov. Ostalo je da se za par dana spoji smer hipodrom-most (završava se armiranje poslednjeg 14-tog segmenta). Istovremeno se postavljaju ivični venci i ograda i to ide prilično brzo. Ono što treba još uraditi pre puštanja saobraćaja su ispusti za autobuske stanice na nadvožnjaku iznad kružnog toka. Potporni stubovi za smer most-hipodrom su gotovi i sada se dižu skele za izlivanje tih ispusta na nadvožnjaku. Na suprotnom smeru radovi na ispustu još nisu vidljivi (izliveni su šipovi za potporne stubove). I ako nije u potpunosti nužno, ovo bi trebalo uraditi pre puštanja mosta u upotrebu, zbog neometanog protoka saobraćaja. Isti je slučaj i sa spojevima za rampe koje na i sa mosta vode ka kružnom toka. Tu je ostavljena spojna armatura i nadam se da će radovi početi po skidanju pokretnih skela, što bi moglo da se dogodi u narednih nedelju dana.

Na mostu se završava postavljanje ivičnih venaca na glavnom rasponu mosta posle čega sledi postavljanje ograde. Na zadnjem rasponu su oslobođeni oslonci privremenih stubova, tako da se može početi sa njihovim uklanjanjem. Na zadnjem rasponu je pre neki dan postavljeno i osvetljenje. Asfaltiranje mosta je urađeno čitavom dužinom i ostalo je na kraju postavljanje habajućeg sloja i iscrtavanje horizontalne signalizacije.

Asfaltirana je i silazna rampa u Radničku i u toku su završni radovi na silaznom nasipu ( postavljanje kišne kanalizacije). Na ulaznoj rampi iz Bulevara vojvode Mišića je postavljena hidro-izolacija i Jersey barijere i trenutno se radi na postavljanju ivičnih venaca i češljeva na spoju sa ulaznim nasipom. Inače ulazni nasip će, na osnovu viđenog, biti privremen do izgradnje nadvožnjaka iznad železničkih šina, kada će se ova rampa drugim rešenjem povezati na ovaj nadvožnjak, što će verovarno uslovljavati privremeno zatvaranje ove rampe tokom radova.

Sa NBG strane su završeni radovi na izlivanju svih nadvožnjaka i rampi, skidaju se skele i trenutno se radi na pristupnim nasipima. U toku je postavljanje Jersey barijera i ivičnih venaca.

Izvinjavam se na ovom opširnom pregedu radova. To je zbog onih ljudi na forumu koje ovi detalji zanimaju. Gledaću da danas svratim do mosta i uslikam trenutno stanje.
 
Ja mislim da ce eventualno produziti otvaranje za 15 dana, to jest zadnji dan u ovoj godini koji je radan.
 
Blog%2BNovember%2B13th%2B2011%2BBridges.JPG


Obratite paznju na desni deo pilona,jel ga lose nacentrirase ili je opticka varka?
 
^Kako god.... u boljem je stanju od ove nesrećne kule na Sajmištu, za koju se skoro pisalo da joj preti samourušavanje.

Ipak, lepa fotografija.
 
KomsijaBg":2n6ygi9l je napisao(la):
A pitam se kada se pusti most na Adi (kazu 15. decembra) da li ce svi koji dolaze sa B. Brda, Cukarice, Ceraka i ostalih naselja da se na most na Adi ukljucuju preko petlje hipodrom iz Paštrovićeve ulice? Odnosno iz Požeške kada je spoje sa petljom do kraja marta 2012. god (odložili su zbog već poznate priče oko eksproprijacije).
Пошто си нов, да ти скренем пажњу да Хиподром није петља. ;)
 
Smorio si Njile ;) sa maltretiranjem ljudi oko terminologije.
 
Kula na Sajmistu ima postansko sanduce. Valjda stanari brinu o njoj. :kafa:
 
imam jedno pitanje jer ne znam da li se o tome pricalo ranije,
zanima me da li ce da bude neka zavrsna obrada betona na ovim petljama, kao sto su radili npr. na mostarskoj petlji

jer evo gledam slike i stvarno ruzno izgledaju petlje, a o pilonu da ne pricam, to sam odavno napomenuo da mora pod hitno da se nesto uradi
 
Kako je dobra ova Vuckova slika, kao da most raste u nekoj africkoj prasumi, ako zanemarimo skyline iza ;)
 
Wile E. Coyote":1tiye1wi je napisao(la):
KomsijaBg":1tiye1wi je napisao(la):
A pitam se kada se pusti most na Adi (kazu 15. decembra) da li ce svi koji dolaze sa B. Brda, Cukarice, Ceraka i ostalih naselja da se na most na Adi ukljucuju preko petlje hipodrom iz Paštrovićeve ulice? Odnosno iz Požeške kada je spoje sa petljom do kraja marta 2012. god (odložili su zbog već poznate priče oko eksproprijacije).
Пошто си нов, да ти скренем пажњу да Хиподром није петља. ;)
:laugh: .. , a posto je u stvarnom zivotu "star" tj odomacen onda je znao sta je petlja a sta hipodrom ;) :laugh:
 
Slikano 13.11.2011. godine


Pripremni radovi za nadvožnjak preko železničkih šina:




Ulazna rampa iz Bulevara vojvode Mišića:






Most i ispod mosta:






Spajanje nadvožnjaka sa mostom:






Silazna rampa u Radničku ulicu:



Nadvožnjak petlje Radnička:






Kružni tok petlje Radnička:






Zemljani radovi za rampe koje povezuju kružni tok sa Bulevarom vojvode Mišića:




Tramvajski nadvožnjak petlje Radnička:




Radovi na spajanju nadvožnjaka petlje Radnička sa nadvožnjakom kod hipodroma:










Nadvožnjak kod hipodroma:








Nadvožnjak prema Požeškoj ulici:





 
Super slicice .Nego juce sam svrljao po adi i prosao pored veslackog klupa partizan i dosao do ograde od gradilista pilona nekih 10 m .Bila je tabla na kojio pise da ce biti gotovi radovi 23.09.2011.Radnici su na mostu postavljali bandere za rasvjetu i ogradu .Nazalost nisam imao apart kod sebe .Pa ako nasi dezurni fotografi budu prolazili da znaju za novi ugao posmatranja ;)
 
Koliko se sećam, taj 23 Septembar je bio stari rok za završetak radova, zbog čega su i bili smešni dodatni troškovi za ubrzanje radova, umesto da su udarili penale izvođaču zbog kašnjenja. Tako sad imamo Monty Pythonovsku situaciju da naručioc dodatno plaća izvođaču da bio ovaj što manje kasnio sa radovima i da ne bi probio rok 6 meseci već samo 3.... :blah:
 
Bobb":inn9g9da je napisao(la):
Koliko se sećam, taj 23 Septembar je bio stari rok za završetak radova, zbog čega su i bili smešni dodatni troškovi za ubrzanje radova, umesto da su udarili penale izvođaču zbog kašnjenja. Tako sad imamo Monty Pythonovsku situaciju da naručioc dodatno plaća izvođaču da bio ovaj što manje kasnio sa radovima i da ne bi probio rok 6 meseci već samo 3....

A koliko se ja sećam, za kašnjenje u startu nije glavni krivac bio izvodjač već naša nesposobnost da organizujemo i pripremimo sve za početak radova. Setite se problema sa Brodogradilištem (iseljavanje radnika), nerešeni imovinsko pravni odnosi (pumpa na novom Beogradu, iseljenje pekare, odnosi sa hipodromom...). U startu je mislim trebalo da se seli i NIS, pa se odustalo, raspisivani su tenderi za preprojektovanje petlje itd ...

Ne mogu tvrditi da nije bilo kašnjenja u startu i zbog izvodjača (Slovenska podizvodjačka firma koja je otišla u stečaj), ali sami ste videli da se gradilo punim tempom svaki dan i subotom i nedeljom i praznicima i po kiši i po snegu. To nisam video ni kod jedne naše firme (možda na Gazeli po prvi put).
Prema tome govoriti o penalima za izvodjače ne možemo ad hoc bez opširnije analize .

Pozdrav forumašima.
 
Evo obecanih slicica sa uvida.

sf84sh.jpg


11jssua.jpg


vzzkmh.jpg


fxwjro.jpg


sfvvht.jpg


I malo zumiran ovaj deo kod odvajanja pruge za Prokop.
1zq3vqe.jpg


Nije mi pomogla opcija za slikanje dokumenata, zumirajte malo ako treba.
 
odlične slike!

Dakle, imaćemo 2+2 od raskrpetlje do Pere Velimirovića, a odatle ka Rakovici 1+1.

Loše je rešeno to suženje, pogotovo zbog šina koje do tog ukrštanja idu sredinom a odatle se vraćaju uz Topčiderku.

Loše je i što nije predviđen kružni tok na ukrštanju P. Pavla, P. Dimitrija i P. Velimirovića. Ako tu bude semafor, a hoće, onda su džabe krečili.

Dobra je denivelacija kod pumpe u Košutnjaku.

Ako urade kako treba, isprave neke sitne gluposti (dečije bolesti), ovo bi moglo da dobije prelaznu ocenu.
 
Vrh