Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Igor":2mg8cy53 je napisao(la):
Postavljeni su stubovi osvetljenja pravca prema nbgd na "polovini" mosta od radnicke petlje do pilona. Osvetljenje je takodje i ukljuceno i izgleda stvarno odlicno kao da je most progledao nekako tj mi smo u mogucnosti i nocu da ga vidimo kako treba:)
Jel ima neko fotke od sinoć gde se to vidi?
 
spatiotecte":3hyjhocw je napisao(la):
Homer Jay":3hyjhocw je napisao(la):
10 miliona nije samo za sine na mostu, vec i za povezivanje tih sina na postojecu tramvajsku mrezu, ima tu dosta posla.

Hmm, nek oni farbaju nekog drugog sa tim, to je 3-4 km pruge, znaci 2 miliona evra po kilometru!

Zanimljivo, ispada kao da rade autoput sa takvim budzetom...

Mislim da svi prebrzo donosite zaključke.

Vučko je postavio citat iz novina, u kome piše da se kredit uzima za postavljanje tramvajske infrastrukture na mostu i prilaznim saobraćajnicama. To uključuje mnogo više od kilometara šina i žica, samih po sebi.
 
Sto se tice sina 1 km pruge zelejznicke za 160kmh sa kompletnom opremom i gornjim vodom da se izgradi od nule kosta 1mil e ako gledamo tramvaj po toj cjeni maksimum 40 milki.Jer tu nema vie od 10 km novih sina :kafa:
 
poceli su i radovi za postavljanje stubova na dosadasnjem ostrvu koji razdvaja Bulevar Vojvode Misica, neposredno ispred togogana (ako dolazite iz grada i idete prema Cukarici)

to je valjda za novi tobogan
 
direktor":lndbxcqp je napisao(la):
Sto se tice sina 1 km pruge zelejznicke za 160kmh sa kompletnom opremom i gornjim vodom da se izgradi od nule kosta 1mil e ako gledamo tramvaj po toj cjeni maksimum 40 milki.Jer tu nema vie od 10 km novih sina :kafa:

Kradu bre, kradu...
 
ja sam razumeo da je to kredit za šine na mostu kao i za rekonstrukciju ulica vojvode stepe, karađorđeve i dimitrija tucovića.
 
Da, ali mi govorimo o cenu šina na mostu i spajanju mreže i da je cena toga 10 milki, što deluje previše. Osim ako nije i stanica recimo uključena u tu cenu
 
laki72":308lnmud je napisao(la):
Bilo bi lepo kada bi malo vise verovali u sebe i bili ambiciozniji
Tako je, potpuno se slažem, ali iza toga mora da stoji jaka kompanija sa konkurentnom tehnologijom i obučenim ljudstvom. Ako predlažeš da naše građevinske firme na isti način grade sad kao što su radili kao pre 40 godina, to je isto kao kad bi rekao da današnji lekari i hirurzi koriste iste metode i materijale kao i pre 40 godina. Jel bi se ti složio da odeš nekom pod nož pod tim uslovima?

Ako hoćemo da se busamo da možemo nešto da uradimo, prvo moramo da uložimo veliki napor da sredimo domaću ekonomiju, smanjimo korupciju i bezakonje, podignemo najperspektivnije firme na noge, e onda će i naše znanje i stručnost doći do izražaja. Dotle ćemo i dalje raditi za drugog, za siću....
 
aha sad kontam. ali nije mi jasno da li je to samo preko mosta ili od delta citija do hipodroma.
 
10 miliona je od delta sitija do hipodroma.Danas je prihvacen kredit.Zanimljivo je da kazu da ce tek u drugoj polovini 2012 godine poceti povlacenje novca iz tog kredita.Nesto mi onda ne zvuci realno da mogu da puste tramvaje do septembra 2012 godine kada ce biti gotov automobilski deo UMP-a od mosta do polovine garaze GSP-a(nadzemni deo) sa stubovima za tramvaj,samo bez sina i kontaktne mreze.

Mada,ko zna.Mozda i mogu da odrade za 3 meseca tu deonicu?
 
pa od dc do hipodroma ima oko 4 km što se može proveriti na GE.


ali za rekonstrukciju ovih ulica ovih 57 miliona nije konačna nego nešto oko 100 milki samo su pola obezbedili iz sopstvenih sredstava.
 
ispratih na studiu B.141 milion eura za ulice sa tramvajima!Od druge polovine 2012 pa narednih 6 god,zanimljivo je da je i deo kredita za sirenje bulevara od cvetka do ustanicke!

Ajd da ne oftopcimo vise,imamo odgovarajuce teme za ta pitanja:

Почиње изградња потпорног зида за улазну и силазну рампу за петљу „Радничка”

Због почетка радова на изградњи потпорног зида за улазну и силазну рампу за петљу „Радничка”, од сутра у 7 сати ујутру затвара се излаз са петље „Хиподром” ка сајму, кажу у Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Возила ће, како се наводи, бити усмеравана лево ка Хиподрому и Бановом брду, преко Паштровићеве улице и на Булевар војводе Мишића.

– Да би се извели ти потпорни радови, неопходно је да изместимо постојећу инфраструктуру. То су првенствено железнички и телекомуникациони каблови и једна водоводна цев, пречника пола метра, која се налази на самој траси – истакао је представник Дирекције Ненад Бајић.

Он је најавио да ће ови радови трајати до 15. децембра, а све у циљу враћања петље „Хиподром” у функцију и скорог пуштања у саобраћај новог моста преко Аде Циганлије.

– Када је реч о петљи „Радничка”, радови се обављају на трећем нивоу односно на две конструкције, северној и јужној. Оне су скоро завршене, преостало је да се током наредних дана налије последњих десетак метара северене конструкције, када ће и она бити спојена са мостом – указао је Бајић.

edit:

Andrija Mladenović, novi šef poslaničke grupe DSS je zamerio što se na svakom zasedanju Skupštine grada odobrava novi kredit.

- Uzimamo kredit za tramvajske šine preko mosta na Adi, a projekat predviđa laki metro - kaže Mladenović. - Još ne postoji ni idejni projekat za rekonstrukciju Slavije, pa kako je moguće da se zna da će koštati 4,7 miliona evra?



http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:353081-Novi-zajam-za-most-preko-Ade
 
vucko":42d0x4vv je napisao(la):
Još ne postoji ni idejni projekat za rekonstrukciju Slavije, pa kako je moguće da se zna da će koštati 4,7 miliona evra?
Како не постоји? Зидар и ја смо предложили решење. :D
 
@ Homer
Jaoj brate kad god cujem i vidim tu spodobu ili bilo sta za njega vezano cujem raste mi adrenalin, dodje mi da rusim zidove .... antipaticniju pojavu i personu jos ne vido na politickom nebu ove zemlje. Sta god lane taj lik to je sve demagosko lupetaranje i gluposti od kojih raste pritisak .... one je zabrinut za kredit, kao sto je skoro bio zabrinut za akva park pa osta ziv pored onakvih vrhunskih gluposti koje mogu samo da iziritiraju iole pismenog coveka a ne da podstaknu na razmisljanje .... strava.
 
Pazi, to je njegovo pravo - on se u politickoj areni bori za glasove i koristi sredstva koja su mu na raspolganjau. Meni je samo problematicno da se takve izjave date "u svrhu politicke kampanje" uzimaju za autoritet.

Ipak je stranka tog istog Mladenovica (pa i on sam) sedela u toj istoj gradskoj vlasti, cak i vodila Sekretarijat za urbanizam, i to u vreme kada se odlucilo da se krene u gradnju mosta na Adi, u vreme kada su izabrani i projekat mosta, i izvodjac radova za most, glasali su i dizali rucice kada se grad zaduzivao kod tog istog EBRD-a i za most, ali i za rekonstrukciju tramvajskih sina u Nemanjinoj, na Autokomandi itd. Sedeli su u gradskoj vlasti i kada se gurao taj isti LRT ciji su danas najzesci kriticari itd.

Tako da nije to zato sto je on meni ljigav, vec zato sto je providan. Meni ne smeta da se njegove izjave ovde prenose, cak je i pozeljno da se ovde napravi presek svih mogucih stavova - ali mi je malo bzvz da se njegov stav podvlaci kao nesto od velike vaznosti.
 
vucko":2ino7wjh je napisao(la):
Возила ће, како се наводи, бити усмеравана лево ка Хиподрому и Бановом брду, преко Паштровићеве улице и на Булевар војводе Мишића.

Ljudi, ovo ce izazvati ogromne jutarnje guzve (koje su i sada velike) sa Banovog Brda prema gradu!
Ne mogu da verujem, taman otvore Gazelu i udare novih mesec dana zatvaranja na Hipodromu!
Ovim zatvaranjem B. Brdo i ostali delovi grada nece nista dobiti otvaranjem Gazele.
 
Ni slučajno više ne idem pored šećerane ujutro. Srećom, ostaje bar jedna alternativa, preko Zvezde. Zna i kod Konaka da se zagužva, al nije to ni približno kako je na potezu Ada-Sajam.
Ma hajde ljudi nemojte da ste na kraj srca, izdržaće se još ovaj mesec....
 
Bobb":2t6pxsnu je napisao(la):
Ni slučajno više ne idem pored šećerane ujutro. Srećom, ostaje bar jedna alternativa, preko Zvezde. Zna i kod Konaka da se zagužva, al nije to ni približno kako je na potezu Ada-Sajam.
Ma hajde ljudi nemojte da ste na kraj srca, izdržaće se još ovaj mesec....

Hm, moram da probam taj pravac, još od prekosutra! :)

A pitam se kada se pusti most na Adi (kazu 15. decembra) da li ce svi koji dolaze sa B. Brda, Cukarice, Ceraka i ostalih naselja da se na most na Adi ukljucuju preko petlje hipodrom iz Paštrovićeve ulice? Odnosno iz Požeške kada je spoje sa petljom do kraja marta 2012. god (odložili su zbog već poznate priče oko eksproprijacije).
Pošto, koliko razumem, iz Radničke ulice će moći da se penje na most tek 2013. kada završe donji nivo petlje Radnička?
 
Vrh