Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Живео нам УМП, ипак се ради на његовој реализацији.

Данас - 16.12.2024. је објављен "рани јавни увид за потребе израде ПДР подручја између комплекса Новог гробља и планираних саобраћајница Унутрашњи магистрални полупрстен и Нова 4. Све имате овде https://www.beograd.rs/cir/gradski-...a-unutrasnji-magistralni-poluprsten-i-nova-4/

Одлука о изради плана - пдф документ у прилогу

План детаљне регулације, имате цео текст на вези коју сам поставио
план детаљне регулације.JPG


Постојеће коришћење земљишта
постојеће коришћење земљишта.JPG


Планирана намена површина
планирана намена површина.JPG


Шира ситуација
шира ситуација.JPG
 

Prilozi

  • Odluka o izradi plana.pdf
    275 KB · Pregleda: 47
Hvala Gago, nije baš neko ohrabrenje jer se ovaj plan radi radi "aktiviranja" zemljišta u bloku gde je Novo Groblje radi dalje izgradnje zgrada. UmP je tu radi reda i to je zapravo Severni bulevar.
 
Koliko vidim, ovde se radi o otimačini industrijsko-komenalnog zemljišta za štancovanje kvadrata. Ako bi eventualna visokogradnja podrazumevala:
1-izgradnju novih pogona Gradske čistoće na smislenim perifernim lokacijama (Orlovača, Ada Huja, Borča, Kvantaš recimo) u trošku privatnog partnera po projektu samog JKP.
2-eksproprijaciju nekretnina na trasi UMP do Dimitrija Tucovića zajedno sa ulazom u tunel ispod Zvezdarskog grebena + sa suprotne strane ka podvožnjaku na pravcu Pančevačkog mosta + širenje Tršćanske za dvosmerni saobraćaj za vezu sa UMP. Tu se misli na eksproprijaciji za direktnu zamenu za stanove u novogradnji.
3-komunalni koridor (vodovod, kanalizacija, optički kablovi i slično na glavnom pravcu)
4-izgraditi na taj način da osim kola na pravcu bude moguće imati neki javni prevoz u žutoj traci ili tramvajskoj baštici i glavnu viciklističku stazu od Despota Stefana do Bulevara širine 3 metra.
5-da u prizemlju nekog od objekata bude integrisani vrtić,
tada se može govoriti o eventualno dobrom projektu. Ovako, to je čista otimačina zemljišta. Naravno, da se u trgovini sa investitorom može dozvoliti nekoliko spratova više. Samo da to ne bude čisto natrpavanje kvadrata, a da se ništa ne reši, samo bude još gore. Eventualno pod 3 uključujući i samu izgradnju deonice UMP može da preuzme sam grad.
 
Koliko vidim, ovde se radi o otimačini industrijsko-komenalnog zemljišta za štancovanje kvadrata. Ako bi eventualna visokogradnja podrazumevala:
1-izgradnju novih pogona Gradske čistoće na smislenim perifernim lokacijama (Orlovača, Ada Huja, Borča, Kvantaš recimo) u trošku privatnog partnera po projektu samog JKP.
2-eksproprijaciju nekretnina na trasi UMP do Dimitrija Tucovića zajedno sa ulazom u tunel ispod Zvezdarskog grebena + sa suprotne strane ka podvožnjaku na pravcu Pančevačkog mosta + širenje Tršćanske za dvosmerni saobraćaj za vezu sa UMP. Tu se misli na eksproprijaciji za direktnu zamenu za stanove u novogradnji.
3-komunalni koridor (vodovod, kanalizacija, optički kablovi i slično na glavnom pravcu)
4-izgraditi na taj način da osim kola na pravcu bude moguće imati neki javni prevoz u žutoj traci ili tramvajskoj baštici i glavnu viciklističku stazu od Despota Stefana do Bulevara širine 3 metra.
5-da u prizemlju nekog od objekata bude integrisani vrtić,
tada se može govoriti o eventualno dobrom projektu. Ovako, to je čista otimačina zemljišta. Naravno, da se u trgovini sa investitorom može dozvoliti nekoliko spratova više. Samo da to ne bude čisto natrpavanje kvadrata, a da se ništa ne reši, samo bude još gore. Eventualno pod 3 uključujući i samu izgradnju deonice UMP može da preuzme sam

Koliko vidim, ovde se radi o otimačini industrijsko-komenalnog zemljišta za štancovanje kvadrata. Ako bi eventualna visokogradnja podrazumevala:
1-izgradnju novih pogona Gradske čistoće na smislenim perifernim lokacijama (Orlovača, Ada Huja, Borča, Kvantaš recimo) u trošku privatnog partnera po projektu samog JKP.
2-eksproprijaciju nekretnina na trasi UMP do Dimitrija Tucovića zajedno sa ulazom u tunel ispod Zvezdarskog grebena + sa suprotne strane ka podvožnjaku na pravcu Pančevačkog mosta + širenje Tršćanske za dvosmerni saobraćaj za vezu sa UMP. Tu se misli na eksproprijaciji za direktnu zamenu za stanove u novogradnji.
3-komunalni koridor (vodovod, kanalizacija, optički kablovi i slično na glavnom pravcu)
4-izgraditi na taj način da osim kola na pravcu bude moguće imati neki javni prevoz u žutoj traci ili tramvajskoj baštici i glavnu viciklističku stazu od Despota Stefana do Bulevara širine 3 metra.
5-da u prizemlju nekog od objekata bude integrisani vrtić,
tada se može govoriti o eventualno dobrom projektu. Ovako, to je čista otimačina zemljišta. Naravno, da se u trgovini sa investitorom može dozvoliti nekoliko spratova više. Samo da to ne bude čisto natrpavanje kvadrata, a da se ništa ne reši, samo bude još gore. Eventualno pod 3 uključujući i samu izgradnju deonice UMP može da preuzme sam grad.
Porediš Orlovaču i Borču? Nove pogone gradkse čistoće je moguće izgraditi i u tvom kraju.
 
@Daks Vi se bez potrebe vređate. Pod Borča sam podrazumevao Leva obala Save na nekoj lokaciji gde bi bilo uređeno komunalno-industrijsko zemljište. Ovde sam prvi put pomenuo pogon gradske čistoće kao tehničko-logistički komunalni centar za grad u gradu sa sada oko 80.000-90.000 stanovnika sa trendom rasta. Osim komunalnih depoa, pominjao sam na drugim temama i:
- Gimnaziju, Opštinu, Poresko, Biro rada, centralni Dom zdravlja na drumsko-tramvajskog raskrsnici Južnoovčanskog bulevara i Zrenjaninskog puta
- Srednje stručne škole, fakultete sa studentskim domovima, Gradsku bolnicu, poslovni centar, gušću gradnju uz brz, masovan, pouzdan, prostorno štedljiv, ekonomičan, ekološki prihvatljiv prevoz. Što bi u SNS rekli, zmije pacovi i narkomani.
- Bliže ka Pančevu u zoni gde se može koristiti rečni saobraćaj, zona industrije, skladišta, gde bi možda i najpametnije bilo da se napravi jedna od baza Gradske čistoće, u trošku onoga ko hoće da gradi stanove kod Novog groblja.

Ima tu mnogo toga, recimo jedna od baza hitne pomoći u Dunavskom vencu, vatrogasne stanice, sportski centri, groblja... Ali ovu vrstu koncepcijsko-logičnog razvoja Leve obale Dunava na žalost kod drugih autora nisam našao, pa sam morao sam da skiciram. Sve nešto kake o perifernom mostu na Adi Huji, nevezanom ni za kakav glavni pravac na Desnoj obali Dunava i kanalizaciju, kao da je to sve što je problem stihijske gradnje. Borča 3 tu jeste tek ostrvce uređenja nečeg, i to ne do kraja.

Od UMP, Leva obala Dunava za sada ima samo Pančevački most, čiji drumski deo će maltene upastu u Dunav. Na drugoj temi (Pančevački most) sam sugerisao plan po kojem bi se sa radovima na drumskom delu Pančevačkog mosta moglo krenuti za 6 meseci.
Dunavski venac 2.jpg
 
@Daks Vi se bez potrebe vređate. Pod Borča sam podrazumevao Leva obala Save na nekoj lokaciji gde bi bilo uređeno komunalno-industrijsko zemljište. Ovde sam prvi put pomenuo pogon gradske čistoće kao tehničko-logistički komunalni centar za grad u gradu sa sada oko 80.000-90.000 stanovnika sa trendom rasta. Osim komunalnih depoa, pominjao sam na drugim temama i:
- Gimnaziju, Opštinu, Poresko, Biro rada, centralni Dom zdravlja na drumsko-tramvajskog raskrsnici Južnoovčanskog bulevara i Zrenjaninskog puta
- Srednje stručne škole, fakultete sa studentskim domovima, Gradsku bolnicu, poslovni centar, gušću gradnju uz brz, masovan, pouzdan, prostorno štedljiv, ekonomičan, ekološki prihvatljiv prevoz. Što bi u SNS rekli, zmije pacovi i narkomani.
- Bliže ka Pančevu u zoni gde se može koristiti rečni saobraćaj, zona industrije, skladišta, gde bi možda i najpametnije bilo da se napravi jedna od baza Gradske čistoće, u trošku onoga ko hoće da gradi stanove kod Novog groblja.

Ima tu mnogo toga, recimo jedna od baza hitne pomoći u Dunavskom vencu, vatrogasne stanice, sportski centri, groblja... Ali ovu vrstu koncepcijsko-logičnog razvoja Leve obale Dunava na žalost kod drugih autora nisam našao, pa sam morao sam da skiciram. Sve nešto kake o perifernom mostu na Adi Huji, nevezanom ni za kakav glavni pravac na Desnoj obali Dunava i kanalizaciju, kao da je to sve što je problem stihijske gradnje. Borča 3 tu jeste tek ostrvce uređenja nečeg, i to ne do kraja.

Od UMP, Leva obala Dunava za sada ima samo Pančevački most, čiji drumski deo će maltene upastu u Dunav. Na drugoj temi (Pančevački most) sam sugerisao plan po kojem bi se sa radovima na drumskom delu Pančevačkog mosta moglo krenuti za 6 meseci.
Pogledajte prilog 224390
Hvala na objašnjenju, slažem se u potpunosti. Postoji potreba da se sve to uradi, ali politicarima izgleda nije interesantna leva obala trenutno.
 
Preko 30% rasvete ne radi na mostu i prilaznim saobraćajnicama i to je uredu za sve nadležno nenadlezne
 
Iskreno ne znam da li postoji bilo kakvo održavanje mosta. Ove zaštitne gume za tramvajske šine stoje ovako pomerene i pokidane još od superćelijskih oluja 2023. Slike su od letos ali isto je stanje i dan danas.
unnamed (6).jpg
unnamed (3).jpg
unnamed (1).jpg
 
Vrh