Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.284
- Pohvaljen
- 48.512
Ал` како ћеш у два ујутру на Б. коси да обезбедиш подземни пролаз... једино да се закључа, ко метро станице.
Ту горе, иначе, постоји једно једино цивилизовано решење, а то је укопани тунел (малко дужи подвожњак) у профилу 1+1 од раскрснице пре Пекића до Марка Челебоновића.
Са догангулисаним тракама у Н. Добровића, већ се ствара опак чеп на раскрсници П. авијације и М. Челебоновића; проширење профила (гангулисање) "УМП"-а на том делу и раскрснице значи заиста злочиначку сечу развијених дрвореда и метање коловоза станарима под прозор. Апсолутно нема другог решења осим тунелчића, који би и у профилу са по једном траком имао пет пута већу пропусну моћ од поменуте раскрснице.
И дабоме, додавање трака у Н. Добровића је било узалудно.
Ту горе, иначе, постоји једно једино цивилизовано решење, а то је укопани тунел (малко дужи подвожњак) у профилу 1+1 од раскрснице пре Пекића до Марка Челебоновића.
Са догангулисаним тракама у Н. Добровића, већ се ствара опак чеп на раскрсници П. авијације и М. Челебоновића; проширење профила (гангулисање) "УМП"-а на том делу и раскрснице значи заиста злочиначку сечу развијених дрвореда и метање коловоза станарима под прозор. Апсолутно нема другог решења осим тунелчића, који би и у профилу са по једном траком имао пет пута већу пропусну моћ од поменуте раскрснице.
И дабоме, додавање трака у Н. Добровића је било узалудно.