Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ал` како ћеш у два ујутру на Б. коси да обезбедиш подземни пролаз... једино да се закључа, ко метро станице.

Ту горе, иначе, постоји једно једино цивилизовано решење, а то је укопани тунел (малко дужи подвожњак) у профилу 1+1 од раскрснице пре Пекића до Марка Челебоновића.

Са догангулисаним тракама у Н. Добровића, већ се ствара опак чеп на раскрсници П. авијације и М. Челебоновића; проширење профила (гангулисање) "УМП"-а на том делу и раскрснице значи заиста злочиначку сечу развијених дрвореда и метање коловоза станарима под прозор. Апсолутно нема другог решења осим тунелчића, који би и у профилу са по једном траком имао пет пута већу пропусну моћ од поменуте раскрснице.

И дабоме, додавање трака у Н. Добровића је било узалудно.
 
interesantna resenja, ali mislim da bi se sa njima samo brze punio dogangulisan deo Nikole Dobrovica, jer ni raskrsnica u Tosinom bunaru ne moze da prihvati sve u spicu.
a realno, ovde pricamo o 1h ujutru i 1h popodne, u ostalim slucajevima postojeca resenja su sasvim dovoljna (a neka i pregangulisana)
 
Ne bi se ništa preopteretilo sa tunelom profila 1+1; donja raskrsnica ima 4 trake, to je dovoljno. Takvo rešenje imamo na ukrštanju Cvijićeve i Ruzveltove već 100 godina i radi.
 
1716535937200.png
 
Zato što je nameštaljka sa idejnim rešenjem mosta sa samo jednim pilonom tada prošla kako je prošla i kako su krenule da se obrću velike pare, utabani su putevi kojima su kasnije progurani i Beograd na vodi i spomenik Stefanu Nemanji i rušenje Generalštaba, onu bizarnu izvrnutu teglu koja svetli u noći itd itd.. i sada odjednom može"pešački most" sa stubovima u istoj toj reci, samo malo uzvodno.
Kad društvo pristaje na guranje ideja na silu zbog interesa uskog kruga ljudi, na kraju dobija ovo što doživljavamo.
Ali dobro, makar sada imamo "uvećan portfolio mostova" i "turisti dolaze da vide most" :rolleyes:
 
Poslednja izmena:
divlje naselje ispod most... trenutno stanje

Али пожар на мосту, а у реалности испод моста, уствари не моста, већ једног кратког вијадукта УМП код блока 66, лепа 4 километра од реке Саве коју овај мост прелази.
 
Али пожар на мосту, а у реалности испод моста, уствари не моста, већ једног кратког вијадукта УМП код блока 66, лепа 4 километра од реке Саве коју овај мост прелази.
"Novinari". Sasmo da dignu paniku. To se zove širenje glasina. Da ima kontrole, taj bi za početak dobio 20% od plate, da se ja pitam.
 
"Novinari". Sasmo da dignu paniku. To se zove širenje glasina. Da ima kontrole, taj bi za početak dobio 20% od plate, da se ja pitam.
prvo da se identifikuje ko "taj"
u stvari, prvo kodeks i zakon o novinarstvu
svi tekstovi po ovim tabloidnim feklanim izlucevinama su ili nepotpisani ili samo stoji "redakcija fekalne izlucevine"
 
"Novinari". Sasmo da dignu paniku. To se zove širenje glasina. Da ima kontrole, taj bi za početak dobio 20% od plate, da se ja pitam.
Закон о раду, међу нама, брани такве казне, ипак, оне се традиционално прмењују у неким нашим медијима.

Оно што, међутим, забрињава, то је да ти, можебити, ниси приметио да се данас очекује да се баш овако пише... и да се за то добијају награде, укључујући места у врху државне власти.
 
Da se prisetimo domaceg resenja mosta na Adi.
Ista firma Del Ing iz Beograda projektovala je novi Zezeljev most u Novom Sadu.
Posebno obratiti paznju na tekst o racionalnosti resenja i rezultat konkursa...

 
Vrh