Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kinezi su carevi! :D Jako elegantni resenje da se popnes/spustis na most koji mora da ima toliku visinu zbog recnog saobracaja.

Mada, nekako mi je smesno :shok: :vops:
 
Ljudi, sta se desava sa Pozeskom? Tamo mora dosta da se rusi, ako mene pitate. I ono Janjusevicevu argelu konja bi trebalo srusiti, ako ono treba da bude funkcionalno a ne jedno novo usko grlo.

Jel ima neko slike ili jel nesto zna po tom pitanju?
 
Evo moje ideje za stanicu tramvaja.

U visini crne linije da budu obe stanice tramvaja,a gde je zelena linija da se probije pesacki prolaz ispod nasipa kojim bi olaksali zivot onima iz bloka 19 i 23.Naravno,bolje bi bilo da je stanica sto bliza ulici Jurija Gagarina jer je automatski i bliza gorepomenutim blokovima.

Za razliku od stanice na petlji radnicka ova bi bila znatno niza jer je dalje od mosta i posle rampi za most je.

Ako bude kao sto sumnjam,da ce poterati broj 13 od bloka 45 pa preko novog mosta za kalemegdan,to znaci da ce stanica biti ili u jurija gagarina ako tramvaj silazi odmah kod stanice NBG ili tamo negde cak kod belvila ako silazi kod garaze GSP.Da ponovo naglasim da je to tezak propust.

Ova stanica tramvaja bi bila korisna za one koji idu na buvljak,stanovnike blokova,korisnike pet shopa i.t.d.

Edit:Ako tramvaj bude isao do garaze gsp-a,onda je obavezna i stanica ucrtana zutom bojom kojom bi pristup stanici NBG bio olaksan.Pogotovu ako bi u medjunivou postojao mostic koji bi vodio na medju nivo zeleznicke stanice NBG sto bi povecalo atraktivnost presedanja.Naravno,postojao bi i silazak na zemlju za korisnike autobuske stanice i Buvljaka.Takodje bih premestio onu kucicu zeleznica na medjunivo pa bi tamo radnik kontrolisao ulaz kao i sada+ulaz sa medjunivoa sa stanice tramvaja.
ideja.jpg
 
Једино ако буду мењали пројекат. По овом на плану нема места за станицу.
 
Pa posto je rekao milanche da nema rendera to znaci da nesto menjaju,nadam se da je to u vezi stanica tramvaja,resenja za automobilski saobracaj su maksimalna u odnosu na prostor.
 
vucko":ls6mvof7 je napisao(la):
Ako bude kao sto sumnjam,da ce poterati broj 13 od bloka 45 pa preko novog mosta za kalemegdan,to znaci da ce stanica biti ili u jurija gagarina ako tramvaj silazi odmah kod stanice NBG ili tamo negde cak kod belvila ako silazi kod garaze GSP.Da ponovo naglasim da je to tezak propust.

Nema sanse da 13 ide tom trasom. 12 i 13 krecu sa Banovog brda, pa dokle god, trademark su tog kraja, tako je vec 20 i kusur godina, nema sanse da ce to menjati. Mozda uvedu novu liniju koja bi vezala savske blokove sa Kalemegdanom.

Ovo im je dobra prilika da reorganizuju saobracaj i urade delimicnu renumeraciju linija... Zivo me zanima koje ce linije GSP ici preko novog mosta. To bi trebalo do jeseni da se zna, zar ne?
 
Ја и даље дрвим да на Гагариновој петљи :D фали једна рампа. Све је то требало решити на време, кад је већ (надам се) белам пропао.
 
Radovi na novoj saobraćajnici preko Save polako ulaze u završnu fazu, a očekuje se da se obale "dodirnu" već u avgustu.

- Do spajanje mosta ostalo je još 87 metara, odnosno da se postave još tri segmenta glavnog i dva segmenta bočnog raspona - kaže Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište. - Očekujemo da se to završi u naredna dva meseca, a ujedno će se raditi i na izgradnji po jedne silazne i uzlazne rapme na novobeogradskoj i čukaričkoj obali. Most će biti završen, kao što je i planirano, do kraja godine.
 
Ako bude išao običan tramvaj a ne lrt preko mosta, možemo očekivati linije
11 - Kalemegdan - Blok 45
13- Banovo brdo - blok 45
to bi bilo najlogičnije. Nego primetio sam na snimku buduce petlje Radnička da je planirano da se napravi skretanje iz pravca banovog brda za rakovicu (mislim na snimak sa youtuba vršni sat 2021) onda mogu da se prave još neke kombinacije.
P.S. Ovi ne drže nidokakve tradicije. 11 bio trademark Novog Beograda 25 godina pa su je ukiniluli, nisu trepnuli. Kakve budale odlučuju, ne bi me čudilo 2 da ukinu...
 
"11" je ukinuta zbog slabe iskorišćenosti.
Već sam napisao da još uvek ima ljudi koji ni ne znaju da je "11" ukinuta, pa im je žao kad to čuju, a linija ne vozi već mesecima :)

Linija BB-Blok 45, kao što danas vozi "13", se nameće sama po sebi, to je tako prirodno. Samo što će ta nova, krstiću je radnim nazivom "13 express" :) , da skrati put preko mosta. To će biti i jedna od najvećih koristi.

Sadašnja trasa "13" je, koliko sam shvatio, privremeno rešeje zbog opšteg haosa sa mostovima.
Iako je odavno bila preko potrebna, ipak je predugačka da bi neko svakodnevno dva puta kružio oko celog grada od Požeške do bloka 70 (dosta ljudi koji rade u Airport City-ju su probali, i ne isplati im se).

Danas sve tri linije koje voze na NBG i ovako staju kod železničke stanice, zašto uvoditi posebnu liniju?

Ono što nismo videli, i verujem da ni ne postoji, je plan za mini okretnice tramvaja.
Danas cele linije ispadaju iz saobraćaja kada je zatvoren Tramvajski most (zastoj, radovi, sudar...), onda zbog rekonstrukcija delova trase... Mreža je posle rata iz "prstenaste" iskasapljena u "zrakastu" pa i danas trpimo zbog toga.

Nešto mi se javlja da će i ovde biti ponovljen isti propust.
 
Негде сам постовао идеју за петљу на Новом Београду са кружним током. Ту би могао да се уклопи и трамвај, тако да би то за не дај Боже могла да буде импровизована окретница.

Други начин је да трамвај окреће у гаражи, али то је већ превелико скраћивање. Реорганизација целог саобраћаја са кружним токовима код Ушћа (нарочито) и Хајата (вероватно врло тешко изводљиво) би могла да изнедри и неку трамвајску окретницу.
 
Wile E. Coyote":f2rlvjm8 je napisao(la):
Други начин је да трамвај окреће у гаражи, али то је већ превелико скраћивање. Реорганизација целог саобраћаја са кружним токовима код Ушћа (нарочито) и Хајата (вероватно врло тешко изводљиво) би могла да изнедри и неку трамвајску окретницу.

Da su na vreme napravili dovoljno široko ostrvo u novoj ulici između Belvila i Romvila, mogli su tu da naprave taj kolosek i da zatvore krug oko železničke stanice Novi Beograd. Tu je u stvari problem samo traka za skretanje iz te ulice u pravcu novog mosta, njom je "otkinut" dobar deo tog ostrva.

A za drugu okretnicu u blizini Tramvajskog mosta, postoji travnjak između benzinske stanice Dejton i Starog sajmišta. Ima prostora da se napravi okternica većeg prečnika nego kod crkve Sv.Marka.
Jedino što je teren pod nagibom, i što Bog sveti zna šta bi se otkrilo kada bi se kopalo na tom mestu :rolleyes:
Ali, rešenja postoje.
 
Mislim da Beograd ima i više nego dovoljno kružnih tokova :D Nije to za stoku od vozača kao što smo mi...Ja živim blizu Starog Merkatora, i u toku jedne nedelje, na kružnom toku kod opštine NBG, vidim najmanje 6 sudara...i svi nastaju zbog nepoštovanja prvenstva prolaza. Ne znam kakva je situacija na Slaviji, preko nje vozim samo kad nemam drugu opciju :D
 
Slovenačka kompanija "Primorje" dostavila najbolju ponudu za izgradnju petlje u Ulici Jurija Gagarina

Kompanija "Primorje" dostavila je najbolju ponudu za izgradnju dela novobeogradske saobraćajnice, koja će povezivati novi most preko Save sa ovim delom prestonice.

Da bi izgradila petlju "Jurija Gagarina" i deo saobraćajnice od mosta preko Ade Ciganlije do Ulice Proleterske solidarnosti, slovenačka firma mora dobiti "zeleno svetlo" i od Evropske investicione banke (EIB) koja daje kredit. Ukoliko uspešno prođe i tu instancu, "Primorje" će biti u obavezi da do kraja godine završi izgradnju saobraćajnica.

Posao na izgradnji jednog dela saobraćajnica na Novom Beogradu, u decembru 2010, na međunarodnom konkursu, je dobila slovenačka firma "SCT". Međutim, svega nepunih mesec dana kasnije, ova firma je proglasila nelikvidnost.

Zbog toga je Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda raskinula ugovor sa kompanijom "SCT". Posle raskida ugovora, EIB je sugerisao da se izbor novog izvođača obavi između firmi koje su učestvovale na konkursu u decembru, tačnije sa austrijskom kompanjom "Porr", slovenačkim "Primorjem" i turskim "Kolinom".

Prve dve od pomenute tri firme su dostavile inovirane ponude, dok je "Kolin" u pisanoj formi obavestio nadležne u gradu da neće učestvovati u novom konkursu.
 
Ronche":fh8hriua je napisao(la):
Ne znam kakva je situacija na Slaviji, preko nje vozim samo kad nemam drugu opciju :D
Tamo je situacija bolja, retko kad se vidi da neko stoji posle sudara, ali iz jednog razloga: niko se ne usuđuje da se zaustavi na sred Slavije jer će te oduvati zajedno sa kolima, nego teraj se napolje pa se tamo raspravljaj ko je kriv :lol:
Šali na stranu, i dalje mislim da su kružne raskrsnice ubedljivo najbolje, tj. najpropustnije od svih raskrsnica u nivou, ali ipak jednu stvar je najvažnije znati: pravo prvenstva prolaza je samo zakon na papiru i treba ga shvatiti samo kao osnovno načelo. Na licu mesta, sve je više stvar situacije, dogovora i procene. Ko se ne uklapa u tu priču ima problem.
 
Trenutno se postavlja 18. par kablova na NBG strani mosta. Posle ovoga, ostalo je podići još po dva para kablova sa obe strane. Ovim tempom, radovi na postavljanju kablova bi trebali da se završe krajem jula meseca. Po okončanju ovih radova, počinje montaža 25 metarskog čeličnog vrha.
 
Bobb":2yhg4v33 je napisao(la):
ali ipak jednu stvar je najvažnije znati: pravo prvenstva prolaza je samo zakon na papiru i treba ga shvatiti samo kao osnovno načelo. Na licu mesta, sve je više stvar situacije, dogovora i procene. Ko se ne uklapa u tu priču ima problem.

Kada bi se svi lepo pridrzavali tog nacela onda ne bi bilo potrebe da na licu mesta sve bude "stvar situacije, dogovora, i procene". Takve "situacije" i nastaju zbog nepostovanja zakona i uletanja u kruzni tok po sistemu "cu prodjem nekako".
 
Kruzni tokovi su za vecinu vozaca misterija veca od crne rupe. Mene je jednom taksista ubedjivao da u kruznom toku ne vazi pravilo desne strane. :bash: Kad profesionalci ne znaju pravila, sta ocekivati od ostalih? :shok:
 
lento":a4f3waci je napisao(la):
Kruzni tokovi su za vecinu vozaca misterija veca od crne rupe. Mene je jednom taksista ubedjivao da u kruznom toku ne vazi pravilo desne strane. :bash: Kad profesionalci ne znaju pravila, sta ocekivati od ostalih? :shok:
Pa i ne važi. Primetio si da svi na ulazu u kružni tok imaju trouglove. Dakle, svi koji ulaze u krug, moraju da propuste vozila koja su već u krugu iako dolaze sa desne strane. Kad su oba vozila u krugu, tu možda i važi pravilo desne strane, ali mnogo je jače nepisano pravilo da uvek treba propustiti vozilo u trenutku kad izlaze iz kruga, kako bi se što brže praznila raskrsnica. Dakle što sporije punjenje uz što brže pražnjenje... :p
Problem najviše nastaje kad se neko kruto drži pravila desne strane i ne obazire se na trenutnu situaciju na raskrsnici i pravi bezpotrebne zastoje. Pravno se uvek zna ko je kriv ali praksa je često mnogo komplikovanija od uprošćenih zakona, te je potrebno koristiti i svoju glavu.
Oprostite još jednom na off topic gušenju. Neću više, obećavam... ;)
 
Bobb":38p89u09 je napisao(la):
lento":38p89u09 je napisao(la):
Kruzni tokovi su za vecinu vozaca misterija veca od crne rupe. Mene je jednom taksista ubedjivao da u kruznom toku ne vazi pravilo desne strane. :bash: Kad profesionalci ne znaju pravila, sta ocekivati od ostalih? :shok:
Pa i ne važi. Primetio si da svi na ulazu u kružni tok imaju trouglove. Dakle, svi koji ulaze u krug, moraju da propuste vozila koja su već u krugu iako dolaze sa desne strane. Kad su oba vozila u krugu, tu možda i važi pravilo desne strane, ali mnogo je jače nepisano pravilo da uvek treba propustiti vozilo u trenutku kad izlaze iz kruga, kako bi se što brže praznila raskrsnica. Dakle što sporije punjenje uz što brže pražnjenje... :p
Problem najviše nastaje kad se neko kruto drži pravila desne strane i ne obazire se na trenutnu situaciju na raskrsnici i pravi bezpotrebne zastoje. Pravno se uvek zna ko je kriv ali praksa je često mnogo komplikovanija od uprošćenih zakona, te je potrebno koristiti i svoju glavu.
Oprostite još jednom na off topic gušenju. Neću više, obećavam... ;)
Upravo to sto si rekao je potvrda da pravilo desne strane vazi. U Beogradu su na ulazima u sve kruzne tokove postavljeni trouglovi da se ne bi primenjivalo pravilo desne strane (sem na ulasku u kruzni tok kod Autokomande iz pravca Veterinarskog fakulteta). Tamo gde nema trougla ili znaka stop, prednost imaju oni koji ulaze u kruzni tok. To se slaze s prioritetima primene pravila (opsta pravila / horizontalna signalizacija / vertikalna signalizacija). Zbog toga sam davnih dana zveknuo na vozackom, pa sam to naucio. ;)
 
Pogotovo kad u samom kružnom toku iz pravca starog Merkatora iz krajnje desne trake presecaju one u srednjoj i levoj da bi se posle prestrojili desno na onu taxi stanicu (koja inače nije mogla biti na gorem mestu).
 
Prva nesreća sa smrtnim ishodom od početka radova
Poginuo radnik na gradilištu mosta preko Ade Ciganlije

L. Gedošević | 24. 06. 2011. - 00:02h | Foto: A. Stanković | Komentara: 0

BEOGRAD - Radnik A. A. (23) poginuo je u nedelju, 19. juna, posle pada sa visine od 12 metara na gradilištu mosta na Adi Ciganliji. Nesreća se dogodila na novobeogradskoj strani, na gradilištu na Maloj Adi, tokom priprema za demontažu jednog od čeličnih delova na bočnom rasponu mosta.
Nesreća se dogodila na novobeogradskoj strani

U Direkciji za gradsko i građevinsko zemljište i izgradnju Beograda „Blicu“ su potvrdili da se ta nesreća dogodila i istakli da će detalji i razlozi koji su doveli do tragedije biti poznati posle završetka istrage koju vode nadležne organi.



U Direkciji kažu da je A. A., iz sela Miljanovci kod Kalesije u Bosni i Hercegovini, sahranjen pre dva dana u prisustvu porodice, rodbine i prijatelja, kao i predstavnika poslodavca, izvođača i investitora radova. Kako kažu, iz poštovanja prema porodici nisu ranije objavili vest o toj tragediji, naročito zato što je tog dana na gradilištu bio i rođeni brat A. A.



Prema saznanjima „Blica“, nesreća se dogodila kada je A. A. na trenutak otkačio sigurnosni pojas kojim je bio opasan. Naime, da bi završio posao koji je započeo trebalo je da se sa jednog mesta prikači na drugo i praktično je prilikom prebacivanja takozvane veze, što je potrajalo tek nekoliko sekundi, došlo do tragičnog pada.


Ovo je prvi nesrećan slučaj na izgradnji mosta preko Ade Ciganlije, a u Direkciji za građevinsko zemljište kažu da se nadaju da je i poslednji. Takođe, objašnjavaju da se lakše povrede dešavaju s vremena na vreme.


Inače, na gradilištu mosta preko Ade važe vrlo ozbiljne mere zaštite i za one koji na njemu rade, ali i za posetioce.


- Na celom gradilištu obavezni su šlemovi, kao i zaštitna odeća i obuća. U zavisnosti od dela gradilišta i poslova koji se obavljaju, koriste se i druge, dodatne vrste zaštite. Za neke poslove se koriste i pojasevi, kao zaštita od pada. Takođe, zaštitne ograde se svakodnevno koriste za obezbeđivanje delova gradilišta, gde je u nekom trenutku zabranjen prilaz - kažu u Direkciji.


Na gradilište mosta preko Save nemoguće je ući samoinicijativno. Takođe, čak i oni koji su prijavili posetu ne mogu da uđu bez zaštite, niti mogu da se kreću bez pratnje zaposlenih, u šta se svaki put kada obilaze radove na mostu uveravaju i novinarske ekipe.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/261879/Poginuo-radnik-na-gradilistu-mosta-preko-Ade-Ciganlije
 
Vrh